אהבה ♥ (???)- פרק 1.

29/03/2014 613 צפיות אין תגובות

"נוו עמרי גמרת כבר?" שאלתי אותו. "תני לי שניה ואני אגמור לאכול את ההמבורגר" הוא אמר.
עמרי סיים לאכול, שילמנו והלכנו לבית שלי.
"אוקיי אז גברת יפה ונחמדת במה אני יכול לעזור לך?" הוא אמר ונישק אותי בלחי.
"אממ אם תרים אותי ותיקח אותי לחדר שלי זה ממש יעזור אדון נחמד ונאה" אמרתי וצחקתי(:
עמרי הרים אותי ועשה לי שק קמח ולקח אותי בריצה לחדר, הוא רץ מהר לכיוון המיטה ו"זרק" אותי עליה ונישק אותי בלחי עוד פעם.
"אחח איך אני שמח שיש לי חברה מושלמת כמוךך!! אני אוהב אותך אייבי" הוא אמר ונישק אותי בשפתיים נשיקה חמימה ואוהבת.
"אני הולך שניה לשירותים וחוזר" הוא אמר ורץ מהר.
בנתיים לקחתי את האייפון של והצטלמתי בו, לפתע הייתה התראה של הודעה בוואטסאפ. היה כתוב שההודעה נשלחה מנעה.
לחצתי על ההודעה וראיתי שהיה כתוב בה- "תפגוש אותי מחר במקום הקבוע שלנו, בשעה שש." לא כלכך הבנתי, כאילו- הוא מתראה עם מישהי אחרת או משהו אחר קורה כאן.?
הוא חזר מהשירותים.
"אייב את עוד פעם מצטלמת באייפון שלי איזה 700 תמונות? את יודעת שאחרכך אני צריך למחוק אחד אחד" הוא אמר עם חצי חיוך.
"אתה צריך ללכת, פשוט, אממ… אהה…. ישלי….. עוד שיעורים במתטמיקה… אהה כןן… אז אההה אני אראה אותך מחר בבית הספר." אמרתי עם חיוך מזויף.
"או..קיי… אני אראה אותך מחר בבית הספר." הוא אמר.
ליוותי אותו לדלת הכניסה והוא בא לנשק אותי.
ניסיתי להתחמק מהנשיקה ונתנתי לו במקום זה חיבוק.
"בייי" אמרתי לו ועוד פעם חייכתי חיוך מזויף.
הוא הלך, סגרתי את הדלת וישבתי על הרצפה וחשבתי לעצמי- מה לעזעאל??!!
======================================================
תגובות ואני אמשיך(: ואם משהו לא היה ברור אני אסביר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך