אהבה על הסוס- פרק 15

koka11 11/01/2012 913 צפיות 3 תגובות

קמתי בבוקר, והפעם החלטתי להישאר באוטובוס… די ללכת יום שלם זה לא מתאים לי, תביאו סוסים, משהו אחר יהיה הרבה יותר טוב…
"את רוצה שאני אשאר איתך?" יריב שאל אותי
"לא מאמי אני בסדר.. לך ותהנה!" חייכתי אליו והוא הנהן..
"אני יכול לפני זה נשיקה?" שאל והייתי בשוק, הרי סיכמנו משהו
"שכחת מה שסיכמנו?! אמרנו שלא מספרים לאף אחד ולא נהיה יחד בקטע של נשיקות בגלוי" אמרתי עצבנית
"דיי כבר נמאס לי!! אני רוצה להיות איתך ולא להתבייש בזה, ולא לדאוג שעומר ידע מזה, ומה שהוא יעשה לי, או לך" אמר גם הוא עצבני..
"לא עכשיו, סיכמנו שניקח את זה לאט!" אמרתי והסתובבתי והתחלתי להתקדם אל כולם.. הוא סובב אותי אליו ונישק אותי, וכן זרמתי עם הנשיקה שלו… אבל הייתי חייבת לעצור אותה, "מה אתה חושב שאתה עושה??! סיכמנו משהו!" התעצבנתי מאוד… ואז ראיתי אותו, את עומר, עומד מאחוריו והוא בשוק, עומד שם וראיתי את הדמעה, ראיתי איך היא מבצבצת לה ומאיימת ליפול לה ולגרום לשניה שאחריה ליפול גם..
"עדיין לא סיימנו את השיחה שלנו.." אמרתי ליריב והתקדמתי לכיוון עומר, אבל הוא הסתובב והתחיל ללכת… הוא ברח משמה, ואני התחלתי לרוץ אחריו, עם דמעות שלא מפסיקות ליפול.. ואז הוא עצר שראה שאנחנו לבד, והתקרב לכיווני..
"למה?" זה הדבר היחיד שהוא אמר.. " אני אוהב אותך, למה את עושה לי את זה??!" אמר וירדה לו עוד דמעה..
"אני.. אני מצטערת, אתה התקדמת הלאה, הלכת לחברה שלך, הלכת אל ניצן.. אז מה אתה רוצה ממני??! למה אני צריכה להישאר לבד, ולבכות עליך??!" אמרתי והדמעות לא הפסיקו לרדת.
"אבל.. אמרתי לך, אני מצטער על הכל.. באמת! אני נשבע לך.. למה לא סיפרת לי על זה עד עכשיו??"
התקרבתי אליו וליטפתי את פניו.. אני אוהבת אותו, כל כך הייתי רוצה לנשק אותו, לחבק אותו, ולהגיד לו שנשכח הכל, צחיל מחדש בלי כל ה שהיה.. נשאיר את העבר מאחרינו ונמשיך.. אבל זה לא הולך ככה.. זאת לא אני! עם כל האהבה שלי אליו.. אני לא יכולה!
הוא מתקרב אליו, מגשש אחר שפתי ואני לא זזתי, פשוט קפאתי במקומי, מקווה שהוא יעשה את הצעד הזה כי אנחנו נשתגע פה.. ואז אני לא אשנא את עצמי על זה כי לא אני זאת שגרמה לזה, אלא הוא.. ואז זה קרה, השפתיים החמימות, המתוקות והטעימות שלו, נגעו בשפתיי ולשנו ואני בחיים לא אשכח את האהבה שלנו!" אמרתי לעצמי.. ניגבתי את פניי, סידרתי את האיפור וחזרתי אל כולם..
"הכל בסדר?" יריב ישר לקח אותי אליו וחיבקתי אותו
"הכל מעולה.. עשיתי את מה שרצית, סיפרתי לו.. ועכשיו זה נגמר" אמרתי ולא הפסקתי לחבק אותו
"דיי מתוקה, עכשיו הכל יהיה בסדר.. אני מבטיח לך!"
חייכתי אליו, ניסיתי כמה שיותר לעשות חיוך אמיתי, אני לא יכולה להרגיש אךיו משהו.. הלב שלי כולו תפוס, בשביל האהוב שלי, בשביל עומר.. והוא יצטרך להבין את זה במוקדם או במאוחר..
אחרי חמש דקות כולם יצאו אל המסלול, חוץ ממני, המפונקת כמו שאומרים שמעדיפה להשלים שעות שינה במקום לא נוח במקום ללכת במדבר ולהרגיש שאני עושה מחדש את יציאת מצריים"
"מיילי, אני צריכה עזרה" המורה שלי קראה לי..
"כן ברור, דברי אלי" חייכתי אליה והיא אלי..
"אוקיי היום אני וכל המורים באחשור המנהל רוצים לעשות לשכבה שלכם ושל יב הפתעה.. לשכבות הכי גדולות..
אנחנו רוצים להשכיר מועדון או משהו עד איזה שלוש ארבע לפנות בוקר.. ואז מחר לא תצאו למסלול ויהיו לכם פעילויות באיזור.. אבל בכל מקרה אני רוצה לדעת מה דעתך, ואם כן, אני צריכה עזרה באירגון.."
"לדעתי זה מושלם! כל דבר שיגרום לנו לוותר על מסלול הרי הוא מבורך!" אמרתי והיא צחקה
" טוב אז ככה.. מאז שהם יחזרו לאוטובוס, שלדעתי זה אמור להיוצ עוד פחות משעה את תעברי בין כל האוטובוסים ותודיעי להם על זה.. תסבירי להם הכל ותגידי להם שה חובה, ובדרך לזרה את ועוד תלמיד מיב ועוד מורה תרדו במועדון ותתחילו בסידורים.. יש עוד חלק שלא סיפרנו לא לך ולא לו.. אתם תדעו את זה ביחד עם כולם, אבל הבנת את החלק זה?" חייכה אלי
"כן המורה, ברור! עליי זה יקרה!"
ליטפה את לשוני… רק חייכתי ונישקתי אותו.בחזרה.. התגעגענו אחד לשני.. עברו רק יומיים וחצי, אבל זה הרגיש לי כמו נצח!
אחרי כמה זמן נפרדנו.. "זה.." התחלתי
"אני מצטער.. את עם יריב, אבל אני נשבע לך אני לא התאפקתי.. ידעתי שעכשיו זה אסור, אבל.. אני לא יכול! אני אוהב אותך! ומתידי שכולם ידעו!" חייכתי אליו והוא אליי
"גם אני אוהבת אותך, יותר מאת החיים שלי, אבל כל כך הרבה דברים קרו, כל השבוע וחצי האלו.. זה גרם לי לחשוב על דברים.. תבין, תראה כמה סימנים הביאו לנו בשביל שנבין שאניפחנו לא אמורים להיות ביחד!!! באמת!
אבירן, אמיר, ניצן, יריב.. ואני עוד יכולה להמשיך" הסתכלתי עליו והואדתי את עיניי..
"מצידי שכל העולם יתפוצץ.. אני ואת, את סיפור האהבה שלנו עוד לא סיימנו..
כמו שהדייט הראשון שלנו היה על הסוסים, ושמה גם נפגשנו לראשונה, ככה זה ימשיך, בדבר שאנחנו הכי אוהבים, נמשיך את האהבה שלנו על הסוס.." אמר וליטף את פניי ונישק אותי פעם נוספת.. לא יכולתי שלא להגיב.. אבל לא הפסקתי לבכות.. קעדתי כבר מרוב בכי, מה שהוא אמר עכשיו, כל כך מרגש אותי.. באמת!
הוא נפרד מהנשיקה שלנו והלך.. "אני מבטיח לך, כמו שהשם שלי הוא עומר!" אמר והלך.. ואני רק נשארתי שמה.. יושבת ולא מפסיקה לבכות, ליילל, לא יכולתי.
"אני גם אוהבת אותך,


תגובות (3)

מה קרה פה הפרק קטוע?

12/01/2012 09:57

את צריכה לתקן את הפרק הוא חתוך. אבל אהבתי את הרעיון לפרק תמשיכי :)

12/01/2012 10:40

תמשיכייייייייייייי מייייייייייייייייייייייייד זה מדהייייייייייים

12/01/2012 13:53
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך