koka11
מצטערת על שיצא כל כך קצר.. השקעתי בחלק הקטן הזה המון.. מקווה שתהנו!!<3

אהבה על הסוס- פרק 14

koka11 09/01/2012 899 צפיות 3 תגובות
מצטערת על שיצא כל כך קצר.. השקעתי בחלק הקטן הזה המון.. מקווה שתהנו!!<3

'אני אוהב אותך'.. מילים האלו הדהדו לי בראש גם לאחר שנכנסנו שנינו לחדר.. המתח באויר, שהיה ביני לבינו ובין יריב המבטים והעיניים… והשפתיים שלו, כמה שאני מתגעגעת אליהם, אותם אני לא אוכל לשכוח..
ישבנו שמה עוד חצי שעה עד שכבר לא יכולתי יותר, הסתכלתי על הטלפון שלי ושמתי צלצול של אס אמ אס.. " מצטערת אבל אני חייבת לזוז," אמרתי ויצאתי בריצה מהחדר שלהם לחדרי… ושמה כבר התפרקתי, אני אוהבת אותו, והוא היה חייב להרוס הכל! הפרידה הזאת יותר קשה לי מכל פרידה שהייתה לי, מאבירן וגם הפרידה הקודמת מעומר, כי עכשיו אני יודעת, אני יודעת שאני לא אצליח לסלוח ולשכוח… אחרי כמה דקות הייתה דפיקה בדלת ניגבתי את הפנים, אבל העיניים היו עדיין נפוחות מבכי, "רגע" צעקתי ורצתי אל הדלת, ואז פתחתי אותה..
"היי" אמרתי והוא נכנס..
"ידעתי שקרה לך משהו, ואני יודע למה, את חושבת שעשינו טעות?"
"לא עשינו טעות, ולא קרה לי כלום.. אני לא בוכה העיניים שלי אדומות מעייפות… מצטערת שברחתי ככה" אמרתי והורדתי את ראשי, למי שלא הבינה זה היה יריב..
"אני רוצה להגיד לך משהו…" אמר ואז שתק.. ואחרי כמה שניות המשיך "אחרי שאמרת לי שאת רוצה לתת לנו צאנס עשית אותי לאדם מאושר, אבל שניסיץ להתחמק ונלחצת כי נתי הבין שאנחנו יחד.. ושפתאום נכנסת אחרי כמה זמן עם עומר לחדר.. נפל לי האסימון, בכל הקטע הזה.. אני מיותר.. את אוהבת את עומר, ואת לא יכולה להמיד פנים שאת לא תסלחי לו או סלחת לו… כי אני קצת מכיר אותך" צחקק "בכל מקרה אם תרצי אני אשחרר אותך, תןכלי לעשות מה שתרצי, כי אלו יהיו החיים שלך.." חייך ושתק.. הסתובב ופנה לכיוון הדלת..
"חכה" אמרתי ותפסתי בידו.."לא טעית, כן אני אוהבת את עומר, מאוד… אבל אני והוא מעכשיו ננסה להיות ידידים… אני ואתה, אני רוצה לתת לזה צ'אנס" אמרצי והוא התקרב אליי והוריד את שערותיי שהיו על הפנים אל מאחורי האוזן "באמת?"
"בשיא הרצינות" אמרתי והפעם אני הייתי זו שנישקה אותו…
" תודה!!!ה" הוא חייך ואז נכנס שוב פנימה..
" רוצה להישאר קצת? עד שאני אירדם?" צחקתי והוא נכנס וסגר את הדלת אחריו הלכנו לחדר השינה ונכנסנו למיטה..
"לילה טוב.." לחש ונשק לי על מצחי, ואחרי מספר דקות נרדמתי..


תגובות (3)

מ100000000000מם חחחח תמשכי

10/01/2012 09:36

מ100000000000מם חחחח תמשכי

10/01/2012 09:36

תמשיכיייייייייייייייי זהההה מדהייייייייים

10/01/2012 14:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך