אהבה שנייה -פרק 52- (18+)

bl_bar 18/08/2019 1715 צפיות תגובה אחת

ליאם גיחך כששמע את זרם המים, מבין שטים מתקלח. הוא הלך אל מקור הרעש, נוגע בידית הדלת, מוריד אותה מטה ומנסה למשוך את הדלת כלפיו, אבל אז הוא גילה שהדלת נעולה.
"טים, למה נעלת?" ליאם שאל, דופק על הדלת, "כי אני לא רוצה שתיכנס" טים ענה בקול, "ואם אני צריך להתפנות?" ליאם התגרה, נשען עם גבו על הדלת, "אז תתאפק" טים מלמל בכעס, "או שתלך לחדר של החבר ה-נ-ח-מ-ד שלך" טים אמר וליאם צחק בחוזקה, "אוי טים אתה עוד תהרוג אותי" ליאם אמר, "זה מחמיא לי שאתה מקנא, אבל באמת שאין לך למה" ירוק העיניים הוסיף, "מי אמר שאני מקנא?" טים אמר ברשף, סוגר את זרם המים ומייבש את עצמו במגבת.
"אם אתה לא מקנא אז למה אתה מנהג כמו אחד כזה?" ליאם בירר, עוקץ בהתגרות את בן הזוג העצבני שלו, "תעשה לי טובה ליאם, אני לא מקנא" טים אמר, עוטף את מותניו במגבת לפני שהוא פתח את הדלת, גורם לליאם למעוד קלות לאחור, אבל הוא הצליח לייצב את עצמו, מסתובב אל בן זוגו שהביט עליו בכעס.
"אם לא היית מקנא לא היית כועס ככה" ליאם אמר, נוגע במצח המכווץ של טים שצקצק ברוגז, "אמרת שאתה רוצה להתפנות, אז תיכנס" טים אמר, מזיז את ליאם ממנו לפני שהוא התקדם אל תוך החדר וליאם נשם עמוק והסתובב אל טים, מסתכל על גבו של טים, בוחן את איך שהוא פושט את המגבת בשביל לנגב את עצמו שוב.
וזאת הייתה ההזדמנות שלו. הוא התקדם אל טים לפני שסובב אותו במהירות, "ליאם מה אתה עוש-מממ" טים צפצף כשליאם דחף אותו לשכיבה על המיטה, אוחז בכתפיו, "אמרתי לך שאין לך ממה לקנא, לג'רי יש חברה" ליאם אמר, טונו רציני וטים הביט עליו בשקט, "ואמרתי לו שאתה תשמח להכיר עוד אנשים נחמדים, רציתי להתקשר אלייך שתבוא" ליאם הוסיף, "לא הפסקתי לדבר עלייך איתו" ליאם המשיך, רוכן מטה ונושק למצחו של טים שהמשיך לשתוק. הוא לא באמת יכל לדבר אחרי שהבין שהוא טעה.
"וזה שאתה ערום כרגע מתחתיי גורם לי להתחרפן, אני אפילו לא יודע איך אני מצליח לדבר איתך כרגע. אז זה כל כך טיפשי מצידך לחשוב שאני אסתכל על מישהו אחר, אתה מבין טים?" ליאם אמר, מלטף את פניו של טים, מבחין איך שעיניו של הצעיר מתחילות לנצנץ, הוא עומד לבכות.
"א-אני מצטער" טים גמגם, דמעה נופלת מעיניו וליאם נאנח, מנגב אותה במהירות, "קרה משהו בלימודים?" ליאם שאל וטים הנהן, דמעות ממשיכות ליפול מעיניו. ליאם חיבק אותו ברכות, מלטף את שיערו הרך של טים שהחזיר לו חיבוק חזק, הוא באמת היה צריך את זה.

"בוא נתלבש ואז נדבר על הכל, אוקיי?" ליאם הציע כשהתרחק מהחיבוק, מתרומם מבן זוגו ועוזר לו לעמוד לפני שהוא הלך להוציא לו בגדים מהארון, עוזר לו לפני שהם נשכבו על המיטה מתחת לשמיכה, כל אחד שכוב על צידו, מביטים זה על זה.
"אז מה קרה?" ליאם שאל, מלטף את לחיו העליונה של טים, "פישלתי היום" טים מלמל, "למה אתה חושב ככה?" האחר שאל, רוצה להבין, "כי היום המורה נתנה לנו משימה, להכין אוכל וקינוח ובאמת שהשקעתי, אבל היו לה הרבה הערות ו-וזה ישמע מפונק, אבל מעולם לא קיבלתי הערות לא טובות על הבישול שלי" טים לחש, עיניו חוזרות לדמוע וליאם חייך, מחבק אותו.
"אז קיבלת קצת הערות שיעזרו לך בעתיד, מזה אתה בוכה?" ליאם שאל, מצחקק, "אל תצחק, אני לא ציפיתי לזה" טים אמר, טונו כן, "אני יודע, אתה תמיד מקבל ממני את האמירות הכי טובות" ליאם אמר, "ובצדק, אני אוהב את האוכל שלך הכי שבעולם" הוא הוסיף, מתרחק מהחיבוק רק בשביל להביט קרוב בפניו של טים.
"אתה מבשל נפלא, וזה בסדר לקבל הערות מאשת מקצוע, זה אפילו חיובי" ליאם מלמל, נושק לשפתיו של טים לפני שניגב את עיניו הכחולות, "תאמין לי שאתה עוד תודה לה על כך" ליאם הוסיף, "אולי" טים מלמל, "וגם בקושי ראיתי אותך וזה גם היה לי קשה, הייתי רוצה שתהיה איתי תמיד" טים היה רציני, אחרי הכל תמיד כשהיה לו קשה ליאם היה שם לצידו, שנים על גבי שנים, גם במילים וגם במעשים.
"אני תמיד איתך, פה בלב" ליאם אמר, מניח את ידו על לוח החזה הפועם של טים, "וגם לי היה קשה לראות אותך למספר רגעים אחרי כל המתח שעברנו" ליאם אמר, "תחשוב על זה, אתה מרכז החיים שלי מזה כל כך הרבה שנים, אתה אפילו לא יכול להבין באיזה לחץ הייתי בשבוע האחרון" הוא הוסיף, מרגיש איך שליבו של טים פועם חזק יותר, והוא חייך, גונב עוד נשיקה ממנו.
"אז אין לך ממה לדאוג יותר ואין לך צורך להתרגש מהערות, באמת ללמוד, באמת להשכיל ולהשתפר, בלי מכשולים אתה לא תצליח לעלות, תאמין לי" השרירי אמר וטים חייך סוף כל סוף, הפעם הוא זה שנישק את ליאם. "אני אוהב אותך, אתה יודע את זה, נכון?" הצעיר שאל וליאם גיחך, "אני יודע, ותאמין לי שאני אוהב אותך יותר מהכל" האחר השיב, מתחיל לנשק את פניו של טים, את מצחו, את לחיו, את סנטרו ואת אפו, מעניק לו שוב ושוב נשיקות עד שהוא נעצר למול שפתיו של הצעיר, לא מנשק אותו ומסובב את טים לשכיבה על גבו לפני שעלה עליו, מחייך ומביט על עיניו הקרובות של טים לפני שהוא סגר את המרחק, עוצם את עיניו ומניע את שפתיו בעדינות על השפתיים הרכות של אהובו, מתחיל להרגיע את שניהם עם המגע הפשוט והאוהב.

"אתה רוצה ללכת לישון?" ליאם לחש כשניתק את מגע השפתיים, שפתיו עדיין מלטפות את השפתיים העסיסיות של טים, "לא" טים לחש, כמעט ולא יוצא קול מגרונו לפני שהוא הרים את ראשו מעלה, רוצה להחזיר את הנשיקה, אבל ליאם הרים את ראשו מעלה גם כן, מתרחק.
"אתה לא עייף מהלימודים?" ליאם שאל, "אני בסדר" טים אמר ברצינות, מרים עוד יותר את ראשו, אבל ליאם החליט להציק לו והוא הרים את ראשו שוב, "ליאם עכשיו רק צהרים!" טים כמעט וצעק, לא מצא חן בעיניו שברגע כזה ליאם מחליט להשתעשע.
"אתה אמרת שאתה עייף מקודם" ליאם לחש ברוגע, לא מתרגש, "שיקרתי, אני לא עייף, עכשיו תחזור לנשק אותי לפני שאני הורג או-אהמ" טים גנח כשליאם חזר לנשק אותו, מפיל את ראשו בחזרה על הכרית בזמן ששפתיו נישקו אותו ברעב.
"מממ~" טים גנח לנשיקה, עוטף את עורפו של ליאם עם זרועותיו בזמן שהוא הכניס את אצבעותיו אל תוך שיערו הרך, מרגיש את ידיו של ליאם על מותניו, לוחצות עליהן מעט לפני שהן הרימו את החולצה שלו קצת מעלה, מאפשרות לעצמן להרגיש את העור הרך של טים.
"בייב" טים לחש וליאם נהנה לשמוע את הכינוי הלא מוכר מפיו של טים, מבין עד כמה שאהובו נואש אליו, והוא אהב את זה כל כך, אוהב לדעת שהגבר שפעם היה רחוק ממנו, נמצא כל כך קרוב אליו רגשית ופיזית.
"אתה רוצה עוד?" ליאם לחש לפני שמצץ את שפתו התחתונה של טים שגנח ברצון, "כן" טים לחש, "אני רוצה עוד" הוא אמר וליאם הנהן לפני שקם בהפתעה מהמיטה, מוריד מטים את השמיכה, גורם לטים להביט עליו בחוסר הבנה כשהוא עשה את דרכו אל דלת היציאה.
"ליאם?" טים שאל בבלבול, "לא נעלתי" ליאם הסתובב וחייך אליו לפני שנעל את הדלת, מתקדם בחזרה אל טים בזמן שהוא התחיל לפשוט את החולצה ממנו, מאפשר לטים לבהות בו לפני שהוא פשט את חולצתו גם כן, רוצה להגיע לעיקר, פושט גם את הבוקסר שלבש, ממשיך להסתכל על ליאם שהתפשט עוד ועוד בכל צעד שלו עד שהוא היה חשוף לחלוטין, חוזר לשכב על המיטה, יותר נכון על טים, נשען מעט עם משפעתו מטה, פוגע עם איברו הקשה באיברו הנזקק של טים שצפצף בעונג.

"מה אתה רוצה לעשות?" ליאם שאל, מתחיל להניע את חלקו התחתון, משתפשף בטים, "הכל" טים לחש, שולח את ידיו אל גבו של ליאם, מלטף את הגב החשוף לפני שהוא הוריד את הידיים מטה יותר, אוחז בפלחי ישבנו של ליאם, "הכל" הוא אמר שוב וליאם חייך, מתחיל לנוע באגרסיביות יותר, נהנה לראות את הבעות הפנים המשתנות של טים.
"ת-תנשק אותי" טים התחנן וליאם רכן מטה מבלי לחשוב פעמיים, עונה על בקשתו של טים, מנשק אותו ברצון בעוד שהוא העמיק את השפשוף, מצמיד את מפשעתו עוד יותר, עדיין לא נע מהר, רוצה להנות ביחד עם טים מהמגע האיטי והאגרסיבי ששיגע את שניהם, הורמונליים זה לזה.

טים גנח בשקט כשליאם נשק לצווארו, נושך אותו בעדינות לפני שמצץ את עורו, ממשיך להניע את מותניו.
טים הרים את ידיו מעלה רק בשביל לחבק את ראשו של ליאם, מצמיד אותו אל צווארו, אוהב את מגע השפתיים של ליאם על צווארו והאחר ידע את זה, מכיר טוב מאוד את גופו של הצעיר, ממשיך להעניק לו נשיקות חמימות על האזור הרגיש.

טים לבסוף איבד את סבלנותו, מנתק את ידו הימנית מליאם רק בשביל ללקק את אצבעות ידיו, מרטיב אותן עם רוקו לפני שהוא הכניס את היד בין הגופים הצמודים, מצליח לפלס את דרכו אל חור ישבנו כשליאם התרחק מעט רק בשביל להבין מה טים עושה.
"אני אעשה את זה" ליאם אמר, רוצה להזיז את ידו של טים, "לא" טים אמר במהירות, גורם לליאם להביט עליו בחוסר הבנה, "אני אעשה את זה, א-אתה תמשיך" הוא מלמל ברצון, מלטף את הרקטום הנזקק שלו עם אצבעותיו הרטובות לפני שהוא החדיר אצבע ראשונה באיטיות, עוצם את עיניו ונוגס בשפתו התחתונה בעונג בעוד שליאם הביט עליו בשתיקה, סורק אותו עם עיניו, הוא היה כל כך סקסי בעיניו שזה גרם לו להתחרפן, משתגע מבפנים כשהמראה של טים מחדיר לעצמו אצבעות נגלה לפניו.
ליאם רכן בחזרה מטה, מלקק את אוזנו השמאלית של טים שגנח, מניע את האצבע בתוכו, מפלס את דרכו בבטחה פנימה, רוצה שלאיברו של ליאם תהיה גישה נוחה ומהירה פנימה.
ליאם ירד מטה, חוזר לנשק את צווארו של טים לעוד מספר רגעים לפני שהוא המשיך לטייל עם שפתיו ולשונו על גופו של טים, מלקק את פטמותיו, מוצץ אותן אליו, מגביר את הגניחות של טים שבמהרה החדיר אצבע נוספת, מאבד את הסבלנות שלו, חייב לעשות את זה מהר, מגביר את קצב החדרת האצבעות.

ליאם המשיך לרדמת מטה, לשונו מדגדגת את טים שנאנח ברצון. והוא הגיע לאיבר העומד של טים, אוחז בו בעדינות לפני שהוא נשק לו, גונב השתנקות מטים לפני שהוא התחיל ללקק אותו, מרגיש איך שידו של טים נעה מהר יותר, כנראה חודרת עמוק יותר פנימה.
"ל-ליאם~" טים גנח בזמן שליאם מצץ את כיפת איברו, מרטיב אותה עם רוקו החמים, נותן לה מעטפת רכה, מענג אותה ברצון לפני שהוא החדיר עוד חלק פנימה.
גבו של טים התקמר מעט מעלה, והצעיר החדיר את האצבע השלישית, מניע אותה במהירות עם האחרות, פותח את גופו הרטוב, הוא עוד מעט מוכן, עוד קצת וליאם יהיה בתוכו, יכה בו, ילטף אותו, ישתפשף בו, עוד קצת והוא יכיל אותו, יחבק אותו, ינוע איתו.
ליאם החדיר לבסוף את כל האיבר של טים אל תוך פיו, מוצץ את האיבר, מצמיד את לשונו, יוצר וואקום בזמן שהוא נע מהר על האיבר, מרגיש את היד השנייה של טים על שיערותיו, מושכת אותן באגרסיביות נעימה. והוא המשיך, לא עוצר את המציצה, רוצה להעניק לטים כמה שיותר עונג, רוצה להוכיח לו עוד יותר עד כמה שהוא רוצה אותו ורק אותו, עד כמה שהוא נמשך רק אליו.

"ל-ליאם~ ז-זהו" קולו של טים נשמע וליאם הרגיש איך שהיד של האחר פוסקת לנוע, והוא ניתק את המציצה, מסתכל על טים שהסתכל עליו ברעב שקט והוא חייך ועלה מעלה, חוזר להיות קרוב לפניו של טים. "עכשיו?" ליאם שאל, מניח את אצבעותיו על שפתיו של טים, "עכשיו" טים לחש, מרגיש איך שהאצבעות לוחצות על השפתיים, רוצות להיכנס פנימה, והוא פתח את פיו, מוציא קלות את לשונו, מאפשר לליאם להרטיב את אצבעותיו עם רוקו לפני שהשרירי שלח את ידו הרטובה אל איברו שלו, מרטיב את האיבר כמו שצריך לפני שהוא מיקם את כיפתו כנגד הרקטום הגמיש, משחק מעט עם איברו במעגלים בחור.
"ליאם קדימה" טים התחנן, מרים את רגליו מעלה, מפסק אותן יותר, "קדימה" הוא המשיך וליאם באמת שרצה להתגרות בו יותר, הוא רצה להציק לו, להתעלל בו בעונג, אבל הוא היה חלש, הוא היה צריך את זה גם כן, ומבלי יותר מדי משחקים, הוא חדר פנימה, ממלא את המערה הטבעית והחמימה של טים שעטפה אותו באהבה, שואבת אותו לתוכה, מחממת אותו.
ליאם פלט נהמה שקטה בזמן שעצם את עיניו בריכוז בעוד שטים פתח את שפתיו מתוך רפלקס מעונג, לאחר מכן הוא נעל את שיניו בחוזקה, עוצר את נשימתו לכמה רגעים עד שגניחה יצאה ממנו, גניחה מעונגת, גניחת הקלה.
הוא הסתכל על ליאם שעצם את עיניו והוא חייך בשקט, מלטף את לחייו של ליאם לפני שהוא הרים את ראשו, מחבר את שפתיהם לנשיקה, מצפה לנשיקה עדינה, אבל לליאם כנראה היו תוכניות אחרות כי הוא התחיל לנוע בחוזקה בתוכו, מנשק לאחר מכן את טים המופתע ברעב, אוכל אותו ברצון, וטים לא התנגד, מחזיר לליאם נשיקה רעבה גם כן, אוחז בפניו של אהובו שהכה בו באהבה בפנים, לא מרחם עליו, וטים לא רצה רחמים, הוא רצה את הנחמה, וליאם ידע בכל צורה להעניק לו אותה.

סוף סוף גניחותיו של טים הציפו את החדר כשליאם ניתק את הנשיקה, מניח את מצחם יחדיו, חודר עמוק יותר, ממלא את טים במלואו. עוד חדירות עמוקות הגיעו עד שהוא התחיל להגביר את הקצב, מכה עם מפשעתו את לחיי ישבנו של טים שהתחיל לשרוט את גבו בשיגעון מחורמן.
"ליאם" טים גנח את שמו של בן זוגו שוב ושוב, לא מפסיק, וליאם היה חלש אליו, כל כך חלש שהוא לא יכל יותר לשלוט בעצמו, מוצץ את צווארו של טים בזמן שהוא זז הכי מהר שהוא יכול, מפתיע שוב את טים שגנח גניחה אילמת ומופתעת, גבו התקמר שוב, ליאם פגע בנקודות הרגישות שלו, מצליף בהן שוב ושוב, לא עוצר, לא מאפשר לטים מנוחה.
"פ-פאק~" טים הצליח להוציא מגרונו את הקללה המעונגת, עיניו מתחילות לדמוע ללא שליטה, מעונגות כל כך, "ל-ליאם, א-אני, ע-עו-ד" הוא גמגם, "תגמור" ליאם אמר כשניתק את שפתיו מצווארו של טים, מסתכל על פניו של האחר, מחייך אליו ומלטף את פניו באהבה לפני שהוא נשק לעיניו של טים שעצם אותן במהירות, "אני אוהב אותך" ליאם לחש, כן יותר מתמיד.
"אני אוהב אותך טים, אותך ורק אותך" הוא המשיך, גורם לצמרמורת לעבור בגופו של טים, ואז הוא הכה בו שוב בחוזקה, מעיר את האורגזמה בגופו של הצעיר שהתחיל לרעוד במהירות. לטים כבר לא הייתה שום שליטה בגופו, הצמרמורת השתלטה עליו, העונג הציף אותו, הפעם ליאם היה צריך לשלוט בגוף שלו והשרירי אחז בו, מחבק אותו אליו, מאפשר לטים לגמור כמו שצריך בזמן שהוא החדיר את ציפורניו אל תוך עור גבו של ליאם.

ליאם נשם עמוק את ריח גופו של טים, עדיין מחבק אותו, ממשיך לייצב את הצעיר שהמשיך לרעוד תחתיו, האורגזמה הייתה חזקה הפעם, כנראה שכל הלחץ סופית התפרץ מגופו של טים, משחרר אותו, מקל עליו.

טים לבסוף נרגע. "תמשיך" הוא לחש, משחרר את אחיזת ציפורניו מעורו של ליאם, מביט על ליאם שהביט עליו ברוגע, "אתה בטוח?" ליאם בירר, נושק לקצה אפו, "כן" טים לחש, עוצם את עיניו, "אתה יכול להמשיך" הוא מלמל, רציני לחלוטין, וליאם הנהן, חוזר להניע את איברו בפנים, מרגיש איך שהמערה של טים ממשיכה לפמפם סביב האיבר, כנראה שעדיין לא מצליחה להירגע מהעונג שהציף אותה, במיוחד כשליאם עוד ממשיך להתגרות בתוכה.

"מממ" ליאם נאנח עמוקות בזמן שנשכב לחלוטין על גופו של טים, מניח את אפו על צווארו של טים, מריח אותו בזמן שהוא המשיך לנוע באיטיות, מרגיש את ידיו המלטפות של טים על עורפו וראשו, מנעימות אותו.
לבסוף הוא אפשר לעצמו לנוע מהר יותר, הכי מהר הוא יכול, מחזיר את הגניחות של טים לתחייה, מעיר את שדי העונג הפנימיים של הצעיר, ואז הכל נעצר כשליאם גמר בחוזקה בתוך גופו של טים, מחדיר את איברו הכי עמוק שהוא יכול, לא מנתק את עצמו מטים, ממשיך לגמור בתוכו בזמן שהוא נהם בשקט, ממשיך להריח את טים כאילו והוא הטרף הכי עסיסי שהוא יכל למצוא.

"זה היה מדהים" טים מלמל בשיכרון אהבה, "יותר מזה" ליאם לחש, מנקר את שפתיו של טים כשהוא יצא מגופו, חוזר לאחר מכן לשכב ללא תזוזה על גופו של טים שחיבק אותו אליו, מלטף אותו באהבה.
"אני אוהב אותך" טים לחש, "אני אוהב אותך" ליאם השיב לפני שירד מגופו של טים, נשכב על צידו, מסתכל על טים שנשכב גם כן על צידו. "שנ"צ?" ליאם שאל בחיוך וטים גיחך, "שנ"צ" הוא השיב, מתקרב לליאם ומתחפר איתו ביחד, מחליטים לישון מחובקים וערומים, כשהם יקומו הם כבר ינקו את כל הבלגן שהם יצרו יחדיו, עייפים מדי בשביל לעשות משהו אחר.


תגובות (1)

מתי תעלי עוד פרק?

11/09/2019 15:12