אהבה שנייה -פרק 2- (18+)

bl_bar 01/11/2018 1105 צפיות אין תגובות

"ניפגש מחר" טים אמר כשיצא מרכבו של ראיין אחרי שהוא וקריסטין הורידו אותו בביתו, "להתראות, תהנה עם אליסון" ראיין קרץ, רומז על מעשה מיני וטים גיחך קלות והנהן, גורם לקריסטין להסמיק, "השיחות שלכם כל כך מביכות" היא אמרה והניחה את ידה על ברכו של בן זוגה וטים יכל להבחין זאת, "אני אלך, תיהנו גם אתם" הוא אמר וקריסטין הסמיקה עוד יותר, "נהנה" ראיין אמר בצחקוק והבלונדינית הכתה את כתפו לפני שהוא נסע משם במהירות, וטים נאנח והביט על הרכב הנוסע, "תמותו" הוא לחש, רוצה להקל על ליבו עם האיחול הזה אבל זה לא כל כך צלח, הלב שלו כאב יותר מדי.
הוא לבסוף מצא את עצמו עומד בקצה המדרכה בזמן שהושיט את היד שלו קדימה כשראה מונית באופק, והמונית נעצרה למולו והוא נאנח ונכנס פנימה, נותן לנהג את הכתובת של ליאם.

הוא עלה במעלית, מוריד משיערו את הסיכות השחורות ומאפשר לפוני שלו ליפול בבילגון על מצחו, הוא לא סידר את עצמו, אחרי הכל זה בסך הכל רק ליאם, שלא לדבר על זה שבזמן הסקס הוא גם ככה יתבלגן כולו.

המעלית נפתחה בקומה הרביעית וטים נאנח ויצא החוצה, מתקדם אל הדירה של ליאם והוא תקתק בדלת, מחכה שהאחר יפתח אותה וזה לבסוף קרה, ליאם פתח את הדלת, חסר חולצה או מכנסיים, רק בוקסר היה על גופו, הוא גם כן לא סידר את עצמו לטים, אחרי הכל הוא כבר מרגיש חופשי עם האחר.

"כנס" ליאם ענה וטים לא השיב ורק נכנס פנימה, וכשליאם סגר אחריהם את הדלת טים הפיל את התיק שלו על הרצפה, פושט במהירות את חולצתו וחושף את גופו העליון לפני שהוא זינק על שפתיו של ליאם, מנשק אותו ברעב וליאם חייך לעצמו ואחז בגבו התחתון של טים עם ידו הימנית בעוד שהשמאלית אחזה באחורי ראשו של הצעיר, מצמיד אותו אליו ומנשק אותו, "אני מבין שהתגעגעת" הוא אמר בהשתובבות, "תסתום ליאם" טים אמר לפני שהמשיך לנשק את האחר, מדמיין ששפתיו הרכות של האחר הן למעשה של ראיין, אחרי הכל ליאם יודע לנשק, וזה עוזר לטים לשקוע עמוק בתוך הפנטזיות שלו.

ליאם עשה את הכל מהר, הוא הוליך את טים אל החדר שלו, עדיין מתנשקים, הם כבר ידעו את הדרך אל החדר כבר בעצימת עיניים, אחרי הכל זאת לא הפעם הראשונה שלהם שהם עושים את זה.

השרירי זרק קלות את טים למיטה, גורם לנשיקה להתנתק רק בשביל לפתוח את כפתור המכנס והריצ'רץ' של טים, וידיו החמימות פעלו לאחר מכן, מושכות את בד הג'ינס מרגליו של טים לפני שהוא פשט מחלקו התחתון של האחר את הבוקסר, משאיר את כחול העיניים עירום במלואו לפני שהוא הוריד את הבוקסר שלו גם כן, נותן לטים את האפשרות לראות את גופו כמו שצריך וטים חייך לעצמו קלות לפני שליאם עלה למיטה, נכנס בין רגליו ורוכן מטה בשביל לנשק את צווארו ברצון.
"מממ~" טים גנח בשקט ועצם את עיניו, מדמיין איך שראיין מנשק את צווארו, מדמיין איך שידיו של ליאם שמלטפות את עורו הן בעצם ידיו של ראיין, והוא נגס בשפתו התחתונה, עוטף את עורפו של ליאם, "תזיין אותי" הוא לחש וליאם גיחך והתרומם מעט מעלה, מסתכל על פרצופו של טים, רואה את עיניו העצומות והוא ליטף קלות את פניו, מפתיע את טים וגורם לצעיר לפקוח את עיניו הכחולות ולהביט עליו, "אתה כל כך נואש שזה פתטי" ליאם לחש וטים צקצק, "תזיין אותי ואחר כך תרד עלי כמה שאתה רוצה" טים אמר, ידיו עוד מחבקות את עורפו של ליאם, "חשבתי אולי לגרום לך להרגיש נעים עוד לפני זה, אבל אני מניח לעצמי ששבוע בלעדיי בתוך הגוף שלך היה קשה ומייגע" ליאם אמר בחיוך וטים הביט עליו בזלזול, "מה שתגיד" הוא מלמל וליאם צחקק ופתח את השידה שליד המיטה, מוציא משם קונדום וחומר סיכה.

טים הביט עליו מלמטה, מסתכל על איך שירוק העיניים קורע עם שיניו את החלק העליון של חבילת הקונדום לפני שהוא הוציא משם קונדום לח ושקוף, שם אותו על איברו האדמדם והכבר קשה, וטים בלע את רוקו, רואה לאחר מכן איך שליאם מרטיב את אצבעותיו עם חומר הסיכה לפני שהוא הניח אותן על הרקטום שלו, מרטיב אותו, וטים כיווץ קלות את גבותיו, נרגע מהמגע של האצבעות הלחות על הרקטום הנזקק שלו.

אצבע אחת נכנסה פנימה ועיניו נפגשו עם עיניו של ליאם שהביט עליו ברצינות, "מה?" טים שאל, "אהמ~" הוא פלט גניחה כשאצבעו של האחר נעה בתוכו, "כלום" ליאם מלמל, מרגיש איך שהמערה הטבעית של האחר מחבקת את האצבע שלו והוא חייך לעצמו, מחדיר אצבע נוספת ומוכרת אל תוך הגוף של הצעיר שעצם את עיניו, שוב פעם מדמיין לעצמו את ראיין וככה גניחותיו נשמעו בשקט, מאפשר לליאם להחדיר את האצבע השלישית אל תוך גופו וככה להניע את אצבעותיו במהירות פנימה, יודע להכין את טים כמו שצריך.

ועוד לפני שטים הודיע לליאם שהוא מוכן, ליאם הוציא את אצבעותיו, וטים פקח את עיניו, מביט על ליאם בשקט, "אתה עדיין שונא אותי?" ליאם מלמל, אוחז באיבר שלו עצמו, "כן-אהמ~" טים גנח כשליאם חדר באחת לתוכו, מערבב את תשובתו עם הגניחה המעונגת שלו.

"ל-ליאם! לעזאזל איתך" טים אמר ברוגז, מרגיש איך שאיברו הגדול והקשה של ליאם ממלא אותו בשלמותו, אומנם ליאם היה הבן אדם הראשון והיחידי שהוא שכב איתו, אבל הוא ידע שהגופים שלהם מתאימים בשלמותם זה לזה, לזה הוא לא יכל להתכחש.

"שקט" ליאם אמר והתחיל לנוע במהירות, לא נע בעדינות ולא מתחיל לזוז באופן רומנטי, הוא פשוט שכב עם טים, בדיוק כמו שהאחר ביקש, וטים גנח בהפתעה לפני שאחז בחוזקה בכתפיו של ליאם, עוצם את עיניו גם כן בחוזקה וממשיך לגנוח בקול כשליאם נע בתוכו, משתפשף בו ומכה אותו שוב ושוב, ללא רחמים, בדיוק כמו שהוא רוצה.

"פאק כן!" הוא גנח בנעילת שיניים, "כן ראיין" הוא המשיך וליאם הביט עליו, יודע שטים מדמיין את חברו הטוב- מה שדי הרגיז אותו, והוא נע מהר יותר, גבותיו מתכווצות גם כן, אחרי הכל גופו מתענג לא פחות מגופו של טים, "א-אהמ~" טים כמעט וצעק ביחד עם צלילי ההתנגשות של הגופים התחתונים שלהם, החור הלח שלו שאב את ליאם לתוכו, רוצה להרגיש אותו עמוק וליאם נכנס עמוק, יודע גם ללא מילים מה טים רוצה, וכשגניחותיו של טים התגברו הוא הבין שהוא עושה את מה שהוא צריך לעשות.

הוא רכן מטה, נושק לצווארו של טים לפני שנגס בו, מוצץ את עורו של האחר בחוזקה בעוד שהוא המשיך לנוע מהר בתוכו, לא מפסיק לשמוע את גניחותיו של טים, "ראיין~" טים גנח, מדמיין את חברו הטוב בתוכו, "כ-כן~" הוא המשיך לגנוח, "כן ראיין~" ליאם התרחק מצווארו של האחר רק בשביל לנשק את שפתיו של טים, מונע ממנו לפלט את שמו הלא רצוי של ראיין.

טים החזיר לו נשיקה, הוא לא באמת יכל להתנגד, גופו פעל לבד וידיו חזרו לחבק את עורפו של ליאם, מצמיד אותו אליו ומאפשר לליאם לזוז בתוכו ללא הפסקה בעוד שגניחותיו הרועדות הכו את שפתיו החמימות של ליאם, טים לא תמיד מאפשר לליאם לנשק אותו, אבל הפעם הוא רצה בזה וליאם ידע את זה.

ליאם שלח את ידו הימנית מטה, נוגע באיברו של טים ומניע את ידיו עליו, מאפשר לטים לנתק את הנשיקה רק בשביל לגנוח צלילים מעונגים, "אהמ~" טים גנח, מרגיש איך שאיברו של האחר ממשיך לנוע בתוך גופו הרטוב בעוד שידו של ליאם נעה על איברו שלו, עיניו נפקחו והוא הביט על העיניים הירוקות של ליאם שהביטו על גופו ולאחר מכן על פניו, "תודה" טים לחש וליאם לא הגיב, הוא רק המשיך לנוע בתוכו, יודע שטים מודע לו על כך שהוא שוכב איתו כשהוא רוצה.

"אל תהפוך להיות רכרוכי" ליאם מלמל, מניע את ידו מהר יותר- ככה שאצבעות רגליו של טים יתכווצו בחוזקה כשהעונג הציף עוד יותר את גופו, משגע אותו לחלוטין, במיוחד כששבוע שלם שהם לא שכבו.

ליאם הביט על הפרצוף האדמדם של האחר, לאחר מכן הוא הביט על ההיקי שעל צווארו והוא חייך לעצמו קלות, רוכן מטה ונושך את אוזנו של טים, מכיר את הנקודה הרגישה שלו, "תגמור" הוא לחש לפני שלשונו ליקקה את האוזן החיצונית של האחר שגנח בקול, טים הרגיש איך שהצמרמורת עוטפת אותו בחוזקה ועוד לפני שהוא ידע מה קורה- הוא גמר בחוזקה, מלכלך את הבטן של שניהם בעוד שליאם המשיך בשלו, נע בתוך גופו המעונג והאורגזמי של טים, מרגיש איך שקירותיו הפנימיים של האחר ננעלים עליו ומשחררים אותו שוב ושוב, שואבים אותו פנימה ורוצים אותו, לעומת טים עצמו, הגוף של טים רוצה אותו באמת.

ואחרי מספר חדירות ליאם גמר בתוך הקונדום שבתוך גופו של טים, הוא נהם קלות לפני שהניח את מצחו על הכרית, מתנשם מספר שניות ומאפשר לו ולטים להירגע, ורק אחרי שהוא הסדיר את נשימותיו הוא התרחק בשביל לגלות את עיניו הדומעות של טים והוא נאנח לעצמו וניגב את העיניים הלחות של האחר בכוחניות, מונע מטים להבין שהוא דואג לו, "אתה כל כך מכוער" ליאם מלמל וטים לא התייחס אליו והוא רק פרץ בבכי, "פתטי אחד" ליאם אמר, מתקרב עוד יותר לטים ומאפשר לאחר לחבק אותו בחוזקה, "צודק" טים אמר לבכי, "אני פתטי" הוא מלמל, "אני מטומטם ואידיוט וטיפש" הוא הוסיף וליאם נאנח, הוא לא הגיב והוא גם לא חיבק אותו בחזרה, מאפשר לטים לבכות לו, יודע שאין באמת לטים איזשהו רגש אליו, אולי רק אסירות תודה מזורגגת ולא יותר מזה.

"אני יוצא" ליאם אמר לבסוף ויצא מגופו של טים לאחר שהאחר נרגע וניגב את עיניו, ליאם לא הביט על האחר, הוא הוציא את הקונדום מאיברו וקשר אותו, מונע מהזרע לצאת החוצה לפני שהוא התרומם מהמיטה וזרק את הקונדום לפח, מאפשר לטים להביט עליו בשתיקה בזמן שהוא התיישב על המיטה, "אני נכנס למקלחת" טים מלמל וליאם הנהן וניגב את בטנו מהזרע של הצעיר, לא מסתכל על טים שנעמד ויצא מהחדר, הולך להתקלח.

טים ישב בתוך האמבטיה, הוא לא מילא אותה אלא רק נתן למים ליפול על גופו בזמן שדמעותיו צנחו למטה, הוא שונא את עצמו, הוא שונא את עצם העובדה שראיין לא שלו, הוא שונא את זה שהוא שוכב עם מישהו אחר שהוא לא ראיין והוא שונא במיוחד לגרום לליאם לשכב איתו, אומנם זה היה ההסכם בניהם- שכשהוא יבקש סקס, ליאם יסכים וככה ליאם יענג את עצמו על הדרך, אבל עדיין טים לא אהב לשחד את ליאם עם גופו, למרות שלא הייתה לו ברירה אחרת.

הוא לבסוף יצא מהמקלחת עם מגבת למותניו, נכנס לחדר של ליאם ומסתכל על ליאם שישב על המיטה, "אתה יכול להיכנס" טים אמר וליאם הביט עליו והנהן, "אתה הולך?" חום השיער שאל, "כן" טים ענה וליאם הנהן שוב לפני שעקף את גופו ויצא החוצה, הולך להתקלח גם כן.

טים נאנח לעצמו והתלבש בחזרה, יוצא מהחדר ושומע את זרם המים, "תודה" הוא מלמל שוב בלחש לדלת הסגורה לפני שהוא הלך אל המטבח, מבשל כהרגלו משהו לליאם- זה כבר הפך להיות דפוס התנהגות טבעי שלו, אחרי כל סקס עם ליאם הוא בישל לו, טים לעולם לא בישל לאף אחד, במיוחד לא לראיין, הוא לא חשב שהבישול שלו טוב והוא לא רצה לתת לבן אדם שהוא אוהב- שלמעשה הוא שף, לאכול אוכל לא מוצלח, אבל ליאם היה שונה, טים ידע שליאם יאכל את מה שהוא מכין לא משנה מה, הוא לא באמת ידע למה, הרי שניהם לא אוהבים אחד את השני, ואם אפשר להגיד שמעט שונאים, אבל הוא הניח לעצמו שליאם עושה את זה מתוך רחמים, נכון שזה נשמע לא הגיוני, אחרי הכל ליאם אוהב לרדת עליו, אבל טים האמין בתוכו שליאם הוא בן אדם טוב אחרי הכל, אולי זאת בעצם הסיבה ללמה הוא בחר לשכב איתו מלכתחילה.

ליאם יצא מהמקלחת, הוא הלך אל החדר שלו וראה שהוא ריק, מבין שטים כבר לא כאן והוא נאנח לעצמו, "ראיין יותר טיפש ממך" הוא מלמל לעצמו לפני שהתלבש בבגדים נקיים, הולך לאחר מכן אל המטבח, יודע שמחכה לו שם אוכל חמים שטים הכין, "זה עדיף מהאוכל של האידיוט שאתה אוהב, זה בטוח" הוא לחש ולקח צלחת, שם את האורז החמים והירקות המבושלים בצלחת ביחד עם סלט ירקות טרי לפני שהתיישב בסלון, מדליק טלוויזיה ואוכל את האוכל של טים.

"אז בסופו של דבר נשברת" קולה של אליסון נשמע ברחבי הבית כשטים שם את הטלפון שלו על רמקול בזמן שהוא בישל לעצמו, "אפשר להגיד" הוא מלמל, "אמרתי לך שאתה לא יכול לשרוד בלעדיי מין איתו" היא אמרה בהשתובבות, מלטפת את גבה החשוף של אביגייל שנרדמה לצידה על המיטה, "מה שתגידי" טים מלמל, מקפיץ את הנודלס עם הירקות במחבת, "אתה אף פעם לא חשבת על לצאת איתו?" היא שאלה לפתע, גורמת לטים להפסיק את הפעולות שלו באחת- רק בשביל לפענח כמו שצריך את השאלה המטופשת שלה.

"השתגעת? בחיים לא! ראיין הוא היחיד שאני אצא איתו" טים אמר ברצינות ואליסון נאנחה, "רק שלפי מה שזכור לי ראיין הוא הטרוסקסואל והוא יוצא עם מישהי כבר 5 שנים רצופות, אבל תתקן אותי עם אני טועה" היא מלמלה בעוקצנות וטים נאנח וחזר לבשל, "אני לא רוצה לדבר על זה" הוא אמר, רוצה לברוח מהמציאות ואליסון נאנחה והביטה על אביגייל לפני שהיא נשקה לגבה והתרוממה מהמיטה, מכסה את בת זוגתה כמו שצריך ויצאה מהחדר.

"אולי תיתן לליאם צ'אנס?" היא הציעה והתיישבה בסלון ביתה, "את באמת השתגעת או מה?" הוא שאל ברצינות, "את מודעת לכך שהוא שונא אותי, נכון?" הוא שאל, מזכיר לה את מה שהיה נראה בעיניו כמובן מאליו, "אם הוא היה כל כך שונא אותך הוא לא היה שוכב איתך כבר כל כך הרבה שנים, אני אפילו לא בטוחה שהוא שוכב עם אנשים אחרים חוץ ממך" היא אמרה, "אז מה, אני גם שונא אותו ואני עדיין שוכב איתו ולא עם אף אחד אחר, זה לא אומר כלום, זה פשוט הכי נוח לנו" הוא אמר ברצינות, לא מוצא את מערכת היחסים שלו ושל ליאם חריגה, טוב, אולי כי הוא כבר התרגל אליה.

"ואתה חושב שהמערכת יחסים הזאת תמשיך לנצח?" היא שאלה, "לא יודע, כרגע זה מה שאני רוצה" הוא אמר, לא חושב על העתיד במיוחד, "יום אחד זה עוד ימאס לאחד ממכם" היא אמרה ברצינות, "עד אז אני אשאר ככה" הוא הוסיף והיא צקצקה, "בא לי לתת לך סטירה" היא אמרה והוא גיחך, יודע שהתשובות שלו מרגיזות אותה לא מעט.

"בואי נדבר על משהו אחר" הוא ביקש לבסוף והיא הנהנה לעצמה, "מחר אני אבוא לאסוף אותך, אביגייל לא צריכה את הרכב, היא בחופש מהעבודה" אליסון אמרה, "באמת? סוף סוף נותנים לה קצת לנוח" הוא אמר והיא צחקקה, "מסכנה שלי, היא כל כך פופולרית בקורס שכל התלמידים רוצים להיות חניכים שלה" היא השיבה, מתגאה בחברה הציירת שלה שעובדת בבית ספר יסודי.

"לפחות היא מאושרת" טים אמר וכיבה את הגז, מגיש לעצמו מנה קטנה של אוכל לפני שלקח את הטלפון איתו אל סלון הבית, "כל עוד היא איתי, היא תמיד תהיה מאושרת" אליסון השוויצה וטים גיחך בזלזול, "חשה את עצמך איזו מציאה" הוא מלמל והיא צחקקה, "אחרי הכל החבר הגיי שלי מעמיד פנים שאני בת הזוג שלו, אז ברור שאני אחוש את עצמי" היא מלמלה והוא צחקק, אחרי הכל הסיטואציה הזאת משעשעת.

"מצחיק לחשוב על איך שהכל התגלגל להיות כזה" היא אמרה לפתע וטים חשב לעצמו, "נכון, הכרנו בתיכון ואז אמרת לי ללכת למפגש התמיכה המעפן הזה של גייז שבארון" הוא הזכיר והיא צחקקה, "אומנם הוא מעפן, אבל בכל זאת הכרת את הפרטנר המטורף שלך לסקס" היא מלמלה והוא צחקק, "יש בזה משהו, אני מניח לעצמי שאם ליאם לא היה מרצה שם, לא הייתי זוכה לשכב עם מישהו, שלא לדבר על זה שליאם ממש טוב בסקס" הוא אמר וגיחך קלות ואליסון חייכה לעצמה, זוכרת את היום שבו טים בכה לה על זה שהוא אבד את הבתולין עם מישהו אחר שהוא לא ראיין, מאז ועד היום עברו כל כך הרבה דברים, אבל טים עדיין נשאר מאוהב בראיין וזה היה די עצוב לחשוב על זה.

"איך אתה וליאם בכלל התחלתם לשכב?" היא שאלה, "שכחת?" הוא שאל בהפתעה, "קצת" היא מלמלה, "הוא זה שהציע את עצמו, הוא אמר לי שהוא יכול לעזור לי להכין את עצמי לפעם הראשונה עם ראיין ואני הייתי טיפש ונואש וכל כך רציתי לרצות את ראיין כשיגיע הרגע שנשכב, וככה יצא שהסכמתי, זה ממש כאב בפעם הראשונה, אבל בסופו של דבר נשאבתי למערבולת המטומטמת הזאת" הוא אמר ואליסון חייכה לעצמה, "נכון, עכשיו אני זוכרת" היא אמרה והוא נאנח לעצמו כשחשב על זה שוב, "עכשיו אני בטוח שהוא פשוט רצה להשתעשע עם הגוף שלי" הוא אמר, "אבל למרות שאתה יודע את זה, אתה מאפשר לו לעשות את זה" היא אמרה והוא הנהן לעצמו, "נכון" הוא אמר והתחיל לאכול, "אז אתה בטוח שאתה לא רוצה לצאת איתו?" היא שאלה והוא נחנק ופלט את האוכל מפיו, משתעל בחוזקה, "אליסון!" הוא אמר בכעס והיא צחקה בקול, "סתם סתם, אני צוחקת" היא אמרה והוא כחכח בגרונו, לא מסוגל לחשוב על דבר נוראי כמו לצאת עם ליאם.

"בכל מקרה, נראה לי שאני הולכת לישון כי אני עייפה מתה" היא מלמלה בזמן שפיהקה, "טוב בובי, תישני טוב~" הוא זימר והיא עשתה צליל הקאה לפני שניתקה והוא צחק והניח את הטלפון לצידו, ממשיך לאכול בשקט בזמן שהדליק טלוויזיה, מחליט לראות משהו שיגרום לו להעביר את הזמן מבלי מחשבות מיותרות עד שהוא יחליט ללכת לישון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
26 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך