אהבה שהפכה לאכזבה- לי ודניאל- פרק 2 (:

07/12/2013 992 צפיות תגובה אחת

פרק 2:

אז כמו בכל ערב שישי מאיה מתקשרת אליי ואומרת לי לרדת ומשם אנחנו יוצאות לגינה, ופוגשות את כולם… בתכלס אני לא יודעת מה אנחנו עושים שם אבל זה הרבה יותר כיף מלצאת למקומות אחרים, ולמועדונים אנחנו יוצאים בדרך כלל באמצע שבוע או בחופשים …
אני ומאיה הלכנו, התחיל להיות טיפה קר… הגענו לגינה, וראיתי שם ילדים שאני מזהה מהשכבה מעלינו, למרות שאף פעם לא באמת דיברתי איתם…
איזה אחד בא למאיה והתחיל איתה, האמת שדי קינאתי.. תמיד שאנחנו יוצאות מתחילים איתה קודם או שמתחילים רק איתה:/… רגע.. רגע אמאלה מי זה.. מישהו הורססססס מתקרב אליי .. טוב להישאר רגועה… אומיגאדדדד הוא מושלםם !!
״מה יפה כמוך עושה פה?״ הוא שאל… שונאת ששואלים את השאלה הזאת , אני בחיים לא אבין אותה!!
״מה שאתה עושה פה…״ עניתי לו יבש כזה, לא רציתי לפתח יותר מדי ציפיות , אני מפחדת להיפגע מאהבה ממש…
״רוצה לשבת?״ הוא שאל אותי.. אין שם הרבה ספסלים והכל היה תפוס אז נשארתי לעמוד…
״לא אני בסדר.. ״ עניתי לו, לא עושה לי טוב לשבת חחחחח
״בטוחה?״
״כן״
״לא מסכים לך בואי בואי שבי״ ומשך אותי לשבת עם החברים שלו.. אם אני לא טועה קוראים לו דניאל, אבל אני לא בטוחה כל כך …

-״הופה דניאל״ איזה חבר שלו אמר..
-״מה יהומו״ דניאל ענה לו, אז צדקתי קוראים לו דניאל חחח
-״איזה כוסית תפסת, אני לוקח אותה אחריך״ הוא אמר לו, הייתי בשוק והלכתי הצידה.. מה אני זונה של מישהו מה נראה להם…
-״מה אתה דפוק מה היא נראית לך״ דניאל אמר לו וראיתי שהוא מתקדם לכיווני…

-נקודת המבט של דניאל-
היא ממש יפה.. אני לא יודע מה לעשות, מצד אחד אני אוהב את עדן אבל מצד שני אני רוצה אהבה חדשה שתשכיח לי אותה והיא נראית אחלה ילדה… לא יודע.. טוב נלך אחריה מסכנה היא נעלבה מהטמבל הזה…
״מה קרה?״ שאלתי אותה.. כאילו אני לא יודע ..
״כלום״ היא אמרה וראיתי שהיא טיפה בכתה
״ועכשיו באמת, מה זה בגלל מה שהוא אמר לך?״ שאלתי אותה וניגבתי לה דמעה, היא חייכה… איזה חיוך אלוהיםם
״אני ילדה שממש מפחדת להיפגע מאהבה… ומפחיד אותי שישחקו בי…״ ילדה חכמה אין מה להגיד..
״אני לא אפגע בך בחיים״ והתקרבתי לנשק אותה…
״מה אתה עושה??״ היא פתאום צעקה עליי .. לא הבנתי מאיפה הביאה את זה…כאילו מה עשיתי…


תגובות (1)

המשך!

07/12/2013 02:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך