אוהבת או לא אוהבת זאת השאלה? הקדמה

11/06/2013 746 צפיות אין תגובות

שלום שמי נוי אני מכונה נויוש נורניו נרניה וכולי……. יש לי שיער שטני בהיר אימי אומרת שיהיה ליע עוד מעט בלונדיני. עניים אפורות מושלמות.! רזה באופן מושלם גבוהה ריסים ארוכים ושפתיים מלאות.
החברות הכי טובות שלי:
מיכל: רזה גבוהה שיער בלונדיני ארוך ארוך פסים וורודים יפים לדעתי. עניים ירוקית כמו.. אמממ נו צבע ירוק כהה.
רונה: אפרו אמריקאית (שחומה) שיער שחור מופרע ארוך.עניים כחולות כאלה אבל כחול חזק רזה גבוהה לדעתי מ-ה-מ-מ-ת!! לא אכפת לי עם צבע עורה שחום!!!
עדי: עיני דבש שיער זהוב מטולטל עד לאמצע הבטן נמוכה, בין רזה לשמנה.
ג'יסיקה: מאמריקה שוטף אנגלית ושוטף עברית מהממת עניים חומות ירוקות זהובות אפורות (התיאור שלי) שיער טלטלים ארוך עד התחתגבוהה חכמה!! אני מאוהבת בה!
מעיין: כופי אני!! XD שיער שטני כהה עניים אפורות חומות רזה גבוהה אני אני גידלתי אותה האכלתי לימדתי ההכל!!! היא אחותי!
חברים הכי טובים:
נתנאל: חבר של מעיין: גבוהה שחקן כדורסל כמו רוב הבנים שרירי בלונדיני עניים כחולות.
דור: חבר של עדי: גבוהה (מתכופף מאוד בכדי לנשק את עדי D:) שיער שטני כהה עניים כחולות חתיך ושרירי.
רפאל: אמא!!! חתיכי!! מתה מתה עליו הוא כמו אחי כמו מעיין אני אני אני גידלתי את שניהם!!!! הן שלי הם לא הולכים לשום מקום בלעדי או ברשותי! שיער חתיכי אני לא יכולה שחור נוטה לצד מסירוק וג'ל ערסי הערסים, צבוע לבלונד חיוכי כובשי מתה עליו אחי התאום אחים בנשמה!!!! עניים תכולות מי שלא חושב שהן יפות מת על הפעם הראשונה שאומר 'לא נראה לי' הוא קטן ממני בשנה הוא בן 15. יש לו חברה ששמה הדר יפה אממ שיער שחור עניים ירוקות, גובהה רזה מהממת.
גורן: חבר של רונה: גם שחום אבל חתיכי!! שיער שחור נוטה לפנים 2 הליקסים בשתי האוזניים גבוהה שרירי בלה בלה כמו כולם.
דניאל: חבר של מיכל: שחור ערסי ערס כמו רפאל!! עניים ירוקות כמו כולם בלה בלה.
ג'ייסון: חבר של ג'סיקה: ברור הם הגיעו לארץ יחד יש לו שיער שחור ארוך אסוף לקוקו עניים חומות גיטריסט חתיך משחק כדורסל.
דן!!!!: חבר שלי ברור: חתיכי נשמה טהורה האוויר לנשימה בלעדיו אני לא חיה…. אימו שחור כזה יפה כן סתם מהמם מעלף חיימי!!! עניים כחולות תכולות בוהקות שבלילה רואים כאילו הם פנס. שרירי חבל"ז!!! מתה עליו…..
הכל הלך מושלם עד ש… מישהי נכנסה להריון……
-פרק 1 הכירות הקבוצה-
" שירן בד ניוז (חדשות רעות)" הוא אמר ובא אליי "וואט תה בד ניוז? (מה החדשות הרעות)" אמרתי והתקרבתי "אני עוזב ללונדון מצטער" הוא אמר עם עצב " ג'ייק אבל אתה עוזב אותי????" שאלתי "לצערי הרב כן!!" הוא אמר ורכן לעברי לנשקי התחמקתי ואמרתי: " סתום!!!!!!!! לך ממני לעזאזל איתך יכולתה לומר עוד לפני יום השנה שלנו שזה היום יא דפקט!!" צעקתי עליו והעפתי לו כפה אך הוא תפס בידי "תרגעי!!!! אני לא אשם עכשיו עזבי אותי" הוא צעק והלך. נפלתי ארצה ובכיתי….,…….. סוף ההצגה הוילונות כיסו אותי ושם קמתי מתפקעת מצחוק…… " ליאור עבודה טובה חחחח" אמרתי עוד צוחקת שחבל"ז " תודה נשמה גם את עשית עבודה טובה" אמר וקרץ לי אוייש אני מבינה את זה!!!! ואני כועסת " עלאק צנוע" הוא התכוון שלא עשיתי עבודה טובה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך