אהבה שנייה -פרק 41-

bl_bar 24/04/2019 750 צפיות 4 תגובות

טים פקח את עיניו באיטיות, מסתכל על האוויר לכמה רגעים לפני שהסתכל על הזרוע שחיבקה אותו והוא חייך לעצמו, מבין שהוא כנראה הסתובב מתוך שינה, משפשף לבסוף את עיניו ומלטף בעדינות את הזרוע, אוחז בידו של ליאם ונושק לה בעדינות, מחזיר אותה לעטוף את גופו לפני שהסתובב בחזרה, מסתכל בהפתעה על ליאם ששכב שם עיניים פקוחות וחיוך רחב, מסתכל עליו.

"א-אתה ער" טים מלמל וליאם הנהן בשקט, נושך את שפתו התחתונה ברצון לפני שהוא רכן מטה, נושק לשפתיו של טים שהסמיק, "ל-למה לא הערת אותי?" טים שאל כשליאם התרחק משפתיו, "נראית כל כך שליו, לא יכולתי להפריע לך" ליאם לחש וטים הרגיש כל כך מובך שהוא כיסה את פניו עם כפות ידיו, לא יכול להסתכל על ליאם כל כך הרבה, זה יכול להרוג אותו משמחה.

"היי" ליאם אמר בחיוך, אוחז בידיו של טים ומושך אותן מפניו, אומנם טים ניסה להתנגד אבל ליאם היה מספיק חזק בשביל שטים לא יצליח להתמודד נגדו, "אני רוצה לראות אותך" ליאם לחש, מתרומם מעט, נושק ללחיים של טים ברכות לפני שהביט על פניו של טים, נושק למצחו, "אתה כל כך יפה" ליאם אמר בכנות, "ליאם" טים מלמל בשקט, "אני אוהב אותך" ליאם הוסיף בשקט וטים חייך לפני שחיבק במהירות את ליאם, "א-אתה עוד תהרוג אותי" טים גמגם במבוכה וליאם גיחך, מלטף את שערו של טים, נושק לקרקפת שלו, "אני אתן לך לחיות הכי הרבה שאפשר, אין לך ממה לדאוג" ליאם לחש ברכות, מרגיש איך שהחיבוק של טים מתחזק והוא חייך לעצמו ברוגע, שמח שהחלומות שלו כבר נהפכו למציאות.

"אני לא בטוח בזה" טים מלמל וליאם צחק, מרחיק את הצעיר ממנו רק בשביל לנשק את שפתיו של טים, "אני אעשה לך הנשמה אם אראה שהמצב שלך מתדרדר" ליאם לחש בהתגרות וטים הביט עליו בהפנוט, "כן, בבקשה" הוא מלמל בחולמניות, חוזר לנשק את ליאם, מעמיק קלות את הנשיקה, רוצה להזרים את ליאם לסקס, וליאם זרם איתו למספר רגעים, מעמיק גם הוא את הנשיקה לפני שהתרחק עם חיוך משועשע, משאיר את טים לעצום עיניים לעוד מספר שניות לפני שהוא פקח אותן, "אני אלך להתקלח" ליאם לחש, גונב עוד ניקור משפתיו של טים לפני שקם מהמיטה, פושט את חולצתו, משאיר את טים להביט עליו בשקט סוער על המיטה.

טים הביט על השרירים של ליאם, מרגיש איך שהלב שלו מתהפך מספר פעמים, מרגיש את התכווצות הבטן ואת החום בגופו, "אשאיל ממך מברשת שיניים" ליאם אמר וטים הנהן בשקט, "י-יש במקלחת, לבוא להראות לך?" טים שאל והתרומם לישיבה וליאם הבין שאם טים יבוא איתו למקלחת זה יכול להיגמר במשהו לא תמים במיוחד, "לא, אני אסתדר כבר" ליאם קרץ ויצא החוצה וטים נאנח בכבדות, מניח את כפות ידיו על פניו, משפשף את פרצופו ביאוש, "אתה כבר מתחיל להרוג אותי" טים לחש, "אתה מתעלל בי" הוא הוסיף, נושך את שפתו התחתונה לכמה רגעים לפני שקם מהמיטה, מחליט לצאת מהחדר ולבשל להם ארוחת בוקר, אולי הבישול יצליח להפיג מעצמו את ההתרגשות והרצון למגע מיני עם ליאם.

ליאם חייך לעצמו באושר מתחת לזרם המים, "מה אני אעשה איתך טים?" הוא שאל באושר, כל כך שמח לדעת שטים עדיין זקוק לו, שגם אחרי לילה של שינה, שגם אחרי שטים פיקח מהאדרנלין, טים עדיין אוהב אותו, ליאם לא היה רגיל לזה, זה היה חדש לו כמו שזה היה חדש לטים, שניהם חווים כרגע דברים חדשים ביחד.

טים השקיע כמה שהוא יכול, אחרי הכל ליאם לא אכל את האוכל שלו כבר לא מעט זמן, הוא יותר מרצה לרצות את ליאם, הוא רצה שליאם יאהב את הבישולים שלו, מקווה שהוא הצליח להשתפר אחרי כל הלימודים.

ליאם יצא מהמקלחת, לבוש באותם הבגדים שלבש אתמול, מריח את הריח הנעים והוא נאנח לעצמו בהקלה, "ריח של בית" הוא מלמל לעצמו בשקט, הולך אל המטבח ומסתכל על טים שבישל בשקט והוא לא יכל שלא לחייך, מתקדם אל הצעיר וללא אזהרה עוטף את גופו של טים בחיבוק אחורי, מפתיע את טים שלא שם לב שליאם כבר סיים להתקלח.

"ליאם" טים לחש, עוצר מלהמשיך לבשל כשגופו קפא, מתרגש יותר מדי כשהרגיש את הנשימות החמימות של ליאם על עורפו וצד צווארו, "יש ריח טוב" ליאם לחש לפני שהסניף את עורפו של טים שבלע את רוקו בלחץ, מרגיש לפתע את הנשיקות החמימות של ליאם על עורפו ולאחר מכן על צידי צווארו והוא הרגיש שהוא מאבד את זה, מסתובב בתוך החיבוק, פניו למול פניו של ליאם והוא במהירות הרים את ראשו מעלה, מנשק את שפתיו של האחר ברצון, אוחז בחולצה של ליאם שחייך לפני שהצמיד את טים אליו, מנשק אותו בחזרה, מאפשר לטים להעמיק את הנשיקה כמו שצריך, לשנותיהם מתחברות וטים גנח בשקט לנשיקה, אוהב את ההרגשה הזאת.

טים הידק את האחיזה בחולצה של ליאם, מרים אותה מעט ומכניס את ידיו פנימה, נוגע בגופו השרירי של ליאם, רוצה אותו עכשיו, וליאם שיחרר את החיבוק רק בשביל לאחוז בלחייו של טים, לאחר מכן מסרק את שערו השחור עם אצבעותיו, נושך קלות את שפתו התחתונה של טים, גונב עוד גניחה שקטה לפני שהתרחק מעט, עדיין קרוב לטים, מסתכל אל תוך עיניו הכחולות והנואשות של טים והוא צבט את לחיו של הצעיר קלות לפני שטים התקדם, כמעט ונוגע בשפתיו של ליאם שוב, אבל ליאם הרחיק אחורנית את ראשו, מונע מהשפתיים להתחבר וטים הביט עליו בשאלה.

"תלך להתקלח ולצחצח שיניים, אני אמשיך לבשל" ליאם לחש, "מ-מה?" טים שאל בחוסר הבנה, "קדימה, אני רעב" ליאם הוסיף וטים הוריד את ידיו מעורו של ליאם, מתרחק מליאם, "א-אוקיי" טים לחש, מגרד בעורפו לפני שעקף את גופו של ליאם, הולך בשקט אל המקלחת, שם הוא נאנח לעצמו ביאוש, לא מרוצה מזה שליאם מונע מהם להגיע למשהו מיני, הוא הבין את הכוונה של ליאם, אבל לעזאזל עם זה, שיעשו את זה ואז הוא יהיה רגוע מספיק בשביל לעשות דברים אחרים עם ליאם, הוא יודע שליאם גם רוצה לשכב איתו, אבל הוא מנוע מעצמו לאבד שליטה.

ליאם נאנח ונשען למספר רגעים עם כפות ידיו על השיש, "אני עושה את הדבר הנכון?" הוא שאל את עצמו, מביט על האוכל לפני שהוא ניער את ראשו, מתעורר מהבועה שלו, הוא עושה את הדבר הנכון, הוא רוצה לתת לטים ללמוד דברים אחרים שהם לא רק סקס, הוא רוצה לתת לטים להרגיש טוב גם אם זה לא משהו מיני, הוא רצה שטים יהיה שלו, לא רק מבחינה פיזית, והוא חייב ללמוד גם כן איך לשלוט ברצון שלו למין ביחד עם טים, לאט לאט זה הכי בטוח בשבילם, גם אם הם זקוקים זה לזה, הם צריכים ללמוד לקחת את הכל באיטיות, אין להם למה למהר, הם בסופו של דבר ישכבו, אבל קודם הם צריכים להכיר דברים אחרים בשביל שזאת תהיה יותר מזוגיות מינית עם רגש.

טים יצא מהמקלחת, לובש את החולצה ההיא שליאם נתן לו פעם, לובש אותה ביחד עם בוקסר, הוא היה חדור מטרה, זה חייב להשפיע על ליאם.
והוא די צדק, כי כשליאם ראה אותו הוא קפא במקומו וטים יכל לשים לב לזה, רואה איך שעיניו של ליאם חוקרות את גופו ברצון, "ז-זאת החולצה שלי?" ליאם בירר וטים הנהן, שם לב לאיך שעיניו הבהירות של ליאם צונחות מטה אל רגליו החשופות, "למה אתה לא לובש מכנס?" ליאם שאל, "חם לי" טים תירץ והתקדם אליו, עומד לצידו, "סיימת לבשל?" הוא שאל בשקט, טונו רך ומלטף, "כן" ליאם אמר, "בדיוק באתי לסדר את השולחן" ליאם אמר, בוהה בפניו של טים שחייך אליו, "מעולה, אז אני אעזור לך" טים אמר ולקח זוג צלחות, הולך לאחר מכן אל שולחן האוכל עם חיוך ניצחון, מדמיין את מבטו של ליאם עליו, בטח הוא לא מפסיק להסתכל עליו, והוא לחלוטין צדק.

ליאם בלע את רוקו, מסתכל על גופו האחורי של טים והוא נשם עמוק לפני שמצא את הכוחות להסתובב ולקחת את כלי המתכת, לאחר מכן הוא עשה את דרכו אל שולחן האוכל, טים חייך אליו בזמן שהלך בחזרה אל המטבח, לוקח את הסירים עם מגבות, נעזר בליאם שהגיע מהר אחריו, הולכים ביחד אל השולחן.

טים התיישב לצידו של ליאם, מרים רגל אחת בכיפוף מעלה על הכיסא, חושף בפני ליאם את המגלשה שיצר עם רגלו החשופה, מתאפק שלא לחייך כשהבחין בצד עיניו במבט של ליאם עליו, "בתאבון" טים אמר והסתכל על ליאם, "בתאבון" ליאם אמר בחיוך, שולח את ידו אל שערו של טים, מלטף אותו מעט לפני שהתחיל לאכול באושר, טועם את האוכל של טים בחיוך וטים הסתכל עליו בשקט, מוצא לנכון פשוט להסתכל על ליאם, ואפילו כשליאם היה לבוש, ואפילו כשליאם לא עשה משהו מיני, טים מצא את ליאם הכי סקסי והכי מושך כשהוא אוכל את האוכל שלו בחיוך, כשליאם נראה כאילו והוא אוהב עד עמקי נשמתו את האוכל שהוא מבשל.
וליבו השתגע בתוכו, "טעים?" הוא שאל וליאם הביט עליו והנהן, "מאוד" ליאם אמר בכנות, "תאכל גם" ליאם הוסיף וטים הנהן והוריד את הרגל שלו מטה, מוצא לנכון לאכול כרגיל, כנראה שהוא מספיק מסופק כרגע מליאם בשביל לנסות ולגרות אותו מינית.
הם אכלו בשתיקה, מדי פעם מביטים זה על זה, מחייכים זה לזה, מגחכים זה עם זה, נהנים בשקט מהנוכחות של השני.

"שבעתי" ליאם מלמל, מלטף את בטנו וטים צחקק, "אני שמח שהיה טעים" טים אמר בכנות, "תודה על העזרה" הוא הוסיף, "תמיד" ליאם לחש ברוגע, מסתכל בעיניו הכחולות של טים, "תודה על האוכל" ליאם הוסיף, מלטף את שערו של טים שעצם את עיניו ברוגע למספר שניות, "תמיד" טים הוסיף, פוקח את עיניו ומביט על העיניים הירוקות של ליאם שחייכו אליו בחום, באהבה, מרגיעות אותו.

"מ-מה עכשיו?" טים שאל, לא יודע מה הם יכולים לעשות חוץ מלשכב, "נראה טלוויזיה" ליאם אמר והתרומם מהכיסא, "אבל קודם נשטוף כלים" הוא אמר בחיוך וטים הנהן והתרומם גם כן, עוזר לליאם לקחת את הכלים אל הכיור, שוטפים ביחד את הכלים, מרגישים כמו זוג.

"אנחנו צריכים להביא לך לכאן בגדים נוספים" טים אמר, "זה בסדר, אני אחזור הביתה ואחליף" ליאם אמר, "ה-הכוונה היא שבאופן כללי צריך כאן בגדים שלך" טים לחש, נותן לליאם לשמוע, "מה?" ליאם שאל, "אני רוצה שתישן פה עוד, א-אז כדאי שיהיו פה גם בגדים שלך" טים מלמל, "אלא אם כן אתה מתנגד" הוא הוסיף, לא רוצה לכפות על ליאם לישון אצלו אם הוא לא רוצה וליאם חייך וסגר את זרם המים, מנגב את ידיו לפני שתפס את פניו של טים, מנקר שוב ושוב את שפתיו וטים צפצף קלות ועצם את עיניו, מחזיק את עצמו מלגעת בליאם, אחרי הכל הידיים שלו עוד מלאות בסבון ומים והוא לא רוצה ללכלך את הגבר שלו.

"תודה" ליאם לחש, "אשמח לישון פה עוד" ליאם הוסיף, "והייתי שמח אם תישן גם אצלי, לגבי בגדים אין מה לדאוג, תמיד תוכל ללבוש את שלי" ליאם המשיך בחיוך, גורם לטים להסמיק ולהנהן בהבנה, "מעולה" ליאם לחש, משחרר את טים וממשיך לעזור לו לשטוף את הכלים, יכול להבחין בחיוך המאושר של טים והוא היה כל כך שמח לדעת שהוא גורם לטים לחייך באושר.

הם ישבו על הסלון, צופים בסרט, טים הניח את רגליו בשכיבה על ירכיו של ליאם, חוזר להתגרות בו בזמן שהוא הניח את ראשו על כתפו של ליאם, וליאם חיבק את גופו העליון של טים עליו, מחזיק את עצמו מלבהות על רגליו החשופות של טים, מחזיק את עצמו מלעשות משהו אחר לטים, מסתכל קדימה על המסך.

"אתה אמור ללמוד היום?" ליאם שאל וטים הניע את ראשו לשלילה, "אני בחופש עד שבוע הבא" הוא השיב וליאם הנהן בהבנה, "אתה עובד היום?" טים שאל, "כן" ליאם אמר, "באמת?" טים בירר וליאם הנהן, "מתי?" הצעיר שאל וליאם הסתכל על השעון, "עוד שעתיים בערך" הוא הוסיף, "מה? זה עוד מעט" טים אמר בעצב וליאם צחקק, "אתה כבר מתגעגע?" הוא שאל בציניות וטים נאנח, "כן" הוא אמר וליאם חייך בהפתעה, מחבק את טים, "רוצה שנעשה משהו בערב?" ליאם שאל, "כן, בטח" טים אמר במהירות, "מה אתה רוצה לעשות?" הוא שאל, "מה שאתה רוצה" ליאם השיב וטים חשב לעצמו, מחייך במעט ערמומיות אל ליאם והאחר הבין על מה הוא חושב, "משהו אחר שהוא לא זה" ליאם מיהר להגיד, שומע את האנחה המבואסת של טים והוא צחק, שולח את ידו אל הרגל של טים, מקפיץ את טים כשהוא התחיל ללטף את רגליו, אצבעותיו נעות בעדינות על העור הרך והבהיר של שחור השיער.

"ל-ליאם" טים גמגם, מסתכל על היד של ליאם, רואה איך שהיא זזה על עורו וגופו הצטמרר, "מממ?" ליאם שאל בהשתובבות, וטים הסתכל עליו ברצון, רומז לו, ליאם הבין, אבל הוא המשיך בשלו, רק מלטף את רגליו של טים, "אפשר ללכת לסרט בלילה" ליאם אמר לבסוף, טופח קלות על ירכיו של טים לפני שהפסיק ללטף את רגליו של טים, מזיז אותן בעדינות ממנו לפני שהתרומם לעמידה.

"אני אסע לבית להתארגן" ליאם אמר, "עכשיו?" טים שאל, "כן, אני גם רוצה לרוץ קצת לפני" ליאם אמר, "לרוץ?" טים בירר בזמן שהתרומם לעמידה גם כן, "בזמן שלא היית התאמנתי לא מעט, זה עזר לי להעביר את הזמן ודי התרגלתי לרוץ כל יום" ליאם הסביר, "א-אפשר לבוא איתך?" טים שאל, "לרוץ?" ליאם שאל והצעיר הנהן, רוצה להיות עוד קצת עם ליאם, "אתה תצליח?" ליאם שאל וטים הביט עליו ברוגז, "בטח שאצליח" הוא אמר וליאם הנהן, "אוקיי, אז נלך אליי ואחליף לבגדי ספורט, ג'וש לא בבית אז הוא לא יציק לנו" ליאם השיב וטים הנהן, "א-אני גם אחליף לבגדי ספורט" הוא אמר והלך מהר לחדר, משאיר את ליאם להסתכל על גופו האחורי בחיוך.
—-

"אני מת" טים התנשם בכבדות, אוחז בצלע השורפת שלו, משתעל קלות בזמן שהזיע, מנסה לרוץ בקצב של ליאם שעוד הנמיך את קצב הריצה שלו, "אתה בטוח שאתה לא רוצה שנפסיק?" ליאם שאל ורץ אליו, "א-אני יכול לעשות את זה" טים אמר, ממשיך להשתעל, אבל הוא לא רצה לוותר, הוא רצה להוכיח לליאם שהוא יכול לרוץ.

ליאם הסתכל עליו לפני שנאנח ואחז בו, עוצר אותו מלרוץ, "בוא, תעלה" ליאם אמר והתכופף מעט למול פניו של טים שהביט על גבו החטוב והמיוזע של ליאם, "לא, אני יכול" טים אמר, "קדימה טים, בוא נעשה את זה ביחד" ליאם אמר ברוגע, מעודד את טים לעלות על גבו וטים חשב לעצמו, "קדימה בייב" ליאם לחש וליבו של טים צנח מטה לפני שהוא התקדם אליו, נשען על גבו של ליאם ועוטף את צווארו כמו שרשרת עם זרועותיו לפני שליאם אחז בירכיו והתרומם לעמידה, "תחזיק חזק" ליאם אמר בחיוך וטים חיבק אותו כמו שצריך לפני שליאם התחיל לרוץ וטים חייך לעצמו בהתרגשות, צוחק כשליאם עשה כאילו והוא הולך להפיל אותו, וליאם צחק גם כן, ממשיך לרוץ כשבן הזוג שלו תלוי על גבו, ואת האמת, זה היה האימון הכי כיפי שהוא יכל לבקש.


תגובות (4)

מחכה להמשך .

26/04/2019 21:08

מחכה להמשך בטירוף!!! סיפור מושלם!את ממש מוכשרת, תמשיכי במה שאת עושה❤

29/04/2019 19:59

אוף בבקשה תמשיכי כבררררר

30/04/2019 15:12

    👆
    אני אתחיל לחשוב שקרה לך משהו 😥

    04/05/2019 02:29
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך