היי, הסיפור מסופר על הארי סטיילס וטיילור סוויפט- ובעצם, על הקמת להקת וואן דיירקשן בגירסה שלי. אני לא דיירקשנית, אני רק חושבת שהארי הכי יפה שם (חח) אני גם לא סוויפטית. אבל היה לי מעניין לכתוב את הסיפור הזה. הוסיפו דעות בבקשה.

אהבה שהתחילה בדרך לתהילה

היי, הסיפור מסופר על הארי סטיילס וטיילור סוויפט- ובעצם, על הקמת להקת וואן דיירקשן בגירסה שלי. אני לא דיירקשנית, אני רק חושבת שהארי הכי יפה שם (חח) אני גם לא סוויפטית. אבל היה לי מעניין לכתוב את הסיפור הזה. הוסיפו דעות בבקשה.

זה היה יום חם ונעים בחוף הים. הארי קפץ לתוך המים עם גלשן והחל לגלוש, אבל כעבור 5 דקות- נפל ממנו ונשמעה צרחה איומה. טיילור, אישה שטיילה בחוף- קפצה לתוך המים ומשתה את הארי מתוכם. עליכם להבין שלא היו שום אנשים בחוף חוץ מהארי וטיילור. טיילור הנשימה את הארי, ושניהם נכנסו ביחד לתוך תא השירותים. הארי היה עדיין חסר הכרה. היא הורידה את מכנס בגד הים שלו, והלבישה אותו בבגדים החמים שהיו לו בתוך התיק. היא התלבשה גם, ולקחה אותו לביתה. היא עצרה במסעדת הפיצה ושמרה לו TAKE AWAY כדי שיאכל בביתה. אחר כך, נכנסה למונית. כשהגיעו לביתה, השכיבה את הארי במיטתה. היא ליטפה אותו קלות, והוא החל לפתוח את עיניו. הדבר הראשון שהוא ראה כשפתח את עיניו היה את טיילור- הבלונדינית הלוהטת שלמדה איתו בכיתה י"ב, לפני שנה בתיכון. הוא היה מאוהב בה במשך המון זמן. "היי… איפה אני?" אמר הארי. "אתה טבעת בים והצלתי אותך, עשיתי לך הנשמה ולאחר מכן הלבשתי אותך. קניתי לך פיצה ועכשיו אתה בביתי. אני ממש דואגת… היינו לפני שנה ביחד בתיכון… נכון? ועכשיו אנחנו בני 19, חופשיים מהלימודים" אמרה טיילור. "תודה שאת דואגת, זה נחמד מצידך" אמר הארי בהתרגשות. "אני מאוד דואגת, אתה ממש רעדת שם, ואני בטוחה שגם עכשיו. הלב שלי דופק מרוב הדאגות. הנה, אתה יכול להרגיש אפילו". אמרה טיילור, והושיטה לו את הסטטוסקופ. הארי לקח את הסטטוסקופ, וכששם את המכשיר, שמע דפיקות חזקות נורא. הוא אמר, "את ממש דואגת. רואים אפילו במבט". טיילור צחקה, נתנה לו את הפיצה והתיישבה לידו, הארי כבר היה על סף התאהבות והתרגשות. "אמא שלך לא דואגת לך? אתה בטח צריך לחזור הביתה" אמרה טיילור. והארי ענה לה "ההורים שלי בטיול בשוויץ, הלכתי לים לבד". הם נשכבו על הספה כמה דקות תמימות, ואח"כ טיילור אמרה, "לפי ההתנהגות שלך בתיכון ראיתי שאתה אוהב מוזיקה… אז יש לי הפתעה קטנה בשבילך". אח"כ עלתה למעלה כדי להביא את ההפתעה. הארי חשב שזה חלום שאהובת ליבו מצילה אותו, מביאה אותו לביתה ובסוף גם יש לה הפתעה בשבילו. הארי סתר לעצמו כדי לוודאות שזה לא חלום- ואכן זה לא היה חלום. טיילור ירדה במדרגות עם עוד 4 נערים בני גילו של הארי. "הארי, אלו זאיין, לואי, נייל וליאם. והם חולמים להקים להקה עם עוד בחור כמוך. להרכב צריך 5, ואתם בדיוק. אז, מה אתה אומר?" אמרה טיילור. הארי פשוט צעק בקול רם "כן". חלומו הגדול ביותר היה להקים להקת בנים. הבנים שמחו כל כך, ולואי אמר, "ניפגש מחר, בארבע, אצל טיילור, ונקבע שם ללהקה וגם מה ננגן". זאיין אמר, "יהיה גדול", ונייל וליאם תקעו כיף. זאיין, לואי, נייל וליאם הלכו הביתה והארי נעמד מול טיילור. "טיילור… יש לי משהו חשוב לומר לך" אמר לה. "מאז התיכון, את אהובת ליבי. והיום אחרי שהצלת אותי והקמת לי להקה- אני מאוהב בך יותר ממה שהייתי מאוהב בך. אני קניתי לך את זה כבר ביום הראשון שראיתי אותך, ואני בחרתי לעשות את זה היום, כשאנחנו בני 19 ומותר לנו. טיילור…" אמר הארי. וטיילור ענתה, "כן?" הארי כרע על ברכיו ואמר, "טיילור סוויפט, התנשאי לי?" טיילור הרהרה בליבה לשניות ספורות ואח"כ צעקה בקול רם, "כן! כל כך כן!"
ומאז, הארי וטיילור סטיילס חיו באושר ואושר עד עצם היום הזה, והלהקה? הפכה להיות ידועה בעולם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך