אנונימית
לשאלתכן העלתי את הפרק כמה וכמה פעמים כי הוא נמחק כל פעם :) נו איך הסיפור?

אהבה שכזאת פרק 4:

אנונימית 20/10/2014 1055 צפיות 2 תגובות
לשאלתכן העלתי את הפרק כמה וכמה פעמים כי הוא נמחק כל פעם :) נו איך הסיפור?

אהבה שכזאת- פרק 4:
*דניאל*
התעוררתי מחלום רע , ישבתי על המיטה ולא לאט הסתדרתי את נשימותי שעלו בקצב מהיר , חשבתי על הלילה שאני וליאן ברובו התמזמזנו עד שהבחנתי בחשש שהיה על פנייה
״מה קרה?״-אני שאלתי אותה באותו הערב.
״אני מפחדת״-היא ענתה וציירה באצבעתה על בטני החשופה מעגלים.
״ממה?״-שאלתי לא מבין.
״שאני יפגע ״-היא אמרה, וזה שבר אותי.. היא חושבת שאני יעשה משהו שיפגע בה?!
״תקשיבי מאז שיצא לי לדבר איתך מצאת חן בעיני, את מסקרנת אותי נורא , את גורמת לי לרצות אותך, את מזיזה לי דברים בלב , אני רוצה אותך לעצמי שתהיי רק שלי ולא של אף אחד אחר. כיף לי איתך ואני חושב שאני מתחיל להתאהב בך..״ -אמרתי לה והצעתי לה להשאר לישון אצלי והיא נשארה..
אני לא יודע אם אני מתאהב בה , מצד אחד הייתי דלוק על שירן אבל מצד שני אני יודע שהיא ואוהד זה לנצח ,ושיצא לי לדבר עם ליאן היא ממש מצאה חן בעיני ואני חושב שאני כבר לא חושב על שירן בצורה כזאת..
-בחזרה לבוקר-
לפי הריח הבנתי שמישהו מכין ארוחת בוקר, ולפי הדיבורים הבנתי שאלה ליאן ושירן.
דפיקה נשמעה בדלת , ואח׳׳כ ״היי בוקר טוב״-שמעתי את ליאן אומרת.
״בוקר טוב ,אתם כולם ערים?״-מאור שאל.
״היי בוקר טוב ״ שירן אמרה.
״באתם בזמן,האוכל מוכן״-ליאן אמרה.
״איפה הבנים?״-ספיר שאלה ושמעתי אותה גוררת כיסא,כנראה שהיא התישבה ליד השולחן.
״ישנים,אני עכשיו יעיר אותם.. ליאן תסתכלי על הגז החביתה עוד שנייה מוכנה״-שירן אמרה.
״בוקר טוב אהוב שלי ״-שמעתי את שירן אומרת, החדר שאוהד שהה בו היה צמוד לשלי בגלל זה היה אפשר לשמוע הכל.
״בוקר טוב חיים שלי״ הוא אמר ושמעתי אותה צוחקת ואומרת שיעזוב אותה.
״ לך קודם תצחצח שיניים״-היא אמרה לו בגיחוך.
״ ייאלה קום האוכל מוכן!״-היא הוסיפה.
״ולאן את חושבת שאת הולכת פרינססה?״-הוא שאל.
״אני הולכת להעיר את דנידין״-היא אמרה, ונפלט לי חיוך קטן על השפתיים, אלוהים יודע מאיפה הכינוי הזה הגיע.
״דנידין?״-הוא שאל לא מבין.
״דניאל״ -היא אמרה ושמעתי אותה טורקת את הדלת ואחרי שניות פותחת את שלי.
״היי , הכל בסדר ?"-היא שאלה והתיישבה לידי.
״כן..״אמרתי ,וידעתי שהיא יודעת שלא…
״מה קרה דנידין?״
״חלום רע״
״רוצה לספר לי עליו?״
״ראיתי אותך ואת ליאן ושניכן התווכחתן ומישהו כיוון אליכן רובה ורצתי אלייך אבל זה היה כבר מאוחר..״-החלטתי להגיד לה את זה בקיצור ולא לפרט כדי שלא יותר מידי ניכנס לזה .
״אהוב שלי..זה רק חלום״-היא אמרה וקירבה אותי אליה לחיבוק
״אני יודע אבל בכל זאת .. זה הבהיל אותי נורא,זה היה נראה כל כך אמיתי..״-אמרתי, הייתה לי הרגשה כל כך רעה לגבי זה.
״לך תשטוף פנים , האוכל מוכן אני יחכה לך בסלון..״-היא אמרה ושלחה לי חיוך קטן, החזרתי לה חיוך והיא יצאה.

אכלנו, דווקא היה טעים .. הייתה איזו חביתה שנשרפה, והסלט היה יותר מידי חמוץ, אבל לא נורא לאט לאט ליאן תשתפר… צחקנו עלייה קצת במהלך הארוחה ,והיא צחקה איתנו.
לקחתי טוסט ביד ולקחתי ביס, נהנתי מהטעם הנמס של הגבינה..מלא זמן לא אכלתי טוסט.
הפלאפון צלצל, זה היה מספר לא מוכר ,עניתי .
״דני שלייי מה קורה?״-שמעתי מעברו השני, לקח לי רגע לקלוט שזאת אורה.. זאת הייתה מישהי שעד לפני שבועיים בערך היינו מסתובבים איתה ועם החברות שלה מלא, היא הייתה האקסית של אוהד.
״דניאלל,בואו למטה״-שמעתי אותה אומרת.
״תעזבו אותנו בשקט ,מה לא הבנתן בזה שאנחנו לא רוצים איתכן קשר!!״-אמרתי בכעס.
״..מה זה ??.בואו למטה , התגעגענו …" ״אתן יכולות לעזוב אותנו בבקשה ,יש לנו חברות ואנחנו לא מעוניינים בכן !״
״הצחקת….ייאלה אנחנו מחכים לכם ביי״
״מי אלה ?"-ליאן שאלה.
״שמעתם הכל?״-שאלתי, יואו איזה דפוק אני הייתי צריך להנמיך תווליום.
״כן שמענו״-ספיר אמרה.
״פעם הבאה תנמיך אחי״-מאור אמר וצחק.
״הזונות שהיינו יוצאים איתן להסתובב״-אוהד ענה במקומי.
״אתם רוצים ללכת ?לפי מה שהבנתי הם מחכות לכם.."-ספיר אמרה.
״מה פתאום״-אמרתי והבטתי מופתע.
המשכנו לאכול כרגיל , עד שנשמעה דפיקה בדלת, קמתי לפתוח ואת מי ראיתי?! את השרמוטה והחברות שלה,זאתי שהתקשרה לפני כמה דקות.
אורה התנפלה עלי, אוהד קם לעזור לי להוציא אותה ממני,הוא משך אותה לדלת ובא להרים עליה יד,אבל שירן עצרה בעדו
״בוא ,בוא לחדר ״-היא אמרה לו ומשכה אותו אחרייה…
אוהד ושירן נכנסו לחדר ,ואוהד ישב על קצה המיטה והביט ברצפה..
״מה יש לך ?"-היא שאלה (אל תשאלו מאיפה אני יודע על כך השיחה הזאת,הפעם לא צוטטתי.. הייתי עסוק בלהעיף את הבנות.. על הקטע הזה שירן סיפרה לי בהמשך היום)
״אני פשוט שונא אותן !!!"-הוא אמר בכעס.
"גם אני לא מתה עליהן , אבל יש דרך״
״תנשקי אותי "
שירן ישבה לאוהד על הברכיים , הרימה את ראשו שיהיה מול ראשה ונישקה אותו, אוהד נשכב על המיטה , כששירן עדיין מעליו ושניהם מתנשקים …אוהד הוריד לו את החולצה,וגם לשירן … הוא הוריד לו את המכנס ובא להוריד גם לה אבל היא שמה את שתי ידיה על חזהו והסיטה את פנייה לצד.
״ אני לא רוצה לעשות את זה עכשיו ..זה לא הגיל , לא הזמן ולא המקום "
״אני מצטער , לא התכוונתי ..״
״אני יודעת,בוא נחזור לסלון..״-הוא הנהן לה והם חזרו לסלון, היה שם די שקט… הבנות כבר הלכו ורק אנחנו ישבנו שם.
״בואו נצא לפיקניק "-ליאן הציעה.
״רעיון טוב״-אמרתי לה ונישקתי אותה קלות, הבטתי בשירן פנייה הביטו דאגה, טוב אני ידבר איתה על זה יותר מאוחר..
התארגנו והכנו את הכל, לאחר מכן יצאנו לאיזה יער שהיה קצת מאחורי ביתי,
כשהגענו ישבנו על הריצפה עם שמיכה,ואוהד ביקש משירן שתבוא איתו שנייה לצד ..
"שמעיי אני מצטער , אני לא התכוונתי זה היה בטעות הייתי עצבני, לא שמתי לב מה אני עושה ..״-שמעתי את אוהד אומר,בדיוק הלכתי להשתין ..כנראה שהם לא שמו לב שאני שם ..
״זה בסדר חיים שלי ,אני לגמרי מבינה!״
״אמרתי לך כבר שאני אוהב אותך ?״
״גם אני אוהבת אותך ״
אכלנו ושתינו צחקנו ונהננו …אבל תמיד משהו יהרוס את זה..אורה והחברות שלה התקרבו לכיוון שירן וצרחו עלייה-"פרוצה ,זונה ,בת אלף,מוכרת את עצמה כדי להיות פופולארית, איכס איזה מכוערת .."
הבטנו המומים במקום לעצור אותם, לא הבנו מה הן בכלל עושות פה..
שירן מרוב עצבים תפסה בצווארה של אורה וחנקה אותה, אני ואוהד קמנו מהר והזזנו אותה,אבל שירן לא וויתרה היא אמרה בכעס :"אתן קוראות לי זונה בעוד שאתן חצי לבושות, מסתובבות עם חזה בחוץ ..סתכלו עליכן קודם ואח"כ עלי,אתן חבורת מסכנות שדורשות צומי איכסס עליכן,גועל נפש! ואחת אחת מכן כבר עשתה את זה ,אז תעשו טובה חבורת מסכנות״ –היא אמרה בכעס,שמתי לב לדמעות הקטנות שצצו בין עינייה.
כולם שתקו , אפילו אורה והחברות שלה עמדו המומות , חיבקתי את שירן והובלתי אותה לבית, הכנסתי אותה למיטה וכיסיתי אותה בשמיכה.
״אוהד?״-שמעתי את שירן אומרת, הסתכלתי לכיוון הדלת וראיתי אותו עומד,יצאתי כדי לתת להם את הפרטיות שלהם.. סגרתי את הדלת אחרי והתיישבתי על הריצפה ליד.
"תנשק אותי "-שמעתי את שירן אומרת.
״נו למה אתה לא מנשק אותי?״- היא הוסיפה לאחר כמה שניות .
״אני מפחד..״-שמעתי אותו אומר.
״לך קיבינימט , נשיקה קטנה אתה לא יכול לתת ??לך לעזאזל !" -היא אמרה בכעס, החלטתי להיכנס .
רמזתי לאוהד לצאת, וכשהוא יצא התעיישבתי על המיטה לצידה.
"מה יש לך ? התנפלת על אורה , עשיו על אוהד..יפה שלי הכל טוב ?״
״אני מפחדת לאבד אותו !"
״אבל למה שתאבדי אותו ?! "-שאלתי לא מבין.
״היום..כשהכנסתי אותו לחדר כדי שירגע כמעט עשינו את זה ,וברגע האחרון אמרתי לו שזה לא הזמן .."-היא אמרה והשפילה את מבטה.
״בגלל זה הוא לא יעזוב אותך "-אמרתי בתוקף.
״ומה אם זה הדבר שהוא רוצה? ולא באמת אותי?״-היא אמרה ודמעות זלגו על פנייה,קירבתי אותה אלי וליטפתי את שערה . ״דיי תפסיקי לבכות אני לא יכול לראות אותך בוכה,שמעי הוא אוהב אותך ,הוא לא יוותר עליך !! " -אמרתי בתוקף, ידעתי שלאוהד באמת יש רגשות אלייה אם לא היה לו לא הייתי מוותר עלייה,היא הבחורה הראשונה שבאמת גרמה לו להתאהב, כנראה שאוהד שמע את השיחה כי הוא נכנס יצאתי מהחדר והלכתי לאמבטיה לשתוף את פניי.
קיבלתי הודעה מאוהד לאחר כמה דקות, הוא ביקש שאביא לשירן מכנס נוח שהוא יחליף לה כי היא נרדמה.
"איזה חמודים הם .. "- ליאן אמרה כשעברה ליד חדרם, הם בדיוק הרגע חזרו .. מזל שהם לא שמעו את הצעקות.
"כן מאד.. אבל הוא צריך לשמור עליה !״-
ספיר אמרה.
״הוא שומר.."-אמרתי ושיחקתי בפלאפון.
״אני לגמרי לא מבין אותו , למה הוא לא הגן עליה כשקיללו אותה..אני במקומו הייתי מפרק אותן מכות " -מאור אמר, וטיפת רוגז נשמעה בקולו.
"מה אתה רוצה , היא אמרה לו שלא יתיחס אליהן , וחוץ מזה שנינו ראינו מה קרה מוקדם יותר זה היה יותר גרוע אם הוא היה עושה משהו..״
"ממ מה באלכם לעשות בערב ??"-ליאן אמרה כדי לשנות נושא , היה מתח באוויר.
״אתם מודעים לכך שלשירן שבוע הבא יש יומולדת יום שישי, מתתכננים לה משהו ?"-ספיר שאלה.
״אוהד אמר שהוא רוצה שבת הבאה שהיא תבוא שוב איתו אלי , ובבית שלי כולם יהיו עם בלונים והפתעות ואיך שהיא תיכנס נחבק אותה וכל זה , ואז הוא מתכנן שנלך לקניון לסרט ,ואז ….נלך ליער שמאחורי הבית נשחק קצת אמת או חובה , נביא עוגה .. וביום למחרת בערב נלך למועדון ומפה אני לא יודע.."-אמרתי.
״יותר מיומיים הוא רוצה לחגוג לה יום הולדת ? "-מאור שאל מופתע.
״אומרים שיומולדת זה שבוע !״-ספיר אמרה בחיוך.
״היי״-שמעתי את אוהד אומר לפני שהוא נכנס למטבח,הוא היה נראה מוטש, הלכתי אליו והנחתי את ידי על כתפו.


תגובות (2)

סיפור מושלם! יש לך טיפה שגיאות. תמישכיייייי!!

20/10/2014 22:49

רגע לא הבנתי למה את רושמת את אותו הסיפור פעמים????

21/10/2014 01:05
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך