אהבה שהפכה לאכזבה- לי ודניאל- פרק 10(:

09/12/2013 982 צפיות 2 תגובות

פרק 10:

-נקודת המבט של לי-
חזרתי הביתה בהרגשה של אכזבה, לא חשבתי שמישהו שהכרתי 4 ימים יוכל לפגוע בי ככה…
תמיד אמרתי שאני מפחדת להיפגע מאהבה, הוא אפילו אמר לי!! אני לא אפגע בך… ועוד אחרי שהתנשקנו.. הנשיקה הראשונה שלי הייתה אכזבה.
החלפתי לפיג׳מה וירדתי לראות סרט…
שמעתי את הטלפון, קיבלתי הודעה.. עליתי לראות מי זה..
יואו מה הוא רוצה ממני… בזמן האחרון הוא ממש נדבק אליי .. כן זה עומר..
הוא כתב סימן שאלה.. לא עניתי.
״לי?״ הוא כתב שראה שסיננתי..
״?״ עניתי חזרה
״יש מצב לראות אותך בגינה עוד 10 דקות?״
״אממ אוקי…״ עניתי .. מה הוא רוצה? טוב נלך לראות מה זה יזיק..
״סבבה ניפגש שם ״ הוא החזיר והלכתי להתארגן .
הגעתי לפארק, הוא חיכה לי שם.. במבט שני הוא נראה די טוב.
״היי״ אמרתי לו
״היי ״ הוא ענה והתקדם לחבק אותי.
״מה….?״ שאלתי אותו, אני מתה לדעת מה הוא רוצה..
״איך את? ״ הוא שאל, אני לא רוצה שהוא יחשוב שאני אוהבת את דניאל, הוא יכול ללכת להגיד לו ..
״בקשר למה?״ מנסה להכחיש את הכאב..
״את יודעת.. דניאל״
״אה.. יהיה טוב ״ עניתי והלכתי לשבת על הספסל.
הוא בא אחריי, והתחלנו לדבר.. דיברנו המון על הכל.. כמו אז באותו יום עם דניאל..
פתאום הוא הסתכל עליי במבט מאוהב..אני לא יודעת אם אני רוצה את זה…
לא יודעת .. מה לעשות? אני לא אוהבת אותו, אבל הוא נראה מש חמוד. ואני לא רוצה לפגוע בו..
אני לא חושבת שאני מוכנה לזה, אחרי דניאל… שיחשבו שאני הולכת עם כל אחד שאני מכירה כמה ימים.. אבל אני רואה שהוא באמת דואג לי ובאמת איכפת לו ממני…
השפלתי מבט..לא יכולתי להסתכל עליו במבט הזה, מבט עצוב ופגוע… עד לפני כמה ימים חשבתי שהוא ילד מגעיל ככ, שרק אוהב לשחק בבנות ולרדת עליי.. אבל הוא נראה ממש מדהים עכשיו.. מה עושיםםםםם?!??!!
טוב בינתיים לא נתקדם עם זה , נחכה קצת ..
הוא הרים את הפנים שלי , ואמר לי:״ היי היי מה קרה?״
״אני .. אני ילדה ממש רגישה, קשה לי להתחבר למישהו ואני מפחדת להיפגע״ אמרתי לו.. אני יודעת שאני חופרת על זה אבל זה ממש מפחיד אותי להיפגע ככה שוב, זה לא עושה לי טוב מכל הבחינות..
״אני לא אפגע בך בחיים״ הוא אמר לי והסתכל לי בעיניים.. פאק!! בול מה שהיה עם דניאל!! בדיוק אותן המילים!! אבל לא יודעת למה, עם עומר הרגשתי שהוא אומר לי את האמת…
הוא התקדם לנשק אותי.. אני רוצה? אני לא רוצה? אני..
מאוחר מדי לחשוב חחח.. הוא נישק אותי, לא נתן לי יותר מדי לחשוב.. זה היה דווקא בסדר, הרגשתי צמרמורת.. רק שאני לא אתאהב בו והוא יפגע בי.. רק שזה לא יקרה שוב!!
מישהו מסתכל עלינו.. אני מנסה לראות מי זה אבל לא מצליחה.. או . מי. גאד. זה היה .. זה היה .. זה היה דניאל!!!!!! שיט שיט שיט שיטטטט אני לא מאמינה שהוא ראה את הנשיקה… הוא עשה פרצוף והלך משם.. מצד אחד זה מטריד אותי אבל מצד שני, מגיע לו , שיראה שגם אני לא שמה עליו.. למרות שזה שקר..
-נקודת מבט של דניאל-
אני לא מאמין שהוא עושה לי את זה, לא סתם הוא אמר לי ללכת על עדן. בן זונה סעמקק איך הוא יכול לעשות לי את זה, למה הוא לא אמר לי שהוא אוהב אותה וזהו?! אני פשוט מתחיל להתחרט על ההחלטה שלי .. אולי היה נכון יותר לבחור בלי? טוב זה לא משנה עכשיו.. עכשיו אני עם עדן והיא עם עומר, היא כבר לא אוהבת אותי.. מה עשיתי אלוהים מהה?


תגובות (2)

או או עומר כמה שאתה בן זונה אתה חמוד אשששששששששש תמשיכייייייי

09/12/2013 05:40

תמשייייכייי

09/12/2013 05:46
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך