אהבת ילדות עונה שנייה פרק 25

31/12/2014 1327 צפיות 2 תגובות

"בשעה טובה ומוצלחת זה נגמר" אמר נוי אחרי שאני והוא חזרנו מהבסיס שלי ורשמית השתחררתי מצה"ל."חחח כן עכשיו אני לא ישגע אותך ויחפור לך יותר על צה"ל, אבל אני כאן ישגע אותך על בגדים לחתונה של רועי" וקרצתי לו עין. "את יודעת בתי" אמר נוי והסתכלתי עליו בזמן שהכנתי לי ולו ולשתות "אמא שלי נמצאת בזמן האחרון במצב לא הכי טוב היא במין דיכאון כזה ואני לא יודע מה אפשר לעשות ",מחכה לתשובה שתעזור לו "אפשר אולי לשלוח לך אותה לאיזה שבוע שבועיים לאמא ואבא באנגליה,מין חופש כזה שתלך תטייל תתפנק שם" "חחח שנינו יודעים טוב מאוד שהיא לא תעזוב אותנו לבד והיא לא הכי מתה על טיסות מה בדיוק נגיד לה", "נעבוד עליה שאני רוצה לטוס לפגוש אותם ושבא לי שהיא תבוא איתי שנגיע לשדה נגיד לה שרק היא טסה" "אני צריך לדבר על זה עם רועי לראות מה הוא אומר" אמר נוי ובדיוק היה לי טלפון מאושרי וסימנתי לו שאני עולה לחדר לדבר איתו. "שלום שלום למשוחררת שלי" אמר וישר עלה לי חיוך על הפנים "היי חיים שלי מה קורה?" "ברוך ה' אהובה שלי איך היה בבסיס,להיפרד מכולם?" "אני עדיין בהלם שבאמת אני משוחררת, היה קשה אבל בסופו של דבר כל תקופה מגיעה לסיומה", "את יודעת בתאלי מעולם לא יצא לי להגיד לך את זה בתקופה הזאת שעברת אבל תדעי שהכי הכי גאה בך בעולם על זה שסיימת צבא, כמה שהיה קשה להאמין שאת תסיימי והייתי בטוח שאחרי שעה בבקו"ם את בורחת משם ונהיית עריקה שנתיים וכמו גדולה הוכחת לכולם שאת מסוגלת לעשות הכל אם הפינוק שלך" הדמעות כבר ממזמן היו בעיניים כמה המילים שלו יכולות לרגש אותי לא יאומן איזה השפעה יש לו עלי,לא רציתי שהוא ישמע אותי בוכה אבל אושרי כמו אושרי מכיר אותי הכי טוב בעולם "חיים שלי את בוכה?" "איך אתה מכיר אותי.." אמרתי בקול רועד "בא לי שתיהיה איתי כאן" "בקרוב נסיכה שלי אני יגיע ונחגוג אבל היום בלי דיכאון את יוצאת עם המשפחה גם שאני לא נמצא" דרש ממני "רק בשבילך יקר שלי אבל תדע שאני צריכה חופש שישי" "חחח את רומזת שאת רוצה מלון?" "למה אני צריכה לרמוז לך אני רק יבקש ואני יקבל פשוט בכללי אני אומרת אדון אוחיון" "חושבת כפרה שלי?" "בטוחה עיניים שלי", איך תמיד אנחנו יודעים לעבור ממצב של דיכאון למצב שהוא לא לידי ונמצא באיזה גבול עזה או לבנון למצב של שטויות "טוב אהבה יפה שלי, אני חייב לנתק תדעי שאני אוהב אותך הכי בעולם" "גם אני אהוב שלי שמור על עצמך" וניתקנו. הסתכלתי על הטלפון השעה הייתה אחת רציתי קצת לנוח כי כבר שרה הודיעה לי בערב שאנחנו יוצאים שלחתי לליאל הודעה בווצאפ בתקווה שהוא יענה לי ושמתי את הראש על הכרית אבל מי בבית הזה יתן לי לנוח?! אחרי 5 דקות שמעתי דפיקה על הדלת "כן" צעקתי וראיתי את רון עומד בפתח החדר שלי "אפשר להיכנס?" שאל "משהו מיוחד?" עניתי "אני רק רוצה לדבר איתך לבד אני ואת אבל אם את נרתעת אפשר ללכת לסלון או לגינה "זה בסדר בוא שב" וסימנתי לו שיבוא למיטה לידי שירגיש בנוח "תקשיבי בתאל, אני באמת לא יודע מאיפה להתחיל.." "רון תקשיב הכל בסדר אני בסדר עם כולם אני בסדר איתך באמת אין לך מה לדאוג" "עדיין בתאל, אחרי כול מה שעשיתי לך ועברת בגללי וישר ראית שאני במצב קשה באת ועזרת לי והדבר הזה לא מובן מאליו ואין לך מושג כמה אני מעריך אותך על זה", "תראה להיות חברים/ידידים טובים אנחנו אף פעם לא נוכל להיות כי אני בחיים לא יוכל להאמין לך או לסמוך עלייך ואני לא יהיה צבועה וישחק אותה שהכול בסדר ועכשיו אני מתה עלייך כי זה לא ככה , סך הכול אתה גר פה אתה הבן של הבן זוג של דודה שלי ואני לא יכולה לעשות נגד את זה כולם עדיף שניהיה ביחסים של שלום שלום ולא ביחסי שנאה" "אוקיי..אני באמת מבין אותך ומקווה שאי פעם נוכל להיות יותר מיחסים של שלום שלום" אמר רון ובא לצאת מהחדר "דרך אגב מזל טוב על השחרור ילדונת" אמר ויצא מהחדר נותן לי קצת לנוח לקראת הערב.
"יפה ככה?" שאלתי את נוי שנכנסתי לחדר שלו לבושה בג'ינס בהיר אם קרעים חולצה לבנה שיפון שהאחורה שלה קשור בפפיון ונעל עקב בובה בצבע בז, "את יודעת שאני מת על איך שאת מתלבשת אם זה לא היה יפה הייתי אומר לך מה עובר עלייך" אמר נוי ואני נתתי לו נשיקה בלחי וישבתי על המיטה שלו מחכה לו שהוא יסיים להתארגן "דיברת עם רועי בקשר לאמא שלך?" שאלתי אותו "כן הוא אמר שזה דווקא אחלה רעיון..ויאללה בואי אני מוכן" יצאנו שתינו מהחדר שלו יורדים במדרגות שהילד שלי שלובה בזרוע שלו "כפרה איזה יפה את" צעקה לי שרה וחיבקה אותי "רועי תעשה לי איתה תמונה אני ישלח ליאיר וסיגי" דרשה מרועי ורועי צילם אותנו, "איך נוסעים שאלתי?" "יש 3 רכבים רק תבחרי עם מי" אמר אבי "אני עם שרה" אמרתי ויצאנו כל אחד לרכב שלו. "איך זה להרגיש משוחררת בתאלי היקרה?" שאל אבי "עדיין קצת הלם אבל יהיה בסדר" אמרתי בחיוך. אחרי רבע שעה הגענו למסעדה אבי החנה את הרכב ושרה התקשרה לבנים שאמרו לה שהם כבר בפנים והתקדמנו לכניסה של המסעדה, אבי פתח את הדלת שרה אחריו ואני אחרונה "מזל טוב" צעקו ליי שנכנסתי וראיתי את כל החברים שלי יושבים בשולחן ארוך "אתם לא נורמלים" אמרתי לאבי ושרה והתקדמתי לכולם חיבקתי אותם והודתי להם שבאו "אושרי לא יבוא במקרה?" שאלתי את שלומי והוא הסתכל עלי במבט של מצטער "אל תאדגי כפרה הוא יפצצה אותך עלי" אמר וצחק התיישבתי ליד נוי ורועי הזמנו מכל טוב היה מצחיק החברים עלו לשיר במיקרופון ואחרי שעה בערך הייתי חייבת לפיפי "יפתי את באה לשירותים?" שאלתי את הדר והיא ישר קמה איתי "חשדת במשהו?" שאלה אותי שנכנסו "נשבעת לך שלא" אמרתי ושתינו צחקנו הטלנו את מימנו ויצאנו מהשירותים צוחקות "שלום בתאל" שמעתי קול במבט אנגלי וישר הצטמררתי תפסתי ביד של הדר בחוזקה והסתובבתי "דדניאל" אמרתי בקול רועד "כמה זמן חיכיתי כדי לפגוש אותך" אמר ודמעות כבר עמדו לי בעיניים "מי אתה?" ישר הדר תקפה אותו "אני מכר ותיק של בתאל מהימים שלה באנגליה" אמר ובחן אותי בעיניו "בואי נילך" אמרתי להדר וברחנו לשולחן "מי זה בתאל מה קרה?" "מחר הדרי מחר" אמרתי שאני בהלם ולחץ "טוב תעלי חיוך" אמרה וחזרנו לשולחן "הכל בסדר?" שאל רועי "כן" אמרתי וניסתי לשחק אותה רגיל קיבלתי מאושרי הודעה שהוא מקווה שאני נהנת וכמה הוא מצטער שהוא לא יכל להגיע לפה ולהיות איתי והוא מבטיח פיצוי החזרתי לו הודעה שאני יגיע לבית אני אתקשר אליו ואחרי 20 דקות יצאנו מהמסעדה "אני יחזור עם הבנים" אמרתי לאבי ושרה נישקתי אותם ועליתי לג'יפ של רועי "מה יש בתאל?" שאל נוי "ראיתי את דניאל במסעדה" אמרתי להם בכיתי על נוי שישב לידי והחזקתי לו את היד חזק "חיים שלי אנחנו כאן ולא יקרה כלום תירגעי" אמר וליטף לי את השיער מור לא הבינה במה מדובר רועי אמר שהוא יספר לך אחרי זה והנסיעה עברה בשקט לכיוון הבית, הגענו לבית לקחתי פיג'מה והחלפתי בשירותים ונכנסתי לחדר של נוי "כנסי לפייסבוק" אמר ונכנסתי ראיתי שאושרי העלה לי משהו על הקיר: "אהובה יקרה ומפונקת שלי, מי האמין שהיום הזה הגיע ואת תהיי משוחררת אחרי שנתיים בצה"ל שעברת אותם בהצלחה אני רוצה שכל העולם ידע כמה אני גאה בך ואיזה זכות זה להיות החבר שלך, איך את תמיד דואגת עוזרת מחבקת ובעיקר אוהבת כמו שאף אדם אחר לא יודע לאהוב ואני זה שזכיתי בכל הדבר הזה שנקרא "בתאל סוויסה" . הייתי בטוח שאחרי יום בבקו"ם את חוזרת ונהיית עריקה שנתיים הוכחת לכולם שאת יכולה לעשות הכל ושהכל קטן עלייך והכי חשוב שהוכחת את זה לעצמך , יפה שלי את יוצאת לדרך חדשה לחיים האמיתיים מה שנקרא ותדעי שאני תמיד שם בשבילך מאחורייך כדי לעולם לא לתת לך ליפול ולידך כדי לתמוך בכל צעד שתבחרי לצעוד ודרך שתבחרי ללכת בה.. אני אוהב אותך חיים שליי מזל טוב משוחררת שלי ותמיד תזכרי שיש מישהו שאוהב אותך טיפה מעל כולם!!" הכרית של נוי הפכה לספוג מרוב הדמעות מצד אחד נוי מחבק ומצד שני רועי "כמה הייתי רוצה שהוא יהיה כאן" מלמלתי שלחתי לו הודעה "אני אוהבת אותך ומאושרת שה' זיכה אותי במישהו כמוך לילה טוב מלאך שלי" הנחתי את הפאלפון בצד ונכנסתי למיטה של נוי שאני באמצע והם שניהם מהצדדים כמו שהיינו קטנים.


תגובות (2)

אמא כמה זמן לא פרסמת שכבר התגעגעתי מאוד איזה כיף שהמשכת ועוד ביום האחרון של השנה חלחחחח תמשיכיייי

31/12/2014 17:30

יואוו כמה זמן לא העליתתת תמשיכיי!!

01/01/2015 22:04
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך