אהבה שנייה -פרק 58- (18+)

bl_bar 24/11/2019 1028 צפיות אין תגובות

"קדימה אביגייל, תזיזי את התחת שלך יותר מהר" ליאם צעק מהרכב שלו כשהשעה הייתה עשרה ל12 בלילה. הוא הסתכל בייאוש על ורודת השיער שלקחה את התיקים והכניסה לרכב שלה, מסדרת בעדינות את הציור שלה ברכבה. כל אחד ייסע ברכבו, אחרי הכל ליאם מתכוון להישאר לבד עם טים כשהוא יגיע.

"רגע!" אביגייל אמרה בלחץ, סוגרת את דלתות הרכב לפני שנכנסה פנימה, מאפשרת לליאם להסתכל על הרכב שלה מהמראה הקדמית של רכבו לפני שהוא התניע את הרכב, מתחיל בנסיעה והיא אחריו.

"לא חם לך?" טים שאל, כשיצא מהמקלחת לבוש בחולצה של ליאם ומכנס ארוך שלו, מתכוון להדליק מזגן. "לא, דווקא נעים" אליסון אמרה בחיוך, מתמתחת על הסלון. "יפריע לך אם אהיה עם בוקסר וחולצה?" טים שאל, "לא אכפת לי" שחורת השיער אמרה בחוסר אכפתיות, מרימה את כתפיה קלות. "יופי" טים מלמל, פושט את מכנסו ואליסון הביטה עליו בחיוך כשסרקה את גופו עם עיניה השחורות והפולשניות. "נהיה לך תחת, אתה יודע את זה, נכון?" היא הציבה עובדה ושאלה בו זמנית, "לכולם יש תחת, לא ככה?" הוא מלמל במעט תמימות והיא צחקקה, "התכוונתי לזה שהוא התפתח מאז שעזבת לפריז עם ליאם" היא הוסיפה, קורצת. "הרבה סקוואטים עשיתם שם ביחד" היא מלמלה בערמומיות, "אליסון!" טים אמר בלחץ ביישני כשהבין למה חברתו מתכוונת, "לעזאזל" הוא הוסיף ולקח את מכנסו, מתכוון להכניס אותו רגליו שוב. לפחות עד שהדלת נפתחה באחת, ללא שום התרעה.

טים הרים את עיניו במהירות אל הדלת, מסתכל בחוסר הבנה על אביגייל וליאם שעמדו בפתח. קופא במקומו. "מ-מה.." הוא מלמל, עדיין מחזיק את המכנס, "למה אתה רק עם בוקסר?" אביגייל שאלה, "ה-היה לי חם" טים לחש, מביט בתוך עיניו של ליאם, בוהה בתוך העיניים הירוקות שהסתכלו עליו בצורה הכי עמוקה שיכלו. ליבו מחסיר פעימה אחת או שתיים, הוא לא באמת הצליח לעמוד בקצב.

"מה אתם עושים כאן?" אליסון החליטה לדבר, קמה מהסלון, "באתי לראות את טים" ליאם אמר בחיוך, זורק מבט קצר לשחורת השיער לפני שעיניו חזרו להביט על העיגולים הכחולים והכהים שהביטו עליו בשתיקה.

"רק מחר אתם יכולים להיפגש" אליסון אמרה, נעמדת לפני טים, מסתירה את רובו מפני ליאם שנאנח בייאוש. "בייבי" קולה המלטף של אביגייל נשמע ושחורת העיניים נשמה עמוק כשטון הדיבור של אביגייל הצליח להשפיע עליה, מסתכלת על בת הזוג שלה. "כבר 12 בלילה" ורודת השיער אמרה בחיוך מאוהב, "כבר יום חדש" היא הוסיפה, מתקרבת אל אליסון ומניחה בעדינות את ידה על הכתף הרכה של אהובתה, "בואי הביתה" היא המשיכה ואליסון הביטה בעיניה הירוקות של המחויכת, "אני באמת לא יכולה איתך" אליסון אמרה ונאנחה.

שחורת העיניים הסתובבה לטים, לוקחת את המכנס מידיו וזורקת אותו הצידה. "אני חושבת שלא תצטרך את זה כרגע" היא לחשה, קורצת לו לפני שהיא נשקה ללחיו, "תבלו בנעימים" היא אמרה בחיוך, צובטת את טים המובך לפני שהיא הסתובבה בחזרה, הפעם לא מסתירה את טים, מאפשרת לליאם לסרוק את גופו של בן זוגו.

"אתן כבר יודעות את הדרך החוצה, נכון?" ליאם שאל, ממשיך להסתכל על טים, מתקרב אליו באיטיות. "כמובן" אביגייל צחקקה, "אני אקח את הדברים שלי מחר" אליסון אמרה וטים הנהן, ממשיך להסתכל על ליאם. "נראה לי שכדאי שנעזוב" אביגייל אמרה, נושקת למצחה של שחורת השיער שהחזירה את מבטה אליה, "בואי נלך" אליסון אמרה, מחבקת את מותניה של ירוקת העיניים בזמן שהן עשו את דרכן החוצה. "אל תשכחו לנעול!" אליסון צעקה כשהדלת כבר נסגרה.

"היי" ליאם לחש, "היי" טים השיב, מגרד את עורפו. "התגעגעתי" ליאם אמר וטים חייך, צועד גם הוא קדימה עד שהוא היה מספיק קרוב בשביל לחבק את ליאם בחוזקה, "גם אני" הוא אמר, מאפשר לליאם לעצום את עיניו ולהניח את אפו על שקע צווארו, נושם עמוק, מריח את טים.

"באמת שהתגעגעתי" ליאם אמר וטים חייך, מהדק את החיבוק, עומד מעט על קצות אצבעותיו.

"איך אתה?" ליאם מלמל, "אכלת כמו שצריך? ישנת כמו שצריך?" הוא הוסיף לשאול, וטים הנהן, "אני בסדר" הצעיר השיב, "ואתה?" הוא בירר, מתרחק מעט מהחיבוק, מביט קרוב יותר על פניו של ליאם שחייך אליו, "אני גם" ליאם מלמל, רוכן קדימה ונושק למצחו של טים שעצם את עיניו וחייך לעצמו ברוגע.

"בוא ננעל את הדלת" טים לחש וליאם הנהן, מסתובב והולך אל דלת הכניסה, נועל אותה לפני שהוא הסתובב אל טים שעמד שם בשקט, רגליו חשופות והחולצה הגדולה הסתירה את אזור המותניים. "גם מבלי לעשות כלום אתה הדבר הכי יפה שראיתי" ליאם מלמל, רואה את החיוך הגדול והביישני של טים והוא חייך לעצמו, רואה איך שטים משחק עם רגליו והוא לא יכל שלא להתקדם אל טים במהירות. ליאם ראה את המבט המשתנה של טים, החיוך שירד והעיניים הרציניות, רואה את הכל והוא אחז בפניו של הצעיר עם כפות ידיו החמימות, מסתכל על כחול העיניים מקרוב עד שהוא רכן מטה, עיניו נעצמו והוא כבר לא יכל לראות את טים, מרגיש את שפתיו הרכות של הצעיר.

טים נשם עמוק לנשיקה, הוא היה זקוק לה יותר מהכל, עוטף את עורפו של ליאם עם זרועותיו. ליאם הניע את שפתיו בעדינות על השפתיים של האחר, טועם את המאכל האהוב עליו.

ואז לשונו הרכה של טים הצטרפה והיא חדרה פנימה בעדינות אל תוך שפתיו הרכות של ליאם שקיבלו אותה באהבה. שם כבר הנשיקה הפכה לנזקקת יותר והמגע נהיה חזק יותר, צמוד יותר, רעב יותר. ליאם שלח יד אחת אל אחורי ראשו של טים, אוחז בשערותיו השחורות של כחול העיניים שנצמד אליו כמה שיותר, אוחז בחולצתו של ליאם.

"ל-ליאם" טים לחש לנשיקה הרעבה, נושם בכבדות, "מממ" ליאם לחש לפני שחזר לנשק את טים, לא נותן לו להשלים את אמירתו לעוד מספר רגעים עד שהוא ניתק את מגע השפתיים, רוצה לתת לטים להמשיך לדבר, "בוא נלך לחדר" הצעיר מלמל וליאם חייך לפני שהתכופף מעט מטה, אוחז באחורי ירכיו של טים, מרים אותו מעלה על גופו.

טים צחקק, עוטף את מותניו של ליאם עם רגליו בזמן שהוא חזר לנשק אותו, מאפשר לליאם להוביל אותם אל חדר השינה.

ליאם ידוע בעדינות שלו לטים, אבל גם בפראות שלו אליו, וטים לא הופתע כשהוא מצא את עצמו נזרק ברכות על המיטה, מוציא צפצוף קטן כשגבו נפגש עם המיטה הרכה, עדיין מתנשק עם ליאם.

טים הרגיש איך שידו הימנית של ליאם מלטפת את רגלו השמאלית, אוחזת בצד הירך, נבלעת בעור הרך, והוא לא יכל לשכב סתם ככה, מתחיל להניע את משפעתו מעלה ומטה, מלטף את המשפעה של האחר, שומע את אנחת העונג של ליאם, קולו העמוק היה נעים לאוזניו של טים.

"מממ~" טים מלמל כשליאם השעין את משפעתו צמוד יותר, מאפשר למגע להיות משמעותי יותר, מתחיל לנוע גם כן בזמן שהוא ניתק את מגע השפתיים. ליאם התחיל לנשק ולמצוץ את צד צווארו של האחר, וכאן אנחת עונג מלאת אוויר יצאה מגרונו של טים.

"אהמ~" טים גנח, אוחז באחורי ראשו של ליאם, מהדק את המגע, נהנה להרגיש את רכות השפתיים ורטיבות הרוק של ליאם על עור צווארו הרגיש. "ליאם" טים פלט והאחר התרחק מהצוואר, מביט על טים, "אני אוהב אותך" טים לחש וליאם חייך לפני שניקר את שפתיו של טים, "גם אני" ליאם השיב, גונב עוד ניקור לפני שהוא התרומם לישיבה על ברכיו, רגליו של טים נופלות על המיטה.

השרירי הוציא את החולצה מגופו, נותן לטים הזדמנות להביט עליו מלמטה, מחייך ברצון. "אתה אוהב את מה שאתה רואה?" ליאם שאל בשעשוע כשהבחין בפרצוף המחויך של טים והצעיר כחכח בגרונו וחזר להביט על עיניו של ליאם, "כן" הוא השיב במעט ביישנות וליאם צחקק, חוזר לשכב מעל טים. כפות ידיו נשענות על המיטה בין ראשו של הצעיר, מסתכל על פניו מלמעלה, שיערו החום נופל מעט מטה, מקשט את עיניו הירוקות.

"מה אתה רוצה לעשות עכשיו?" ליאם שאל בהתגרות וטים הרים את ראשו מעלה, רוצה לחזור לנשק את ליאם, אבל האחר התרחק, מעלה את ראשו מעלה יותר עם חיוך משועשע וטים גיחך לפני שהוא דחף את ליאם הצידה לשכיבה על המיטה, מחליט לסובב אותם, והוא במהירות התיישב על מותניו של ליאם המרוצה.

"אל תתחיל איתי ליאם" טים אמר, מושך את חולצתו מגופו, חושף את עצמו למול ליאם המרוצה שהתאפק מלאחוז בטים בחוסר התחשבות.

טים רכן מטה, נושק למצחו של ליאם ואז ללחי הימנית, אחר כך לשמאלית, ואז לקצה האף של ליאם, והגדול מבניהם צחקק באושר, מאפשר לטים להעניק לו נשיקות רכות על פניו לפני שטים נעצר למול שפתיו של ליאם, לא מנשק אותו. "מה אתה רוצה לעשות עכשיו?" טים שאל, הנשימות החמות שלו מכות את שפתיו המעוקלות מעלה של ליאם. השרירי הרים את ראשו מעלה, רוצה לנשק את טים, אבל האחר החזיר לו והזיז את ראשו לאחור, וליאם צחק בקול, גורם לטים לצחקק מעט לפני שהוא המשיך לרדת מטה, מחליט לנשק את צווארו של ליאם.

שפתיו הרכות של טים טיילו להן על הצוואר ועצמות הבריח של ליאם, מעניקות לו חום ורכות. טים המשיך לנוע מטה, נושק לחזה של ליאם, נעצר לכמה רגעים על פטמותיו, נוגס בימנית ושומע את האנחות של ליאם שגרמו לגופו להתחמם עוד ועוד.

ידיו של ליאם נשלחו מטה אל טים, מלטפות את שיערו השחור, אוחזות בו בעוד שהפוני השחרחר ליטף את קוביות בטנו של ליאם ככל שטים ירד עוד מטה. הצעיר נעצר בקו המכנס, נושק לוורידיו הבולטים של ליאם בעוד שידו הימנית נשלחה מטה, אוחזת באיברו המכוסה של ליאם, אצבעותיו הדקיקות ליטפו את הבד. מרגיש את זקפתו של ליאם.

טים אחז במכנס של ליאם, מרים את ראשו ומסתכל על ליאם שהביט עליו גם כן, וללא מילים ליאם הרים את גופו מעט מעלה, מאפשר לטים למשוך את המכנס והבוקסר מטה עד שהוא הוציא לחלוטין את הבדים מגופו של ליאם, מפיל אותם על הריצפה.

טים שלח מבט מחויך לליאם לפני שהוא הביט על האיבר של האחר, אצבעותיו מלטפות את האיבר הקשיח, משרטטות את הורידים, מעבירות צמרמורת בגופו של ליאם שעצם את עיניו, מרגיש את טים טוב יותר.

טים רכן מטה, נושק לכיפת האיבר, יורד מטה ונושק לכל אורך האיבר, אנחותיו של ליאם חזרו.

טים הוציא את לשונו החוצה, מלקק את זקפתו של ליאם, אצבעותיו עוד מלטפות בעדינות את העור שנהפך להיות לח מרוקו. הצעיר ליקק ברצון את האיבר האהוב, אוחז בו בעדינות ומרים אותו קלות מבטנו של ליאם, מאפשר לעצמו להכניס בנוחות את הכיפה אל תוך שפתיו החמימות שעטפו אותה בחום בעוד שלשונו ליטפה את קצה האיבר בעדינות. מקפיץ מעט את ליאם, זה היה נעים.

הצעיר הרגיש איך שאחיזת ידיו של ליאם על שיערו התחזקה והוא היה מרוצה מכך, מחדיר את האיבר של ליאם עמוק יותר אל תוך פיו, עוטף עוד חלק של עור, מחמם ומרטיב אותו ברצון בזמן שהוא עלה מעלה ומטה, מוצץ לליאם ברצון.

"ממ" ליאם מלמל בעונג, מניע את מותניו, מחדיר את איברו עמוק יותר אל תוך טים שהעמיק גם הוא את המציצה עוד יותר. הצעיר נחנק קלות והוציא את האיבר לכמה רגעים החוצה, מאפשר לעצמו לנשום לפני שהוא החזיר אותו פנימה, חוזר להניע את שפתיו עליו לפני שהוא החדיר אותו שוב עמוק, מצמיד את לשונו אליו, ממשיך לנוע, מאפשר לליאם לגנוח עם קולו העמוק.

הוא מצץ את האיבר ארוכות, מניע את ידו עליו, מלטף איתה מדי פעם את אשכיו של ליאם, רוצה להעניק לו כמה שיותר מגע, יודע שליאם התגעגע אליו גם במובן המיני. הוא לא מתכוון לאכזב את חשקיו המיניים של בן זוגו, וכמובן שגם לא את שלו, הוא רצה בזה לא פחות מליאם.

"טים" קולו של ליאם נשמע, "מממ?" טים מלמל בשאלה, ממשיך להניע את שפתיו על האיבר הקשה של ליאם, "זה מספיק" ליאם אמר ברצינות יודע שהוא לא יצליח לשלוט בעצמו אם טים לא יפסיק, מלטף את שיערו של טים שהמשיך בשלו. טים לא הקשיב לו וליאם נגס בשפתו התחתונה, נהנה כל כך מהמגע של טים, מאבד שליטה.

"קדימה בייב" ליאם מלמל, מזיז את מותניו שוב, הפעם עמוק ומהר יותר בזמן שהוא משך קלות בשערו של טים, כאילו ומזיין את פיו. טים עצם את עיניו והפסיק לזוז, מאפשר לליאם לזוז הפעם בעוד שהוא רק הצמיד את שפתיו, נותן לליאם להמשיך בשלו גם כשהוא נחנק מעט מהמגע. לפחות עד שהאיבר גירה את גרונו יתר על המידה והוא הוציא את האיבר עם צליל הקאה חלוש, מתחיל להשתעל שוב.

"אתה בסדר?" ליאם שאל והתרומם לישיבה, אוחז בפניו של טים ומנגב את שפתיו הלחות. "כ-כן" טים לחש במבוכה, לא מאמין שצליל כזה יצא ממנו כרגע. זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה, והוא יודע שזה גם מדליק את ליאם כשזה קורה, אבל הגירוי היה חזק ממנו והוא המשיך להשתעל. "אתה רוצה מים?" ליאם שאל בדאגה וטים הניע את ראשו לשלילה, מכחכח בגרונו, "אני בסדר" הוא אמר ברצינות, מסדיר את נשימותיו לפני שהוא התיישר, עוטף את עורפו של ליאם עם זרועותיו, "בוא נמשיך" הוא ביקש לפני שרכן קדימה, מנשק את ליאם.

ליאם השיב לנשיקה, מחבק את טים אליו בזמן שהוא סובב את שניהם בעדינות, משכיב בחזרה את טים על המיטה בזמן שהוא אחז בבוקסר של בן זוגו, מושך אותו מטה בזמן שהם העמיקו את הנשיקה. רגל אחת יצאה החוצה ולאחר מכן השנייה וליאם הפיל את הבוקסר על הריצפה. ידו הימנית נשלחה אל גופו של טים, מלטפת את העור הרך, מלטפת את חזהו, את זרועותיו, את כתפיו, את בטנו ואת מותניו, מלטפת את ירכיו ואת רגלו המקופלת מעלה של טים, מלטף אותו ברצון.

"ליאם~" טים גנח, מצמרר את ליאם שניתק את הנשיקה, מסתכל על טים שהנהן אליו, מאפשר לו להמשיך וליאם חייך והנהן בחזרה, מתחיל לרדת מטה, נושק לגופו של טים ברצון, מנסה לא למהר יותר מדי עד שהוא יגיע אל האיבר.

טים קימר קלות את גבו מעלה כשליאם נגס בבטנו התחתונה, משאיר עליו סמני אהבה לפני שהוא אחז באיבר החמים של טים, מתחיל להניע את ידו מעלה ומטה, מסתכל על טים שפתח את פיו בעונג כשגניחות שקטות יצאו ממנו. ליאם חייך לעצמו, מנשק את צד המפשעה של טים מספר פעמים, מלקק את הירך הפנימית של הצעיר, נוגס בה מעט לפני שהוא עלה מעלה, נושק לאיבר של טים קצרות לפני שהוא החדיר את האיבר אל תוך פיו, מתחיל למצוץ לצעיר הגונח.

טים אחז במצעים עם ידו הימנית בעוד שהשמאלית אחזה בחוזקה בשערותיו של ליאם, מושכת אותם בעדינות. "א-אה~" טים גנח "אה-המ~" הוא המשיך לגנוח ככל שליאם הגביר את קצב המציצה, מרטיב את איברו ברצון, טועם אותם, ממיס אותו.

טים היה חלש למגע של ליאם, הוא לא יכל היה להתאפק כמו ליאם, הוא לא יכל היה להחזיק את עצמו כל כך הרבה זמן, במיוחד כשהוא לא הרגיש את המגע הזה במשך זמן רב. והוא מצא את עצמו גומר במהירות בתוך פיו החמים של ליאם שהכיל את הזרע שלו ברצון, שואב את כולו לפני שהוא בלע את מיץ גופו של הצעיר שהתנשם בכבדות, אופוריה מציפה את גופו של טים.

ליאם חייך כשהוציא את איברו של טים משפתיו, והוא נגס בשפתו התחתונה לפני שעלה מעלה, נושק למצחו של טים. "זה היה נעים?" ליאם לחש בשאלה וטים פלט אנחת עונג והנהון קצר, מאפשר לליאם להבין שכן, זה היה נעים, כל כך נעים.

"יופי" ליאם השיב, נושק ללחיו של טים לפני שהוא שלח את ידו השמאלית אל טים, נוגע עם אצבעותיו בשפתיו של הצעיר, לוחץ על הכריות הרכות וטים הסתכל עליו ברצון בזמן שפתח את פיו, נותן לאצבעות הזמנות להיכנס פנימה, מרטיב אותן עם לשונו שליטפה את האצבעות באהבה.

טים מצץ את האצבעות למספר רגעים, מעניק להן לחות יעילה לפני שליאם הוציא אותן החוצה, מחייך לטים ברצון לפני שהוא שלח את היד מטה בין רגליו של טים, מלטף איתה את האיבר של טים, עובר על אשכיו המגורים של טים ולבסוף נוגע ברקטום המשתוקק של טים, מלטף אותו, מרטיב אותו.

ליאם רכן מטה, מנשק את טים שאחז בכתפיו, מלטף לאחר מכן את גבו המחוטב של בן זוגו. "קדימה" טים לחש, רוצה להרגיש את ליאם בתוכו וליאם נגס בשפתו התחתונה של טים, מוצץ אותו אליו בזמן שהוא הפעיל כוח כנגד הרקטום, מחדיר באיטיות מורטת עצבים אצבע אחת ארוכה אל תוך טים שחזר לנשק אותו בכוחניות, נהנה להרגיש את האצבע משחקת בתוכו, נעה בתוכו, פורמת אותו, פותחת אותו, מכינה אותו.

"אהמ~" טים גנח כשאצבע שנייה נכנסה פנימה, מצטרפת לראשונה ושתיהן נעו בנעימים בתוך גופו של טים, חוקרות אותו, חופרות בו, מכינות אותו כמה שיותר טוב עד שהשלישית הצטרפה וטים גנח כנגד הנשיקה הרעבה, שורט חלושות את גבו של ליאם, מרגיש איך שהיד השנייה של בן זוגו אוחזת במותן שלו בחוזקה, משייכת אותו אליה.

"תיכנס" המילה הנואשת יצאה מפיו של טים, "תיכנס" הוא אמר שוב במלא געגוע כשליאם התרחק מהנשיקה והביט בעיניים הכנות שלו, עיניים מתחננות, נזקקות, רעבות. "ליאם" הצעיר לחש בקול שקט וליאם הנהן ונשק לסנטרו ברכות בזמן שהוציא את האצבעות הלחות, מתיישר לישיבה.

ליאם פיסק את רגליו של טים טוב יותר, מרים את ישבנו של טים עם ידו בעוד שהיד האחרת אחזה באיברו הפרטי, מייצבת את האיבר כנגד הרקטום לפני שהוא חדר פנימה, מרגיש איך שטים מתכווץ מסביבו ככל שהוא חדר פנימה יותר ויותר, שומע את הגניחות של טים שקמו לתחייה. הוא הביט בעיניים הכחולות שהביטו בו, נושק לשפתיים הפתוחות של טים ולאחר מכן הוא הניח את מצחו כנגד המצח של האחר, עוצם את עיניו עד שהוא נכנס במלואו פנימה, מוציא נהמה שקטה מגרונו, שיניו ננעלות קלות. זה היה טוב.

צחקוק חלש יצא מפיו של טים המרוצה וליאם פקח את עיניו והתרחק, מסתכל על טים שחייך אליו, "מה?" ליאם שאל בחיוך, מלטף את פניו היפות של טים, "סתם" טים לחש, "אני פשוט שמח" הוא אמר, מקפיץ את ליבו של ליאם. "סתם ככה?" ליאם שאל, "סתם ככה" טים השיב והרים את ראשו מעלה, מנקר את שפתיו של ליאם למספר רגעים עד שליאם הפעיל כוח על שפתיו, מחזיר את ראשו של טים אל הכרית בזמן שהוא נישק אותו, מכניס את לשונו לתוך פיו של טים בזמן שהוא התחיל להניע את מותניו, מרגיש את רעידות השפתיים של טים כנגדו.

"מממ~" טים גנח כשהרגיש את האיבר של ליאם משתפשף בו, מתגרה בו, מלטף אותו מבפנים, כשהרגיש איך שהאיבר מכה בו בעדינות. ליאם הרגיש את קירות גופו של טים, מרגיש איך שהן עוטפות אותו בחום, מעניקות לו חיבוק צמוד, הגנה. מרגיש את הקימורים הפנימיים של טים שגרמו לגירוי להיות חזק יותר.

"כ-כן~ אה-המ~" טים הגביר את גניחותיו ככל שליאם הגביר את קצב החדירה, מתחיל לזוז יותר מהר. ליאם חדר ויצא החוצה שוב ושוב, חודר עמוק יותר אל טים בזמן שהוא ניתק את מגע השפתיים, יורד מטה ונושך את צווארו של טים- שהרים את ראשו מעלה, מאפשר לליאם גישה טובה יותר.

הצעיר עצם את עיניו, מאפשר לעצמו להתענג על כל מגע קטן של ליאם. מתענג ממגע האצבעות, ממגע השפתיים, ממגע האיבר, ממגע הנשימות החמימות והרוק הלח, ממגע השיער ממגע העור, נהנה כמה שיותר מליאם. שורט את גבו של ליאם כל הדרך מטה עד שהוא אחז בישבנו של ליאם, מדרבן אותו לזוז מהר יותר וירוק העיניים עשה את המבוקש, זז מהר בתוך טים, משתפשף בו ברצון, לא עוצר, מרגיש איך מגע הידיים של אהובו על פלחי ישבנו מתחזק.

"א-עעה~" טים כמעט וצעק, גונח בקולי קולות, מחרמן את ליאם עוד יותר מבלי שהוא באמת התכוון. הוא לא יכל לשלוט בגניחותיו, הוא לא יכל לשתוק, הוא פרק את צלילי העונג מגופו, מציף את חדר האוהבים בזימורי אהבה רבים שהנעימו את אוזניו של ליאם שהשתגע תחתיהם. ליאם לא הגביר רק את המהירות, אלא גם את עומק החדירה, משגע את טים גם כן. משתגעים יחדיו אחד מהשני.

"אני אוהב אותך" ליאם אמר כנגד הצוואר, מרים את ראשו ומביט בעיניו הדומעות של טים, עיניים מוצפות בעונג. "ג-גם אני" טים השיב וליאם חייך ונשק לעיניים הכחולות, "אני גם אוהב אותך" טים הוסיף, מרים את ידיו בחזרה מעלה בשביל לאחוז בפניו של ליאם, מלטף את פניו של ליאם, מביט אל תוך עיניו הירוקות והאוהבות של בן זוגו והוא חייך ומשך את פניו של ליאם אליו, מנשק אותו ברכות בזמן שליאם המשיך לחדור עמוק לתוכו, ממלא אותו באהבה וביחס, מעניק לו את עצמו.

טים הרים את רגליו מעלה, עוטף את מותניו הנעות של ליאם, מצמיד את ליאם אליו ובזמן הזה ליאם שלח יד מטה, אוחז באיברו של טים שהשתנק קלות. "ל-ליאם" טים מלמל, "ששש" ליאם לחש, ממשיך לנשק את טים בזמן שהוא הניע את ידו על האיבר העומד של טים.

"ל-ליאם אני אגמור ש-שוב" טים לחש באזהרה, "זה איום או הבטחה?" ליאם לחש בשעשוע, ממשיך לנוע בתוך טים, ממשיך להניע את ידו מסביב טים. "ל-ליאם אני…אני באמת א-אגמור" טים מלמל, מרגיש חסר שליטה כנגד ליאם, "אז קדימה" ליאם מלמל בתשובה, נושך את שפתו התחתונה של טים לפני שהוא המשיך לנשק אותו.

ולא עבר הרבה זמן עד שטים גמר שוב, אוחז בשערותיו של ליאם בחוזקה בזמן שגופו רעד תחת האורגזמה השנייה, וליאם העניק לטים נשיקות רבות על פניו, מרגיש איך שקירותיו של טים מפמפמים מסביבו, שואבים אותו פנימה, והוא נאנח בעונג, ממשיך לנשוק לטים, מרגיע אותו בחום.

ליאם שיחרר לבסוף את האחיזה באיברו של טים, מרגיש איך שהצעיר נרגע תחתיו והוא המשיך לנשוק לו לעוד כמה רגעים לפני שניתק את שפתיו, מסתכל על עיניו של טים לפני שהוציא את איברו החוצה, מבחין במבט השואל של טים שלא הבין למה הוא יוצא ממנו לפני שהוא הספיק לגמור בעצמו. "תסתובב" ליאם לחש, מלטף את פניו של טים, וטים הסתכל עליו לעוד כמה רגעים לפני שחייך וסובב את גופו, נשכב על המיטה עם בטנו.

ליאם הביט בהפנוט על גבו היפיפה והמפוסל של טים והוא רכן מטה, נושק לגבו של הצעיר שהביט על הכרית, אוחז בה עם כפות ידיו, יודע שזה עדיין לא הסוף.

ליאם אחז במותניו של טים, מרים אותם מעלה וטים הבין מה הוא מנסה לעשות, והוא הרים את מותניו וישבנו מעלה, מניח את ברכיו על המיטה, יוצר מגופו מגלשה טבעית, עוזר לליאם.

ליאם חייך, סוטר חלושות לפלח ישבנו המובלט של טים שגנח בנשיכת שפתיים, נוגס בשפתו התחתונה ברעב, מאגרף את ידיו על הכרית.

ליאם התיישר שוב, הפעם הוא ישב על ברכיו גם כן, פוסק את רגליו של הצעיר ונכנס בניהם בזמן שהוא אחז בפלח ישבנו של טים, מפסק אותו הצידה עוד יותר עם אגודלו בזמן שהוא החדיר את איברו שוב פנימה לתוך טים שהשתנק שוב, עוצם את עיניו בחוזקה, שוב פעם איברו של ליאם מילא את החלק הריק והנזקק בתוכו.

"פאק" ליאם לחש ועצם את עיניו, נוגס בשפתו התחתונה ונושם עמוק, מרגיע את עצמו לפני שהוא אחז במותניו של טים, מתחיל לנוע קדימה ואחורה, מזיז עם ידיו גם את גופו של טים שחזר לגנוח, נהנה מהמגע של ליאם על גופו הפנימי.

צלילי התיפוף הציפו את החדר ככל שליאם הגביר את הקצב, חודר במהירות אל תוך טים, חזק, קשוח, עמוק, הוא לא ריחם, יודע שטים אוהב את זה.

טים נשך את הכרית, נוהם לה את גניחותיו בזמן שגם הוא הניע את מותניו כמו שצריך, משפר את החדירה, עוזר לאהובו. וליאם גנח עמוקות, מוציא את צלילי העונג החוצה, גופו של טים הטריף אותו והוא לא יכל שלא לנוע הכי מהר שהוא יכול, מצליף בטים עם משפעתו, סוטר לפלחי ישבנו של טים עם מותניו, מכה בו חיצונית ופנימית, חודר הכי עמוק שהוא יכול.

טים שלח יד אחת לאחור, אוחז בירך של ליאם בחוזקה, מחדיר את אצבעותיו הארוכות פנימה אל תוך הירך השרירית, מאפשר לליאם לעשות כרצונו.

וליאם הפעיל כוח על גופו התחתון של טים, משכיב את הצעיר לחלוטין על המיטה בזמן שהוא יצא מבין רגליו של הצעיר, עדיין נמצא בתוכו. הפעם רגליו של טים היו בין הרגליים שלו והוא נשכב על גבו של טים, מכניס את ידיו בין המיטה לבטנו של הצעיר, מחבק אותו אליו בזמן שהוא המשיך להזיז את מותניו. נוגס בחוזקה בכתפו של טים, מכאיב לצעיר שלא באמת היה אכפת לו מזה, הוא עוד היה באופוריה.

"קדימה ליאם~" טים גנח, שולח את ידו אל עורפו של ליאם, אוחז בו בחוזקה. "תגמור בפנים~" הוא הוסיף בגניחה נואשת, "קדימה ליאם, תגמור כמה שאתה רוצה" טים התחנן, גורם לפרפרים בבטן של ליאם להשתחרר בסערה. ליאם מצא את עצמו גומר בחוזקה בתוך גופו של טים, הנשיכה התחזקה וטים עצם את עיניו, שומע את נהימות העונג החזקות של ליאם בזמן שהזרע הציף את גופו הפנימי והוא רק פתח את פיו בגניחה אילמת, מרגיש איך שהנוזל החמים שוחה בתוכו. "פאק זה כל כך טוב" טים לחש, מרגיש את החדירה הצמודה של ליאם שעוד המשיכה להתחזק לכמה רגעים עד שליאם ניתק את הנשיכה ונשכב לחלוטין על גופו של טים, לא יכול להחזיק את עצמו עוד.

היה שקט והנשימות הכבדות של שניהם הציפו את החדר, נושמים עמוק ומסדירים את הנשימה כמו שצריך, הם היו צריכים להיות בשקט לכמה רגעים, מעכלים את הכל.

ואז הנשיקות החמימות של ליאם על עורפו של טים התחילו, וטים חייך לעצמו ברוגע, מרגיש את הנשיקות הרכות בזמן שהוא הרגיש איך שליאם יוצא ממנו באיטיות, והוא נאנח לעצמו בשקט, מרגיש איך שליאם מתרומם ממנו לבסוף עד שהוא נשכב לצידו וטים הזיז את ראשו הצידה, מסתכל על ליאם המתנשף שהביט עליו בחיוך.

"היי" ליאם לחש, צובט על לחיו של טים שהתרומם וזז הצידה רק בשביל להניח את ראשו על החזה הפועם של ליאם, "היי" טים השיב, מלטף את בטנו המיוזעת של ליאם, מרגיש איך שאצבעותיו של ליאם מלטפות את גבו.

"זה היה טוב" טים מלמל, "מאוד" ליאם השיב בחיוך, מלטף את שיערו השחור של טים לפני שהוא רכן ונשק לקרקפת שלו, חוזר ללטף את גבו של הצעיר ששרטט ציורים בלתי נראים על בטנו.

"אנחנו מלוכלכים" הצעיר מלמל, "מחר נתנקה" ליאם אמר וטים הרים את ראשו, רואה את ליאם עם עיניים עצומות והוא הבין שהוא עייף, מה שגרם לו לגחך קלות לפני שהוא נשק לבטנו של ליאם, חוזר להניח על חזהו של ליאם את ראשו, עוצם את עיניו. הגיע הזמן לישון ביחד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה