מיכי26
אשמח לתגובות !!!

אהבת אמת

מיכי26 03/04/2016 733 צפיות אין תגובות
אשמח לתגובות !!!

אתה מכיר אותה כבר מכיתה ז', ממש מתחילת החטיבה מהרגעים הראשונים של גיל ההתבגרות ואמנם היא לא הייתה כמו הבנות שהסתובבת איתן כן דיברת איתה פה ושם אבל לא פתחת את הלב שלך לפניה, למרות העובדה שראית איך היא אוהבת אותך.
עברו 3 שנים והנה אתם כבר תיכוניסטים ואתם חיים בעולמות שונים אבל עדיין רואים אחד את השני במסדרונות בית הספר וליד הלוקרים הצמודים של שניכם וגם בשיעורי ביולוגיה ששניכם לא ידעתם מה זה יותר גורל, רמז או חוסר מזל.
שניכם התבגרתם ועניינו אתכם דברים כמעט שונים לחלוטין אבל איפשהו בתוכך היה לך צביטה בלב כשראית אותה מחייכת או צוחקת או בוכה ואף פעם לא הבנת למה עד שראית שיש לה ביקוש מבנים שלא מכירים אותה כל כך הרבה זמן כמוך אבל ראו בה דברים שאתה לא היית מספיק "גבר" בשביל להתמודד איתם.
שמעת בנים שגרים קילומטרים מהעיר מספרים עליה דברים שבחיים לא דמיינת או חשבת לעצמך וכשהם גרמו לך להבין כמה אתה בר מזל שהיא נמצאת קרוב אליך הבנת שאתה דפוק יותר ממזליסט.
לאט לאט התחלת לשלוח יותר מבטים ולעמוד קרוב יותר אליה בהפסקות והלכת ללוקר כשהיא הלכה ואפילו ניסית לפתח איתה שיחות פה ושם והיא לא סיננה אותך אבל משהו בה היה סגור בפניך.
עדיין לא היית מוכן לראות כמה באמת אתה אוהב אותה ולמרות שזה היה שקוף בעיניי כל החברים שלך שהיא שינתה את עולמך וסובבה לך את הראש אתה לא רצית להיכנע לאהבה הזאת.
אך קרה הנס בעיניך והגורל או יותר נוח "הביולוגיה" התערבה בקשר בינכם וציוותה אתכם לעשות יחדיו עבודה אז השיחות חולין בינכם נעשו לעיתים קרובות יותר ורבות יותר והנה בלי לשים לב הכרת את המשפחה שלה והיא הכירה את שלך.
יום אחד אחרי שליווית אותה לאוטו של אבא שלה, אמא שלך אמרה לך שהיא גאה בך ושאלת אותה למה והיא אמרה שסוף סוף הבן שלה הלך לפי הלב והראש ולא לפי הסטראוטיפים של היופי והפופולריות ואתה צחקת אולם בפנים ידעת שאתה קצת מורד בחוקי החברה.
למחרת רצית להציע לך לצאת איתך לדייט כבר תכננת איך תגיד ומתי תגיד אבל אז ראית אותה מתחבקת עם מישהו אחר שאתה לא מכיר וזה שבר אותך ובאותו היום חזרת הביתה ואשכרה בכית וכשאבא שלך ראה אותך בוכה הבין ישר שהבן שלו באמת מאוהב וחיבק אותך חיבוק חזק של אבא אוהב.
אחרי שיחות עידוד מהצד של ההורים שלך ותמיכה של אחותך והחברים שלך החלטת לעשות הכל כדי להראות לה את האהבה שלך כלפיה וידעת שאין דרך יותר טובה מלשים את הקנאה בצד כי עדיין העבודה בביולוגיה לא נגמרה וחירפן אותך כששמעת אותה אומרת שהפעם אין לה זמן להישאר לארוחת ערב אצלך כי יש לה דייט אך נתת לה ללכת והנה אחרי שבוע סיימת את העבודה והבנת שגם אם שום דבר לא יקרה בינכם ציון מעולה בעבודה יהיה לכם.
אחרי שבוע של שוב פעם שיחות קטנות פה ושם והמון ריחוק הגיעו התוצאות של העבודה ואז הגיעה ההפסקה ששינתה את הכל.
בהפסקה היא רצה אליך וקפצה עליך וחיבקה אותך ואתה בחזרה הכי חזק שיכולת וידעת שזה יגמר עוד שניה אבל נהנית מזה ככל שיכולת ואז כשהוא הגיע היא עזבה את החיבוק שלך והלכה אליו וכאן כבר נשברת ולא יכולת לשתוק עוד והכנסת לו אגרוף או שניים והוא לך ושניכם קיבלתם השהייה מיומיים של בית ספר והיית בטוח שאיבדת אותה לעולמים אבל אז הגיע הצלצול בדלת.
היית בשוק כשראית אותה עומדת בפתח הכניסה של הדלת שלך בשעות המוקדמות של הבוקר כשהיא אמורה להיות בבית ספר בכלל ולפני שהצלחת לפתוח את הפה היא שאלה אותך למה הרבצת לו והפעם כבר לא שתקת ושפתחת את ליבך ואמרת לה.
"כי פאקינג בפעם הראשונה שאני מתאהב במישהי באמת אז אחרי הכל היא הולכת לי מול הפרצוף עם מישהו אחר וזה עוד כשאני יודע שאני יכול לעשות אותה להרבה יותר מאושרת, את לימדת אותי מה לאהוב ומה זה אהבה בכלל ואין מצב שאני אוותר עלייך ועל האהבה שיש בנינו ואני יודע שאת גם אוהבת אותי ואת לא צריכה לדבר בשביל שאני אבין את זה כי מספיקות לי העיניים הנוצצות שלך כשאת רואה אותי או הסומק שלך בלחיים או כל התבטאות אחרת בגוף שלך ואני הולך להגיד לך עכשיו משהו שבאמת אף פעם לא אמרתי לאף אחת וזה משהו שאני רוצה להגיד לך ורק לך בלי סוף – אני אוהב אותך!".
התנשמת, ואז ראית דמעות יורדות לה מהעיניים ורצית לגעת בה אבל פחדת ואז זה קרה והיא פשוט נישקה אותך ואתה מאותו היום היית שייך רק לה והיא רק לך כי אתם הייתם מקרה יחיד ומיוחד של אהבת אמת מהרגע הראשון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך