לא היה לי ממש זמן להמשיך אבל הנה ההמשך תהנו! בן* אח של ניקול, חבר טוב של דניאל ההמשך בפרק הבא! :)

אהבת אמת או שקר? (8)

לא היה לי ממש זמן להמשיך אבל הנה ההמשך תהנו! בן* אח של ניקול, חבר טוב של דניאל ההמשך בפרק הבא! :)

נער חדש – פעם שניה!

חוזרים קצת אחורה..

"הלו"
-"את לא מבינה!!"
"מה קרה?"
-"אני יודעת מי כתב את ההודעה! זה לא היה דניאל זאת הייתה נטלי."
"אני יודעת ניקול, הוא הגיע לפני כמה דק' וסיפר לי."
-"אהה.. אז הוא סיפר לך גם על זה שהם שכבו?"
"מה..!"
הפלתי את הטלפון, הייתי מופתעת.
אמא ניגשה אלי ושאלה "מה קרה" עניתי לה ש"הכל בסדר"
הפלת את הטלפון היא אמרה "אה כן כן" עניתי.
הרמתי את הטלפון.
-"הלו, הלו את שם?
"כן, כן"
-"אז הוא לא סיפר לך!?!?!"
"הוא שתק! מה זה נכון?"
-"כן.. את בסדר אם זה?"
"אה, מה.. כן ,כן.." עניתי לה בקול מופתע..
-"אבל תקשיבי זה לא ממש אשמתו.. זאת נטלי.."
"מה.. אני לא מבינה"
-"טוב אז ככה אני אסביר לך, שאלתי את בן איפה הוא היה אתמול ואם דניאל היה איתו."

הם היו אתמול בבר! ודניאל היה איתו ואם עוד כמה חברים שלהם והוא אמר שנטלי גם היתה איתם! ואז שאלתי אותו אם הם השתכרו קצת הוא אמר שהוא השתדל לא לשתות הרבה, אבל דניאל שתה בהתחלה קצת, אבל אז נטלי גרמה לו לשתות יותר מדיי.
ואז הוא אמר לי שדניאל ונטלי לקחו מונית ביחד ונסעו לבית של דניאל.
(נטלי סיפרה לו שהם שכבו)."
"עכשיו זה יותר מובן כנראה שהיא גם מחקה את כל השיחה שלנו אתמול כדי שהוא לא ישים לב.."
-"נכון"
"אבל כבר לא אכפת לי, מי הוא, מה הוא, איפה הוא, מה הוא עשה כלום.
בואי נעזוב אותו ונמשיך כאילו כלום לא קרה, טוב?"
-"כן, טוב צריכה לזוז ביוש!"
"ביי.."
-ניתוק-

למחרת בבוקר.
-בבית הספר-

המחנכת נכנסת ביחד עם נער לשיעור של אביבה והיא אומרת
"טוב תלמידים, הגיע נער חדש לכתתנו ושמו זאק תקבלו אות יפה."
הסתכלתי על הנער והוא היה נראה לי מוכר קצת. ואז נזכרתי באותו הנער עם המיטריה, "המציל". הוא היה ממש נראה כמוהו. אז שמו זאק. אמרתי לעצמי.
זאק שם לב שהסתכלתי עליו, אז הוא הביט וחייך, חח אפילו החיוך היה דומה לשל המציל אבל היה לו גשר ועניים חומות? אני זוכרת נכון?

הפסקה

-"תגידי הוא לא נראה לך מוכר" שאלה ניקול
"כן הוא נראה כמו הנער עם המיטריה כחולה"
-"וואי נכון!? אני הולכת לשאול אותו."
"מההה את לא הולכת לשום משום!" צעקתי עליה
-"חחח אני רק רוצה לשאול אותו" היא אמרה ונגשה אליו לפני שהספקתי לענות לה.
ניקול נגשה אל זאק ושאלה "תגיד אתה זה ש"הצלת" אתמול נערה?"
זאק ענה לה "נערה?! איזה נערה?" ניקול הצביעה עליי "את הנערה הזאת.."
זאק ענה לה "חח זאת הפעם הראשונה שאני רואה אותה, לפי מה שאני זוכר לא הצלתי אף נערה חח, אני גם חדש כאן"
-"אה סליחה חחח אולי התבלבלנו"
ניקול חזרה ואמרה לי "תקשיבי הוא חדש, בקושי מכיר פה מישהו נראה לי שזה לא הוא, הוא גם אמר שלא הציל אף אחת אתמול.
הבטתי בניקול ואמרתי לה בקול מתוסכל.. "אהה, אז אולי סתם דמיינו אתמול"
-"נראה לך!? את כמעט עפת משם אם הוא לא היה תופס אותך. נראה לי שרק התבלבלנו בבנאדם חח"

סוף בית ספר
-הלכנו לפינקי-

נכנסנו לפינקי היה דיי עמוס הגיעו הרבה אנשים.
אמרתי לניקול "תתפסי מקום ואני אזמין"
נגשתי לתור וחיכיתי בזמן שניקול חיפשה מקום לשבת, הגיע התור שלי הזמנתי את ההזמנה ושילמתי. חיפשתי את ניקול. ניקול ראתה אותי ואמרה לשאין מקום לשבת בפנים וגם בחוץ.
אמרתי לה שאני אחליף את ההזמנה ללקחת ונישב בפארק, אמרו שלא ירד גשם היום.
ניקול חיכתה לי בחוץ ואני ניסיתי לעקוף בתור. אמרתי לקופאית להחליף את ההזמנה, היא אמרה לי לחכות. כשהגיעה סוף סוף ההזמנה התכוונתי לצאת היו כל כך הרבה אנשים שהם חסמו את המעבר ניסיתי להידחף מבלי למעוך את הפנקייקים, היה אחד שהסתיר את המעבר התכוונתי לעקוף אותו אבל אז הוא זז, ולפניו היה נער ולא שמתי לב אמרתי לו להיזהר הוא הסתובב.. והסתכל עליי וזה היה אותו אחד עם המיטריה!! הוא תפס אותי בדיוק כמו בתפיסה הקודמת התסכל עליי וחייך. הסתכלתי עליו ו"רגע" אמרתי לעצמי, העניים שלו ירוקות ואין לו גשר!! W-T-F אז זה לא היה זאק מזה הם דומים!
הוא המשיך להסתכל עליי, התחלתי להסמיק,
ואז הוא אמר:

"פעם שניה אה?"


תגובות (2)

המשךךך

12/10/2016 19:58
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך