אהבה על הסוס עונה 2 פרק 8

koka11 06/06/2012 798 צפיות 2 תגובות

"אני אתגעגע אלייך" לחשתי באוזנו וחיבקתי אותו.. דמעה ירדה לה על הלחי והוא ניגב לי אותה
"גם אני אתגעגע אלייך נסיכה שליי!! אבל.. אני.. אולי תיסעי איתי בכל מקרה?"
"אני.. אני לא מסוגלת, מצטערת. אחרי כל מה שקרה, אני חייבת להישאר קצת לבד, ואז אני אצטרף אלייך"
"אבל מיילי, אני מתגייס עוד מעט, מתי נספיק להיות יחד? להנות, לטייל לנפוש ועוד בניו יורק?! אני לא אהנה בלעדייך, אני נשבע לך!" אמר וירדה לי דמעה נוספת.
"טיסה 814 מאל על אל ניו יורק יוצאת משער 3, הנוסעים האחרונים מתבקשים להגיע.. תודה" הושמעה כרזה.
"עומר לך ותהנה, אתה תאחר לטיסה שלך!"
"אני יודע שאני אאחר, אבל לא מעניין אותי על הטיסה בלעדייך"
"אתה כן!"
"לא אני לא!" התיישב על הכיסא ושילב את ידיו
"עומר אל תהיה מטומטם.. תעלה בבקשה! אתה סתם מתנהג כמו ילד קטן"
:אם את לא עולה איתי, אני גם לא עולה עליה! כל מה שתכננו לעשות ביחד.. אני נשבע לך, אני אשמור עלייך… מה שקרה אז אני נשבע לך שזה לא יקרה שוב… אני אמות לפני שיקרה לך משהו כזה שוב.."
"אבל.."
"מיילי"
"אין לי מזוודה פה… ואני לא יכולה אני מצטערת! תעלה בבקשה לטיסה" אמרתי והסתובבתי ללכת..
"אני אוהב אותך"
"גם אני אותך.." קפצתי עליו ונישקתי אותו פעם אחרונה לפני שנפרדנו וכל אחד הלך לכיוונו, אני לביתיי.. והוא לניו יורק למשפחה שלו, לאביתר ולשני.
חזרתי הביתה, עצובה בלי לומר כלום עליתי לחדר וסתמתי את הפה… רק בכיתי בלי להתקשר לאף אחד..

-המשך יבוא…-


תגובות (2)

אני חיכיתי לזה שנים

07/06/2012 08:21

תמשיכי בבקשהה!!

24/10/2012 08:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך