אהבה על סיפור אמיתי

22/08/2013 498 צפיות 2 תגובות

בשנה האחרונה התחלתי להרגש כלפיו משהו לא יודעת איך כשהוא היה עובר התחילו לי פתאום פרפרים בבטן שמרתי אז זה לעצמי לבינתיים הוא בדיוק נפרד מילדה מהשכבה שלי הוא היה זורק לי מילים עקיצות על כל דבר שהייתי אומרת היה מתערב בשיחה זה המשיך ככה שנה שלמה כבר סיפרתי את זה לחברותיי הקרובות לא יכלתי לשמור את זה עוד אבל אני שמחה כי הן רק עזרו לי אני יודעת שהן שמרו את זה בסוד הוא היה גדול מימני בשנתיים והוא בדיוק סיים בגרויות אבל אומרים שמה זה משנה הגיל העיקר הרגש הוא היה עובר במקיף בפוזה אבל כשעברתי חברותיי אמרו לי זהוא ישר היה מסתכל וכל החברים שלו אחריו רציתי כל כך לשלוח לו הודעה אך התאפקתי כשהתחיל החופש הגדול התחלתי לדבר איתו פחות או יותר אבל הוא כמובן לא התייחס יש לו מלא בנות יפות לא חסר לו ככה שבשבילו הייתי כלום רדפתי אחריו אך הוא המשיך במשחק שלו אני הייתי עוברת איפה שהוא היה יושב רק כדי לראות אותו משהו קטן אני ידעתי שהוא לא שווה אותי אבל אהבתי אותו למרות הכל הוא היה צוחק על ילדים מתנשא מעליהם חשבתי שאני יוכל לשנות אותו עברה שנה מאז ואני עדיין זוכרת שהוא סיים ללמוד עכשיו נשארה לי שנה עד סיום הלימודים אני שמחה שהוא סיים ללמוד ככה כבר לא יהיה לי בשביל מה לצאת מהשיעורים כמובן בשביל לחפש אותו כשעברתי בשכונה אחרי חמישה חודשים הוא עדיין ישב שם וכשעברתי כול החברים שלו הסתובבו הוא הסתכל ,הוא השתנה אני לא יודעת מתי הוא אמור להתגייס אבל אני מאחלת לו רק טוב כי את הטוב ביותר הוא הפסיד .


תגובות (2)

אהבתי את המשפט האחרון (-:

22/08/2013 05:44

זה סיפור נורא יפה תמשיכי !!!!!!!

22/08/2013 05:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך