אהבת ילדות עונה שנייה פרק 22

16/03/2014 1304 צפיות 3 תגובות

"שישי.." אמרתי לו "אני סלחתי לו באמת,אבל אני לא רוצה לדבר איתו יכול להיות שהוא טעה ואין בנאדם שלא טועה ולכל אחד מגיעה הזדמנות שנייה,גם עם עכשיו הוא יבוא ויגיד לי משהו אני יענה לו ויעזור לו עם צריך אבל אני לא רוצה לדבר איתו ובבקשה תבין אותי ותקבל את מה שאני אומרת לך","חיים שלי זאת החלטה שלך אבל אל תשכחי שאת גרה עם הבנאדם הזה באותו בית שכל שנייה יכול לבוא פיצוץ" "אז בוא כבר נברח למקום אחר" אמרתי לו בצחוק,"תני לי לחשוב על זה,ובינתיים תעשי לי דיגי ביד" אמר והושיט את היד שלו לכיווני דיגדגתי את אושרי ביד והסתכלתי אליו ראיתי שהוא מתחיל להירדם "מאמי אתה עייף?" "כן כפרה" "שים עלי ראש" אמרתי לו,אושרי שם עלי ראש ועשה לי דיגי ביד בזמן שאני משחקת לו בזמן ששנינו נרדמים.
"בווקר טוב" פקחתי עיניים ואני רואה את רועי מור ונתי אצלי בחדר ואושרי בדיוק מתעורר "מה אתם רוצים על הבוקר?" אמר להם אושרי "יאללה קומו יוצאים לטייל" אמר נתי "שבת בבוקר יום יפה" רועי התחיל לשיר והם הצטרפו אליו "עוד 10 דקות" אמרתי בזמן שאני שמה עלי את הכרית "יש לכם עד 3 לקום" אמר נתי ורועי התחיל לספור "3.." "מאמי תגן עלי" אמרתי לאושרי כי ידעתי שהם הולכים לקפוץ עלינו וחיבקתי אותו חזק "2.." אמר רועי "1" השלים אותו נתי ובשנייה אחת הם העיפו את השמיכה מעלינו וקפצו על המיטה נקרעתי מצחוק "יאללה קומו" אמרה מור "קמנו קמנו" אמר אושרי והשתחרר מהחיבוק "נו שישי עוד 10 דקות" אמרתי לו "עשר דקות אה?" אמר נתי והתחיל לדגדג אותי ברגליים "חחחחח נתי די" והתחלתי להתפתל על המיטה "עזוב אותה" אמר לו אושרי ודפק לו כרית לראש וככה התחילה מלחמת כריות שאחרי 5 דקות נגמרה "תראוו איך החדר שלי נראה שבת בבוקר בשעה 9!!!" צררחתי עליהם וישר נוי ושרה נכנסו "מה קרה?" שרה נבהלה ונוי ואושרי לא הפסיקו לצחוק עלי "טוב בתאלי תהיי מוכנה יוצאים עם כולם לדשא ליום כיף יש שמש בחוץ תתארגני" אמרה מור ואני חטפתי עצבים "תעוווופוו כולם מהחדר שלי עכשיו!!" "אני כבר התעסקתי איתה על הבוקר אני בחוץ" אמר נתי והלך אחרי מור ורועי,נוי ושרה לא הפסיקו לצחוק וגם יצאו ורק אושרי נשאר עומד נשען על השידה שלי "כפרה עלייך גם שאת עצבנית את יפה" אמר ואני עוד יותר רתחתי "אדון אוחיון 3 דקות יש לך לעזור לי לסדר שהכל ייהיה מוכן ואז לחשוב עם לסלוח לך או לא" אמרתי לו והוא צוחק לי בפנים התחלתי לסדר את המיטה והכריות וטיפה את מה שהתבלגן ונשכבתי על המיטה "עכשיו תגידי לי על מי את עושה בדיוק פוזות גברת סוויסה?" אמר לי אושרי ולא הפסיק לדגדג אותי "חי..יים של..י ב..ב..ק..שה ת..פס..יק" אמרת לאושרי שאני מתגלגלת מצחוק ומגמגמת לו כל מילה ומילה "מי המלך?" אמר והפסיק ל2 שניות עשיתי את עצמי חושבת "ליאל" אמרתי והוא המשיך לדגדג אותי "סתם סת..ם רק אתה" אמר ונשכב לידי "יאללה נתארגן?" "יאללה" אמרתי ובאתי לקום אבל אושרי משך אותי חזרה למיטה "ונשיקת בוקר טוב מה איתה?" אחרי שאני יצחצח שיניים וישטוף פנים יש לי טעם של ערק" אמרתי ואושרי נקרע מצחוק,קמנו להתארגן אושרי הלך לבנים לקחת מהם בגדים אני נכנסתי למקלחת לעשות את אירגוני הבוקר התקלחתי במים פושרים אחרי 10 דקות יצאתי לבשתי ג'ינס גזרה ממש גבוה עם חולצה לבנה שיש עליה דגל של ארצות הברית ונעל בובה אדום לקה,התאפרתי בקטנה מייאק אפ סומק מסקרה ולובלו את השיער השארתי פזור בושם לקחתי את המשקף שלי וירדתי למטה "בוקר טוב" צעקתי לחלל הסלון ואושרי יצא מהטמבח "אני מאוהב בקטנה הזאת שלי" אמר ונתתי לו נשיקה קטה על השפתיים "בוקר טוב" לחשתי לו והוא צחק וחיבק אותי "זזנו?" אמר "יאללה חברים יום טוב אנחנו בדשא עם תרצו לבוא" אמרתי ואני ואושרי יצאנו מהבית,הלכנו ברחוב מחזיקים ידיים איזה כיף זה היה אמרנו שלום לשכנים צחקנו לנו בנינו התנשקנו ולקראת תחילת הפארק שמענו מישהו צועק "אושריי" הסתובבנו וראיתי את רון בא לכיוונו "מה קורה?" אמר "ברוך ה' מה איתך?" אושרי ענה לו "הכל טוב..שומע קובי רוצה לדבר איתכם" אמר "אין על מה" ישר התפרצתי רון הסתכל על אושרי ואושרי הסתכל עלי "רון תן לי דקה איתה ואני יקרא לך" אמר לו אושרי ורון הלך "לא יקרה" ישר אמרתי "יפה שלי זה קובי שחכת שהוא זה שהחזיר בנינו ושהיינו קטנים תמיד עזר והגן במיוחד עלייך" אמר לי "לא מעניין אותי אני לא רוצה לדבר איתו אין לי מה לשמוע אותו אומר הוא הוציא על אחי סכין אני נדקרתי אתה קולט מזה אומר "בתאליי אולי בכל זאת" אמר ואני הורדתי את הראש הגולה של הדמעות עמדה לי בגרון "אל תכריח אותי שישי בבקשה ממך אני מפחדת ממנו אני לא רוצה לדבר איתו" אמרתי לו בקול רועד אושרי חיבק אותי אליו קרוב קרוב "איו בעיה חיים שלי שתרגישי שזהבסדר לדבר איתו זה יקרה אין לחץ" נשק לראשי וקרא לרון "עזוב עכשיו לא מתאים אולי עוד איזה חודש חודשיים" אמר לו לחץ לו יד והמשכנו לדרכינו "שלום לכולםם" צעקתי שנכנסו לדשא ונופפנו לכולם לשלום "סוף סוף הפרינססה קמה" אמרה הדר ובאה לחבק אותי כולם היו שם,שבת בבוקר שמש בחוץ אנחנו נוותר על זה אין מצב "אז מה שמעתי היה קשה להעיר אותך" אמר איתי ונקרעתי מצחוק "זה היה סיוט" אמרתי וכולם צחקו,ישבנו שם כמו שהיינו קטנים צוחקים אחד על השני עם השני מספרים חוויות כל אחד על החוויות מהצבא,מהעבודה וכאלה,ליאור שיחק בכדור כדורגל אני ראיתי את זה ישר היה בא לי גם הרבה זמן לא שיחקתי שנים הרגשתי את הדשא וראיתי כדור משהו דגדג לי בלב "ליאורי מסור" אמרתי שאני קמה מעל אושרי חולצת נעליים ונשאר רק עם הגרביים "ליאור מסר לי את הכדור והתחלתי להשתשע איתו "עמוד" צעקתי לו והוא עשה את עצמו עומד "בתאלי עכשיו עם הכדור מתכוננת לבעיטה היא רצה רצה ו..גולללל" צעק איתי כמו שדר בטלווזיה ואני רציתי לחבק את אושרי "כפרה על השחקנית שלי" אמר ונישק אותי "הלו הלו לא לידנו" אמר נוי וזרק עלינו דשא "גם שאני מכוסה כולי בדשא אני יכולה להמשיך לנשק אותך שעות" אמרתי לו והוא נישק אותי נשיקה תוססת שרציתי שהיא לא תיגמר לעולם "יאללה בואו נעשה קבוצות" אמר ליאור,התחלקנו לשתי קבוצות והתחלנו לשחק כדורגל בדשא בפארק זה היה כ"כ כיף אחרי 10 דקות אנחנו הבנות פרשנו הבנים המשיכו לשחק "איך התגעגעתי אלייכן יפות שלי חובה השלמת פערים" אמרתי להדר לינוי ואור "היום מסעדה נישב?" אמרה אור וכולנו הנהנו,אחרי 3 שעות התקפלנו כל אחד לבית שלו,אושרי הלך לבית שלו ואני המשכתי עם נוי רועי ומור לבית שלנו הגענו וישר נכנסתי למקלחת ישבתי בסלון עם כולם חיכתי שתצא שבת.
"שרוש אני יוצאת לקחתי את האוטו" צעקתי לשרה שיצאתי לפגוש את הבנות לבשתי טייץ מעור גבוה חולצת שיפון כחול רויאל שבכתפיים יש פס של עור מכל צד ונעל פלפורמה שחורה סגורה "מאמי שבוע טוב מה קורה?" אמרתי לאושרי שהוא ענה לי "ברוך ה' יפה שלי איפה את?" "אני בדרך לאסוף את הבנות אנחנו יוצאות לשבת קצת ביחד אתה עושה משהו" "הולכים לראות כדורגל אצל איתי,דברי איתי שאת חוזרת אני יראה אותך" "אולי תבוא לישון אצלי מה שבועעים אני לא יראה אותך?" אמרתי לו "נראה מה יהיה מקסימום תבואי את,את לא קמה מוקדם גם ככה" אמר "טוב חיים שלי נראה מה יהיה אני ידבר איתך שאני יהיה בדרך חזרה בדיוק הגעתי להדר אוהבת אותך נסיך שלי" "גם אני חיים שלי שמרי על עצמך ותהני" אמר וניתקנו הדר נכנסה לאוטו "שבוע טוב חיים שלי" אמרה ונשקה לי במצח "שבוע טוב אהובה שלי" נסעתי לאסוף את אור ולינוי "לאן לגרג?" שאלית אותם "יאללה גרג" צעקה לינוי הדר הגביעה את המוזיקה ועפנו על עצמנו קצת אחרי 10 דקות הגענו כל אחת יותר יפה מהשנייה כמה התגעגעתי לחברות שלי נכנסו למסעדה "מקום ל4" הדר אמרה והושיבו אותנו "אז מה חדש אצלכם יפות שלי?" אמרתי "סוף סוף מישהי פה קיבלה החלטה נכונה אה" אמרה לינוי וחיבקה אותי "כן סוף סוף" אמרתי "מה איתכן?" שאלית ובדיוק המלצר בא הזמנו סלט גדול וכל אחת פסטה,"וואלה אצלי רגיל עם שלומי חיים שלי הדבר הזה" אמרה הדר "אחרי הצבא חתונה אמרה אור "בטח חתונה אני דואגת לו כמו שצריך" אמרה ונקרענו מצחוק "ומה איתך גברת אור?" "אני אני בקטע לא מוגדר עם ירין אבל יהיה בסדר עוד כמה שיחות והוא שלי" "יאללה אחותי מי לא יפול לרגלייך" אמרתי לה "את גברת לינוייה מזה המבטים האלה עם נאור יש משהו?" "ישן חדש?" אמרה וקרצה והרמנו לחיים האוכל הגיע המשכנו להשלים פרטים אחת על השנייה קיבלתי הודעה מרועי שהוא ונוי לא ישנים בבית."הופה הופה יאללה תפנקי לנו את הבחור" אמרה אור "כן אחותי הבנאדם הולך לשבועיים מה תייבשי אותו המשיכה אותה הדר "חחח מפגרת" אמרתי לה והתקשרתי לאושרי "אה יפה שלי דחוף?" שאל לא אבל אתה בא לישון אצלי רועי ושחר לא ישנים בבית אני יאסוף אותך מאיתי" "טוב כפרה תכף מסתיים המשחק אני ידבר איתך אוהב" אמר וישר ניתק "וואי וואי הכדורגל הזה" אמרתי וצחקנו אחרי שעה וחצי בערך יצאנו מהמסעדה הורדתי את הבנות בבתים שלהם ונסעתי לאיתי לאסוף את אושרי "מאמי אני בחוץ תצא" התקשרתי להגיד לוו ואחרי דקה הוא יצא עם שלומי נכנסו לאוטו "חיים שלי" אמר ונישק אותי "ואותך לאיפה אדון שלומי?" "לאהובתי" אמר "סבבה מאמי" "רגע יפה שלי אני צריך להביא את התיק מהבית קודם" "ממש נהג הסעות נהייתי" אמרתי והתחלתי לנסוע.אחרי רבע שעה כבר היינו אצלי בבית התסכלתי על התיק של אושרי שבועיים בלעדיו אני השתגע,עמדתי מול המראה הורדתי איפור את התכישטים והעגילים אושרי בא מאחורי "בא לי כבר שיהיה פה הילד שלנו" וליטף לי את הבטן נישקתי אותו ונפנלו למיטה נסחפנו לנשיקה סוערת,אושרי הרים לי טיפה את החולצה כ"כ רציתי את המגע שלו שרק מלחשוב על זה יש לי צמרמורת רצינו אחד את השני, אחרי 2 דקות החולצות שלנו ירדו,אחרי זה המכנסיים ואז הלבנים וזה קרע אחרי כמעט שנה וקצת סוף סוף אני שוב שלו והוא שוב שלי.אחרי 20 דקות סיימנו שכבנו אחד ליד השני עירומים אני ישר שמתי תחתונים הסתכלנו אחד על השני ונהייתי אדומה "נבכוה שלי" אמר ונישק לי את האף ואני צחקתי "אני אוהבת אותך כ"כ" אמרתי לו ואושרי חיבק אותי חזק "הלוואי והייתי יכול לתאר לך כמה אני אוהב אותך" אמר התנשקנו ואחרי 5 דקות הפסקתי את הנשיקה "יאללה חיים שלי לישון אתה צריך לקום מוקדם" אושרי שם את הבוקסר שלו ואני שלחתי לקבוצה של הבנות בווצאפ הודעה "לפחות הוא לא חוזר לבסיס יבש :) לילה טוב יפות שלי אוהבת" והנחתי את הפלאפון על השידה נכנסתי מתחלת לשמיכה לצד הגבר שאין גבול לאהבה שלי אליו.


תגובות (3)

אמאאאא כל כך אוהבת את הסיפור שלך!!!! תמשיכיייי

16/03/2014 04:10

תמשיכיייייייייייייייייי

17/03/2014 14:20

מושלםםםםםםם

16/04/2014 23:28
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך