אהבת ילדות עונה שנייה פרק 26

14/01/2015 1043 צפיות 2 תגובות

קמתי בבוקר שמסביבי במקום נוי ורועי שני כריות,הפאלפון צלצל "הלו" עניתי עדיין מנמנת "כפרה שלי את עדיין ישנה" "כן ואת חוצפנית שמפריעה לי ביום הראשון שלי בתור משוחררת גברת הדר כהן",את הקול של הדר אני יזהה גם אם שנה שלמה אני לא ישמע או יראה אותה,"אוקי יפה שלי נעשה את זה ככה תוך חצי שעה היית מוכנה אנחנו יוצאות לארוחת בוקר על חשבון חברה שלך " "שעה" ניסתי למשוך עוד קצת זמן "חצי שעה והיית מוכנה ותאמיני לחברה שלך שזה לטובתך ביי חיים שלי" אמרה וניתקה כאשר היא מאשירה אותי בסימן קריאה שאני צריכה לקום ולהתארגן.ראיתי מהחלון שבחוץ יש שמש לפחות זה יהיה יום יפה חשבתי לעצמי בזמן שאני גוררת את עצמי למקלחת ולאירגוני הבוקר,תוך 20 דקות הייתי מוכנה ואפילו לא האמנתי על עצמי לבשתי גינס גבוה כהה חולצת בייסיק שחור ומעל וסט פרווה מנומר שמגיע למותן אם נעל פלטורפמה שחורה,התכישטים הרגלים,מייק אפ רימל סומק וטיפה אודם לקחתי את התיק וירדתי לקומה הראשונה להכין לי לשתות,"בוקר טוב " שמעתי מישהו זורק לי מהסלון ורואה שזה רון "בוקר טוב" החזרתי ומגלה שרק אני והוא לבד בבית ותהעורר בי מין פחד קטנטן "נהנת אתמול?" "מאוד,אין כמו החברים שלי בעולם היה כיף רק חבל שכמה מהאנשים שאני הכי אוהבת בעולם לא היו" היה לי טלפון הדר כמובן "יאללה צאי" אמרה אחרי שעניתי "שיהיה יום טוב" אמרתי לרון ויצאתי מהבית,איך שנכנסתי לאוטו הדר קפצה עלי בחיבוק "בוקר טוב למשוחררת הכי יפה שיש" והדביקה לי נשיקה בלחי "חחח די די יא משוגעת..בוקר טוב גם לך יפתי" אמרתי באי חשק,"לאן בא לך?" שאלה "זורמת לאן שתרצי הדרי" אמרתי "גרג?" אמרה? "גרג" אישרתי,היינו במשך כמה דקות בשקט עד שצלצול קטע אותו מספר מחו"ל ראיתי על הצג וסימנתי לה שתעצור בצד "הלו עניתי" "חיים שלי מה קורה?" שמעתי את הקול של ליאל ואושר הציף אותי "חיייים של אחותךךך" צעקתי באוטו כמו משוגעת "מה קורה נשמתי איך אתם?" "ברוך ה' יפה שלי,מצטער שלא הספקתי להתקשר אתמול פשוט היה לנו משחק מחוץ ללונדון וההורים באו איתי וחזרנו מאוחר" "שטיות אהוב שלי..איך היה המשחק?" "בסדר נגמר תיקו 2 ושיחקתי 85 דקות" "כל הכבוד חיים שלי אני הכי גאה בך בעולם" "אני יותר תאמיני לי..אני צריך לנתק יש לי תכף אימון אני ידבר איתך בערב ביחד עם ההורים ונויה אוהב אותך חיים שלי" "אוהבת אותך נשיקות לכולם" אמרתי וניתקנו את השיחה.."זהו הדרי כפרה את יכולה לנסוע זה בהחלט בוקר טוב" אמרתי ועכשיו אני זאת שקפצה עליה והדביקה לה נשיקה בלחי,הדר התחילה לנסוע וקיבלתי התראה בפלאפון מהפייסבוק "ככה בתאל נראית בבוקר שליאל מתקשר מלונדון" ותייגה אותי "יאא תמונה יפה יצאה,יפה לך אחותי הצלמת" אמרתי לה וצחקנו,"דיברת עם אושרי?" שאלה הדר בזמן שנכנסו לגרג והתיישבנו לנו "שלחתי לו הודעה הוא לא עונה לי בטח הוא במקום בלי קליטה או באיזה מוצב" הגיע אלינו מלצרית והזמנו לנו ארוחת בוקר ומיץ תפוזים סחוט "אז בא לך לספר לי מי זה הבנאדם שראינו אתמול ועשה אותך כ"כ חיוורת,15 שנה אני כבר מכירה אותך ואת לא יכולה לעבוד עלי תתחילי לשפוך" ואני לא ידעתי מאיפה להתחיל לספר לחברה הכי טובה שלי על התקופה הכי מגעילה בימי חיי,"הוא היה החבר שלי באנגליה ,בהתחלה הכל היה מושלם,רציתי לשכוח מאושרי והכרתי שם את החברים בקהילה היהודית בחצי שנה הראשונה לא רציתי לשמוע על האהב או זוגיות כי כמה שניסיתי אף פעם לא הצלחתי לשכוח אותו ודניאל היה שם כדי לנחם שפתאום אני נזכרת בו רואה דברים בפייסבוק או בקבוצה של הווצאפ שהוא היה שולח הודעות ולא התקדמתי לשום מקום חצי שנה כל דבר קטן מזכיר לי אותו,הייתי רואה חנות של דברים של כדורגל וישר היה עולה לי חיוך בטח איך הוא היה אוהב את זה ואולי אני יביא לו את זה מתנה מאנגליה וישר החיוך היה הופך לדמעות כי נזכרתי שאני שם כדי לשכוח אותו כי אין כבר בתאל ואושרי" אמרתי ודמעות התחילו לעלות לי בעיניים הביאו לנו את הארוחת בוקר והדר רק הקשיבה הייתי שם ואני המשכתי "בארבעה חודשים האחרונים שלי שם הפכתי לבתאל אחרת יוצאת נהנת דחקתי את הרגש הזה שהיה לי אל אושרי לפינה כיאלו הוא לא קיים ופשוט נסחפתי ואני ודניאל נהיינו ביחד וזה הדבר הכי מצער שעשיתי בחיים שלי מעולם לא חשבתי שזאת טעות כמו היום,התחלנו לצאת ופתאום את מגלה בנאדם אחר,בנאדם שמשתי כוסות וודקה מתהפך,מעשן סמים ואני פשוט לא מצליחה להשתחרר ממנו כי אני כבולה אליו"
ונזכרתי במה שהלך שם..יום חורפי בשמי לונדון שמיים אפורים כמו הלב שלי שמידי פעם השמש מבצבצת לה מבין העננים היה לי משעמם בבית והחלטתי ללכת לדניאל תמיד מצחיק איתו התארגנתי ותו 7 דקות וכבר הייתי בדרך אליו טיקטקתי בדלת של הבית שלו זה לא כמו בישראל אצלנו בשכונה את מטקטקת ונכנסת חופשי לבית חיכתי עד שיפתחו לי "אוו הי בתאל מה נשמע" שאלה אותי אמא שלי אליס "הכל טוב..דניאל נמצא?" שאלתי "כן תעלי אליו הוא בחדר" אמרה ואני הלכתי לכיוון החדר שלו "מאמי אפשר להיכנס?" שאלתי והוא פתח לי הדלת משך אותי מהיד וסגר אותה "מזה מה את עושה פה?" שאל שהוא מצמיד אותי לקיר וקרוב אלי שאי אפשר להעביר בנינו מחט והוא מכאיב לי ביד "בא..תי לבקר" אמרתי בקול רועד שאני מסתכלת לו בעיניים ורואה אותם אדומות ויודעת כבר מה הולך פה "למה לא הודעת לפני?" "אני מצטערת אני הולכת רק תשחרר אותי" אמרתי בקול כואב מלא בבכי "לשחרר אותך? אמר בעודו עוד יותר מתקרב אלי מלטף לי את הלחי ומנשק אותי נשיקות קטנות בצוואר
אל תנסי להתנגד אלי ועכשיו שאת יודעת שאני גם לוקח סמים תיזהרי לעשות משהו שאנחנו נתחרט עליו והסימנים לא יהיו רק בידיים אלה בכול הגוף" "אני לא יגיד כלום רק בבקשה תתן לי לצאת" דניאל זז ממני ופתח את הדלת "אני כבר יגיע אלייך" אמר ואני הלכתי הכי מהר שאני יכולה חושבת לעצמי מזל שתמיד קר שם ושאני אם ארוך "כבר את הולכת?" אמרה לי אמא שלו "כן קיבלתי בשורה לא כ"כ טובה אני צריכה לזוז" אמרתי ובלי להגיד שלום ברחתי מהבית הזה כמה שיותר מהר רציתי את כל הרחוב עד לבית פתחתי את הדלת בסערה נכנסתי לחדר שלי נועלת על עצמי ונופלת על הריצפה,אחרי שעה של בכי אספתי את עצמי נכנסתי למקלחת שוטפת ממני את כל הזוועה שמה בגדים ארוכים ונכנסת למיטה ליד ליאל שרק יחבק.הימים עברו ורק אחרי 5 ימים דניאל יצר קשר פחדתי ונרתעתי ממנו הוא הודיע שיוצאים למסיבה אם כולם ואין מצשב שאני לא מגיעה שלא ידברו,יום המסיבה הגיעה לבשתי חצאתי חצאית סגולה בצבע סגול חציל ובגד גוף שחור שבגב הוא פתוח נעל עקב שחורה אספתי את השיער לקוקו גבוה ויצאתי עם ליאל למסיבה ביקשתי מליאל שלא ישאיר אותי לבד ותמיד יפקח עין כי המצב אם דניאל לא הכי טוב והוא אמר שהוא יבקש גם מהחברים שלו הגענו למסיבה ואמרנו שלום לכולם הלכתי לדניאל כדי שלא יחשדו והוא חיבק אותי והצמיד את פיו אל אוזני "שלא תעשי לעשות משהו שיחשדו בו" אמר ואני התנתקתי ממנו הנהנתי והלכתי לשבת ליד אמילי חברה שלי,רוב המסיבה הייתי ליד כל החברים ורקדתי איתם ניסתי באמת להנות ובאיזשהו שלב הצלחתי אחרי חצי שעה בערך הרגשתי יד מחבקת אותי וזה היה דניאל "בואי איתי" הוא אמר ואני עשיתי כדבריו יצאנו מחוץ למועדון "את כ"כ סקסית" אמר לי ואני לא רציתי להמשיך ללכת פחדתי מהבנאדם בצורה מחרידה אבל ידעתי שזה יכול להיגמר יותר גרוע אז העדפתי להמשיך איתו הגענו למין ספסל כזה הוא התיישב והושיב אותי עליו מתחיל ללטף אותי "דניאל די" ביקשתי אך הוא בשלו "איך לך מה להתנגד" ושרט אותי ביד שרף לי והדמעות התחילו לזלוג כ"כ רציתי שאושרי יהיה פה מנסה להתנתק מההרגשה שהוא נוגע בי בשנייה אחת הוא הפך אותנו כן שאני שכובה על הספסל והוא מעלי מנשק ומלטף ואני רק מחכה שהסיוט הזה יגמר בשנייה האחרונה באו חברים של ליאל מהקבוצה "מזהה?מה הולך פה?" צעק אריאל "קום ממנה עכשיו!" והעיף אותו מעלי "אריאל אחי לכו אתם מפריעים לנו,נכון נכון יפה שלי שהם מפריעים לנו?" והסתכל עלי אריאל הקים אותי למצב עמידה שם עלי את הגקט שלו והרים לי את הראש "קרה משהו מעבר למה שהלך פה?" שאל אותי "ואני סימנתי אם הראש שלא "רק תיקח אותי מכאן" לחשתי לו "תפסו אותו אמר אריאל לשני החברים שהיו איתו חיבק אותי אליו והתקשר לליאל ועוד כמה חברים,כולם הגיעו התביישתי שהם רואים אותי ככה ליאל הסתכל עלי במבט של תאשרי לי לפוצץ אותו ואני אישרתי לו "גבר על בנות אה יבן זונה על אחותי!?" ליאל העיף לו בוקס לפנים "אתה לא שווה שאני הסתבך בגללך תאמין לי אבל על כל דמעה ומכה שהיא ספגה ממך אתה תשלם ביוקר" אמר לו..
"באותו לילה החלטתי לחזור הביתה לישראל אחרי 3 שעות כבר הייתי בשדה מחכה לטיסה שתצא לישראל להגיע לבית האמיתי שלי למקום שלי לחברים שלי..זה הסיפור שלי אם אנגליה" ככה סיפרתי להדר שפשוט באה וחיבקה אותי.."חיים שלי אני כ"כ מצטערת על מה שעברת שם אבל את יודעת שאת חייבת לספר את זה לאושרי" אמרה ואני נרגעתי הדר חזרה למקומה "אני יודעת והוא ישמע על זה אבל אני לא רוצה להכניס אותו לעוד צרה שלי.." אמרתי להדר בזמן ששנינו אוכלות והיא תופסת לי היד ומזה אני מבינה שאני בבית בטוחה במקום שלי.


תגובות (2)

נוטשתתתתתת תמשיכייייי

14/01/2015 20:21

קוראת חדשה!!! קראתי את כל הסיפור ביום!!!! הוא מושלם!!תמשיכי!!!!!:)

16/01/2015 03:43
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך