אהבה שהפכה לאכזבה- לי ודניאל- פרק 3 (:

07/12/2013 1747 צפיות תגובה אחת

״מה אתה עושה?!״ צעקתי עליו.. הייתי בשוק שהוא עשה לי את זה.. הוא לא יודע את השם שלי, הוא לא יודע כלום עליי , אני לא יודעת כלום עליו חוץ מזה שקוראים לו דניאל, ולפני שניההההה אמרתי לו שאני לא רוצה שישחקו בי והוא בא לנשק אותי?? ועוד הנשיקה הראשונה שלי… נלחצתי רצח…
״סליחה.. לא יודע מה עבר עליי״ כן אני גם ממש מאמינה לו … זה לא שהוא שיכור או משהו אני לא רואה שהוא שיכור..
״אתה לא יודע כלום עליי, אפילו לא איך קוראים לי… למה ניסית לעשות את זה? לפני שניה אמרתי לך שאני מפחדת להיפגע ושאני לא רוצה שישחקו בי..״ אמרתי לו הכל בפנים… הוא הוריד את הראש …
״אני מצטער באמת…״ והוא הלך… נראה לי שהוא באמת מצטער … טוב אני אלך להגיד לו משהו ..
״טוב תקשיב הגזמתי עם התגובה… אבל אני לא צוחקת שאני אומרת שאני מפחדת להיפגע. אז בוא פשוט נפתח דף חדש..?״ אני לא מאמינה שאמרתי את זה!! אני הילדה עם הכי פחות ביטחון שיש …
״חחח אל תדאגי זה בסדר… מה השם?״ הוא אמר כאילו לא קרה כלום ..
״לי.. ואתה ד..״
״דניאל״ הוא ענה עוד לפני שהספקתי להגיד…
״רוצה ללכת לשבת ?״ הוא אמר וחייך ..
״סבבה״ עניתי לו והלכנו לשבת בספסל לבד …

-נקודת המבט של דניאל-
יואו היא כלכך יפה זה הורג אותי… אני לא רוצה להבטיח לה כלום סתם ככה ואז היא תתאכזב ממני … אני לא יודע מה לעשות … להמשיך להיות איתה ככה..? אבל היא אמרה שהיא מפחדת להיפגע…
״שבי״ אמרתי לה בחיוך … היא חייכה חזרה, אני נמס מהחיוך שלה איזה חיוךךךךך !!!
״אז גם אתה מכל המעשנים והשותים וזה..?״ היא שאלה אותי.. נראה לי היא לא אוהבת כאלה ששותים ומעשנים , נראית ילדה טובה כזאת ..
״לא״ עניתי לה
״מאז שנולדתי היה לי משהו בלב ובגלל זה אסור לי לשתות , לעשן , לעשות קעקועים , וכל זה…״ אמרתי לה וטיפה התביישתי ..
״וואי, אבל תסתכל על הצד החיובי- לשתות ולעשן בתכלס זה לא דבר טוב, אז הכל בסדר חחח״ היא ניסתה לעודד אותי.. חמודה…
״כן.. אז מ״ ניסיתי להשלים משפט ועומר החליט לבוא.. הילד שפגע בה ממקודם…
״מה דניאל ככה עובר מעדן אליה? חשבתי עוד לא התגברת״ מה הוא אומר את זה ליד לי אני יעיף לו בוקס סעמקק היא נראית ממש חמודה …
״התגברתי התגברתי״ עניתי לו.. שיקרתי..
״מי זאת עדן?״ היא שאלה .. מה אני אגיד לה..
״סתם איזה אחת שאהבתי, עזבי נגמר חחח ״ עניתי לה מהר כזה שלא תחשוב יותר מדי…
״טוווווב…״ היא ענתה ..
המשכנו לדבר מלא .. על שירים , על אהבה, על הכל !! היא נתנה לי את המספר שלה .. מחר אני אשלח לה הודעה, מתאים לי לשכוח כבר מעדן!! דיברנו מלא, עד שחברה שלה מאיה צעקה לה שתבוא כבר כי מאוחר…רגע מה מאוחר? מה שעה? כבר 3:30 ?! דיברנו 4 שעות O:
וואו אני בשוק , עבר לי מהר וממש נהנתי איתה!!
אמרתי לה ביי ונתתי לה נשיקה בלחי.. היא חייכה והלכה.. נראה לי אני מתאהב בה, אבל יש לי רגשות גם לעדן.. מה אני עושה??!! אוי רגע שלחו לי הודעה..
פאקקקק מה היא נזכרה עכשיו.. דווקא שהתחלתי להתאהב במישהי אחרת …


תגובות (1)

תמשיכיייייייייייייייייייייי

07/12/2013 03:53
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך