אוויר לנשימה- פרק 10

Noa and adi storys 13/05/2015 926 צפיות 2 תגובות

פרק 10:
~בוקר~
נקודת המבט של תומר:
"קום" שמעתי את עדן אומר לי ומעיף עליי כרית, הזזתי אותה מעליי עייף, בקושי הצלחתי להירדם אתמול מרוב מחשבות עליה. קמתי לשירותיים והסתכלתי במראה, מה הולך להיות איתי עכשיו? אני יצליח להשיג את הכסף? אני יצליח להיות מורה למוזיקה כאן כשהיא פה איתי, באותה עיר, באותו בית ספר? משגעת אותי רק המחשבה שהיא כמה חדרים ממני, איך אני יתמודד עם זה חצי שנה? "נו צא כבר" אמר עדן דופק בדלת "טוב, תירגע" אמרתי בקול צרוד מעייפות וצחצחתי שיניים
"אז יש יום חופשי היום?" שאלתי את עדן שחיכינו למעלית שם מעליי את הכובע של הז'קט ותוחב את ידיי לכיסים "כן" ענה "שמעתי שמארגנים מסיבה לשכבה היום" הוסיף ולפתע שמעתי צחוק מוכר ונעים מהמסדרון, שלפתע הופיעה בר עם עוד שני בנות, חייכתי אליה חיוך קטן והיא אליי ובדיוק המעלית נפתחה. ראיתי את אחת הילדות בעלת עיניים כחולות ואת עדן מחליפים מבטים אך התעלמתי מביט בבר שהזיזה את הפוני שלה לצד ונשענה על המראה מולי מביטה לרצפה בשתיקה.

אני ועדן הינו בבריכה של הבית ספר שאני מחפש בעיניי את בר. "היי!" לפתע הופיעה מולנו אחת "יש היום בערב מסיבה לכול השכבה במועדון" הוסיפה והביאה לי פלייר "מקווה לראות אותכם" הוסיפה והמשיכה להסתכל עליי, היה לה שיער בלונדיני מסולסל ועיניים ירוקות, והיא לבשה שמלה לבנה שהראתה את הביקיני האדום שלה. "תודה" אמרתי לה בחיוך וגם עדן והיא הלכה "ואו אם ככה הולכות להיות פה כול הבנות…" אמר וצחקתי מוריד את חולצתי ונכנס לבריכה בקפיצת ראש, כשהרמתי את ראשי הרגשתי כמה מבטים נעוצים בי, אבל ראיתי רק את בר יושבת על שפת הבריכה עם חברות שלה מסתכלת עליי מחייכת קצת ואוטומטי עלה גם בי חיוך, אני חייב לדבר איתה.
נקודת המבט של בר:
"ואו מי זה החתיך ממול?" שאלה אליסון והסתכלתי קדימה מגלה את תומר, הוא פשט את חולצתו וקפץ לבריכה בקפיצת ראש, הוא היה כל כך חתיך וגברי מיד עלה בי חיוך וכמה מהבנות מסביב הסתכלו עליו כשלפתע ראה אותי וחייך גם. "עזבי אותו ראית את זה שלידו?" אמרה אלינור והסתכלה על עדן ואני ואליסון צחקנו, "תקשיבו, שמעתי שיש היום מסיבה במועדון הולכים?" שאלה אליסון ואני ואלינור הסתכלנו אחת על השנייה "בטח" אמרנו ביחד וחייכנו. "אליסון בואי נלך להביא שתייה" אמרה אלינור והיא ואליסון קמו "רגע אני יבוא איתכן" אמרתי אבל הן כבר הלכו ולפתע הרגשתי מישהו יושב לידי, הסתכלתי וראיתי את תומר צמרמורת עברה בי, הינו די קרובים, בעצם מאוד. "היי" הוא אמר "היי" אמרתי גם וזזתי קצת ולפתע הבנתי למה אליסון ואלינור הלכו וגיחכתי "מה מצחיק?" שאל מחייך "סתם, לא חשוב" עניתי ושתקנו "אה…תודה על המשחה היא עזרה לי מאוד" אמרתי "אין בעד מה" אמר "הייתי די מופתע לראות אותך כאן" הוסיף והסתכלתי עליו "גם אני " אמרתי והוא חייך אליי "נו אתה בא?" לפתע מישהו צעק לתומר והשפריץ עליו מים וחיוכו ירד והוא הסתכל על עדן במבט אימה, "מישהו הזמין קולה?" לפתע שמענו את אליסון והסתובבנו הן החזירו כוסות קולה והביאו לנו "אתם באים למסיבה היום?" אלינור שאלה אותם "כן ברור" ענה לה עדן והתיישב לידה ואני ותומר הסתכלנו אחד על השני מחייכים.


תגובות (2)

תמשיכי אני מכורה לכתיבה שלך

13/05/2015 20:08
סיפורים נוספים שיעניינו אותך