אהבה שנייה -פרק 1-

bl_bar 31/10/2018 970 צפיות תגובה אחת

"מה אתה הולך לעשות עכשיו?" אליסון שאלה כשנגמר השיעור האחרון, יוצאת עם טים מהכיתה, "לעבוד כמובן" טים ענה ונאנח, "יותר בכיוון של להזיל ריר על ראיין בזמן שהוא מכין אוכל" בעלת השיער השחור והגלי אמרה בחיוך וכחול העיניים נאנח עוד יותר, "למה החיים שלי בזבל?" טים שאל ואליסון בלגנה קלות את שיערו השחור, "כי אתה לא יודע לשחרר" היא אמרה וטים שלח לה מבט נרגז, "זה לא קל" הוא אמר ברצינות והיא נאנחה גם כן וסידרה את שיערו ואת הפוני שלו, "אני יודעת" היא מלמל ואחזה בתיק שלה, מתקדמת עם טים אל היציאה מהאוניברסיטה.

"דיברת עם ליאם?" היא שאלה לפתע בחיוך ומבטו של טים נהפך להיות מזלזל ונגעל, "המטומטם הזה, אני לא אדבר איתו יותר בחיים" טים אמר ברצינות, כבר שבוע שהוא ניתק קשר עם חבר הסקס שלו, והאחרת צחקקה בקול, "הוא בסך הכל קרא לך 'פתטי', זאת לא הפעם הראשונה שלו" היא אמרה בחיוך, "נכון, אבל זה קרה בזמן ששכבנו כשבכיתי את נשמתי על זה שראיין וקריסטין חגגו 5 שנים ביחד" טים אמר בעצבנות ואליסון שילבה את זרועותיהם כשהם הגיעו אל שער היציאה, "אתה לא תצליח לשרוד בלי מין איתו לעוד הרבה זמן" היא מלמלה, "חכי ותראי" טים אמר ברצינות והיא הביטה עליו וגיחכה, "אולי תשכב עם מישהו אחר?" היא שאלה לפתע והוא הביט עליה בשוק, "נראה לך? ליאם הוא היחידי שאני אשכב איתו" טים אמר ברצינות, הוא לא אומר את זה כי הוא מאוהב בליאם או משהו לא הגיוני כזה או אחר, הוא אמר את זה כי הוא לא מסוגל להכיר עוד מישהו אחר שיכול להכיל את האהבה שלו לראיין כמו ליאם, "אלא עם כן ראיין יציע את עצמו" הוא לחש בערמומיות ואליסון צחקה והשעינה את ראשה על כתפו של טים- לפחות עד שצפירת מכונית נשמעה בחוזקה והם הסתכלו קדימה.

"ר-ראיין" טים לחש כשראה את חברו הטוב יושב ברכב שלו, "איזה יפים אתם!" הבלונדיני צעק מהחלון, מחייך אליהם, "מה אתה עושה פה?" אליסון שאלה בחיוך והרימה את ראשה מכתפו של טים, עדיין משלבת את זרועותיהם, "באתי לקחת לך את החבר שלך לעבודה" ראיין אמר בחיוך וטים השתדל שלא להסמיק, הוא לא יכל להרגיע את ליבו המתפרע כשהוא הביט בחיוך היפיפה של הגבר הבלונדיני עם העיניים החומות והמנצנצות שישב בכיסא הנהג, בגבר הזה הוא מאוהב, אוי כמה שהוא אוהב אותו.

"לא~" אליסון התבכיינה, נושקת ללחיו של טים שחייך לעצמו, "בייב, אני צריך לעבוד" הוא אמר והביט עליה והיא עשתה פרצוף עצוב, יודעת לשכנע את ראיין כמו צריך, "תפסיקו עם הפוצי מוצי שלכם, אחר כך תיהנו בסוף היום" ראיין אמר בחיוך ואליסון נאנחה בכבדות, "אז תקפיץ אותי לבית ואני אתן לך את האפשרות לגנוב לי את בן הזוג" היא אמרה וראיין הנהן, מאפשר לאליסון לחייך ברצון וללכת ביחד עם טים למושב האחורי- מושכת בכוח את טים איתה כשהוא רצה לשבת במושב הקידמי.

"איך היה בלימודים?" ראיין שאל בזמן שהתחיל לנסוע, מביט מהמראה הקידמית על אליסון וטים שהמשיכו לשלב את זרועותיהם והוא חייך לעצמו, חושב שהם חמודים ביחד, "היה בסדר" טים אמר בחיוך, בוהה בעיניו החמימות של חברו הטוב, "מצויין" הבלונדיני אמר והביט לאופק, נוסע אל ביתה של אליסון- לא באמת שם לב למבט הממושך שהיה לטים עליו.
—-

"תדבר איתי כשתסיים, טוב~?" אליסון שאלה את טים בזימור כשראיין חנה למול ביתה, "טוב בייבי, אני אדבר איתך" טים אמר והביט עליה בחיוך מאולץ, צובט קלות את זרועה ומסמן לה כבר לעוף מהרכב והיא חייכה ונשקה ללחיו, מתכוונת לצאת, "רגע!" ראיין אמר ועצר אותה מלצאת, "מה?" אליסון שאלה, "תתני לו נשיקה נורמלית" הוא אמר וטים קפא לרגע במקומו, מביט על ראיין המשועשע ואז על אליסון הנגעלת שהביטה עליו גם כן והוא חייך אליה קלות לפני שאחז באחורי ראשה, מסתכל עליה במבט מצטער לפני שהוא סגר את המרחק בניהם, נושק לשפתיה למספר שניות לפני שהתרחק.

"אוהב אותך" הוא אמר לה בקול, רוצה שראיין ישמע והיא הביטה עליו במעט עצבות, מרחמת על הסיטואציה שבה הוא נמצא והוא החזיר לה חיוך עצוב גם כן לפני שהיא התרחקה לחלוטין, מחייכת באור לראיין, "עכשיו מרוצה?" היא שאלה בצחקוק וראיין צחקק גם כן, "אני מאמין שטים מרוצה יותר ממני" הבלונדיני אמר והביט על חברו שחייך אליו והנהן במרץ, "צודק לחלוטין" שחור השיער אמר, 'טועה לחלוטין' הוא חשב לעצמו, מחזיק את דמעותיו כמו שהוא תמיד יודע בזמן שהוא נופף לאליסון שיצאה החוצה מהרכב.

"בוא, שב לידי" ראיין אמר וטים הנהן ויצא גם כן מהרכב, נכנס למושב הקידמי וחוגר את עצמו, מקבל מספר טפיחות על ברכו מחברו הטוב, מה שגרם לליבו להשתגע עוד יותר, "יצאנו לדרך" חום העיניים לחש בקול הכי סקסי שיש וטים הנהן ובלע את רוקו, שוכח מכל העצבות וזורק מדי פעם מבט לראיין שחזר לנסוע, והוא קיווה בכל ליבו שיום אחד הוא יזכה לאחוז בידו של ראיין בזמן הנסיעה, אפילו רק להניח את היד שלו על הברך של ראיין, בדיוק כמו שבני זוג עושים.

"בובי" אליסון אמרה בחיוך כשהביטה על האישה שלה שישבה בסלון ביתן וזללה חטיפים, "בובי~" אביגייל קראה בחיוך רגוע, מניחה את קערת החטיפים על השולחן בזמן שהיא פרשה את ידיה לצדדים, מאפשרת לאליסון ללכת אליה במהירות ולצנוח אל תוך חיבוק הידיים החמים שלה, "התגעגעתי" אליסון לחשה וורודת השיער חייכה ונשקה לצווארה, "גם אני התגעגעתי אלייך, המון המון~" אביגייל אמרה בקול מתוק ואליסון חייכה והתרחקה קלות רק בשביל לנשק את בת זוגתה, "את כל כך חמודה" היא לחשה כנגד השפתיים המחוברות, "את יותר" אביגייל השיבה ואחזה בפניה היפיפיות של האישה שלה, מאפשרת להן להתנשק עמוקות.
—-

"קריסטין כבר במסעדה" ראיין אמר כשהוא חנה למול המסעדה שלו, "מממ" טים מלמל בהבנה, "תשאיר את התיק שלך, אני אקפיץ אותך אחר כך לבית" ראיין הוסיף וטים הנהן לפני שיצא מהרכב, מביט על חברו הטוב שיצא גם כן לפני שהוא התקדם איתו ביחד אל המסעדה, קופא לרגע כשראיין חיבק את עורפו קלות בזמן שהמשיך ללכת איתו, אבל לבסוף הוא הרגיע את עצמו קלות, הוא חייב להתנהג נורמלי לצידו.

הם נכנסו למסעדה, מחייכים למלצרים וללקוחות שהגיעו לפני שהם נכנסו אל המטבח, שם עמדו מספר שפים וגם קריסטין, שיערה הארוך והבלונדיני היה אסוף לעיגול מתחת לכובע רשת, עיניה החומות מביטות בריכוז על קרש החיתוך בזמן שחתכה את הירקות לאחת ממנות הקארי שהוזמנו.
ברגע הזה ראיין ניתק את המגע מטים, וטים הביט עליו בשתיקה, רואה איך שחברו הולך במהירות אל בת זוגו ומחבק אותה מאחור, מקפיץ אוותה קלות בזמן שהיא צחקקה, "הגעת" היא אמרה בחיוך והניחה את הסכין על הקרש, מסתובבת לתוך מעגל הידיים ומביטה על בן זוגה באהבה לפני שניקרה את שפתיו, רק אחר כך היא הביטה על טים בחיוך וטים אגרף את ידיו וחייך אליה בזמן שהתקדם אליהם, מחזיק את עצמו מלפרק את המגע של השניים.

"מה שלומך טים?" קריסטין שאלה לפני שנשקה ללחיו של שחור השיער, "שלומי מצויין" טים שיקר, "תיזהרו שאני לא אקנא" ראיין אמר והצמיד את קריסטין יותר אליו והיא צחקקה, "מי יודע, אולי אני אחליף אותך בטים" היא מלמלה בהשתובבות וטים גיחך גם כן, מאלץ את עצמו לזרום איתה, 'מי יודע, אולי הוא יחליף אותך בי' טים חשב לעצמו, ממשיך לחייך באילוץ רב אל זוג האוהבים המחובק, "בוס, אני יודע שאתה אוהב את קריסטין, אבל אנחנו בזמן עומס, אז תמשיכו להתמזמז אחר כך" שף צעיר אמר בהשתובבות והזוג המדובר צחקקו ביחד, נושקים זה לזו שוב לפני שקריסטין נתקה את החיבוק והסתובבה בחזרה אל קרש החיתוך, חוזרת לחתוך את הירקות.

"אני אעזור לה, אתה יכול כבר לצאת לעבוד" ראיין אמר לחברו וטים הנהן וחייך אליו לפני שהסתובב, הולך אל חדר המנוחה של המסעדה ומשם הוא לקח את הסינר שלו, הוא שם את הבד השחור מסביב למותניו הצרות, מכניס את הפנקס הקטן ואת העט אל תוך הכיס הקטן של הסינר לפני שהוא הרים את הפוני שלו מעלה, שם מספר סיכות קטנות ודקות על הפוני המורם וככה מאפשר לפניו להיות חשופות.

"אתה יכול לעשות את זה" הוא אמר לעצמו, עיניו דומעות קלות והוא ניגב אותן במהירות, לא קל לו לעמוד בצד ולצפות בגבר שהוא אוהב מחבק ומנשק אישה אחרת, זה כל כך קשה וזה כל כך כואב.

"די" טים אמר לעצמו, נושם עמוק ומנער קלות את ראשו לפני שהוא חייך חיוך גדול ומאולץ, חושף את שיניו הלבנות בזמן ששפתיו האדמדמות התעגלו מעלה כשהוא יצא מחדר המנוחה, מתקדם אל תוך המסעדה ועומד בפינה, מחכה שיקראו לו בשביל לבקש הזמנה או חשבון, או כל דבר אחר שמלצר יכול לעשות.
—-

"אתה צוחק עליי" טים לחש לעצמו כשראה את הגבר המוכר שנכנס בחיוך למסעדה, שיערו היה חום ועיניו הירוקות היו נעולות עליו בחיוך ציני ומשועשע, זה לא היה אחר מאשר ליאם שהחליט בשיא חוצפתו להגיע אל מקום העבודה שלו גם כשטים הזהיר אותו בחיים לא להגיע לכאן.

"אני אטפל בו" טים אמר בחיוך למלצרית שהתכוונה להגיש לליאם את התפריט, "א-אוקיי" היא מלמלה בחוסר הבנה, רואה את המבט הכועס של טים שהביט ארוכות על הגבר המשועשע שרק ישב והביט עליו בחיוך עם הרמת גבה מזלזלת.

"מה נראה לך שאתה עושה?" טים שאל בנעילת שיניים חלושה כשהניח בכעס את התפריט למול ליאם כשהמלצרית עזבה, "באתי לאכול" ליאם אמר בחיוך ולקח את התפריט אליו, אבל טים הניח את ידו על רשימת המאכלים, מונע מליאם לקחת את התפריט בזמן שהוא הסתכל באזהרה, "אמרתי לך לא להגיע לכאן" כחול העיניים אמר ברצינות, "זאת מדינה דמוקרטית אם אתה לא יודע, ככה שאני יכול להיות איפה שאני רוצה, אבל אני מניח לעצמי שטיפש כמוך לא באמת ידע את זה" ליאם אמר, אוהב לראות את פרצופו הכועס של טים, "חתיכת אידיוט" טים מלמל וליאם גיחך ומשך את התפריט אליו, מעיין בו.

"בכית, נכון?" ליאם שאל לפתע, עיניו עדיין מביטות על המילים הכתובות, "לא" טים אמר, שונא את זה שליאם מכיר אותו יותר מדי טוב, "שקרן" ירוק העיניים אמר והרים את עיניו מעלה לכמה רגעים, גורם לטים לשתוק למספר שניות, "אני אלך, תקרא לי כשתחליט מה אתה רוצה" טים אמר לבסוף והתכוון ללכת, אבל ליאם אחז בפרק כף ידו, גורם לו לפעור את עיניו ומהר לנתק את מגע הידיים, חושש שמישהו יראה אותם, במיוחד חושש שראיין יראה אותם.

"ליאם!" טים אמר ברוגז, "החלטתי" ליאם אמר בחיוך רגוע, לא מתרגש מהתנהגותו של האחר, הוא מכיר אותו כבר כל כך הרבה שנים, הוא מכיר כל חלק מטים, ככה שהוא ידע שהוא לא באמת מאיים כמו שהוא מנסה להציג את עצמו.

"תקשיב לי ותקשיב לי טוב ליאם" טים אמר והתכופף קלות ככה שפניו יהיו מקבילות לפניו של האחר, "אם אתה עושה משהו מטומטם, אני אהרוג אותך" שחור השיער אמר באיום, פניו היפיפיות נגלות למול ליאם המרוצה שהרים את ידו וצבט קלות את לחיו, "אתה סקסי כשאתה כועס" ליאם לחש וטים סטר לכף ידו, "מה יש לך? למה אתה מתנהג ככה?" טים שאל בכעס, רגיל שליאם רק יורד עליו, המילים הנחמדות של ליאם יוצאות רק כשהוא בוכה למולו, וזה גם לא תמיד קורה.

"הכל בסדר?" קולו של ראיין נשמע לפתע וטים פער את עיניו והזדקף באחת, מביט בחוסר אמונה על ליאם, "בן זונה" הוא לחש לאחר שרק חייך אליו בשעשוע לפני שהוא הסתובב בחיוך אל ראיין, "כן, הכל בסדר" טים אמר ברוגע וראיין הנהן והביט על טים ולאחר מכן על ליאם שהביט עליו בחיוך מזלזל, "אתה מכיר אותו?" הבלונדיני שאל את חברו הטוב, "ל-לא", "כן" ליאם ענה לפתע, סותר את מילותיו של טים שפער את עיניו שוב לכמה רגעים לפני שהוא כחכח בגרונו והביט על עיניו המבולבלות של ראיין שהסתכלו עליו בחוסר הבנה.

"ז-זאת אומרת, א-אני מ-מכיר אותו מ…מהאוניברסיטה, כן, הוא לומד כמה מחזורים מעליי ו-ונפגשנו בספרייה כשהוא ביקש ממני עזרה, ו-וככה אני מכיר אותו" טים גמגם בלחץ והסתובב לליאם- מסמן לו עם עיניו ושפתיו שישתף איתו פעולה עם השקר הספונטני הזה, מה שגרם לליאם לצחוק בקול וטים איחל בליבו מספר רב של קללות לליאם.

"א-אה" ראיין מלמל, מביט על חברו ואז שוב על הבן אדם שישב בכיסא, "אני מבין שטים שלנו הציע לך להגיע לכאן" ראיין אמר לבסוף בחיוך, מחבק את גבו האחורי של טים שהופתע מהמגע- מה שגרם לו להסמיק באחת וליאם הביט בחיוך משועשע על פרצופו של טים, מסתיר את העובדה שהוא היה שמח לנתק את המגע בין שני הגברים שלמולו, "כן, הוא הציע לי להגיע" ליאם אמר וטים הביט עליו בשתיקה, "הוא תלמיד טוב" הוא הוסיף וטים בלע את רוקו, מקווה שליאם נראה אמין- אחרי הכל הוא מאמין בכל ליבו שליאם חושב שהוא טיפש מוחלט.
"מעולה" ראיין אמר וניתק את המגע מליאם רק בשביל לשלוח את ידו קדימה, "נחמד להכיר אותך, אני ראיין, בעל המסעדה" חום העיניים אמר בחיוך וליאם חייך ולחץ את ידו, "נעים להכיר" הוא מלמל, "אני ליאם" הוא הוסיף וראיין הנהן וחייך אליו לפני שניתק את מגע הידיים, "אני חוזר לעבוד" הוא אמר לטים שהנהן אליו, "תיקח ממנו הזמנה, המנה על חשבון הבית" ראיין אמר וטפח על כתפו של טים לפני שהלך בחזרה אל המטבח, חוזר לעזור לקריסטין.

"זאת הפעם האחרונה שלך שאתה מגיע לכאן" טים אמר, "לא רוצה" ליאם מלמל וטים נאנח ברוגז, "פסטה-פסטו וסלט ירוק" ליאם מלמל לפתע, "מ-מה?" טים שאל, "זאת ההזמנה שלי, תביא גם מיץ תפוחים" הוא הוסיף וטים נשך את שפתו התחתונה ברוגז, חוטף מידו של ליאם את התפריט, "המנות יגיעו מהר!" הוא אמר בנעילת שיניים נרגזת והסתובב, הולך בכעס אל המטבח בזמן שליאם הביט עליו בחיוך מהכיסא, "אם אתה לא תפסיק להיות חמוד כשאתה כועס, אז אני אחליט להמשיך להציק לך" הוא מלמל לעצמו בצחקוק לפני שנאנח והביט על המסעדה, 'מסעדה נחמדה יש לאהוב שלך' הוא חשב לעצמו בזלזול, ממתין לטים שיחזור.

טים נכנס בכעס למטבח, עצבני על ליאם, לפחות עד שהוא ראה איך שראיין מחבק את קריסטין מאחור בזמן שהוא נשק לעורפה, "די ראיין" קריסטין לחשה בצחקוק, מנסה לדחוף קלות את ראיין ממנה אבל ללא הצלחה וטים הביט עליהם בשקט, מרגיש איך שליבו מתכווץ ועיניו התחילו לדמוע בשנית, "פ-פסטה-פסטו וסלט ירוק" הוא קרא בקול, "כן!" הוא שמע את אחד מהשפים אומר, כנראה מקבל על עצמו את ההזמנה, ועוד לפני שראיין הסתכל עליו- טים לקח מהמקרר בקבוק של מיץ תפוחים ויצא החוצה במהירות, הולך אל ליאם.

"פתטי" ליאם לחש כשהביט על עיניו הדומעות של טים, מבין שכנראה קרה משהו בין קריסטין לראיין בזמן שטים היה במטבח, "תפסיק" טים לחש והניח את בקבוק המיץ על השולחן, "אני שונא אותך" הוא הוסיף והביט בעצב אל תוך עיניו של ליאם, "לא אכפת לי מה טיפש כמוך מרגיש אליי" ליאם אמר ופתח את בקבוק השתייה, מאפשר לטים להביט עליו בשקט, "תנגב את העיניים שלך אם אתה לא רוצה להיתפס" ליאם אמר לפני שלגם מהשתייה הקרירה וטים ניגב את עיניו במהירות, "אתה חופשי הערב?" טים שאל לפתע, לא באמת מפתיע את ליאם- שכבר היה רגיל להצעות של האחר, "כן" ליאם ענה והסתכל על טים שהנהן לעצמו, "אגש אלייך כשהאוכל יהיה מוכן" טים חזר להיות סמכותי לפני שהסתובב, עומד מחוץ לדלת המטבח, לא רוצה להיכנס פנימה ולהכאיב לליבו עוד יותר.
הוא הרכין את ראשו מטה, נוגס בשפתו התחתונה- לא שם לב לכך שליאם מביט עליו מהשולחן שלו.

'יכול להיות שאליסון צדקה אחרי הכל' טים חשב לעצמו, 'אני לא יכול לשרוד בלי מין' כחול העיניים נאנח, אבל למעשה הוא לא היה יכול לשרוד מבלי מגע או הקשבה, הוא לא היה יכול לשרוד מבלי שמשהו היה משכיח ממנו את הכאב, הוא לא היה יכול לשרוד מבלי לשכב עם מישהו במחשבה על ראיין.

והוא הרים את עיניו, מביט על ליאם שהסתכל עליו והוא כחכח בגרונו, אחרי הכל, כל מי שמעניק לו את מה שהוא צריך בשביל לשרוד היה ליאם וזה לא משהו שהוא באמת אהב, אבל זה משהו שהוא לא באמת היה יכול לשרוד בלעדיו.

"טים, האוכל מוכן" קולו של השף נשמע וטים ניתק את המבט מליאם, נכנס אל תוך המטבח בחיוך ולוקח את האוכל המוכן, "טים חכה" ראיין אמר בחיוך לפני שטים יצא החוצה, "מה?" טים שאל, מתקשה להביט בעיניו של האחר, לא רוצה שראיין יגלה שהוא בכה.

"אתה מרגיש טוב? אתה נראה לא טוב" ראיין אמר והניח את ידו על מצחו של טים שצעד אחורנית במהירות, מצחקק לעצמו, "אני חזק כמו שור" כחול העיניים אמר בחיוך וראיין נאנח בהקלה וליטף את שיערו של חברו הטוב, "מעולה" הבלונדיני אמר וצבט קלות את לחיו של האחר, "החבר שלך מחכה לך בחוץ" הוא אמר לבסוף וטים גיחך, "אנחנו לא חברים" הוא אמר, "מצויין, חשבתי שאני עוד אקנא כי החבר הכי טוב שלי מצא חבר אחר" ראיין אמר בציניות וטים צחקק, "אני לעולם לא אחליף אותך" הוא השיב בציניות גם כן, אבל כל כך הרבה משמעויות היו במשפט הקטן הזה.

"אווו~" קריסטין אמרה כששמעה את הווידויים המשעשעים והיא חיבקה את צידו של בן זוגה, "עוד מעט אתה תיפרד ממני בשביל להיות איתו" היא אמרה בהשתובבות לבן זוגה שצחקק וחיבק אותה אליו, "אומנם אני אוהב אותו, אבל אותך יותר" הוא אמר ונשק למצחה, "בדיוק כמו שטים אוהב את אליסון" הוא אמר וטים נגס בשפתו התחתונה והנהן בחיוך, "אני אצא" הוא אמר במהירות ושני האוהבים הנהנו אליו וחזרו להיות בשלהם והוא הסתובב ויצא החוצה, הולך עם המנות אל ליאם ומניח אותם על השולחן.

"אם תמשיך לבכות עוד יגלו את הסודות שלך" ליאם אמר, "תסתום" טים מלמל וניגב את עיניו, "אני בא אלייך אחרי העבודה" הוא הוסיף וליאם התחיל לאכול מבלי להחזיר תשובה, "לא אכפת לי" הוא ענה לבסוף וטים הנהן, מתכוון להתרחק מליאם, "רגע" ליאם אמר ועצר אותו מללכת, "תישאר כאן, אולי האוכל לא יהיה לי טעים" הוא הוסיף בזלזול וטים הביט עליו ברוגז, מנגב את עיניו שוב ושוכח לרגע מהעצבות שלו, אחרי הכל הוא לא באמת שם לב שליאם מתייחס אליו מגעיל רק בשביל להגן עליו והוא לבסוף מצא את עומד לצידו של ליאם בזמן שהאחר אכל את האוכל שלו מבלי באמת להסתכל עליו וזה מה שאפשר לו להירגע עם המחשבות.

ליאם ניגב את שפתיו כשסיים לאכול, מביט על טים שהביט עליו בעצבנות, "זהו? סיימת? היה טעים?" הצעיר שאל בכעס, "היה נחמד" ליאם אמר והתרומם מכיסאו, גרום לטים לכחכח בגרונו כשגופו הגבוה והמפותח היה קרוב אליו, וטים לא יכל להכחיש שהגוף של ליאם מושך אותו, טוב, אחרי הכל הגופים שלהם מכירים זה את זה טוב מאוד, ככה שקשה להתעלם מזה.

"קח" ליאם אמר והוציא מספר דולרים מכיסו, מניח אותם על השולחן, "אתה לא צריך לשלם, ראיין אמר שזה על חשבון הבית" טים מלמל, "זה טיפ, תשמור את זה לעצמך ותקנה לך משהו" ליאם אמר, "אני לא צריך את הכסף שלך" טים אמר ברצינות, "לא אמרתי שאתה צריך, אבל כסועד במסעדה אני צריך לתת טיפ למלצר שלי, במיוחד כשהוא נתן לי יחס אישי" ליאם אמר בזלזול, טופח קלות על כתפו של טים לפני שהוא הסתובב ויצא מהמסעדה, "אני באמת שונא אותך" טים מלמל ברוגז לפני שלקח את הכסף והכניס אל כיס הסינר, לוקח את הצלחות והכלים המלוכלכים לפני שהוא הלך בחזרה למטבח- לא לפני שהוא נשם עמוק והכין את עצמו נפשית לסיטואציה הנוראית שכנראה הוא יראה את הבן אדם שהוא אוהב נוגע בבת הזוג שלו.


תגובות (1)

וואו סיפור מדהים!! ממש אהבתי את הרעיון!! תמשיכי את מעולה בזה!!!❤

14/03/2019 22:17
29 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך