אהבת ילדות עונה 2 פרק 27

18/01/2015 1151 צפיות 2 תגובות

נק.מבט אושרי
"אני אוהבת אותך ומאושרת שה' זיכה אותי במישהו כמוך,לילה טוב מלאך שלי" בתאל שלחה לי את ההודעה בזמן ששמרתי בש.ג עם גיא חבר שלי "מה הפרצוף המאוהב?" שאל "אני כ"כ אוהב אותה אתה לא מבין אפילו כמה" "כן אחי רק לפי המבט שלך אחרי ההודעה אפשר להבין כמה,אין אני רואה אותך אחי כמה חודשים אחרי הצבא ואתה שם לה טבעת על היד" "זה יקרה יותר ממהר ממה שאתה חושב אח שליי היא הבנאדם הכי מיוחד שתפגוש אי פעם בחיים שלך ואני לא הולך לוותר עליה" גיא נתן לי כאפה קטנה בעורף חייך וצעק בבסיס השומם שלנו "אח שליי מאוהב" ואני נקרעתי עליו,כמה דקות אחרי קיבלתי הודעה מהדר "אושרי אתה ער?" "כן כפרה קרה משהו?" "אתה יכול לדבר בטלפון?" "דקה אני מתקשר" "גייא" קראתי לו שמים רגע עין על העמדה יש לי טלפון לעשות "טוב אחי" אמר ונכנסתי לתוך העמדה מתקשר להדר "אה הדרי מה נשמע?" שאלתי אותה שהיא ענתה "ברוך ה' חיים איך אתה?איך בבסיס?" "שבח לאל,עוד יומיים בית הכי חשוב איך היה היום היא נהנתה?" "היה נחמד בהתחלה היא נכנסה קיבל הלם הייתה בטוחה תקפוץ עליה מאיזה מקום מאיזה מקום מאוד התבאסה שלא היית אבל עשינו לה שמח כמה שאפשר" "תאמיני לי הדרי אני רוצה להיות איתה עכשיו יותר ממה שהיא רוצה" "אני בטוחה בזה,אני צריכה לספר לך משהו אבל אני לא רוצה להתערב או לגרום לאיזה בלאגן אבל רק כי זאת בתאל וכמו שאתה מכיר אותה היא תדאג לכולם רק לא לעצמה" "שוטי הדר מה קרה?" "שהיינו במסעדה אני והיא הלכנו לשירותים ושיצאנו משם איזה מישהו אמר לה שלום והיא רק ראתה אותו וישר החווירה ואני מכירה אותה יותר מידי שנים כדי לדעת שהיא מפחדת ממנו,זה לא היה מישהו מהחבורה של שון כי אני מכירה אותם ועם מי כבר בתאל בריב כדי לפחד ככה" הדבר היחיד שעלה לי לראש זה החבר שלה שהיה לה באנגליה וממה שליאל סיפר לי היא מפחדת ממנו וששאלתי אותה עליו היא התחמקה ולא סיפרה לי "תודה כפרה שלי שסיפרת לי על זה,אני ישתדל להגיע מחר לבית תנסי להוציא אותה מחר בבוקר עד הצהריים אל תגידי לה כלום ואני יהיה איתך בקשר" "טוב נשמה שיהיה לילה טוב שמור על עצמך" "לילה טוב מאמי" אמרתי וניתקתי, "יאללה אושרי בוא לפרוק נשק" גיא קרא לי השמירה הסתיימה ועומר ושגיא באו להחליף אותנו פרקנו את הנשק ואני וגיא התקדמנו לכיוון החדר שלנו "מה יש לך אתה בשקט?" "אני חייבת לצאת מחר לבית" "דבר עם כפיר מחר בבוקר בטוח הוא יתן לך" "אני מקווה אחי" אמרתי לו שהורדנו את המדים נשארתי אם בוקסר הדלקתי את המזגן נכנס לישון. "בוקר טוב המפקד" נכנסתי לחדר של כפיר המפקד שלי שהוא כמו אח בשבילי "בוקר טוב כנס אושרי" אמר והתיישבתי למולו בכיסא "איך אני יכול לעזור לך?" "אני יגיד לך דוגרי ולא ישחק משחקים,מה הסיכוי שאתה נותן לי לצאת לבית רבעוש?" "למה קרה משהו בבית חוץ מזה שבתאלי השתחררה" אמר וחייך אלי "לא סתם להיות איתה היא לא במצב הכי טוב שלה" "לך תעלה על א' תצא" "באמת המפקד?" "כן תבוא רק לתדריך יציאה שאתה מסיים להתארגן וכדי לך שאני יקבל תמונה שלכם שהיא מחייכת" צחקתי "תודה המפקד אני אוהב אותך" וטסתי לחדר שלי לעלות לא' מזל שבבוקר כבר עשיתי מקלחת "נו מה הוא אמר" שאל גיא שנכנסתי לחדר "אני יוצא לבית כפרה" בתאל שלחה לי הודעה אבל לא רציתי לענות לה אמרתי שאני יפתיע אותה, הודעתי להדר שאני מגיע לבית אבל שלא תגיד כלום והלכתי לתדריך יציאה אצל כפיר המפקד "יש עלייך הכל?נשק,מחסניות מלאות,פק"ל,דיסקית,כומתה?" שאל "הכל עלי המפקד" בדקנו ביחד שכלום לא חסר והלכתי לש.ג לתפוס טרמפ לכיוון הבית, אחרי רבע שעה עליתי על טרמפ והגעתי לתחנה הודעתי לנתי שיבוא לקחת אותי מהמרכזית אצלנו. אחרי שעה וחצי של נסיעה עמדתי מחוץ לבית שלה אם בלונים וקופסא מלא בשוקולדים לא יודע למה התרגשתי כיאלו זאת הפעם הראשונה שאני נכנס אליה לבית, דפקתי בדלת ונוי פתח "אח של" הוא בא להגיד אבל ישר השתקתי אותו "איפה היא?" והוא סימן לי שהיא במטבח נכנסתי בשקט ושמעתי אותה מזמזת את רציתי אחרייך של אייל גולן ועופר לוי, הנחתי את הקופסאת שוקולדים על השולחן שם והתקדמתי אליה שאני מחבק אותה מאחורה ושם לה את הבלון מקדימה "ים שמיים ועיניים מובילים אותי אלייך מתפל.." "אמממאאא" היא צעקה ונבהלה ברגע שהנחתי עליה יד מחבק אותה קרוב אלי ולוחש לה את מילות השיר באוזן "חיייים שלייי" היא צעקה וקפצה עלי "מא..מי את חוו..נקת" אמרתי בזמן שהורדתי אותה ממני "מה אתה עושה כאן יפה שלי" אמרה בזמן שהיא מלטפת אותי ואני מתענג על המגע שלה שמצמרר אותי כל פעם מחדש "שמעתי שהבנאדם הכי חשוב לי בעולם קצת מצוברח אז באתי לעשות לו שמח,אבל בלי נשיקה בלי כלום נראה לי אני יחזור לבסיס" "חח מה אתה אומר מאמי?יאללה בוא" אמרה ומשכה אותי אחריה לחדר "בלי שטיות" צעק נוי "תסתום הבנאדם חזר אחרי 14 יום לבית" היא צעקה לו והוא זרק עלי כרית נכנסו לחדר שלה והיא משכה אותי לנשיקה מטורפת שאנחנו נופלים על המיטה שלה "מאמי אין לי אוויר" אמרה שהיא מתנשמת ירדתי מעליה שכוב לידה מחבק אותה קרוב אלי "כ"כ התגעגעתי,אני לא יכולה להיות בלעדייך הרבה זמן" נשקתי לה במצח "גם אני יפה שלי אבל זה קטן עלינו" "תוריד נעליים ונילך לישון?" שאלה "אני יוריד נעליים אבל אני צריך לדבר איתך על משהו" "מה קרה?" ראיתי איך היא נלחצת "אל תלחצי חיים שלי" משכתי אותה אלי מחבק הכי חזק שהיא תדע שתמיד יהיה מי שיגן עליה וכתף חמה כדי לבכות עליה "אני יודע שפגשת במישהו במסיבת שחרור שלך אבל אני רוצה שזה יבוא ממך" היא התחילה לבכות "זה קרה באנגליה.." התחילה להגיד וככה אני יושב במשך 40 דקות ומקשיב לה על מה שהיא עברה "אני לא מתכוונת לאבד אותך בגללו לא אכפת לי מה יהיה ומה יקרה הספיק לי יותר מידי פעמיים לוותר על האהבה הזאת אני אוהבת רק אותך" "אנחנו לא נוותר והכול ימשך כרגיל הוא לא התקרב אלייך כל עוד אני פה כדי לשמור עלייך ולהגן עלייך בגופי אמרתי מלטף אותה "תישאר לישון איתי" "אני חייב להתקלח כפרה" "אין בעיה אני מחכה לך פה",לקחתי בגדים שיש לי אצלה ונכנסתי למקלחת אחרי 20 דקות של מקלחת של בית יצאתי ראיתי אותה כבר רדומה על המיטה שלה שלחתי לאמא שלי הודעה שאני נשאר לישון אצלה ומחר אני יבוא בבוקר לבית שלא תדאג,נכנסתי מתחת לשמיכה איתה מחבק אותה קרוב אלי והולך לישון הכי טוב בעולם שהיא לידי.


תגובות (2)

תמשיכי מושלם!!!! אושרי ובתאל כאלה מושלמים!!

18/01/2015 12:57

כדאי* יתקרב*
די אוףףףףף זה מושלם כלכך :(((((((((((((((( אני בוכה פה זה לא פיייר הם כלכך יפים תמשיכיי

18/01/2015 13:17
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך