אהבה ראשונה.. בהפתעה!

08/02/2013 623 צפיות תגובה אחת

כל בוקר, את קמה, מתארגנת, אוכלת והולכת לבית ספר. כל יום, בשעות קבועות,מקבלת שיעורים, שגרה… לי לפחות זה היה ככה עד לפני בערך חודשיים.
נכנסתי לבית הספר, בהרגשה רגילה לגמרי, והתחלתי את היום.
לקראת סוף היום היה שיעור מתמטיקה.
אני נכנסתי לכתה, חשבתי שהכל רגיל ואז בוום! ראיתי אותו, והלב שלי החל לדפוק בחזקה ונהייה לי חם! לא הבנתי מה קרה שם.. הגעתי הביתה ולא הפסקתי לחשוב. האם זו אהבה ראשונה? מה אני אעשה עם זה עכשיו?ה פתאום זה קרה? הרי אני לומדת עם אותם אנשים כבר שנתיים.. אז פתאום? משום מקום? לא ידעתי מה לעשות, אז יום אחרי זה, קמתי בבוקר ורציתי ללכת לבית ספר! ראיתי אותו, והיתה לי את אותה התחושה בדיוק! הלב שלי פשוט קפץ מהמקום!
איבדתי את המילים, שכחתי מה רציתי, פשוט איבדתי תחושה בכל הגוף! זו היתה הרגשה מדהימה,
הרגשה לא רגילה, חדשה, מרעננת בו זמנית, כזאת שלא בא לך שהיא תיגמר.
מאז אותו היום, קמתי לבית הספר עם חיוך, ורציתי ללכת לשם! וממתי בעצם אנחנו רוצים ללכת לבית ספר?! אבל כשאתה רוצה לראות את הבנאדם שמקפיץ לך את הלב..אתה תלך לבית ספר :)
הרגשתי שאני חייבת לראות אותו, במיוחד אחרי שהיה סופשבוע ולא ראיתי אותו כל השבת… נכון , זה רק יום אחד, אבל כנראה שכשמאוהבים-גם יום אחד בלעדיו מקבל משמעות חזקה.
אז התאהבתי פעם ראשונה! הזוי! אבל הרגשה מדהימה!
מה שאני בעצם רוצה להגיד, זה שתתנו לעצמכם להתאהב! יש כאלה שפוחדים מזה, ונכון, זה מלחיץ במיוחד שזו הפעם הראשונה שזה קורה, כי אנחנו בעצם לא יודעים מה לעשות עם זה, אבל תנו לזה צ'אנס!
אחרי הכל-מה החיים שלנו שווים בלי אהבה?.. ;)


תגובות (1)

נכון מאוד, ואני יכולה להגיד לך שזה משתלם . D;

08/02/2013 16:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך