אהבה שנייה -פרק 12-

bl_bar 08/12/2018 696 צפיות 2 תגובות

טים נגס בשפתו התחתונה בלחץ כשליאם הכניס את מזלג הפסטה המוקרמת לתוך פיו, הוא בלע את רוקו בחשש, עומד ישר ויציב למול ליאם בזמן שהוא הביט בתוך עיניו הירוקות של האחר שהביטו עליו בשקט.

"נו?" הצעיר שאל כשליאם ניגב את פיו קלות, "מה?" ליאם שאל, מתגרה באחר בכוונה, "ז-זה טעים?" טים מלמל וליאם חייך בזלזול והכניס את המזלג בשנית לתוך הצלחת, מסובב את כלי המתכת בתוך הצלחת לפני שהוא הרים את הפסטה המסובבת מעלה, "תטעם ותגיד לי" ליאם אמר והגיש לצעיר את המזלג וטים הסתכל עליו בהיסוס לכמה רגעים לפני שרכן מעט מטה ופתח את פיו, מאפשר לירוק העיניים להאכיל אותו והוא התרחק לאחר מכן לאחור בזמן שלעס את האוכל, מביט בהפתעה על ליאם כשהוא אהב את מה שהוא טעם.

"ז-זה טעים" טים מלמל וליאם הנהן קלות, "אפשר להגיד" הוא השיב והביט על החיוך המאושר של כחול העיניים, "תודה" טים לחש וליאם הביט עליו לכמה רגעים, "אל תודה לי, תלך להמשיך לבשל" הוא אמר וטים הנהן במרץ לפני שהסתובב והלך מהר למטבח וליאם צחקק והמשיך לאכול עוד כמה ביסים, לא אוכל את הכל- לא בגלל שלא היה לו טעים, היה לו מאוד טעים, אלא בגלל שהוא לא רצה לשבוע, הוא רצה לאכול את כל מה שטים יגיש לו.

המנה השלישית המשיכה להתבשל, קארי ירקות ואורז, טים שם על ראשו שוב את כיסוי השיער, נותן את כל כולו למנה בזמן שהוא חייך לעצמו, מקווה שליאם ממשיך לאכול את מה שהכין, "לרגע אחד אני עוד יכול לחשוב שאני שף" הוא אמר לעצמו לפני שגיחך באושר.

כן, הוא אוהב לבשל, אפילו מאוד, וכן, להיות שף זה אחד מהחלומות שלו, אבל הוא ויתר על החלום הזה כי הוא יודע שהוא עדיין לא מספיק טוב בשביל ראיין, הוא יודע שהוא לא משתווה ליכולות של קריסטין או ליכולות של השפים האחרים שעובדים במסעדה.

הוא רצה כל כך הרבה שנים להקים עם ראיין מסעדה, אבל זה לא באמת יצא לפועל, הוא לא יכל להוציא את זה במילים למול חברו הטוב, הוא למעשה לא באמת יכול לעשות כלום למול ראיין, כי הוא לא שווה את ראיין- זה מה שהוא מאמין.

אבל עכשיו המחשבות של טים נמחקו לחלוטין, הוא לא התעסק בשלמות של האוכל, הוא לא התעסק במה טוב ובמה לא טוב, הוא ידע שבסופו של דבר ליאם יאכל את מה שהוא מכין, ולמעשה הוא די מרוצה מהאופן שהמנות שלו יוצאות.

טים נעמד למול ליאם, מניח לפניו את המנה השלישית והלפני אחרונה, מחכה שליאם יאכל אותה, "תשב" ליאם אמר לפתע וטים הביט עליו בהרמת גבה מופתעת, "מה?" טים שאל, "אני אסיים לאכול את זה ואמתין לכמה רגעים בשביל שלא אשבע" ליאם מלמל והרים את הכף שלו, מוריד את עיניו מטים ומחכה שהצעיר יתיישב.

וטים כחכח בגרונו והזיז את הכיסא שלמול ליאם אחורנית לפני שהתיישב עליו, ורק אחר כך חום השיער אפשר לעצמו להתחיל לאכול בעוד שהאחר הביט עליו ארוכות, בוהה באיך ששפתיו של ליאם זזות בזמן שהוא אוכל את האוכל שלו.

ועיניהם נפגשו שוב, מבטו הלחוץ של טים כנגד המבט הלא ברור של ליאם שהתפענח בראשו של הצעיר כמבט מזלזל, "רוצה לטעום?" ליאם שאל וטים הנהן במהירות, מה שאפשר לליאם לגחך קלות ולתת לטים כף גדושה, רואה איך שהאוכל נכנס אל תוך השפתיים הפתוחות של האחר.

טים ליקק קלות את שפתיו לפני שהתחיל ללעוס, והוא הרכין את ראשו וחייך לעצמו, "זה גם בסדר" הוא מלמל כשבלע את האוכל, משחק עם אצבעותיו וליאם הביט עליו לכמה רגעים לפני שחזר לאכול, ורק אחרי זה טים חזר להסתכל עליו, רואה איך שליאם אוכל למולו את שלושת המאכלים עד שהוא סיים את כולם.

"למה באת לכאן?" טים שאל לפתע כשליאם הניח את הכף על השולחן, "תענה לי ברצינות" הוא הוסיף, "אביגייל אמרה לי להגיע" ליאם אמר וטים נאנח, "אתה לא היית חייב להגיע" שחור השיער אמר, "אני יודע" ליאם מלמל ונשען לאחור על הכיסא, "אתה לא כזה נורא, נכון?" כחול העיניים שאל וליאם גיחך, "ממתי הייתי נורא?" ליאם שאל בציניות וטים צחקק והניע קלות את ראשו מצד לצד בחוסר אמונה, "אתה רוצה לאכול עוד?" הצעיר שאל, "עדיין לא" ליאם אמר וטים הנהן ונגס בשפתו התחתונה, לא יודע מה לעשות, הוא לא ממש היה במצב כזה עם ליאם, כשהם נפגשים הם תמיד שוכבים, הם לא באמת ישבו אחד ליד השני לאורך הרבה זמן מבלי לעשות משהו מיני.

"אני אחזור לנקות, אם תרצה עוד לאכול תגיד לי, אם שבעת אתה יכול ללכת" טים מלמל לבסוף ונעמד מכיסאו לפני שחזר להחזיק את המטאטא, מנקה באיטיות את הרצפה, "למה בכית היום?" ליאם שאל לפתע וטים נעצר לכמה רגעים לפני שבלע את רוקו וחזר לנקות את הרצפה, "הם שכבו בשירותים של המסעדה" הצעיר מלמל וליאם הרים את גבותיו בהפתעה, יודע למי טים מתכוון- ראיין וקריסטין, "ונכנסת באמצע?" הוא בירר וטים הנהן קלות ונגס בשפתו התחתונה, עוצר את עצמו מלבכות בזמן שהוא המשיך לנקות.

"אתה באמת התיאור המושלם לפתטיות" ירוק העיניים מלמל וטים צקצק והביט עליו ברוגז, עיניו הדומעות מסתכלות בכעס על ליאם לפני שהוא חזר לנקות, מנגב את עיניו קלות, "מה אתה חושב שהוא יעשה כשהוא יגלה שאתה מאוהב בו?" ליאם שאל, "ליאם תפסיק עם השטויות שלך, אל תשאל שאלות מיותרות" כחול העיניים מלמל וליאם נאנח והביט עליו בשקט, מנסה להבין מה עובר בראש של טים, למה הוא מעוניין במישהו שלא רוצה אותו? ואז הוא גיחך לעצמו בייאוש כשהבין שלמעשה הוא וטים לא כאלה שונים, אחרי הכל הוא בעצמו גם מעוניין במישהו שלא רוצה אותו- וזה היה טים.

"מה מצחיק?" טים שאל לפתע, "כלום" ליאם אמר והצעיר נאנח והניח את המטאטא על הקרקע לפני שחזר להתיישב למול ליאם, "אתה עדיין לא רעב?" טים שאל, רוצה לנסות להשכיח את המחשבות שלו על ידי בישול, "עדיין לא" ליאם אמר, יודע שעדיף לקחת את הזמן אם הוא רוצה להיות עוד כמה רגעים נוספים עם טים.

וטים הניח את ראשו על השולחן, "ליאם?" טים שאל לפתע, מניח את סנטרו על השולחן ומביט על ירוק העיניים שהסתכל עליו בשקט, מחכה להמשך, "למה אתה ממשיך לשכב איתי?" טים שאל, "כי אני רוצה" ליאם ענה במהירות וטים נאנח בחיוך עצוב, "איך זה להיות מחוץ לארון? זה שונה?" הצעיר הוסיף וליאם הנהן, "זה מרגיש חופשי" ליאם אמר, מתחיל להיות סמכותי כשזה מגיע לחלק הזה, אחרי הכל הוא מרצה לא מעט על הנושא הזה בפני נערים כמו טים.

"למה אני חושב שאם אצא מהארון אז אני אהיה עמוק יותר בתוך הכלוב?" טים שאל בכנות וליאם גיחך, "כי אתה פתטי" הוא אמר, מה שגרם לטים לצחוק קלות לפני שהוא התיישר לישיבה, "זה הדבר היחיד שאתה יכול להגיד עלי?" טים שאל, "לא" ליאם אמר בכנות וכחול העיניים הביט עליו בסקרנות, רוצה לדעת מה עוד ליאם חושב עליו, "אתה מטומטם גם כן" ירוק העיניים מלמל וטים הסתכל עליו בשקט לכמה רגעים לפני שצחק בקול, מוצא את הרצינות של ליאם משעשעת.

"אבל אתה גם סקסי כשאתה רוצה" ליאם הוסיף וטים הפסיק לצחוק באיטיות, מביט על ליאם ברצינות, "אתה באמת חושב?" טים שאל, "אל תזלזל בסטנדרטים שלי" ליאם אמר, "חשבתי שאמרת שאם רוצים לזיין מישהו, זה לא משנה איך הוא נראה או איך הוא מתנהג, פשוט מזיינים אותו” הצעיר מלמל, מזכיר לאחר את מה שהוא אמר וליאם חייך לעצמו, "נכון, בגלל זה אמרתי כשאתה רוצה אתה סקסי, לרוב אתה לא באמת רוצה ובכל זאת אני מזיין אותך" ליאם אמר וטים צקצק בייאוש לפני ששילב את ידיו, מביט עמוק אל תוך עיניו של ליאם, "מה עם הבן אדם שהתחיל איתך, חשבת על להיות איתו?" טים שאל בכאילו חוסר אכפתיות, אחרי הכל הוא עדיין זקוק לליאם.

"לא" ליאם אמר בכנות, לא באמת יצא לו לחשוב על המרצה הזה, "הבנתי" טים מלמל בלחישה, "למה, אתה מתחיל לקנא לי?" ירוק העיניים שאל בציניות וטים צחקק, "בחלומות שלך" הוא אמר בזלזול מוחלט, "אתה עדיין לא באמת מזיז לי" טים אמר בכנות וליאם ידע זאת, "נהייתי רעב" ירוק העיניים אמר לפתע, רוצה שטים ילך משם בשביל שהוא יישאר לבד.

"באמת?" טים שאל בחיוך וליאם הנהן, "תעשה את זה מהר" חום השיער אמר וטים הנהן במרץ בזמן שהתרומם מהכיסא ולקח את הכלים המלוכלכים מהשולחן, לוקח אותם אל המטבח ושוטף אותם לפני שהתחיל לבשל לליאם את המנה האחרונה שביקש בעוד שליאם נאנח לעצמו וסירק את שיערו החום באכזבה עצמית, מנסה להבין איך הוא הגיע למצב שהוא נמצא בו עם טים.

צלצול טלפון נשמע וליאם נאנח בכבדות כשראה את המספר של אביגייל לפני שהוא ענה לה, "שכבתם? אתה כבר לא במסעדה?" אלו היו השאלות הראשונות שהיא שאלה, גורמת לליאם להיאנח עוד יותר בכבדות, "על השאלה הראשונה התשובה היא לא, וגם על השנייה לא" ליאם אמר ואביגייל הביטה על אליסון לפני שהפעילה את הטלפון על רמקול, רוצה שבת זוגתה תשמע גם כן, "אתה עדיין איתו במסעדה?" היא ביררה, "כן, הוא מכין לי לאכול כרגע" ליאם אמר, "אתה כזה בר מזל, הוא מעולם לא בישל לי" אליסון אמרה וליאם הבין שהיא שומעת אותו גם כן.

"בכל מקרה, הוא לא ניסה לסלק אותך?" שחורת השיער ביררה, "הוא ניסה בהתחלה" ליאם מלמל, "וזהו" הוא הוסיף והבנות הנהנו לעצמן, שוכחות לרגע שליאם לא יכול לראות אותן, "הוא בסדר? קרה משהו עם ראיין וקריסטין?" ורודת השיער שאלה, "אני לא ממש בקטע של לרכל, תשאלו אותו בעצמכן" ירוק העיניים מלמל והבנות צקצקו ברוגז יחדיו, לא מרוצות מהתשובות של ליאם, "אז קרה משהו, נכון?" אליסון שאלה לבסוף, מנחשת לעצמה, "תמיד קורה משהו, לא ככה?" ליאם השיב בשאלה והיא נאנחה ביחד עם אביגייל, "צודק" ירוקת העיניים מלמלה, מחכה לפגוש את טים בשביל לשאול אותו מה קרה.

"תשתמש בהזדמנות שיש לך, לא תמיד יוצא לך לדבר עם טים" אליסון אמרה ברצינות, "אני מתקשה להאמין שהוא יידע מה להגיד, הוא רגיל להוציא את המילים שלו במעשים" אביגייל אמרה בגיחוך וליאם חייך קלות לטלפון, היא צודקת, הוא לא באמת יודע איך להביע את הרגשות שלו במילים, במיוחד לא בפני טים.

"בכל מקרה הוא כנראה יחזור בקרוב, אז כדאי שאנתק" ליאם אמר, רוצה לסיים את השיחה עם הבנות, "אל תהיה רע אליו" אליסון הזהירה, "אני בטוחה שגם ככה לא קל לו" היא הוסיפה, "אחשוב על זה" הוא אמר לפני שניתק, גורם לבנות להביט זו על זו בזעזוע מוחלט, לא מאמינות שהוא ניתק להן בפנים, "חצוף אחד, יש לו מזל שטים עוד שם עליו" אליסון אמרה ברוגז ואביגייל גיחכה וליטפה את ראשה, "ליאם לא גרוע לטים, תאמיני לי" ורודת השיער אמרה בחיוך, "רק כי זאת את, אני אאמין לך" אליסון מלמלה בחיוך, מניחה את ראשה על הזרוע המושטת של אביגייל לפני שהיא הדליקה את הטלוויזיה שבחדר.
—-

"זהו" טים אמר, מניח את צלחת האוכל למול ליאם לפני שהתיישב למולו, מסתכל עליו עמוקות וליאם כחכח בגרונו לפני שהתחיל לאכול מספר כפות, לאחר מכן הוא דחף את הצלחת למול טים, מסמן לו עם עיניו לטעום וטים בלע את רוקו בלחץ, אוכל את מה שבישל ושוב הוא היה מרוצה ממעשיו, יכול להיות שזה פשוט המתכונים של ראיין, אבל טים עדיין היה שמח שהוא הצליח לעשות משהו טוב שקשור לראיין.

"תמשיך לאכול" טים אמר ודחף את הצלחת בחזרה לליאם, ממשיך להסתכל עליו בשתיקה בזמן שחייך לעצמו קלות וליאם החליט לא להביט על טים, מעדיף לעשות את עצמו כאילו והוא מתעלם ממנו בעוד שהוא החזיק את עצמו מלקום ולנשק אותו, הגוף שלו היה כל כך רגיל למגע אינטימי בניהם, שזה היה די קשה להחזיק את עצמו מלהתחיל לעשות עם טים משהו ששניהם יודעים לעשות טוב מאוד בשיתוף פעולה מוחלט.

לבסוף הוא סיים גם את המנה הרביעית, הוא ניקה את פיו והמשיך לשבת בכיסא וטים כחכח בגרונו והביט עליו בשקט, "זהו?" הוא שאל, "כן" ליאם השיב, "אני לא רוצה עוד" הוא מלמל, "ק-קינוח, אתה לא רוצה?" טים שאל, מנסה לדחוף את ליאם לבקש עוד אוכל, הוא עדיין לא רצה לסיים לבשל, עד שהייתה לו את ההזדמנות לבשל באופן חופשי במסעדה של ראיין, הוא לא רצה לאבד את זה כל כך מהר, אחרי הכל הוא לא יודע מתי ייצא לו שוב להגשים את הרגע הזה.

"אין צורך, אני הולך" ליאם אמר והתכוון לקום, "לא" טים אמר במהירות, עוצר אותו מללכת, "תחכה עוד קצת, אולי תרצה עוד משהו" טים אמר ברצינות, מתחנן עם עיניו בפני ליאם והאחר נאנח לעצמו, "אתה כל כך פתטי שאני באמת כבר לא יודע איך להגיב להתנהגות שלך" ליאם אמר אבל לטים לא היה אכפת ממה שהוא אומר, הוא לא רצה לריב עם ליאם, במיוחד לא כרגע כשליאם הוא הבריחה האחרונה שלו להיום.

"בבקשה" טים מלמל וליאם נאנח לעצמו, "כנראה שאין לי ברירה" השרירי אמר לבסוף וטים חייך באושר לפני שנעמד מהר, "אני אמשיך לנקות, אם תרצה משהו בזמן הזה תגיד לי" הצעיר אמר במהירות לפני שהחזיר את המטאטא לידיו, ממשיך לנקות.

הדקות עברו במהירות והוא סיים לנקות את כל המסעדה בשלמותה בעוד שליאם רק ישב וצפה בו, לפעמים מנסה לפענח אותו ולפעמים סתם נהנה מלצפות בו ללא מעש.

"אתה רעב?" טים שאל כנעמד ליד ליאם, אצבעותיו משחקות אחת עם השנייה בלחץ וליאם הרים את עיניו אליו, "לא" הוא אמר והצעיר נשך את שפתו התחתונה, "א-אתה בטוח?" הוא שאל וליאם נאנח, "תכין משהו מתוק בינתיים אם אתה כל כך נואש לזה" ליאם אמר ומרוב השמחה המרוגשת של טים, הצעיר רכן מטה ונשק מהר לשפתיו, "תודה" הוא אמר בחיוך, אוחז בפניו הדי מופתעות של ליאם, "באמת תודה" הוא אמר וניקר שוב את שפתיו של האחר, "אל תחשוב על שום דבר, זה רק כי אני חייב לך" טים הגן על הנשיקות התמימות שלו לפני שהתרחק לאחור וליאם התאפס על עצמו ושילב את ידיו, "אתה יודע מה?" ליאם שאל, "אם אתה חייב לי משהו, אז שזה יהיה רציני יותר מרק נשיקה עלובה" ליאם מלמל בזלזול וטים הבין למה הוא מתכוון, ולמעשה לא באמת הייתה לו ברירה, הוא לא יכל להתנגד.

"אני רעב למשהו אחר, אחר כך תכין לי קינוח" ליאם הוסיף וטים רק הביט עליו בשתיקה, "אז אדון שף, תכין לי את המנה שלי?" ליאם מלמל בזלזול וטים נאנח, "מה שתגיד" הוא השיב לפני שהתיישב למול ליאם, "לא עכשיו, יצאתי להפסקה" טים החזיר, "השירות לקוחות כאן לא מוצלח אחרי הכל" ליאם אמר, "ובגלל זה אתה עדיין כאן?" הצעיר עקץ, מאפשר לאחר לגחך והוא לבסוף גיחך גם כן, "אתה באמת אידיוט" טים אמר וליאם הרים גבה בהשתובבות לפני שהצעיר נאנח לעצמו והתרומם שוב לעמידה, הולך ליד ליאם שהסתכל עליו בשקט, "אחרי זה אתה תרצה שאכין לך קינוח, נכון?" טים שאל בתקווה, "כן, הקינוח יהיה הארוחה שאתה חייב לי אחרי הארוחה שאקבל ממך" ליאם מלמל וטים הנהן באיטיות, כל עוד הוא יכול לבשל למישהו, הוא יעשה את זה, ולמעשה זה לא באמת משנה לו, הרי הוא וליאם יודעים לעשות רק את זה ביחד.


תגובות (2)

פליזז המשךךך

12/12/2018 00:56

כמה פרקים יש ?

12/12/2018 22:08
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך