אהבה שנייה -פרק 59-

bl_bar 18/12/2019 555 צפיות אין תגובות

טים ניסה להתמתח כשהוא היה לקראת התעוררות, אבל הוא לא באמת הצליח, משהו חסם אותו. הצעיר פקח את עיניו, מחייך לעצמו שליאם ישן מחובק אליו ככה שהוא חוסם אותו מכל תזוזה אפשרית.

"כמו תינוק" טים לחש, מסתכל על פניו השקטות של ליאם בחולמניות לפני שהוא רכן קדימה, נושק מספר פעמים לחזה של ליאם לפני שהוא הזיז באיטיות את ידיו המחבקות של ליאם, משחרר את עצמו מהחיבוק לפני שהוא התרומם מהמיטה, מסתכל על גופו החשוף של האחר והוא צחקק לעצמו בשקט, זוכר את כל מה שהם עשו אתמול.

"המיטה כל כך מלוכלכת" טים מלמל לעצמו, מניע את ראשו בייאוש ולאחר מכן הוא הסתכל על גופו, גם הוא היה מלוכלך והוא הבין שהזמן להתקלח הגיע. הוא הלך אל המקלחת, מחליט לעשות לעצמו אמבטיה, מצחצח את שיניו בזמן שהמים מלאו את האמבטיה הלבנה.

הוא הביט בהפתעה על הכתף האדמדמה שלו מהמראה, רואה את סימני השיניים של ליאם והוא נאנח ונגע באזור, זה די כאב וטים גיחך, "הוא לא יכל לשלוט בעצמו, משוגע אחד" הוא לחש, ממשיך לצחצח את שיניו.

"ואוו" טים מלמל בחולמניות כשהוא הכניס את גופו אל תוך המים המוקצפים והמחוממים, נרגע לעצמו תחת התחושה הנעימה. טים עצם את עיניו וזמזם לעצמו שירים בלחישה, הוא יישאר ככה לזמן מה עד שיתחשק לו לחפוף.

ליאם פקח את עיניו כשהרגיש קור על גופו, המיטה הייתה ריקה והוא התיישב באיטיות על המיטה, מגרד את ראשו. "טים?" ליאם שאל חלושות, לא מקבל תשובה, "טים?" הוא הגביר את קולו, "כאן!" הקול של הצעיר נשמע מעומעם וליאם חייך וקם מהמיטה, יוצא מהחדר והולך אל האזור הקולני.

ליאם פתח את דלת המקלחת, רואה את טים בתוך האמבטיה והצעיר הסתכל עליו בחיוך. "בוקר טוב" טים לחש וליאם נשען על משקוף הדלת, "בוקר טוב גם לך" השרירי אמר וטים חקר את גופו בעניין, מה שגרם לליאם לצחקק. "אתה רוצה להצטרף?" טים שאל וליאם הנהן, "אצחצח שיניים ואז" הוא אמר וטים הנהן, מסתכל על ליאם שהוציא מברשת שיניים חדשה מארון המקלחת, אחרי הכל הוא לא היה בבית הזה מאז פריז.

עיניהם לא נפרדו לרגע, טים הביט על דמותו של ליאם מהמראה וליאם הסתכל על דמותו של טים מהמראה, מחייכים זה לזה, סוף סוף הם קמים ביחד.

"אתה בא או מה?" טים שאל בחוסר סבלנות כשליאם התמהמה ושטף את פניו. "אני בא" ליאם אמר, "חסר סבלנות" הוא הוסיף בציניות בזמן שהלך לכיוונו, מכניס את גופו לאמבטיה, יושב למול טים המרוצה.

"נעים" ליאם אמר וטים הנהן, "מאוד" הצעיר ענה, משחק קצת עם המים, רוצה שליאם יקרא לו לבוא אליו, וכאילו שליאם קרא את מחשבותיו של טים באותו הרגע בזמן שהוא הכה את חזהו עם כף ידו, מסמן לטים עם ידו ועיניו להישען עליו, וטים הסתיר את החיוך המרוצה בזמן שהוא התקדם אל ליאם והסתובב, משעין את גבו על חזהו של ליאם, מקבל חיבוק צמוד מליאם.

"או ואוו" ליאם אמר בהפתעה כשראה את סימן הנשיכה שהשאיר על כתפו של טים. "מה?" טים שאל, אבל כשליאם נגע בעדינות באזור הכואב הוא הבין למה האחר מתכוון, "הכל טוב, זה לא כואב כל כ-" טים השתתק כשהרגיש את הנשיקות העדינות של ליאם על העור הרגיש והוא חייך לעצמו ברוגע.

"מצטער" ליאם אמר בכנות, ממשיך לנשוק לכתפו של טים. "זה בסדר" טים אמר, "אהבתי את זה" הוא הוסיף ברצינות, מלטף את רגליו המכופפות מעלה של ליאם, משחק עם שיערות רגליו של האחר. "אהבת את זה?" ליאם שאל בערמומיות, נוגס בכתף השנייה בעדינות וטים צחק, "סוטה אחד" טים לחש וליאם גיחך, מחבק חזק יותר את טים, משעין את סנטרו על הכתף הבריאה של הצעיר, מסתכל על טים מקרוב. "אני אוהב אותך" ליאם אמר וטים הזיז את ראשו הצידה, מסתכל כמה שהוא יכול על פרצופו של ליאם שהיה ממש מתחת לפניו, "גם אני אוהב אותך" טים אמר בכנות, נשען עוד יותר על ליאם.

לבסוף טים מצא את עצמו יושב על ירכיו של ליאם בזמן שהם חפפו אחד לשני את השיער, יושבים פנים מול פנים, וטים לא היסס לגנוב נשיקות משפתיו של ליאם המרוצה שנהנה להיגנב על ידי טים המשועשע.

"אני אכין לנו אוכל, אתה יכול להחליף מצעים?" טים שאל בחיוך בזמן שליאם ניגב את שיערו השחור כשהם יצאו מהאמבטיה. "בטח" ליאם אמר, ממשיך לייבש את שיערו של טים. "תייבש גם אתה את השיער, אני בסדר" טים אמר, מתכופף במהירות ומוציא את ראשו מהמגבת, בורח מליאם אל חדר השינה וליאם צחק והניח את המגבת על ראשו, מנגב קלות את שיערו בזמן שהלך מהר אל החדר.

"בוא לכאן! השיער שלך עדיין לא יבש" ליאם אמר כשטים הוציא מהארון בגדים, "אני בסדר, תתייבש עכשיו אתה" טים אמר, מתכוון לשים חולצה, אבל ליאם אחז בפרק כף ידו של טים בעדינות, מושך אותו אליו ומחזיר את המגבת אל שיערו של טים, חוזר לייבש אותו וטים צחק בייאוש. "אחרי זה תיתן לי ללכת לבשל?" טים שאל וליאם הנהן, וטים נאנח ונעמד, מאפשר לליאם להמשיך בשלו.

"עכשיו תורי" ליאם אמר כששערו של טים התייבש. "מה?" טים שאל חוסר הבנה וליאם הניח את המגבת על שיערו, מצביע עליה, "עכשיו אתה תייבש לי את השיער" ליאם אמר וטים הביט עליו בזעזוע לפני שצחק בקול. "תייבש אתה" טים אמר, מרים את כתפיו בחוסר רצון, מתגרה בכוונה בליאם.

"נו קדימה" ליאם אמר, לוקח את ידיו של טים ומניח אותן על המגבת שבראשו. "תייבש" ליאם אמר וטים צחק, "לא" הוא אמר והזיז את ידיו מראשו של ליאם, מתכוון להתלבש שוב, אבל ליאם החליט לא לוותר, והוא הרים את טים על כתפו כמו שק קמח, מפתיע את הצעיר שפלט צעקה חלושה.

"מה אתה עושה?" טים שאל בלחץ וליאם צחק, מכה קלות את ישבנו של טים לפני שהוא התכופף למול המיטה, מושך עם יד אחת את מצעים המלוכלכים ומזיז אותם כמה שהוא יכול מהמיטה, משאיר שטח ערום ונקי, ושם הוא הפיל את טים, לא רוצה שהצעיר יתלכלך.

"ליאם השתגעת?" טים שאל כששכב עם גבו על המיטה החשופה וליאם צחק ועלה על המיטה, רגליו של טים בין רגליו המפוסקות. "ליאם" טים לחש, מסתכל על איך שליאם רוכן מטה, והצעיר עצם את עיניו, מחכה לנשיקה, וכל מה שקרה זה שליאם צחק בקול, גורם לכחול העיניים לפקוח את עיניו בבלבול ולהסתכל על ליאם המחייך.

"יופי ליאם, ממש בוגר" טים מלמל ברוגז, הוא רצה נשיקה וליאם חייך וניקר במהירות את שפתיו של טים שניסה להסתיר חיוך ללא הצלחה. "עכשיו תייבש לי את השיער ואני אנשק אותך כמה שאתה רוצה" ליאם לחש וטים הרים את כתפיו בחוסר רצון. "מי אתה בכלל שאני רוצה לנשק אותך?" טים לחש בעצבנות ביישנית וליאם צחק ואחז בידיו של טים, מניח אותן שוב על שיערו, מניע אותן בעזרת ידיו עד שהוא הרגיש שטים מזיז את ידיו בכוחות עצמו והוא חייך, מסתכל על עיניו של טים שהתרככו והוא רכן מטה, מנשק את שפתיו של טים שוב פעם לפני שהתרחק והצעיר הסתכל עליו והמשיך להזיז את ידיו כמו שצריך על המגבת, מייבש את שיערו של ליאם לפני שהוא הרים את ראשו מעלה, מחליט לנשק הוא את ליאם.

ולבסוף שניהם שקעו לנשיקה. טים עזב את המגבת רק בשביל לאחוז בעורפו של ליאם עם כפות ידיו וליאם אחז בלחייו של טים, מנשק אותו ברצון כמה שהוא יכול. ממשיכים להתנשק ככה עד שטים החליט שאם הם לא יפסיקו כאן אז לא תהיה לו הזדמנות לבשל להם ארוחת בוקר, ומי יודע, אולי הם היו מפסיקים רק בזמן ארוחת הערב אם הוא לא היה מנתק את הנשיקה ודוחף את ליאם ממנו.

"אני הולך לבשל" טים אמר ברצינות, מתלבש מהר לפני שהוא יצא במרץ מהחדר, משאיר את ליאם לשבת על המיטה עם חיוך מרוצה על שפתיו. "יש לך מזל שברחת" ליאם מלמל, יודע יותר מכולם עד כמה שהוא חלש למול המגע של טים. מחליף מצעים.

—-

טים מצא את עצמו בחייך כל הזמן במטבח. "כאילו שרק עכשיו התחלנו לצאת" הוא מלמל לעצמו, מרגיש כאילו והשבוע הזה שהם לא דיברו גרם לו לפתח רגשות מבוישים שוב פעם, רגשות טריים שאיכשהו התחבאו בתוכו בשנים האלו בפריז. זה לא שהם הפסיקו לאהוב וזה לא שהיה נמאס להם אחד מהשני, אבל טים הבין שאליסון צדקה כשגרמה להם לא להיות בקשר שבוע. הגעגוע היה משהו שהיה חסר להם, הרגש שבקושי הם השתמשו בו בשנים האלו פרץ מהם כרגע וזה היה רגש שהם היו צריכים לחוות.

"החלפתי מצעים" קולו של ליאם הקפיץ את טים ומיד אחריו טים הרגיש את החיבוק האחורי שירוק העיניים העניק לו. "על מה חשבת שהיית שקוע כל כך במחשבות?" ליאם שאל, משעין את סנטרו על כתפו של טים, "סתם, על מתכונים" טים מלמל, משקר, הוא לא מתכוון להחמיא לליאם כרגע. "מממ" ליאם מלמל בהבנה, נושק ללחיו של טים לפני שניתק את החיבוק, עומד לצידו. "צריך עזרה?" ליאם שאל, "לא, הכל טוב" טים אמר בכנות וליאם הנהן, "אני אערוך את השולחן בינתיים" השרירי אמר, חוטף נשיקה נוספת מלחיו של טים לפני שסידר את השולחן.

"יש לי משהו לבקש ממך" ליאם אמר כשהם ישבו אחד לצד השני בארוחת הבוקר, רגלו הימנית של טים פרוסה הצידה, מונחת על רגליו של ליאם. אוכלים.

"מה?" טים שאל בסקרנות, מביט על ליאם בשאלה. "מחר התלמידים רוצים לעשות לי מסיבת קבלת פנים רשמית בערב, באולם של אבא של יונתן" ליאם אמר וטים הביט עליו בהפתעה. "נחמד מצידם" טים מלמל בחיוך, "אתה רוצה שאבוא?" טים שאל וליאם הנהן, "אבל זאת לא הבקשה" ליאם אמר, "אז מה הבקשה?" טים בירר.

"תוכל לבשל?" ליאם שאל, "אתה רוצה שאבשל למסיבה?" טים שאל, מנסה להבין אם הוא שמע נכון את השאלה של ליאם, וליאם הנהן. "אבל אתה לא חייב, זה בטח הרבה עבודה וזה מהיום להיום אז אני לא רוצה להלחיץ אות-", "בטח שאני אבשל" טים אמר במהירות, מונע מליאם להמשיך לדבר. "תודה שאתה מבקש את זה ממני" טים אמר באושר, עיניו זורחות בשמחה. "באמת? לא אכפת לך?" ליאם שאל וטים הניע את ראשו לשלילה, "אם לא היית מבקש את זה ממני הייתי כועס עלייך" טים אמר, כן עם אמירתו, וליאם צחקק וליטף את שיערו השחור של בן זוגו, "אז זה כן?" ליאם שאל וטים הנהן במרץ, "זה לחלוטין כן" כחול העיניים אמר, מאושר כל כך.

"אני אצטרך עזרה, אני אבקש מראיין ואליסון לעזור לי" טים מלמל, וליאם הנהן, זה יהיה לו מצוין אם הם יהיו עם טים ויעזרו לו בזמן שהוא והשאר יסדרו את הכל מחר. חסר סבלנות לגבי ההצעה.

"אתה עובד היום?" טים שאל וליאם הניע את ראשו לשלילה, "היום זה אני ואתה ואף אחד אחר לא יפריע לנו" ליאם אמר בהתרגשות וטים הנהן במרץ, הוא לחלוטין לא יתנגד ליום שלם עם ליאם.

—-

היום עבר בשיחות קטנות, צחקוקים והרבה שטויות, משתעשעים זה עם זה במהלך כל היום, מתנשקים מדי פעם ומתגרים זה בזה מדי פעם. הם דיברו על הבתים והחליטו לנסות את הרעיון של לגור בבית של ליאם ולהפוך את הבית של טים למסעדה, אחרי הכל אין להם מה להפסיד מזה, אולי רק זיכרונות מהבית שיהפכו להיות עבר מתוק בשביל זיכרונות עתידיים שייווצרו בדירה של ליאם.

"תגיד" טים מלמל כשהם ישבו בסלון, עושים מרתון סרטים. "מממ?" ליאם שאל, שקוע בסרט, "לגבי מה שחשבנו על הבתים" טים מלמל בהיסוס, "מה לגבי זה?" ליאם שאל, מסתכל על טים שהסתכל עליו לכמה רגעים, חושב לעצמו עמוקות. "כלום" טים אמר בחיוך, "מה יש טים?" ליאם שאל, מכיר את טים יותר מדי טוב, "ס-סתם משהו טיפשי שחשבתי עליו, עדיף לא לדבר על זה" טים אמר, מסתכל על המסך וליאם נאנח, לוקח את השלט ומכבה את הטלוויזיה, גורם לטים להביט עליו בשקט.

"תגיד לי" ליאם אמר בחיוך, לוקח את ידיו של טים, אוחז בהן. "מה לגבי הבתים?" ליאם הוסיף וטים נאנח, לא בטוח אם זה טוב לדבר על זה. "מ-מה אם" טים התחיל, מכחכח בגרונו, מפחד מהתוצאות של אחרי האמירה שלו, "מה אם מה?" ליאם המשיך וטים נשם עמוק ועצם את עיניו, מקבל ככה אומץ. "מה אם ניפרד, איפה אני אגור?" טים שאל במהירות, עיניו עוד עצומות, מצליח לשמוע טוב מאוד את האנחה המאוכזבת של ליאם והוא פקח את עיניו מהר, מביט בסליחה על ליאם.

"אמרתי לך שעדיף לא לדבר על זה" טים אמר במהירות, לא רוצה שליאם יכעס עליו, אבל ליאם חייך ברוגע לאחר מכן, שולח את ידיו אל פניו של טים, מלטף את לחייו. "אנחנו לא ניפרד" ליאם אמר ברצינות, "ואם כן" הוא הוסיף, מרגיש את האבן על ליבו, מפחד לחשוב על זה ברצינות. "אם כן אז אני אמצא לזה פתרון" הוא המשיך, רציני במיוחד, וטים הביט עליו בשקט לפני שנאנח לעצמו והתרומם מהסלון רק בשביל לעמוד למול ליאם ולהתיישב על רגליו, מחבק את ליאם קרוב אליו.

"לא הייתי צריך לעלות את זה, מצטער" טים אמר ברצינות, "אני לא רוצה להיפרד ממך לעולם" הוא אמר, כנות מלאה יצאה ממנו וליאם נשם עמוק וחיבק את טים צמוד אליו. "אני לא אתן לנו להיפרד" ליאם אמר וטים הנהן, "גם אני לא" הצעיר אמר, "יופי" ליאם אמר בחיוך, מלטף את גבו של טים.

"רוצה להמשיך לראות סרטים?" טים שאל וליאם הניע את ראשו לשלילה וטים התרחק מהחיבוק, מסתכל על פניו של ליאם בחיוך. "מה אתה רוצה לעשות עכשיו?" טים בירר וליאם הרים את כתפיו, "לא יודע, מה אתה רוצה לעשות עכשיו?" ליאם השיב בשאלה וכחול העיניים צחקק, נושק למצחו של ליאם.

"פה או בחדר?" טים שאל לפתע מבלי שום הסברים, "מה?" ליאם שאל, "פשוט תענה, פה או בחדר? או שבמטבח? במקלחת?" טים זרק לאוויר וליאם חשב לעצמו. "פה?" ליאם שאל וענה באחת וטים הנהן לפני שפשט את חולצתו ללא אזהרה, "מה אתה עושה?" ליאם שאל, מסתכל על טים, "בוא נעשה את זה פה" טים אמר וליאם גיחך, יודע למה הוא מתכוון. "את זה? מה זה הזה?" ליאם השתעשע וטים צחקק, "בוא נאהב פה" טים לחש בעיניים מאוהבות, מלטף עם אצבעותיו את החולצה של ליאם.

"אהבה? תוכל להדגים לי מה זאת אהבה?" ליאם לחש בערמומיות וטים גיחך, "בטח" טים השתעשע, מושך את חולצתו של ליאם באחת החוצה. "אבל אתה צריך להיות קשוב בשביל להבין" הצעיר אמר וליאם הנהן, "אני תמיד כאן בשביל להקשיב וללמוד" ליאם השיב וטים צחק בשקט לפני שרכן מטה, מתחיל לנשק את צווארו של ליאם.

מלמד אותו מה זאת האהבה הזאת שהם הולכים לעשות בזמן הקרוב עד שיום חדש יגיע. וליאם היה תלמיד קשוב, נותן לטים ללמד אותו מבלי להפריע, תלמיד מצטיין למורה מוצלח ביותר לענייני אהבה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך