טוב אז היי , אני חדשה בקטע הזה אז סליחה אם לא יצא טוב , אני מאמינה כן מאמינה שישתפר בקרוב ,אז תהנו תגיבו גם אם זה תגובות רעות אני רוצה לשפר הא ואני כנראה אכתוב לפחות שתיי הפרקים בשבוע או יותר , כי אני אמורה בשבת או בשישי בלילה כי אין לי כל כך זמן אבל ישלי טיוטות בפתקים באייפון אז כנראה שזה יהיה יותר משתי פרקים עוד נראה .. הא והסיפור קשור מאוד לוואן דיירקשן אז קיצר אני עוד אלמד להשתפר ... :)

מבט ראשון , -1D-

טוב אז היי , אני חדשה בקטע הזה אז סליחה אם לא יצא טוב , אני מאמינה כן מאמינה שישתפר בקרוב ,אז תהנו תגיבו גם אם זה תגובות רעות אני רוצה לשפר הא ואני כנראה אכתוב לפחות שתיי הפרקים בשבוע או יותר , כי אני אמורה בשבת או בשישי בלילה כי אין לי כל כך זמן אבל ישלי טיוטות בפתקים באייפון אז כנראה שזה יהיה יותר משתי פרקים עוד נראה .. הא והסיפור קשור מאוד לוואן דיירקשן אז קיצר אני עוד אלמד להשתפר ... :)

מהרגעים האלה שאת מסתכלת בעיניים למי שאת אוהבת , ואת יודעת שכל משפט אחר שתגידי ישפיע על המצב שלכם , למרות שזה היה ברור שזה צריך להיגמר , מהרגעים שאין שום אגו , שקרים , צביעות , הכול כל כך אמיתי או ככה זה בעולם שלנו
..
עם דמעות בעיניים הסתכלתי בעיניים שלו ושאלתי " אז זהו ? " , "זה נגמר ? " .. ידעתי שזאת לא החלטה שלו , וגם לי יש צד בהחלטה הזאת , ידעתי שהוא לא רוצה , ומה שהוא מרגיש כלפיי הדדי .
" דניאל , אני אוהב אותך , אבל זה חייב להיגמר .. " הוא לחש לי , והפנה את מבטו .
ברגע הזה הסתכלתי אליו במבט של איזה כלב פצוע , פשוט רציתי למות .
רצתי משם , הרגשתי כיילו העולם שלי קרס וכל מה שהאמנתי בו פשוט נעלם ..
מסוג הרגעים שאת עוצרת וחושבת איך אני ממשיכה ? , מה אני עושה עם עצמי , במשך הזמן שהייתי כולי שקועה במחשבות הגעתי הביתה . ראיתי את אמא שלי יושבת בכורסה מחכה לי , כולה מודאגת , ואז פשוט התחלתי לבכות את הבכי של החיים שלי , בחיים לא בכיתי ככה .. אמא שלי חיבקה אותי , ואני ? אני הרגשתי כיילו בתוך כל הקור הזה יש איזה מגן חם ששומר אליי , באותו רגע הבנתי כל כך הרבה דברים , נשקתי לאימי ועליתי לחדרי .. שכבתי במיטה , הרגשתי נחנקת מרוב הדמעות ולאט לאט עצמתי את עיני .

– מבוגרים יגידו שזה דרמטתי מידי ,שזה עוד צרה של ילדה בת 16 מפגרת , אולי זה נכון אבל לא ככה הרגשתי , לא מתחרטת על אף רגע , מאז שהוא נכנס לחייה הכול נהיה שונה , הוא שינה אותי ! .הכול קרה כל כך מהר מאז אותו בוקר ..
טוב זה היה ככה : אז ישבנו בספסל , בחצר בית הספר אני קים , ומיה ,וכרגיל חבורה של ילדים סביבנו , אני פשוט בהיתי בשער בית הספר וחיכיתי שהוא יכנס .. נשמע הצילצול וכל החבורה התפזרה לכיתות , "דניאל ? " , " דניאל ? "אמרה , ניערה אותי קים .
" מה יש לך ילדה מפגרת , צריך להיכנס .. " הוסיפה .
"הא , מה ? " חזרתי לעצמי שאמרתי .
"אבל אוסטין לא בא עדיין " . אמרתי לקים ..
"הוא בטח מבריז , נו זה לא חדש מה ישלך ? " הוסיפה מיה מהצד בזמן שקים משכה אותי לכיתה .
"נו , אני חייבת לדבר איתו אבל .. " אמרתי בקול מדואג .
" בסדר אולי הוא יבוא לשעה השנייה עכשיו תחזרי לעצמך " אמרה קים .
נכנס לשיעור והתיישבנו , כל דקה הסתכלתי על השעון , הרגשתי שאני משתגעת .
… ואז דפקו על הדלת …
המורה יצאה וכנראה שביקשו אותי , לא היה אכפת לי מי זה אבל הוא הציל אותי.
שיצאתי ראיתי מישהו עם עיינים ירוקות כחולות הורסות , שיער שטני חום , חטוב כזה מושלם , הוא הסתכל אליי וחייך ..


תגובות (7)

סיפור מדהים למרות שזה 100% (מאה אחוז) ישתפר בעתיד מעצמו ויש לי שתי הערות אחת: זה קשור לשגיאות כתיב כתבת כיילו אבל כותבים כאילו.
והערה השנייה: היא דחופה מאוד וזה שתמשיכי!!! כי זה נראה לי מושלם בינתיים!!!

27/09/2013 17:48

ויאי הגבתי ראשונה בפרק הראשון בסיפור החדש הזה!!!

27/09/2013 17:49

יואו מושלם:)
שימי בז'אנר מפורסמים!
גוד נייל

27/09/2013 18:19

אהבתי מאד את ההתחלה מחכה להמשך ואפשר להשתתף בסיפור כלומר להיות בת זוג של אחד הבנים?

28/09/2013 05:25

שכחתי להגיד עוד משהו
זה השם האמיתי שלך? אם כן יש לנו את אותו השם D: כי באמת קוראים לי ככה

28/09/2013 05:28

מגניב !! מחכה להמשך :)

28/09/2013 05:36

דניאלה ? כן זה השם האמיתי שלי .. ורציתי לכתוב דניאלה במקום דניאל אבל זה היה נראלי מפגר , ווואי תודה על כל התגובות הטובות העלתיי פרק 2

28/09/2013 14:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך