הסיפור הזה הוא אמיתי עליי.. שכתובה בנקודת מבט אחרת... מקווה שתהנו ותציעו לי הצעות.. אווההבת אותכם :-*

אהבה שאינה יכולה להתגשם

14/02/2013 695 צפיות אין תגובות
הסיפור הזה הוא אמיתי עליי.. שכתובה בנקודת מבט אחרת... מקווה שתהנו ותציעו לי הצעות.. אווההבת אותכם :-*

היא התאהבה במורה שלה, הוא בן 29 היא רק בת 16.. הכירו כאשר היה בן 27 והיא רק 14.5..
הוא לימד אותה את המקצוע שהכי אהבה.. כלבנות. חלום חייה להיות כלבנית.. הוא היה הבן אדם הכי יפה לפחות בשבילה..
הם בקשר ממש טוב סיפרה לו ועוד מספרת לו את הכל עליה וכך גם הוא.. הם נקשרו אחד לשני, לאט לאט היא היתאהבה בו, היא יודעת שלאהבה הזו אין סיכוי לקראת.. מכיוון שהוא המורה שלה וגם פאר הגילים..
אבל זה קרה ללב אין שליטה במי להתאהב ובמי לא..
לאותה נערה היה נמאס לשמור בבטן את זה היא הלכה והתייעצה עם חברותיה ואפילו עם המדריכה שלה, הם שיכנעו אותה ללכת ולספר לו את זה, אחרי התלבטויות והתייעצות היא השתכנעה ובאמת כך קרה היא עשתה את זה, היא אמרה לו..
יום אחד אחרי 4 שעות של כלבנות איתו עם אותו מורה. אותה נערה קרתה לו עצידה וכמובן אותו מורה הסכים בלי שום בעיה.. הם עמדו אחד מול השני.. אותה נערה הייתה מפוחדת, מבויישת, ומובכת,מהסיטואציה.. הורידה תראש וכך אמרה לו בשתי מילים " התאהבתי בך" הייתה שתיקה עמוקה לכמה שניות עמוקות ומלחיצות.
אותה נערה קיבלה אומץ הרימה את ראשה הסתקלה על פניו וקלתה חיוך.. אותה נערה הורידה את ראשה שוב מהמבוכה.. היא התביישה מאוד.
הנערה כל כך רצתה שידבר שיגיד משהו היא חיכתה.. לאחר כל השניות החיוך והמבטים.. הוא התחיל לדבר סוף סוף וכך אמר: " אני אוהב אותך שרוף עלייך מתה עלייך באמת שאני אוהב אותך וחזר על כך שוב, אבל את יודעת שאין לזה סיכוי אני המורה שלך וגם פאר הגילים זה לא יכול לקראת שתדעי שזה מחמיא לי מאוד..
המורה הזה יותר ממורה ויותר מהכל יש להם קשר שהם מעבר למורה ותלמידה..
אותה נערה הרימה את ראשה ואמרה: "אני מבינה" אותו מורה חיבק אותה כל כל חזק.
הנערה הרגישה הקלה, לאחר שסיפרה לו את מה שיש לה בבטן, אך לא הסתפקה היא רצתה יותר.. הוא כל הזמן בראשה ובליבה .. שהיא הולכת לישון היא חושבת עליו שהיא מתעוררת בבוקר הוא נהיה חלק מכל מחשבותיה היא מדברת עליו כל כך הרבה.. בשיעורים שלו היא נמסה ומסתקלת רק עליו.. מאז הם לא דיברו על זה יותר.. לצערה.. אך מאז שסיפרה לו זאת, הם יותר התקרבו ונקשרו אחד לשני.. מדברים בפייס ושהוא מגיע לבצפר הם עושים שיחות נפש שלהם מספרת לו מה עובר עליה.. היא כל כך רוצה לדבר איתו על זה שוב על זה שהיא אוהבת אותו ועל זה שהוא לא יוצא לה מהראש אבל היא לא רוצה לעבור את אותה מבוכה שוב את אותו פחד.. היא כל כך רוצה ומקווה שזה יעבור לה וזה לא קורא אבל היא עדיין ממשיכה לקוות.. אך בסוף זה יעבור.. היא מאמינה..
המורה הוא הבן אדם שהכי קשורה אליו והכי סומכת עליו.. הם דיין מדברים ועדיין בקשר הכי טוב בעולם זה לא מפסיק וגם לא יפסיק.. היא אוהבת אותו סיפור של כבר שנתיים..
הסוף..!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך