מקווה שאהבתן♥♥
נ"ב:
עוד 3 תגובות ואני ממשיכה:)

אהבת אמת:)-פרק 2

23/03/2013 816 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתן♥♥
נ"ב:
עוד 3 תגובות ואני ממשיכה:)

"רומי, רומילה, קומי" אמא שלי העירה אותי ברכות, "אני קמה" אמרתי עייפה.
התקלחתי, צחצחתי שניים, התלבשתי בבגדים שהכנתי מראש, הסתרקתי וגם סירקתי את אחותי, "אני מתרגשת לקראת כיתה א' מאוד!", מריה אמרה לי כשסדרתי לה את השיער, עשיתי לה צמה סינית יפה, "תודה רומרום", היא אמרה לי, (כן, אחותי קוראת לי רומרום בתור שם חיבה…), "בבקשה" אמרתי לה וחבקתי אותה, הלכתי לחדרי, לקחתי את הטיק וירדתי למטה, "בואי שבי, תשתי" אמא שלחי אמרה לי בועדה נותת לי נשיקה על הלחי, "בסדר.." אמרתי לה וושתיתי את השוקו ואכלתי את הקורנפלק שאמא שלי הכינה לי (כן כן, אני אוהבת את זה..), "אני מסיעה את מריה, להסיע גם אותך, או שאת רוצה ללכת עם רוני?" אמא שלי שאלה אותי, "אממ.. ניראה לי שאני אלך איתך.." אמרתי לה, "מריה, תזדרזי, אנחנו רוצות לצאת" אמרתי לה, ,"בסדר, בסדר… אני יורדת" היא אמרה בעודה רצה במדרגות, "רק שניה!", אמא שלי אמרה, "תמונההה", היא אמרה לנו והוציאה את המצלמה, הרמתי את מריה על הכתפיים וכהה הצטלמנו…, יצא נחמד דווקא…, "יאללה, נצא?", שאלתי את אמא ואת מריה, "נצא.." אמא אמרה, ליוויתי את אחותי לכיתה שלה בבית ספר שלה, "בהצלחה" אמרתי לה וחייכתי, "בהצלחה גם לך" היא אמרה…

כשהגעתי לכיתה שלי, ישר רצתי לרוני, "מה קורה?" שאלתי אותה, "הכל בסדר…, מה איתך?" היא שאלה אותי, "גם..", אמרתי לה ויצאנו לחצר, כשהיה צלצול רצנו לכיתה.
"שלום תלמידים", אמרה המורה שלנו, "ועכשיו אני אסדר את סדר הישיבה שלכם.,
אתם לא תאמינו לייד מי המורה הזאתי הושיבה אותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ליד……………………. ליד……………………… ליד……………………
ליד טליייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, הידלה שאני הכי אבל הכי שונאת בעולם!!!, ואת רוני היא הושיבה ליד לירון…,
כשהסתכלתי עלייה היא החזירה לי מבט של "אין לי מושג מה קורה פה..",

כל השיעור טלי המעצבנת הזאתי דחפה לי מרפקים, בכוונה שמה את היד שלה על המחברת שלי וכל זה…,
בצלצול להפסקה פניתי למורה שלנו, ואמרתי לה מה קורה בייני לבין טלי, ואם אפשר לעבור לשבת לייד רוני או להחליף מקום, אבל אז המורה אמרה לי "בכיתה שלי לא יהייו ריבים בכלל!, אתן צריכות להסתדר.., אלה החיים, כדאי שתתרגלו עוד מעכשיו.." ויצאה מהכיתה, "אז כדאי שתתרגלו עוד מעכשיו.." חיקתה אותה רוני, "איזה חצופה!" היא אמרה לי, "כן." אמרתי לה.., "רומיצ'קה, אל תדאגי, אני אשמור על לירון.., הרי הוא יושב ליידי ואני לא רוצה אותו אז.., אל תדאגי!", רוני אמרה לי ויצאנו מהכיתה יד ביד…

כשחזרתי הבייתה חיקו לי ולמריה שתי מתנות.., אחת לכל אחת, "מריה!, בואי מהחדר שלך שנייה", צעקתי לה, "למה?, מה קרה?" היא שאלה אותי כשהיא יורדת מהמדרגות, "יש לנו מתנות.., בואי נפתח אותן…" אמרתי לה, "יש! מתנות!, אני אוהבת מתנות!!", מריה אמר לי נירגשת, לקחתי את המתנות והתיישבנו על הספא, "ב-ו, נפתח?" שאלתי אותה, "כן" היא אמרהלי, "3, 4 ו-", אמרתי ופתחנו כל אחת את המתנה שלה, מריה קבלה משחק חדש, את המשחק שהיא הכי רצתה, ואני קיבלתי…., אתם לא תאמינו!!!,
גלאקסי 3!!!!!!! :), הפאלפון הכי טוב שיש בעולם!!!, (אגב, הפלאפון הקודם שלי הוא היה אייפון 4..), "ישש!!!!", צעקנו שתיינו באותו הזמן והתחלנו לצחוק…


תגובות (2)

מהמם!!תמשיכי!!

23/03/2013 13:13

אין עוד שתי תגובות……

01/04/2013 00:02
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך