אהבת ילדות פרק 15

31/10/2012 1662 צפיות 2 תגובות

"נווווו" "היא לא רוצה לשמוע ממני" אמר ופשוט התפרק על הכתף של אושרי.
עמדתי שם מול אושרי שמחבק את שלומי והוא פשוט מתפרק לו "אחי תירגע רגע" אמר לו אושרי "מה קרה מה אמרת לה?" "בתאל" הוא פנה אלי "זה בסדר שתשאירי אותנו לבד אני צריך לדבר איתו" "בטח מאמי" והסתכלתי על אושרי "אני התקדם לכולם" "שלחי לי הודעה שהגעת אליהם" "סבבה" הבאתי לו נשיקה קטנה והתרחקתי מהם. אחרי הליכה של 5 דקות הגעתי לכולם ראיתי איך כולם שם שמחים ומאושרים,עוד מעט אנחנו די נתפרק כל אחד הולך לצבא לא יהיו לנו את הימים האלה של הביחד.שלחתי להדר הודעה שאני יודעת מה קרה ושאני מעדיפה לתת לה קצת את השקט והלבד שלה ומחר על הבוקר אני אקפוץ אליה."איפה אושרי?" "הוא מדבר עם שלומי" "חיים שלי כמה אני שמחה שחזרתם" אמרה לי אור ודפקה לי נשיקה בלחי ללא ספק היא הייתי מסטולה "חחחח איפה איפה חבר שלך ככה נותן לך להתנהג אני יראה לו מזה" "חחח אני בסדר סך הכל בראש טוב..איזה כיף שאת וליאור ככה בקשר טוב אני מאושרת מזה!!" הפעם אני זאת שהבאתי לה נשיקה בלחי "אתם מדהימים יפה שלי תשמרו על זה". אחרי חצי שעה הייתי שפוכה והתחיל להיות לי קר אושרי לא חזר "איתיווש" "אה כפרה? איפה חבר שלך נטש אותך?" "חחח הוא מדבר עם שלומי..תביאי לי את המפתחות של האוטו שלך אני ולינוי רוצות לשבת שם נהיה קר" "בטוח?תישארו פה עם כולם כמה דקות נתקפל" "אנחנו נתקדם חיים שלי" "קחי כפרה" קראתי ללינוי והתקדמנו לכיוון של החנייה."הופה הופה תראו מה יש לנו פה איזה הפתעה בחוף הים" צצו לנו חבורה של בנים, לינוי ישר החזיקה לי את היד "מה שתי יפות כמוכם עושות פה ועוד לבד" "תן לנו לעבור" אמרתי ובאתי לעבור אבל הוא לא נתן לנו "למה נראה לך שאני אתן לכן?חחחח" והוא גיחך "יא בן זונה אתה לא יודע עם מי אתה מתעסק" אמרה לו לינוי "הופה מישהי פה פתחה את הפה דווקא אתן נראות בנות מהביוקר" והוא ליטף את לינווי אושרי התקשר אלי אבל לא עניתי לו הוא המשיך עוד איזה כמה פעמיים שמתי את הפלאפון על שקט בכל זאת הוא בן ופחדתי שאם הוא ישמע הוא יעשה לי או ללינוי משהו "תעזוב אותה מה אתה לא מבין מה איך לך כבוד לבחורות?!?" "מעניין במי אני יתחיל" "טוב אתה מתחיל לעלות לי יותר מידי על העצבים עם הפה המסריח שלך והחבורת כלבים שיש לך פה עשה טובה זוז מהדרך" משכתי את לינוי איתי והתקדמנו ראיתי שם מישהו מוכר הוא הסתכל עלינו והוריד את הראש אחרי זה הוא הלך לחבר שלו אמר לו משהו בלחש "את חברה של אושרי אוחיון?!" "כן!" אמרתי והסתכלתי על אותו נער שהיה לי כ"כ מוכר ולא הבנתי מאיפה."יווואוו איזה פאדיחות" הוא אמר לחברים שלו "מה הולך פה לחשה לי לינוי?" "אין לי מושג אבל בואי נתקדם לאט לכיוון החוף" "בתאלללללל" שמעתי צעקה והסתובבתי ראיתי את אושרי נכנס בין שני בנים "למה לא ענית לי יא משוגעתת את יודעת לאיזה סרט הכנסת אותי?השתגעתי מרוב דאגה,אושרי הרים לי את הראש הסתכלתי עליו ולא עניתי ואז הוא שם לב למצב שהיינו בו אני הוא ולינוי באמצע מוקפים בגברים ובאמצע עומד עוד גבר אושרי הסתובב אליו "אלמוווג אח שלי..מה קורה כפרה?" אמר לו אושרי והביא לו חיבוק הסתכלתי על לינוי רצתי ומשכתי אותה איתי לאוטו של איתי "תיכנסי מהר נו תיכנסי" נכנסו ונעלנו את עצמנו שם. איזה הקלה הרגשתי באותו רגע. "ליני מזה היה מאיפה אושרי מכיר אותו?" "אין לי מושג בת אבל זה היה מוזר גם ראית איך שהוא שמה את השם שלו ושאת חבר שלו הוא ישר קיבל הלם" כל החבורה שלנו באה לכיוון האוטו של איתי פתחתי טיפה את החלון "אושרי איתכם?" "לא הוא נשאר שם לדבר עם הבן הזה" אמרה לי דניאלה ופתחנו את האוטו "מה הוא עשה לכם?" "את לא מבינה אנחנו מתקדמות ופתאום הם מקיפים אותנו ולא נתנו לנו לעבור וראיתי שם מישהו מזה מוכר ואחרי איזה 2 דקות הוא יוצא לי ביציאה "מה את חבר של אושרי אוחיון" ואז אושרי בא וחיבק אותו נישק אותו אני יודעת מה. אחרי 2 דקות היה לי טלפון "אהוב ליבי" "הלו" "חיים שלי לאן הלכת?" "לאוטו" "טוב בואי רגע מישהו רוצה לבקש ממך סליחה" "אושרי אני לא מתקרבת אליהם אני מפחדת ואף אחד פה לא במצב שללכת עכשיו עד לאיפה שאתה נמצא." "הנה אני מתקדם אלייך תהיי איתי בטלפון" "לא נו תבוא לפה" "נו כפרה יאללה בואי אני רואה את המכוניות את רואה מישהו מרים יד זה אני" "טוב אני באה" "התקדמתי אליו ואחרי הליכה של דקה הגעתי אליו "מי זה שדיברת איתו?" "בן דוד שלי אלמוג" והוא חיבק אותי "מה הוא אמר לך?" "סתם מאמי עזוב בוא נחזור לכולם" "אושריי" הסתובבנו וראינו את אלמוג בא לכיוון שלנו עמדנו שאושרי מאחוריי מחחבק אותי ותפסתי לו חזק ביד "תקשיבי בתאל אני ממש מצטער לא ידעתי שאת חברה שלו" "יש לך מזל שאתה משפחה שלו אבל שבחורה אומרת לא אז זה לא תלמד ותכבד בחורות." "סגור".אושרי אמר לו ביי והתקדמנו לכיוון המכוניות חלק כבר נרדמו אני שיר ודניאלה עלינו על ההגה והתחלנו לנסוע לכיוון הבית.
"חיים שליי..אני לא יכולה לראות אותך ככה מה קרה?" אמרתי להדר שנכנסתי לחדר שלה וראיתי אותה בשעה 3 עדיין עם פיג'מה וכל העיניים שלה אדומות."הוא התנשק עם נוי" אמרה וזה כבר היה בלי דמעות חיבקתי אותה "למה? בתאל למה?במה היא יותר טובה ממני?מה אני לא יכולה לסמוך עליו שהוא יוצא עם חברים ושותה קצת? "יפה שלי לפי מה שהוא אמר לאושרי זאת היא שהתנפלה עליו ונישקה אותו והוא ישר העיף אותה..אם הוא לא היה אוהב אותך הוא לא היה בא ומספר לך,הוא כבר כמה ימים מסתובב ככה עם פרצוף תשעה באב" "אני יודעת אבל רק עצם המחשבה שמישהי אחרת נישקה אותו בזמן שהוא איתי ביחד..זה הורג אותי" "נסייכה שלליי..אתם אוהבים יותר מידי ריב ראשון אחרי חצי שנה אל תזרקי את זה סתם בגלל פוסטמה אחת יום חמישי יש לאושרי יום הולדת תבואי ותראי לו מי את." "קשה לי בתאלי קשה לי" חיבקתי אותה דיברנו עוד קצת על כמה דברים ויצאתי ממנה.הלכתי למרכז אצלנו להביא לאושרי את המתנה שקניתי לו "שלום ילדה יפה" "מה נשמע קובי?" "הכל טוב כפרה מה איתך?" "ברוך ה' בסדר..המתנה מוכנה?" "בטח" "תודה נשמה שלי להתראות." "מזל טוב נשמה שלי ביי".יצאתי מהחנות של קובי והלכתי לבית. החבאתי את המתנה בחדר של שרה והתקשרתי אליו."אהובת לבבי היפה בנשים" "אושריי?" "מה נשמע אהבה של אושרי?התגעגעתי" "גם אני חיים..מוכן למחר?" "ברור" "איפה אתה?" "בעבודה אני מסיים רק ב-12 אולי תבואי אלי התגעגעתי" "אמרתי לך שאני צריכה היום להישאר עם שרה אבל מחר מחכה לנו יום מדהים" "טוב נסיכה שלי יש לי פה לחץ אני אתקשר שאני אצא מעבודה אווהב אותך" "אוהבת אותך נאני שלי" וניתקנו. התקשרתי לנתי "שלום גיסתי היפה" "מה הולך גיסי?" "וואלה כפרה מארגנים לך את הבית..מה איתך?מתי את באה?" "אני עכשיו נכנסת להתקלח אני אתרגן ואני יבוא" "טוב נשמה שלי מחכה לך." "נכנסתי להתקלח ויצאתי אחרי 25 דקות לבשתי חצאתי מלמלה טיפה גבוה בצבע ורוד עם גופיה לבנה ונעל עקב בצבע בז,העברתי על השיער פן בקטנה,התאפרתי מייק אפ,מסקרה,סומק ואודם ורוד אירגנתי תיק למחר לקחתי את המתנה וביקשתי משרה שתיקח שתקפיץ אותי לבית של אושרי אחרי כמה דקות הגענו ירדתי מהאוטו לקחתי את הדברים ונכנסתי לבית של נתי ואושרי."וואי זה מהממם תודה תודה תודה" וחיבקתי את נתי ומיטל הם עזרו לי לסדר את הבית "את החדר לא סידרתי כי רציתי לראות מה את אומרת אבל בואי נעלה עכשיו נסדר אותו" אני ומיטל עלינו לחדר על המיטה שמתי לו את המתנה ורשמתי מזל טוב מהפרחים היבשים ועל הרצפה שמנו נרות שרשום i love you פיזרנו את הבלונים בכל הבית עד החדר שלו הכנתי ארוחת ערב לי ולו ובשעה רבע ל12 נתי ומיכל הלכו להביא אותו לא האמנתי שזה אמיתי שבאמת אנחנו ביחד חלמתי לי בהקיץ והשעה 12 הגיעה ב-12 נתי עשה לי צלצול הלכתי ליד המערכת שלהם עשיתי את כל הבית חושך ובשנייה שהוא פתח את הדלת הפעלתי את המערכת והיה האת השיר שלנו "השער לגן עדן".ראיתי איך הוא בהלם הוא עלה לחדר שלו ועמד בפתח עמדתי מאחוריו שהוא עוד לא מבחין בי אחרי חצי דקה הוא הסתובב וראה אותי "את לא נורמלית" אמר וסחף אותי לנשיקה ארוכה."מזל טוב חיים שלי" "יפה שלי אבל לא היית צריכה" כיבינו את הנרות הדלקנו את האור "תפתח את המתנה" ישבנו על המיטה והוא פתח אותה קניתי לו קופסא של לב שמתי בה מלא שוקולדים וסוכריות גומי ברכה ענקית על הברכה יש שרשרת מכסף ב"חי" וצמיד שרשום עליו "אני אוהבת אותך בתאל" ירדנו לאכול "את מדהימה חיים שלי" סיימנו לאכול ועלינו לחדר התנשקנו ולאט לאט זה קרה-שכבנו פעם ראשונה שלי.
קמתי בבוקר בשעה 8 וירדתי למטבח חתכתי סלט ירקות הוצאתי מעדני הכנתי חביתה וטוסטים עליתי להעיר את אושרי. "כבר קמת?" "כן נסיכה שליי בואי" "בוא נרד לאכול יש לנו יום ארוך שהאוכל לא התקרר" אני בא יפה שלי כמה דקות." בינתיים ירדתי ללמטה ארחתי את השולחן ואחרי 5 דקות אני מרגישה שמישהו מחבק אותי "למה מגיע לי כל הטוב הזה תזכירי לי?" "חחחח כי אני אוהבת אותך" ישבנו לאכול ואחרי חצי שעה עלינו להתארגן אני לבשתי ג'ינס כהה גופיה ורודה ונעל סניקרס בצבע כחול גי'נס אושרי לבש חולצה לבנה ברמודה בצבע כחול ונעל לבנה חתיך שלליי..נסענו לכיוון הספא הזמנתי לנו 2 מקומות הגענו לשם החלפנו לבגדי ים עשינו מסאז הייתי בגקוזי היה כיף.כל היום שלחו לו הודעות והתקשרו אליו בסביבות 2 יצאנו משם.ובשעה 3 הגענו לבית "חייים שלי תודה תודה על הכל אין כמוך את מיוחדת" "ניפגש בערב נסיך שלי זה עוד לא נגמר כל החגיגות" "את מטורפת" "אז מתי קבענו ב-9 אתה בא?" כן כפרה" שרה התקשרה אלי "אני פה מחוץ לבית אני כבר נכנסת" "אושרי איתך?" "כן למה?" תכניסי אותו" "טוב שרוש" "יאללה תחנה שרה רוצה לראות אותך" החננו ונכנסו לבית שרה ואבי דיברו איתו אמרו לו מזל טוב גם רועי בא. אחרי 20 דקות אושרי הלך "שרוש בואייי" צעקתי לה והיא עלתה לחדר שלי "תסגרי" "הופה הופה מה יש לך לספר לי" "שכבנו" אמרתי ונהייתי כמו עגבנייה "מזל טוב קטנטונת" אמרה לי "איך אני שמחה לראות אותך ככה את לא מבינה כמה את כמו הבת שלי הקטנה" חיבקתי אותה "גם את כמו אמא שנייה שלי" אמרתי אבי קראה לה אז היא יצאה,הלכתי לחדר של רועי "מתי היום המסיבה?" "ב-9 וחצי אני מביאה אותו..תקשיב שנייה" "אה כפרה" "שכבנו" והסתובבתי לא יכולתי להסתכל עליו מרוב הפאדיחה והבושה בכל זאת אחי הגדול רועי התקרב אלי והתחיל לדגדג אותי "מזל טוב נסיכה..וואי וואי איזה שיחה הולכת לי ולו להיות היום" "בלי שטיות רועי" "שום שטיות נראה עכשיו אם הוא יעשה משהו לא במקום" צחקתי התקשרתי לבנות עשינו וועידה סיפרתי להם ששכבנו "סוף סוף" אמרה הדר "חחח מה אני יעשה זה היה צריך להיות מושלם וככה זה היה" דיברנו עוד קצת.
ב7 וחצי התחלתי להתארגן שמתי לי מוזיקה נכנסתי להתקלח ויצאתי אחרי חצי שעה מרחתי את הזמן,מרחתי קרם גוף ספייד סטיקס לבשתי לבנים שמלה שחורה סטרפלס צמודה עם חגורה זהב,שרה עשתה לי פן ובקצוות עשיתי בייביליס שרה גם איפרה אותי מייק אפ,רימל,איילנר,סומק,קצת צלילית בגוון של חום וכמובן אודם נעל עקב שחורה שמתי את האקססוריז הזהב שלי-שרשרת עם השם,2צמידים מרוקאים שעון שחור זהב,ועגילי חישוק קטנים בזהב. "מהמממתתת שליי" אמרה לי שרה והתחילה לצלם אותי "רועי בוא תראה איך הנסיכה גדלה לנו" חחח צחקתי רועי נכנס לחדר וגם מור "שאני ימות על היפה הקטנה הזאת"צחקתי אני ומור עזרנו לרועי להתארגן וב9 אושרי בא "בתאלי אושרי" ירדתי למטה איזה מהממם הוא היה חולצה שחורה מכופתרת עם ג'ינס כהה ונעל שחורה של פולו פשוט חתיך "חיים שלי" "חייב לצלם אותכם ככה תעמדו" ישר שרה פקדה עלינו היא מתה על צילום ותמונות. הצטלמנו קצת אמרתי לה שתעכב אותנו בכוונה רועי ומור כבר יצאו."יאללה מתוקים שלי תהנו אושרי שמור על האוצר שלי" בדיוק יצאנו ואבי נכנס "הופה הופה..תגידי בא לך לצאת איתי?" חחח צחקנו "היא שלי אדון אבי" ואושרי חיבק אותי "יאללה תהנו נשמות שלי ובלי שטיות כן" וקרץ לנו עין עלינו על האוטו ונתי התקשר לאושרי "מה נתי?" "איך אני יבוא עכשיו לבית אנחנו גם ככה באיחור" "טוב טוב אני בא" אמר והיה עצבני."לאן מאמי" "לא יודע גם מה עכשיו המטומטם הזה רוצה ממני 2 דקות ועפים טוב?" "טוב נשמתי אל תיהיה עצבני רק" שהגענו לרחוב שלחתי לנתי הודעה אושרי החנה ויצאנו מהאוטו הוא התקדם טיפה מלפני ואיך שהוא פתח את הדלת ישר כולם צעקו לו "הפתעה" וקפצו עליו. נכנסתי לכל הבנות אמרתי להם שלום ישר החמאנו אחת לשנייה,עשינו תמונות,רקדנו היה כיף אחרי רבע שעה אושרי בא אלי "אהוובתי תודה יפה שלי אני מאוהב בך נשבע" "אין על מה מאמי שללי" והתנשקנו. בין האורחים היה גם אלמוג דוד שלו לא הכרתי את כולם אבל היה כיף עמדתי עם הדר ודיברנו ופתאום אני שומעת את אושרי ברמקול "חברים שלי תעשו רגע מעגעל.. אני מודה לכולכם אוהב כל אחת ואחת ממכם אבל יש מישהי שמגיעה לה את התודה הכי גדולה בעולם שבזכותה כל בוקר אני קיים עם חיוך בתאלי חיים שלי תודה על הכל אני אוהב אותך השיר הבא בשבילך" הוא שם את "לוחמת" השיר שלי ורקדנו סלואו שכולם מסביבנו במעגל,התפאדחתי רצח "חיים שלי אחרי זה תבואי איתי רגע אני צריך להביא לך משהו" "טוב מאמי" אחרי 3 דקות השיר נגמר כולם חזרו לרקוד להשתגע ורק אני ואושרי יצאנו רגע לבחוץ "מה ממי" אושרי הוציא קופסא "קחי נסיכה שלי" "מזה?מה אתה משוגע?" פתחתי את הקופסא ושם היה צמיד דק מזהב שרשום עליו אושרי&בתאל "מאמיייי לא היית צריך" "שששש אחרי כל מה שעשית בשבילי זה כלום" "אני אוהב/ת אותך" אמרנו ביחד והתנשקנו.


תגובות (2)

פרק ממש יפה אבל לא הבנתי למה היא סיפרה לכל העולם שהם שכבו

01/11/2012 12:05

תודה בנות אני ממש שמחה שאהבתם :)..היא סיפרה רק לאנשים הקרובים אליה שזה החברות רועי ושרה מאמי

01/11/2012 14:54
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך