אהבת ילדות עונה 2 פרק 11

25/12/2013 1309 צפיות תגובה אחת

סימנתי ליאל עם הראש לבוא ראיתי את נוי בא איתו ויצאנו מהבית חולים שהדמעות מאיימות לצאת אבל ממש לא רציתי לתת להם.
עלינו לאוטו "בתאל" ליאל בא להגיד משהו "לא עכשיו",אשכרה כולם ישבו שם והוא השפיל אותי מול המשפחה שלי אנשים שאני לא מכירה המילים האלה שהוא אמר שהוא אוהב ואף פעם לא יפגע ולא יתן שיפגעו ובעצם הוא פוגע בי הכי חזק,ועוד יותר שרף שרועי נתי שלום ואבי היו שם אבל שתקו אף אחד לא דאג להשתיק אותו וככה לתת לו להשפיל אותי.הגענו לבית עליתי לחדר שלי לא רציתי באמת לא רציתי שהדמעות יצאו אבל זה כבר לא היה בשליטתי וכל דמעה יותר שורפת מהשנייה הרגשתי שמישהו נכנס לחדר זה היה ליאל הוא נכנס מתחת לשמיכה לא אמר כלום ורק ניגב לי את הדמעות באיזשהו שלב כבר נרדמתי אם כאב כ"כ עצום.
קמתי בבוקר ראיתי שליאל לידי עדיין ישן שמעתי מבחוץ את הגשם אלוהים מרגיש אותי בוכה איתי על מה שקרה מבין אותי וכמו המצב רוח שלי ככה גם היום הזה נראה שמיים אפורים וקודרים.נכנסתי למקלחת הדמעות ירדו לבד לחשוב שהוא העדיף אותה שהיא תיהיה שם איתו כיאלו היא עברה כל מה שעברנו ותמיד הייתה שם בשבילו בכל מצב.לא רציתי לחשוב על זה באמת סיימתי להתקלח שמתי עלי ג'ינס וסריג לבן עם מגף חום ייבשתי את השיער אם פן וירדתי למטה רציתי להראות שהכל בסדר "בוקר טוב" אמרתי אם חיוך הכי מזוייף שקיים "בתאלי מה את אומרת שאת המסיבת גיוס נעשה עוד שבוע חמישי הבא?" אבא שאל אותי "אתה ממן?" שאלתי בצחוק "חחח לא בטח את תשלמי על הכל" "רוצה נעשה חצי חצי?" "חחח בטח עכשיו אני עושה לך רשימה" צחקתי אם אבא אמא ושרה רועי גם קם ונכנס למטבח לא העזתי להסתכל עליו "רועי שבוע הבא מסיבת גיוס לבתאל תודיע לחברים שלך" אמר אבא "פשש איזה בשורה לפתוח איתה את הבוקר..מתרגשת בתי?" שאל כיאלו לא קרה כלום "חחחח לחוצה" אמרתי בשיא הצביעות טוב אני יעלה למעלה אני יודיע לחברים באילת יצאתי מהמטבח ועליתי לחדר,הוצאתי את הפלאפון מהטענה שהיה בו כל הלילה ליאל כבר קם ויצא להתארגן "בוקר טוב חברים יקרים שלי שבוע הבא יום חמישי אני חוגגת מסיבת גיוס בבית מוטי כולם בחופש :-)" שלחתי להם הודעה בקבוצה בווצאפ בטח הם ישנים עוד מעט יראו את זה שמחתי שיש דברים שאני יכולה להתעסק בהם ולא במה שקרה. היו 2 נקישות על הדלת זה היה נתי הופתעתי מה הוא עושה פה "אפשר?" שאל "בטח כנס" הוא נכנס וסגר אחריו את הדלת "בתאל תקשיבי.." עצרתי אותו "לא נתי תקשיב אתה אם אתה רוצה לדבר על מה שהיה אתמול בלילה זה ממש לא יהיה פה אבל נראה לי שכל מה שהיה צריך להגיד כבר נאמר לא?" "בא לך נעשה סיבוב אוטו" "כן בוא" ותוך 5 דקות כבר היינו באוטו שלו נתי נסע לכיוון המרכז בטח לפיצה עכשיו להתמודד מול כולם זה מה שחסר לי.כמובן שנכנסו לפיצה היו שם רק אבי ושלום "הבאתי אותה" אמר "נכנסו לחדר האחורי לא הבנתי מה כל המסתוריות הזאת "אני הכי אבל הכי גאה בך בעולם" יצא אבי ביציאה הזאת וחיבק אותי אבל ישר התנתקתי ממנו "גאה בי?מי בדיוק גאה בי? אתה?נתי?שלום? הרי אתמול ישבתם בשקט בזמן ש"החבר" שלי השפיל אותי העדיף מישהי אחרת במקומי אז במה אתם בדיוק גאים בי בזה שהושפלתי אבל לא אמרתי מילה והלכתי בזה שיצאתי טמבלית שככה הגנתי עלייכם וכל אחד מכם שתק במה בדיוק אתם גאים בי?" "בתאל את חייבת להבין דבר אחד" אמר נתי "אנחנו לא יכולים להיכנס בינך לבין אושרי ביחסים כי זה לא פייר תאמיני לי ביקר לי שאתמול שאיך שיצאת על רון כולנו היינו גאים בך וגם אושרי אני מבטיח לך אבל הוא מפחד עלייך רוצה לשמור עלייך שלא תהיי מעורבת בסיפור הזה ואת ישר קפצת כדי להגן על האהבה שלך ואת צודקת יכול להיות שהוא השפיל אותך מי אמר לך אחרי זה שהוא לא קיבל בראש,אבל את צריכה להבין שזה רק מהפחד עלייך הוא עשה את זה". "פחד עלי?בחייאת נתי אני לא מטומטמת אוקי אתם אחים שלי הגדולים אלה שמכירים אותי מאז שאני בחיתולים עמדתם שם ושתקתם שהיא באה ואני הלכתי ואין לי כלום נגדה באמת הוא רוצה להיות איתה בבקשה יש דרך לעשות את זה יש מוסר בחיים אני לא הייתי נותנת שאף אחת תיפגע או תשפיל מישהו ממכם ככה אתה יודע למה? מתוך הכבוד והערכה והאהבה הבלתי מובנת הזאת אלייכם שברגע שבנאדם פוגע בכם הוא פוגע בי."
אמרתי את זה הוצאתי את זה הסתכלתי עליהם נותרו ללא מילים,מעולם לא באתי אלייכם בדרישות ובקשות מוגזמות רק פה ושם אבל עכשיו אני רוצה לדעת מה הסיפור מה קורה פה ומותר לי","את זוכרת את אותו יום שבאת אלינו אחרי שחברה של קובי צעקה עלייך" "כן" "יותר מאוחר אושרי בא כדי להבין מה קרה סיפרנו לו הוא נכנס לקובי לחנות ורון היה שם אושרי צעק על הבת ורון יצא עליו מאז הם בכאסח אושרי ורון,אתמול ישבנו פה בפיצה והם באו עלינו מישהו זרק מילה עלייך אושרי התעצבן והכניס לו איגרוף ונהיה מכות" "הוא לא רצה שתראי אותו ככה חלש אז הוא לא הסכים שנתקשר אלייך אבל ידעתי שברגע שתבואי הוא יחזור לעצמו אני באמת לא יודע איך היחצנית הזאת הגיעה אליו ומה היא רוצה ממנו אבל את צריכה לזכור דבר אחד רק את מעניינת אותו" אמר נתי שהמשיך את הדברים של אבי ושלום "אבל זה לא פייר הדיבור שלו אתמול עשיתי את זה בשבילו צעקתי עליו בגללו רצה או לא אני בתוך הסיפור הזה אני לא יודעת מה יהיה איתי ועם אושרי נגמר או לא אבל מה שבטוח שלא רון ולא קובי יתעסקו איתכם יותר למה קובי יודע למה אני מסוגלת ורון שיעיז לפתוח מילה אחת ובאמת אתם תראו מה קורה לבנאדם שמתעסק איתי ולא משנה הבן של מי הוא או מה הוא","תספרי לדודו" "אם צריך אז כן בטח".אמרתי ללא ספק "אבל לפחות עכשיו את מבינה למה לא התערבנו אתמול?ותדעי שלך שדאגנו להחטיף לו" אמר שלום ובא לחבק אותי החזרתי לו חיבוק "חמישי הבא אצלנו בבית מסיבת גיוס לי" אמרתי להם,"אתה יכול לקחת אותי לבית שלך?" שאלתי את נתי והוא הנהן עם הראש,החלטתי לעשות מעשה אם כאב גדול ואני לא יודעת איך אני יצליח להתמודד איתו אבל כרגע זה הכי טוב לכולם אמרנו לאבי ושלום להתראות ועלינו על הרכב של נתי אחרי 5 דקות כבר היינו בבית שלו "הוא בחדר" אמר נתי ועליתי למעלה תיקתקתי בדלת "פתוח" הוא צעק ונכנסתי הוא ראה אותי נראה לי לא האמין שבאתי אחרי מה שקרה אתמול "איך אתה מרגיש?" שאלתי כמו מישהי זרה שזה פעם ראשונה בחדר שלו "אני יהיה בסדר איך את?" "בסדר פחות או יותר אמרתי" "אני צריכה להגיד לך משהו" "תגידי" אמר "אפשר?" שאלתי הוא הנהו אם ראשו והתיישבתי במיטה לידו "מה שאני יגיד עכשיו זה הדבר הכי קשה אי פעם שאמרתי,ואל תנסה לעצור אותי..אני חושבת שמה שאני ואתה עברנו במשך 3 שנים וקצת יש כאלה שלא עוברים חיים שלמים,את האהבה שיש בנינו אף אחד לא יכול ולא יוכל להפסיק רק המוות,אולי זה הגיוס וכל ההתרגשות והלחץ ואולי זה כל הסיפור אם הילדים של אבי אני באמת לא יודעת מה אבל אנחנו צריכים להפריד כוחות לשחרר" אמרתי והדמעות ממזמן כבר יצאו "מעולם אני לא יואהב מישהו כמו שאני אהבתי אני אוהבת ויואהב כמוך כל החיים אני יואהב אותך אבל כנראה שאנחנו צריכים גם לנסות משהו אחר כדי להעריך את האהבה הזאת,אני תמיד כאן בשבילך בכל מצב לטוב ולרע" אושרי לא אמר כלום אפילו לא הסתכל עלי קמתי מהמיטה אם עיניים דומעות "דרך אגב יום חמישי אני עושה מסיבת גיוס אם יש מישהו שהכי מכולם אני ירצה שיהיה שם זה אתה" אמרתי ויצאתי הסתכלתי על הבית שלו כנראה זה הפעם האחרונה שאני יראה אותו בתקופה הזאת ונשארתי שם כמה דקות ויצאתי.אחרי 10 דקות הגעתי לבית נראה לי כבר שמילאתי את כל הכנרת אם הדמעות שלי אבל החלטתי שדי נגמר זה יהיה קשה אבל צריך להתמודד אם כל מצב.הגעתי לבית ישבתי אם המשפחה שלי אבי גם היה שם היה קצת קשה לדבר איתו אחרי מה שקרה עם הבן שלו אבל אבי זה אבי ואותו אני אוהבת והבן שלו זה משהו אחר.
שבוע שעבר יום מסיבת הגיוס הגיע,אם אושרי את האמת דיברתי פה ושם מלא הרימו גבה שנפרדנו אבל כמו שליאל אמר הכל זה לטובה. "בוקר טוב בית" קמתי וצעקתי בכל הבית "בוקר טוב פרינסס" אמר נוי בזמן שהוא יורד במדרגות וקופץ עלי "חחח משוגע רד ממני" "נו את מתרגלת לצעוק כן המפקדת אה יא צעירה" "נוי יש לך עד 3 לברוח" אמרתי "והתחלתי לרוץ אחריו בכל הסלון של הבית "מזה האנרגיות האלה על הבוקר" באה שרה מהמטבח "רק משוגעים גרים פה" אמרה ואני ונוי צחקנו,באמת שהתרגשתי יום ראשון עוד 4 ימים ואני מתגייסת הלם!! היום עבר בהכנות של כולם סידרנו את הבית היה קר אבל לא ירד גשם אמא ואבא קנו מכל טוב באמת הדר שלחה לי הודעה שהם הגיעו לשכונה ואני יראה אותם בערב לקראת 7 וחצי בערב עליתי להתארגן נכנסתי למקלחת שטפתי רק את הגוף כי השיער היה אם פן אחרי רבע שעה יצאתי לבשתי לבנים שחורים תואמים שמלה שחורה מסטן שבגב יש עיגול פתוח ובידיים היא ארוכה מיני גרביון צבע רגל ונעלי עקב דקות שחורות שמתי את הצמידים המרוקאים שלי השרשרת ועגילי פנינה.את השיער אספתי לקוקו גבוה הדוק ועשיתי בו בייביליס אחד גדול האיפור הרגיל מייק אפ סומק רימל ואודם אדום הסתכלתי במהרה ואהבתי את מה שראיתי יצאתי מהחדר ונכנסתי לחדר של רועי שהבנים היו בו "איך?" שאלתי "הכי יפה" אמר ליאל ובא לחבק אותי הצטלמנו כולם הבנים היו סוף הדרך נויה לבשה חצאית גבוה בלון אם חולצה דקה ומעל קרדיגן אם נעל בובה אמא אבא ושרה היו נראים סוף הדרך שמחתי שיש לי אותם.לקראת השעה 9 אנשים התחילו להגיע משפחה ודודים, אבי בא עם דן ושחר חברים של רועי נוי וליאל והחברות שלי מאילת "חייייים שלי" שמעתי צעקה זאת הייתה הדר היא ישר קפצה עלי בחיבוק ענק ואחריה שאר הבנות יפות שלי איך התגעגעתי התחבקנו כולם ביחד "איזה מעלפפת" צעקה אור "תנו תנו גם להגיד שלום" אמר נאור וישר קפצתי עליו ועל איתי איך שמחתי שהם היו שם לקראת 10 ככה ליאור נתי ואושרי נכנסו שבוע אחרי הפרידה ראיתי אותו והלב שלי פעם בחוזקה שהוא התקרב "מי זאת שהולכת להתגייס" אמר ליאור ובא אלי "חחחחח ליאורי" וחיבקתי אותו חזק כ"כ "יש לנו דיבור ארוך" אמר וסימנתי לו שאחרי זה נתי גם בא להגיד שלום "לא משנה מה יקרה רק אותך אני רוצה בתור הגיסה שלי" "זה כבר לא באחריותי" אמרתי לו והוא הלך להגיד שלום עמדנו שם אחד מול השני הריח שלו כבר הגיע אלי מקילומטרים הייתי אם הראש למטה והוא ישר הרים לי אותו חיבק אותי כ"כ חזק "את הכי יפה שיש" לחש לי באוזן לא רציתי שהחיבוק יפסק זה נראה לי היה הדדי אבל הפסקתי אותו אחרי דקה "תודה נסיך שלי" אמרתי ונתתי לו נשיקה על הלחי והוא הצמיד את השפתים שלו "נדבר אחרי זה" "בטח" אמרתי והוא הלך להגיד שלום המשפחה שלו גם באה אין ספק אמא ואבא הרימו הפקה אחרי שירים וקריוקי ליאל לקח את המיקרופון "אחותי היקרה תסתכלי על המסך ותראי כמה אנחנו אוהבים אותך" והוקרן על המסך קליפ שלי אם השיר של אייל גולן "אהבת חיי" כ"כ התרגשתי תמונות מהילדות ועד עכשיו אם כולם בפזמון כולם התחילו לשיר "את הדבר הכי טוב בעולם הדבר הכי טוב בעולם הזה הזה אהבת חיי הרגש שלי איך הכל השתנה שפגשתי אותך" שמחתי כ"כ הדמעות לא איחרו לבוא הסתכלתי על כולם ובמיוחד על אושרי הוא הסתכל עלי חייך וסימן שהכל בסדר אחרי שהסתיים הקליפ רועי נוי וליאל שרו את מפונקת והקדישו לי אותו היה כ"כ כיף לא רציתי שזה יגמר לקראת 1 ככה כולם הלכו נישארנו לסדר הודתי לכל מי שנשאר ובשעה 2 נכנסתי למיטה אם חיוך ענק אבל אם כאב קטן בגלל אושרי.
הסופ"ש עבר אם כולם הבית היה מלא באנשים שבת אחרונה לאזרחות "זהו הכל מוכן" אמרתי לנוי שסגרתי את המזוודה ובדקתי בפעם האלף שהכל מוכן "אל תדאגי פינוקי יהיה בסדר" אמר,נכנסתי למחר מתרגשת כ"כ,לילה מלא במחשבות עבר עלי שעד שנרדמתי כבר אמא באה להעיר אותי קמתי ובכלל לא הייתי עייפה ישבנו כולם סביב השולחן אוכל וב6 וחצי יצאנו לכיוון הגבעה המקום שכל החיילים מגיעים ומשם לוקחים אותם לבקו"ם,הגענו לשם אחרי 10 דקות רוב החברים כבר היו שם אמא כבר התחילה לבכות חיבקתי את כולם ושאיחלו לי בהצלחה,אושרי בא דקה לפני שיצאתי לאוטובוס חיבקתי אותו חזק "אפשר?" הוא אמר הנהנתי אם הראש התנשקנו נשיקה מלא באהבה אבל אחרי דקה הפסקנו אותה "שיהיה בהצלחה" אמר והתקדמתי לאוטובוס.."לפתוח שעונים שנתיים זוז" צעק נוי עליתי על האוטובוס.דרך חדשה מתחילה לה.


תגובות (1)

אני לא מאמינה שהם נפרדו אבל רציני אושרי יצא סתוםם
תמשיכי דחוף

25/12/2013 14:54
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך