אהבת ילדות עונה שנייה פרק 27 הסוף.

13/02/2015 1308 צפיות תגובה אחת

קמתי בבוקר שהראש של בתאל על הזחה שלי,הזזתי אותה ממני בעדינות וראיתי שהשעה רק 9 בבוקר אלוהים איזה כיף זה לקום ככה,הבטחתי לאמא שלי בבוקר שאני יבוא לבית הבטחות צריך לקיים ,לבשתי עלי טרניג שלי שתמיד נמצא אצלה ויצאתי לצחצח שיניים אחרי 5 דקות חזרתי לחדר כדי לקחת את הדברים שלי ״מאמי אתה הולך?״,״כן יפה שלי הבטחתי לאמא שלי שאני יבוא על הבוקר לבית״ ״לבוא איתך?״ ״לא כפרה תמשיכי לישון תקומי בכיף ותבואי אלי יותר מאוחר״ ״טוב חיים שלי תיקח את הרכב אל תילך ברגל קר״,תחבתי את הראש שלי בשקע צוואר שלה נתתי לה שם נשיקה וישר זזתי ידעתי כמה היא רגישה למקום הזה ״שישי אתה תשלם על זה״ אמרה והתהפכה לצד השני נשקתי לה במצח הרמתי את התיק של הצבא ״חיים שלי תדליק את המזגן לפני שאתה יוצא קר לי״ ״אני שם עלייך עוד שמיכה בלי מזגן לא צריך זה מסוכן״ ״טוב מאמי״ כיסתי אותה ויצאתי מהחדר שלה לכיוון הקומה למטה ״בוקר טוב״ אמרתי שראיתי את אבי ורועי ״עכשיו אני מבין למה היא בילתה בחדר שלה מאתמול״ וקם לחבק אותי ״אל תדאג ישנו כמו תינוקות אני עף לבית אחי שלי״ ״ביי כפרה״ אמר ויצאתי מהבית שלהם.
״שלום בית״ אמרתי שנכנסתי רואה רק את אמר מבשלת כרגיל במטבח ״חיים של אמא איך אתה?למה באת אתמול קרה משהו?״ ״לא מאמא,סתם כפיר המפקד נתן פס,שומעת אני לוקח את בתאל לסופ״ש באילת אני עולה למעלה לסגור משהו כל מה שבתיק זה לכביסה״ ״טוב חיים שלי תעלה אני יביא לך דברים למעלה,תזמין אותה אלינו לארוחת ערב היום לכבוד השחרור שלה״, לחדר שלי והתחלתי לחפש לנו דיל לסופ״ש בסופו של דבר מצאתי דיל במלון קיסר והתקשרתי לשלומי שיבוא איתי לכמה סידורים קטנים.

נק. מבט בתאל
קמתי אם חיוך על הפנים אחרי שכל הלילה הייתי מחובקת אם הבנאדם הכי חשוב לי בעולם הסנפתי את הריח שלו מהכרית ופשוט התמכרתי,״יאללה פרינססה לקום יש לנו היום ללכת למצוא שמלות לחתונה בשבילכם״ נכנס אלי רועי לחדר וקפץ לי על המיטה״ ״חחח רועיקי לא בא לי״ אמרתי בקול מתפנק ״אני חושב שמישהי התפנקה פה בלילה מספיק לא?״ וישר עלה לי חיוך ״מוכנה לשים את כל הכסף שבעולם כדי לישון איתו כל לילה״,״תגידי בתאלי את והוא לא..?״ והסתכל עלי במבט מבוייש ״אני והוא לא מה? החזרתי לרועי מבט של למה אתה מתכוון, ״אני יודע שאני לא אמור לדבר על זה איתך אבל את והוא לא שכבתם פה נכון? לא שזה לא קורה פשוט פה..״ והוא לא הספיק לסיים את המשפט וקיבל כרית לפנים ״תגיד לי חיים שלי נראה לך באמת שאם אני ירצה לשכב איתו זה יהיה פה? 2 חדרים ממך מנוי,קומה מתחת לשרה ובבית שלי שאני אמורה לכבד אותה?״ נקרעתי מצחוק ״אל תדאג עדיין אין לך אחיינים שצריכים להגיע אני במקלחת״ אמרתי וקמתי אם אנרגיות טובות ״חולה לך על החיים״ שמעתי אותו צועק והחיוך לא ירד לי מהפנים.
נכנסתי למקלחת כ״כ טובה חושבת על הכל ונותנת למים לזרום,באיזה משפחה זכיתי,חברים חברות והגבר הכי מושלם בעולם,אחרי 40 דקות יצאתי מהמקלחת הפעלתי את השיר שלנו ״השער לגן עדן״ וסוף סוף באמת הייתי מאושרת,לבשתי מכנס שחור מחויט גבוה,חולצת שיפון לבנה ונעל בובה על גוון מנומר סיימתי להתארגן והתקשרתי לאושרי ״בוקר טוב אהבת חיי״ אמרתי לו והוא צחק ״״הופה מי זאת שככה קמה באנרגיות מטורפות,בוקר אור חיים שלי מה קורה?״ ״ברוך ה׳ מאמי מה איתך? איפה אתה?״ ״הלכתי עם שלומי רגע סיבוב למרכז הוא צריך לקחת משהו מהדואר כפרה,תקשיבי היום תבואי אלי אמא שלי הזמינה אותך לארוחת ערב״ ״טוב נסיך שלי אני הולכת עם שרה ורועי לסידורים לחתונה ומשם ישר אני יבוא אלייך״ ״טוב נסיכה שלי דברי איתי אוהב אותך״ ״גם אני שישי״ אמרנו וניתקנו,לקחתי ג׳קט תיק וירדתי למטה,״הנה היא באיזה מצב רוח היא קמה קחי אותה״ אמרה שרה למישהי בטלפון והביאה לי אותו ״הלו״ אמרתי בלי שאני יודעת עם מי אני מדברת,״ילדה יפה שלי מה קורה? שמעתי שאת מאוד מאושרת״ ״אימוווש״ צעקתי לטלפון ״אוף את לא מבינה כמה בכלל אני מאושרת וכמה יש לי לספר לך״ אמרתי וישר דמעות התחילו לעלות בעיניים ״אז מה דעתך לחכות עד יום שלישי ותספרי לי את הכל שאנחנו חוזרים לתמיד?״ אמרה ואני קיבלתי שוק אתם חוזרים לתמייד???״ צעקתיי ״כן יפה שלי״ ״ישששששש״ צרחתי בכל הבית הבאתי לשרה את הטלפון כי לא יכולתי לדבר והיא המשיכה לדבר איתה ״חוזרים?״ אמרה לטלפון ורועי ירד ״יא משוגעת מה יש לך הקפצת את כל הבית?״ ״הם חוזרים רועיקי חוזרייים לתמייד״ אמרתי מאושרת שאני קופצת עליו בחיבוק ״מי חוזר?״ ״אמא באר ליאת ונויה״ ״איך אני שמח בשבילך חיים שלי״ אמר מחבק אותי ואחרי זה גם שרה באה ״כ״כ מגיעה לך שהם יראו אותך הופכת מנערה לאישה אני שמחה בשבילך ויאללה עכשיו יום כיף״ אמרה ויצאנו לכיוון האוטו של רועי.נסענו לכל מיני סידורים ונפגשנו עם אנשים לא הייתי הכי איתם התיישבנו לאכול ״אז מה אם שמלות בשבילכם?״ שאל רועי ואני ושרה צחקנו ״אתה הולך ליפול אדון חתן אנחנו תופרות שלמה״ אמרת וקרצתי לו ״יש לך חבר כפרה שהוא ידאג לך״ אמר ונתן לי כאפה קטנה בעורף ואנחנו המשכנו לאכול.
שסיימנו את הסידורים בערב רועי הוריד אותי אצל אושרי ואמרתי להם שאני נשארת לישון שם,נכנסתי לחצר הקטנה שלהם דפקתי 2 דפיקות על הדלת ופתחתי אותה ״בתאלל״ צעקה עדי ורצה קפצה עלי והרמתי אותה ״מה קורה נסיכה?״ שאלתי שאני מרימה אותה אושרי גם בא ואיריס יצאה כמובן מהמטבח אמרתי לה שלום ואת אושרי חיבקתי בכל זאת לא נעים,״תלכו קצת לחדר עוד 10 דקות הכל מוכן״ אמרה איריס ואני ואושרי התקדמנו לחדר שלו,בשנייה שנכנסו לחדר שלו קפצתי עליו בחיבוק ״אתה לא מאמין הם חוזרים לתמיייד״ אמרתי לאושרי בין נשיקה לנשיקה והתיישבנו על המיטה שלו שאני עליו ״מי חוזר יפה שלי?״ ״ההורים שלי״ אמרתי באושררר והוא הפיל אותי על המיטה מחבק אותי חזק ״אני מאושר בשבילך חיים שליי״ אמר ונשקתי לו קלות ״עכשיו אפשר להתחתן״ אמרתי והוא נקרע ״ברור אם המשכורת של ה700 שקל שלי נכון״ ״חחח יעזרו לנו שישי אל תדאג״ אמרתי וקמתי לקחת קפוצ׳ון מהארון שלו ״מאמי מה זאת המזוודה הזאת?״ שאלתי בחשד ״אה זה״ אמר כאילו כלום ״תפתחי את המחשב״ אמר ועשיתי כדבריו פתחתי את המחשב והיה רשום במסמך וורוד ״קטנה שלי תתכונני לסופ״ש חלומי״,״אושרי מזה באיזה סופ״ש מדובר?״ ״אני ואת מחר באילת״ ״אני פשוט אוהבת אותך״,אמרתי לו וכבר קראו לנו לאכול,הארוחה הייתה בסדר גמור כולם היו שותפים להפתעה של הסופ״ש ניסתי לשכנע את מיטל ונתנ שיבואו איתנו אבל הם לא רצו ״אתם צריכים קצת לבד הרחק מכולם״ אמר נתי ואת האמת שהוא צדק ״מאמי אני חייבת מקלחת״ לחשתי לאושרי ״טוב מאמא תודה על הארוחה אבל מחר אנחנו צריכים לקום מוקדם,פרשנו לישון״ אמרנו לילה טוב לכולם ואני נכנסתי להתקלח בקטנה אחרי 10 דקות יצאתי ואושרי חיכה לי במיטה כבר מתחת לפוך ״מאמי מתי נביא את המזוודה שלי?״ היא כבר באוטו אל תדאגי״ שמתי עליו ראש ותוך שנייה וחצי נרדמתי.
״יפה שלי קומי״ אמר לי אושרי אחרי שהגענו לאילת וחצי מהדרך נרדמתי החננו בחנייה של המלון הורדנו את המזוודות ונכנסו ללובי,חיכינו חצי שעה לחדר שלנו ולאחר עלינו לשים את הדברים בחדר ״סוף סוף חופש אמיתי צעקתי שאני נוחתת על המיטה ״סוף סוף לבד״ אמר אושרי ושכב מולי וכמו מגנט המשכנו אחד לשני ואחרי 10 דקות היינו ערומים כביום היוולדנו זזתי טיפה ואושרי ישר נלחץ את לא רוצה?״ שאל ״אני מאוד רוצה חיים שלי אתה טיפה כבד לי״ אמרתי צוחקת ממשיכה לנשק אותו וקולות הנאה יוצאים קלות מפי,אחרי רבע שעה סיימנו ״מאמי אני חייבת למקלחת״ ״תיכנסי חיים שלי אני פה״ ״טוב תסדר פה״ לקחתי פגימה קצרה ונכנסתי למקלחת אחרי 20 דקות יצאתי ״ דיברתי עם משה אני אתארגן ונילך אליו ״טוב נסיך שלי״.הסופ״ש עבר מדהים לא יכולתי לבקש גבר יותר מדהים ממנו במוצ״ש היינו צריכים ללכת עם משה לפאב שלו ולהתלבש יפה כי היה שם איזה ערב אני לבשתי שמלה ורודה נופלת עם מהקל עקב בצבע בז אושרי לבש חולצה לבנה של זארה וגינס כהה אם קרעים,החננו את הרכב ומשה בא לכיוון שלנו ״אחי אני צריך שתעשה לי טובה יש איזה מישהו בקניון צריך להביא ממנו כוסות וכאלה אתה יכול ללכת רגע״ ״בטח כפרה״ אמר לו אושרי ואני ומשה המשכנו לפאב ושהגענו לכניסה ראיתי שביל מלא בפרחים אדומים ומשה סימן לי להתקדם לבד השיר ״מלאת אהבה״ התנגן ברקע נכנסתי לתוך הפאב וראיתי על הפלזמה תמונות שלי ושלו אם כל מיני משפטים שלנו דמעות ישר התחילו לרדת לי בפזמון האחרון נפל שלט ״בתאל התינשאי לי?״ ואני רק חיפשתי אותו הסתובבתי לכיוון הכניסה וראיתי אותו מולי בברך כרועה וטבעת ״בטח חיים שלי ברור״ אמרתי בדמעות ולא הפסקתי לבכות לחבק ולנשק אותו אחרי 10 דקות משה באה רציני ״מברוכ חברים שלי בשעה טובה״ אמר,ואני לא הפסקתי לבכות.

לאחר שנה וחצי.
״איך אני שאלתי את הדר?״ לחוצה לקראת המפגש עם אהבת חיי שבעוד כמה שעות יהפוך לבעלי ״הכלה הכי יפה שראיתי בימיי חיי״ אמרה,האחראית על הסלון כלות באה ואמרה לי להיות מוכנה שאושרי מגיעה,ניגשתי לעמוד על הבמה הזאת הדר סימנה לי להיות מוכנה השיר ״בראשית עולם״ התנגן ברקע ואחרי 3 דקות ראיתי אותו בחליפת חתן הכי יפה שיש,התקרבנו אחד על השני ונתנו נשיקה קטנה על השפתיים ״את הכלה הכי יפה שראיתי״ לחש לי ולא הפסקתי לחבק אותו,הסיור היה מהממם ואז הגיע הרגע שלנו שבו אנחנו נשבעים לעולמיים ״נשבע״ התנגן ברקע אושרי נכנס עם ההורים שלו בבית הראשון הברכת כלה שלי נשמעה והתקדמתי עם ההורים שלי לכיוון החופה, אושרי קידש אותי ואחרי רבע שעה נשבענו עולמים לעולמיים.

״״בתאלי תדחפי עוד קצת״ ״אמאאא כואב לי שיצא כבר״ ״הוא כבר בחוץ עוד לחיצה אחת,קחי אוויר אחרון ואנחנו מסיימים״ ״תצאאאאא כבררר״ צעקתי מותשת ולאחר מכן שמעתי קול קטן של בכי ושמו אותו עלי ״אמא,אני אמא״ אמרתי בוכה ומרוגשת.לאחר שבוע נערכה הברית ״ויקרא שמו בישראל״ ״מיכאל״ אמר אושרי, פרי האהבתנו הניצחית.
הסוף.


תגובות (1)

זה מושלםםםםםם אני כלכך רוצה עונה שלישיתתתת על הילד שלהםםםםםם את לא מבינה זה היה השיר בחופה של בת דודה שלי

13/02/2015 18:42
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך