סופי
תגובות? :)

אהבות חדשות פרק 12

סופי 28/03/2012 759 צפיות 6 תגובות
תגובות? :)

נקודת מבט רוני:
"יש!!!,יש!!" שמעתי את שני צוהלת.
"מה יש לך?"
"היום חוזרים הביתה!! ואני ויואב ביחד בסו"פש!! האא מגיע אליי הבייתה!,בעצם מה את מציעה ללבוש?,לא משהו קצר ,ולא חושפני, רגע אולי אני יל…"
"תגידי משעמם לך בחיים?!" שאלתי. "תלבשי ג'ינס וחולצת טריקו,מה יש פה לחשוב?!"
"אוו…את לא תביני חבר שלך לא מגיע אלייך לסו"פש…." נאנחה
"תקשיבי שני, חבר שלי לא צריך לאהוב אותי רק בגלל …איך שאני מתלבשת!,או מה הדרגה לי בסולם המקובלות..,או בכלל..הוא צריך לאהוב אותי כמו שאני!!!!!"אמרתי מניסיון..
************************
"אהמ.."שמעתי את המורה מכחכחת בגרונה. "אני רוצה להודיע על שלושה חודשים שמחים שלנו ביחד..
לכן אבקש ממשהו שיבקש מההורים, שנוכל לארגן מסיבה ביום שלישי הבא..ומיום ראשון עד יום שלישי! אין בית ספר..אבל זה פוטר אתכם מעבודה. אתם תקבלו עבודות, כדי שלא תשכחו את החומר ו.."
"אבל המורה איך בדיוק נשכח את החומר בשלושה ימים?!" שאל משהו בכעס
"אדון דני,עם היית נותן לי לסיים הייתה מבין שיש פטור!!! מי שמארגן את המסיבה פטור מש"ב!!" מייד כמה ילדים התחילו לצעוק שהם מוכנים לעשות מסיבה…אבל אח"כ כולם נזכרו שבעצם הם לא יכולים…
"אני יארגן את המסיבה!!" אמרתי,ומיד השתרר שקט
"חמודה שלי זה לא קצת גדול עלייך?!" שאלה דנה, במתיקות מזויפת. התעלמתי ממנה
"אני יכולה! ההורים שלי מסכימים, ויש לי בית גדול!.
כמה מלמולי הסכמה הגיעו לאוזני..
"אוקיי אז סיכמנו!" אמרה המורה."אז כולנו נפגש שם ב שמונה! אבל,תסלחו לי אני אלך יותר מוקדם אלך ב שמונה וחצי…אז נפגש כולם ב שמונה, בכרמל ברחוב דגול 18..ורוני אדבר איתך על ארגון המסיבה.."
או..או חשבתי
*************************
"אמא..אבא אני בבית" אמרתי כשנכנסתי הביתה.
"הם נסעו" אמרה ציפי המנקה.
"לאן?!"
"לאמריקה לשבוע..הם לא ידעו שתחזרי ביום שישי הזה." אמרה בעודה שוטפת את הרצפה
"נו..טוב אולי ככה עדיף!" וספרתי לה על הקטע עם המסיבה
"אוקי.. לי לא כל כך אכפת.."אמרה אחרי שסיימתי
"יופי. איפה וופל?"
"אה בפל בחצר" היא עדיין התעקשה לקרוא לו בפל,מאשר וופל. ויצאתי
"וופל,איפה אתה." צעקתי. ואז ראיתי אותו רץ אליי
"וופל!" והוא ליקק אותי בפנים
"ילד טוב וופל!
****************************
התקשרתי לשני וביקשתי כמה עצות.אח"כ הלכתי לקנות כמה אקסאלים (XLֱ)
ולמחרת הכל היה מוכן ..
ואז כשהלכתי לישון, התקשר הנייד..היה בערך….3 בלילה
הסתכלתי מי מתקשר, היה כתוב: רן!
"הלו! רוני אני חשבתי על זה ואני רוצה…….. להיות חבר שלך אפשר??


תגובות (6)

אהבתי ♥
תמישכייי !

29/03/2012 05:40

פרק יפהה!!
תמשיכי.. אהבתי :))
♥ lian

29/03/2012 06:05

וואו אהבתי :) תמשיכי

29/03/2012 06:47

תוסיפי דחוף אהבתיי

02/04/2012 12:13

בבקשה סופי תוסיפי עוד פרקים פליז פליז פליז פליז אני מאוד רוצה לדעת את הפרק הבא בבקשה תוסיפי עוד דחוףףףףףףף……!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!דחוחף דחוף דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11/04/2012 13:05

הי סופי מהמם פשוט נפלא אז מה קורה עם המשך דחוף ????? תודה ממני בקי ♥♥♥

11/04/2012 13:08
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך