מצטערת שהוא קצר כל כך,פשוט רציתי לסיים אותו בצורה הזאת.
מקווה שאהבתם.
בבקשה תגיבו.
זכויות שמורות לי.

אהבה ראשונה פרק 1

10/01/2014 1096 צפיות תגובה אחת
מצטערת שהוא קצר כל כך,פשוט רציתי לסיים אותו בצורה הזאת.
מקווה שאהבתם.
בבקשה תגיבו.
זכויות שמורות לי.

פרק 1:
אין כמו אהבה ראשונה.היא יכולה לגרום לך לחייך ולגרום לך להיות מאושר עד העננים ואפילו מעבר לו,אבל היא גם יכולה להכאיב לך ולגרום לך לבכות,אבל כמובן שככה זה לא רק באהבה הראשונה אלא גם באהבות שאחריו.
מישל תמיד רצתה להתאהב כמו החברות שלה שסיפרו לה על אהבתם,אבל היא לא חוותה אותו עד שהיא הגיע לגיל 16 הגיל שקוראים לו "גיל המתוק".היא הייתה כל כך שמחה כשהיא הבינה לראשונה למה היא הרגישה פרפרים בבטן או הרגישה לחוצה והסמיקה כשהיא ראתה את אהבה.אבל איך שבא השמחה שלה,ככה היא גם נגמרה.
"מישל,אני חייבת לספר לך משהוא." אמרה חברתה הכי טובה נטלי בקול לחוץ כשהיא גוררת את חברתה למקום שבו אף אחד לא ישמע אותם.
נטלי היא החברה הכי טובה של מישל מאז כיתה ז.היא תמיד הייתה שם בשבילה כשהיא הייתה צריכה שמישהוא יקשיב לבעיות שלה ויעזור לה לפתור אותם.מישל שמחה שהיא פגשה את נטלי.
"כן?." שאלה מישל בקול סקרני.
"אני מאוהבת." ענתה נטלי בקול חלומי.
"מה?במי?." שאלה מישל בקול מופתע ומתרגש.
נטלי הסתכלה לכל הכיוונים,כדי לראות שאף אחד לא יבוא בפתאומי למקום וישמע את שיחתם.
"ניקיטה." ענה נטלי בקול חלומי אחרי שהיא ראתה שאף אחד לא בסביבה.
אבל כמובן עם האהבה יכול לבוא גם צרה,אפילו אם היא שווה את זה.


תגובות (1)

תמשייכייי

10/01/2014 10:56
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך