אנונימית
אין תגובות אין המשך ! פשוט ככה !

אהבה שכזאת פרק 2:

אנונימית 17/10/2014 1359 צפיות 4 תגובות
אין תגובות אין המשך ! פשוט ככה !

אהבה שכזאת פרק 2:
נקודת המבט ליאן :
״תרגעי , אוקי תספרי פרטים עכשיו !!״-ספיר אמרה לשירן בקוצר רוח בדרכנו לביתה .
״אנחנו נפגשים היום אחר הצהריים בערך״ אמרה שירן בהתלהבות .
״יואו ספיר איזה רחוק הבית שלך מתי מגיעים?״-שאלתי כדי להעביר נושא, אני לא מתה על אוהד זה לא חדש לשירן וידעי שהיא תשב לי על הווריד כדי שאבוא איתה.
״אל כל כך תתלהבי , שנינו יודעים שהוא מנייאק ,ושהוא כמו כולם"-הוספתי בזלזול.
" סתמו , אולי אני זאת שישנה אותו "-שירן אמרה עם חיוך ענק על השפתיים וניצוץ של תקווה בעיניים , נאנחתי זה לא יכול להיות גרוע יותר היא התאהבה בגבר הכי לא נכון הכי מגעיל שיש..
״את יודעת שאין סיכוי שאבוא איתך !״-הוספתי מיד.
״וואי איזה שלילית את , תני לילדה קצת לשמוח לשם שינוי ״-ספיר אמרה וקרצב לשירן .
"נו חיים שלי !!! בבקשה , בבקשה !! בשבילי !! " התחננה שירן .
״אוח ,אוקי ..אבל זאת הפעם היחידה והאחרונה שאני עושה את זה " אמרתי ללא ברירה , ידעתי שהן לא יעזבו אותי עד שאסכים .
שירן קפצה עלי בחיבוק פנייה קרנו מאושר, וידעתי שבסוף היום או בסוף השבוע הזה אצטרך לנגב לה את הדמעות …

״או היי , אני שמח שבאת "-אוהד אמר לשירן כשהתקדמנו אליו דניאל ומאור היו איתו ..
״ איך את מרגישה?"-הוא מיד הוסיף.
״ אמ .. בסדר "-היא ענתה ופנייה היו סמוקות במקצת .
" יופי מעולה "-הוא ענה ושילב את ידיו היה כמה דקות של שקט אף אחד לא ידע מה להגיד..
״רק שתדעי הוא נורא דאג לך"-מאור אמר כדי לשבור את השקט, ועוד איזה שטות הוא אמר אוייש!!!
״הוא נורא דאג לה , והוא כל כך אוהב אותה ובלה בלה בלה כל השטויות האלה תגיעו לעיניים האמיתי הוא מת להשכיב אותה ואתם עוזרים לו אה חלאות ?! אז תשכחו מזה אני לא יתן לכם להתקרב אלייה! ואם היא תבכה בגללך אני ימרר אותך !״אמרתי ״מה יש ? מקנאה ?"-דניאל שאל בגיחוך.
" לא חמוד , כולנו כאן יודעים מי הוא באמת "-עניתי בזעם .
״אני באמת אוהב אותה !"-אוהד מיהר להוסיף.
״ מה שתגיד "-ספיר אמרה להגנתי,סוף סוף היא פתחה את פייה .
״ אל תזלזלו , אתן מכירות אותי נכון ? אני בן אדם אמין ,בחיים לא ראיתי את אוהד ככה , הוא באמת התאהב והוא עושה שינוי גדול ,אז בבקשה ממכם אל תזלזלו ! "-דניאל נעמד מולי והטיח את זה בפניי.
״ טוב די , אל תתווכחו , בנות …רוצות לשתות משהו ?"-אוהד שאל .
״ אני ישמח "-שירן אמרה, היא הוציאה מהכיס כסף והגישה לאוהד .
" מה את חושבת שאת עושה ?"-הוא שאל מופתע .
״נותנת לך כסף , אתה הרי הולך למכולת לא ?! "-היא שאלה לא מבינה.
" כן נו ..אבל ברור שאת לא צריכה לתת כסף , זה עלי אני קונה !"-הוא אמר בתוקף והתרחק .
" אל תבזבז עלי כסף "-היא אמרה ואחזה בידו.
״אל תהי מהחברות החסכניות האלה״-הוא אמר ובחן את פנייה
״שירן ?חסכנית? בחיים לא היא הכי בזבזנית שיש "-ספיר אמרה.
״סתמי נו "-שירן ענתה לה והתחלנו לצחוק.
״ אין לך מה לדאוג , את לא חייבת לי .. תחשבי שזה מתנה "-הוא אמר וליטף את לחייה , רציתי להעיף לו כאפה אבל ספר אחזה בזרועי ואמרה לי להירגע.
" מממ.. טוב תודה ! "-שירן אמרה וחזרה להתיישב לידי.
" דניאל ? אתה בא איתי אחי ?" -אוהד שאל .
" אני רוצה רגע לדבר עם שירן , תלך עם מאור "-הוא אמר ורמז לשירן להוא אחריו, יש לי שמיעה טובה לכן גם שמעתי את כל מה שדיברו ..
"אוקיי , מה להביא לכם ?"-מאור שאל .
" לא אכפת לנו "-עניתי קצרת רוח.
שירן התרחקה מאיתנו קצת ודניאל התחיל לברבר לה על כמה שאוהד אוהב אותה והוא משתנה וכל הבולשיט הזה והוא אמר שהוא צילם את אוהד בשיחה שהייתה לו איתו בלי שהוא ידע ושהוא ישלח לה את זה שתראה .. משום מה הכל היה נראה לי תכסיס אחד גדול.
״ אפשר לדבר איתך "-אובד שאל את שירן כשחזר אחרי שהגיש לנו את בקבוקי השתייה .
״ נהיית מבוקשת היום "-ספיר אמרה בגיחוך.
״אוקיי ,תראו אני יודע מה אתן חושבות עלי ! אבל אני לא משקר , לא כרגע ! אני באמת התאהבתי בה ! שירני , תני לי הזדמנות ! אני אוכיח לך !"-אוהד אמר, הבטתי בעיניו מנסה לגלות אם הוא משקר אבל כל מה שראיתי זה עיניים מבריקות כאילו התמלאו בדמעות ..
" עכשיו אני יכולה לדבר ? סיימת ?״-שירן אמרה.
אוהד השפיל את מבטו ,ושירן דיברה..
"אני כבר החלטתי , זה אפילו לא היה נתון לדיון . אני גם מאוהבת בך , ואני מאמינה בך שתהיה חבר מושלם ואני חושבת שמגיעה לך הזדמנות .. יש משהו גם בדברים של החברות שלי וליאני אני יזהר מבטיחה ברגע הראשון שהוא יעשה איזה צעד לא נכון אני יגמור את זה ״-היא אמרה והתקרבה לאוהד, היא שלחה לי חיוך מתנצל ונישקה אותו.
״אני לא מתה על זה ! בכלל לא!״-מילמלתי לעצמי .


תגובות (4)

איזה כיף שאין תגובות :)

17/10/2014 01:38

מהמם

17/10/2014 01:46

    תמשייייכייי

    17/10/2014 07:38
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך