פליז תגיבו!!!

אהבה ערפדית פרק 1 הדקירה הנשכחת….

22/05/2013 1039 צפיות אין תגובות
פליז תגיבו!!!

התעוררתי בשיעור מהחלום המוזר שחוזר על עצמו שאני עומדת על הרצפה ללא תנועה לא יכולה לזוז ומולי עומד מישהו שממלמל את שמי אגב שמי עינת אני גבוהה ורזה שיער בלונדיני טלטלים כמו בייבליס עניים ירוקות כמו עלים טריים ותורכיז. שפתיי אדמדמות כדם ולכן איני זקוקה לאודם, יש לי נקודת חן מעל השפה שמשלימה את המראה שלי. כולם חושבים שחיי מושלמים אבל לא, לא, לא, לא אפילו יותר גרועים מרומאו ויוליה והארי פוטר. מכיוון שרק לפני כשנה הודיעו לי שאימי נפתרה מסרטן בדם. ואבי מת לפני-6 שנים. אני גרה עם דודתי רונלינה בקיצור רול ועם הדוד וחרון חח הבנתם אחרון. אני בת 15 עוד שבועיים 16 ואני לא מצפה שהמולדנים שם המשפחה של וחרון יזכרו את היום הזה. מורתי 'הנחמדה והאהובה' גברת נוריקס עם מקלה הארוך והמכה בידה מתקרבת אליי ומרביצה בידי שיש חתכים אבל אחד כי אני לא חותכת יותר לא נעים לי. "קומי!! גברת כהן!! קומי!" צעקה המורה באוזני כעוסה כפיל שרוצה לרמוס אותך ואדומה כמו תחת של בבון. "גברת נוריקס אפשר ללכת לשירותים יש לי כאב בטן ובחילה. " בסדר אבל מהר אני לא נהיית צעירה יותר!!" אני מלמלתי ככה שכולם שמעו ורק גברת נורקיס כי יש לה בעיות שמיעה "תאמיני לי אין לך יותר מדי בכדי להיות שוב צעירה" כל הכיתה התפקעה מצחוק ורק גברת נוריקס לא הבינה למה. אני הלכתי טיילתי במסדרונות. הייתה לי סחרחורת ונפלתי……… הרגשתי שתופסים אותי ומישהו מרים אותי…. המישהו השכיב אותי על הדשא ושם התעוררתי מאותו חלום.!! הסתכלתי על המלאך שה' שלח לי שיער שטני חזק!! עניים משולבות חום וירוק אמא!! איזה חתיכי הוא לבש חולצת טריקו ומכנסי אדידס רואים את שריריו!! אני רוצה להתעלף שוב פעם!! "ילדה" הוא אמר לי וחייך " מה….מה מי… א..ת..ה" גימגמתי עשיתי אתת עצמי >.<.
" אני ג'ייק, ג'ייק ולינוס" הוא אמר עם חיוך ממיס. "אני ג'ייק מחרון " מילמלתי והתעוששתי "לא אני עינת מולדני" הסמקתי. הוא עזר לי לקום וכשנעמדתי פנינו נפגשו ונשקנו בטעות לפה של האחר. היתנתקנו אחרי 10 שנ' כנראה הוא אהב אני הסמקתי כעגבנייה ואמרתי "תודה אני חייבת ללכת " הלכתי יותר נכון רצתי.
הגעתי הביתה וכבר הצעקות התחילו "מה את נכנסת ומתיישבת קומי מיד לחדרך!!" צעקה עליי רול החזרתי לה בצעקה ווחאד צעקה "תעזבי אותי רונלינה א'ימאלה אני הולכת לחתוך ורידים" לקחתי סכין וחתכתי עוד וריד ירד לי דם אבל הרגשתי הקלה וכל הכעס התפוגג רונלינה ראתה את זה והתחילה לבכות וחרון בא וצעק על רונלינה שתפסיק לבכות. רונלינה הפסיקה וחיבקה אותי לא הבנתי למה? ונשקה לראשי "למה מגיע לי יחס כזה" שאלתי בשקט היא נאנחה ואמרה:" בואי שבי" ישבתי על הספה כשרגליי היחפות מקופלות לחיקי וידי מלאה בדם וחרון הביא לי תחבושת אמרתי לו :": תודה" ומעולם לא הייתי בהלם כזה.
" אימך נופר הייתה מאוד יקרה לי כאשר היא מתה לא ידעתי איך אמשיך כי לא יוולדו לי ילדים היא הייתה אחותי הקטנה" היא אמרה ונאספו דמעות בעינייה וגם אצלי " ויום לפני מותה גיליתי שהיא לא שלחה אותך לבן דודך ירון אלה אליי כי ידעה שאני אשמור עלייך טוב היא בטחה בי ירון התעצבן וניתק את הקשר עם משפחתנו….. אז בכל פעם שאני מסתכלת עלייך אני נזכרת בנופר אימך וגם אני נזכרת ממך יש חלק מירון באופי ירון נחמד מאוד והחלק אצלך אז אני נזכרת בירון כאשר יום לפני שהוא ניתק את הקשר הוא פרץ לבית שלי ושל וחרון" וחרון תקע ואמר:" זה שמי המלא תקראי לי רון" הוא חייך החזרתי בחיוך מופתע. "רון הוציא אותו בכוח ובגלל זה אני כועסת! לפעמים אבל שתדעי אני אוהבת אותך מאוד מאוד" היא אמרה ושמה את ידיה עח יריכי אני התחלתי לבכות מרוב אושר וחיבקתי את שניהם "את בטח חושבת שלא התכוננו ליומהולדת שלך ועוד איך התכוננו " אמר רון וקרץ לרול.
פתאום בדלת נשמע צלצול עלה חיוך על פני רונלינה. רון פתח את הדלת ועמד שם בחור יפה תואר!!! שיער שחור ערסי גלח בצדדים והשיער נוטה לצד צבוע בבלונד גובהה שרירי הוא נראה מוכר " עינת אממ תכירי את ליאור, ליאור זאת עינת" ליאור חייך ונכנס לבית הסמקתי כעגבנייה רציתי לעלות לחדרי.
חיים קשים" מלמלתי כדי שלא ישמעו "חיים קשים?" אמר ליאור. "כן היו לי חיים קשים" ;) חייכתי אל רול ורון. "את נראת לי מוכר?!!?!?" הוא שאל בפרצוף מתוק שדורש נשיקות!!! "גם אתה לי" אמר בחשאיות מסתכלת על רול שברור שרואים שהיא שקופה!! "רול מי זה?" שאלתי אותה היא ייכה מאוזן לאוזן ואמרה :" הוא……….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך