אהבה על הסוס- פרק 17

koka11 25/01/2012 937 צפיות 3 תגובות

לא הלכתי עם המורה, העדפתי לשבת לי קצת ולחשוב, השיחה הזאת נתנה לי המון חומר למחשבה.

1. מה אני רוצה לעשות בקשר לחיי?
2. מה אני רוצה לעשות עם יריב?
3. מה אני רוצה לעשות עם האהבה שלי, עם עומר?

כל השאלות האלו, העסיקו אותי, הייתי חייבת להתייחס אליהם ולהפנים שיש לי בעיה ואסור לי לשכוח אותה, ורק לנסות כמה שיותר לגרום לפטירתה.. אי אפשר להתעלם!
" את מוכנה?" שני נכנסה לאמבטיה לשאול אותי…
" יא נעל תדפקי! אני באמבטיה, יש לך מזל שאני עם מגבת!!" צעקתי עליה ושנינו צחקנו "רדי למטה, אני כמה דקות יורדת.. הכל מוכן לי אני רק מתלבשת ומתאפרת.."
"להישאר איתך?"
"לא מה פתאום אחות, אין לך למה" היא הנהנה והם ירדו כולם..
אחרי עשר דקות ירדתי… שמתי שמלה צמודה בצבע לבן עם עקב שחור ומעיל עור אופוואיט.. מהממם! החלפתי עגיל בטבור, שמתי שרשרת ובושם דאורדואנט וטיפטיפונת של איפור וירדתי למטה.
כולם כבר היו על האוטובוסים חוץ מיריב, עומר, שני ואביתר..
התקרבתי אליהם וחיבקתי את יריב.. הוא נתן לי נשיקה על הלחי וחייכתי אליו..
"ממצב?" אמרתי לכולם וחייכתי חיוך מנצח.. הסתכלתי על עומר וראיתי שהוא מדוכא מאיך שאני עם יריב..
חייכתי אליו חיוך והוא אליי.
"למה לא עולים לאוטובוסים?" שאלתי אותם..
"אני הייתי בדרך לקרוא לך עם אביתר ופגשנו אותם אז דיברנו.. והצרה הגיעה!" אמרה והצביעה עלי.
"מאמי מה זה קפצי לי!!" אמרתי והיא הוציאה לי לשון..
"איך אפשר להסתדר עם שתי אהבלות כאלו במכה אחת?" אביתר אמר וצחקנו כולם..
יריב נתן לי נשיקה קטנה.. כשראה שעומר הסתכל עלינו ולא עזב אותנו.. נפרדתי מהנשיקה ישר.. ולא אמרתי כלום, פשוט הלכתי… הוא יודע שזה מעצבן אותי שהוא עושה את זה ובמיוחד ליד האקס שלי, האהוב שלי והוא ממשיך עם זה!
"אני מצטער!" עצר אותי בכניסה לאוטובוס..
"אין לך על מה, אתה רק צריך להבין זה עוד טרי ואתה לא יכול לנופף בי בכל רגע שמסתכלים עלינו.. " אמרתי עצבנית והוא חייך..
"אז אנחנו בסדר?"
"אנחנו תמיד בסדר" חייכתי אליו והוא חיבק אותי ונתן לי נשיקה אוהבת ועליתי לאוטובוס..

נכנסנו למסיבה.. היה אחד המצחיקים, המורים עשו לנו הפתעה והביאו לנו גם שתיה חריפה.. הם לא נורמאלים! אם ההורים היו שומעים ובכלל אם המנהלת הייתה שומעת.. ואחרי זה גם הייתה הופעה, הביאו את קובי פרץ לשיר לנו איזה שלוש שירים לפני ההופעה שלו במלון קלאב הוטל.. איזה מלך הוא יצא! והמורות האלו יצאו נסיכות אחת אחת! באמת!!!
כל הזמן הייתי עם יריב שמה, ועומר הסתכל עלי ואני עליו… "יאללה דיבילי לך אל החברים שלך.. עוד מעט חוזרים לך תהנה קצת מאמי!" דחפתי אותו בשביל שיילך..
"הלכתי! הלכתי!" צחק והתקדם אליהם..
"בואי" עומר בא אלי ומשך אותי לבחוץ..
"מה עכשיו?" אמרתי לו..
"את לא יכולה לעשות לי את זה! את מאמללת אותי ככה.. עם הנשיקות והחיבוקים עם החבר החדש שלך! מספיק קשה לי! וזה מספיק פוגע בי!!!" אמר עם עיניים אדומות.. חיבקתי אותו אלי חזק חזק בשביל שלא יברח לי.. "אני בחיים לא אנסה לפגוע בך.. מצטערת שזה יצא ככה!" חייכתי אליו והוא המשיך לחבק אותי..
"אני אוהב אותך.."
"וגם אני" הוא התקרב אלי, היה במרחק של סמטימטר משפתיי.
"אני מפריע?" הסתובבנו וראינו את אבירן, הוא הסתכל עלינו במבט מופתע..
"אני מצטער שאני מפריע.. אבל לא נפרדתם? לך יש את יריב ולך את ניצן…
וואי אני כבר לא עוקב אחריכם!!!" אמר מבולבל
"בוא.. אני אסביר לך, אבל אני מתחננת.. תעזור לי בזה כמה שאתה יכול" והוא התקרב..
"אני מקשיב" התיישבנו על ספסל רחוק מהמועדון אני ואבירן ועומר נכנס לבפנים, שהבין שעדיף בשבילו לא להיות נוכח עכשיו..
"טוב תקשיב..
זוכר שאמרתי לך שנפרדנו אני ועומר, כי הוא בגד בי עם ניצן?" שאלתי והוא הנהן, אז המשכתי "טוב כן אתה זוכר כי השניה אמרת את זה.. בכל מקרה מי שסיפר לי על זה היה יריב, ובאותו היום נהיינו ביחד, הבעיה היא שקשה לי בלי עומר ולו בלעדיי.. ז"א אני לא סלחתי לו עדיין, ואני עם יריב.. אבל אבירן אני בבעיה! אני מתחננת, תעזור לי.. אני אוהבת את עומר ולא את יריב אבל אני לא מסוגלת לפגוע בו ובמיוחד לא להגיד שאני ועומר ביחד.. כי עכשיו נפרדנו, אני לא יכולה לחזור אליו אחרי שהוא בגד בי, במיוחד לא אחרי יומיים!!" אמרתי והוא חיבק אותי..
"דיי מתוקה! כנראה שעומר באמת באהבה האמתית שלך אם הצלחת לסלוח לו כל כך מהר ועוד רוצה לחזור אליו… אני אעזור לך, רק תגידי לי במה ואני אעזור.. אני תמיד אעשה הכל בשבילך!!"
"אני לא יודעת מה לעשות! זה הקטע.. אני נשבעת לך, המצב שלי מסובך.."
" אני הבטחתי לך! אני אוציא אותך מהמצב הזה!! לא מגיע לך לסבול!"
"תודה!" אמרתי ודמעה נוצצת יורדת בנוסף לכל שאר הדמעות
"בכיף בובה! עכשיו קומי מהספסל ובואי, ניכנס לביפנים! זה הלילה שלנו ואנחנו צריכים לשמוח ולחגוג! אז יאללה" לקח את ידי ומשך אותי אחריו
הוא באמת הנשמה שלי, הוא הציל אותי אווךךך עכשיו אני מבינה למה אני כל כך אוהבת אותו והייתי חברה שלו!
המסיבה נגמרה בסביבות 2 ואז עלינו לאוטובוס..


תגובות (3)

תמשייכיייייייייייייייי מייייייייייייייייייייייד!!!

26/01/2012 11:40

תמשיכייייייייייי

27/01/2012 02:50

תמשיכיי בבקשההההההה אני תמיד במתח אחרי כל פרקקקקקקקק!!!

27/01/2012 04:39
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך