Noa and adi storys
היי בנות, לפני הכול אני מצטערת שאני מעלה לכם פרקים בקצב איטי אני שמתי לב לתאריכים אתמול ובאמת יש הפרש בין הימים אבל עכשיו סוף שנה ועוברים עליי הרבה אירועים ויש דברים שאני צריכה להספיק אז אני מתנצלת מראש, אני מקווה שאני מפצה אותכן בפרקים ושאתן נהנות לקרוא וכמובן שאני ישמח להערות. אוהבת המון!!

אוויר לנשימה- פרק 18

Noa and adi storys 13/06/2015 824 צפיות 3 תגובות
היי בנות, לפני הכול אני מצטערת שאני מעלה לכם פרקים בקצב איטי אני שמתי לב לתאריכים אתמול ובאמת יש הפרש בין הימים אבל עכשיו סוף שנה ועוברים עליי הרבה אירועים ויש דברים שאני צריכה להספיק אז אני מתנצלת מראש, אני מקווה שאני מפצה אותכן בפרקים ושאתן נהנות לקרוא וכמובן שאני ישמח להערות. אוהבת המון!!

פרק 18:
~פלאשבק~
"כריס מה עשית?" שאלה אליסון ישר "אה. לא ראית מה יש בקבוצה של השכבה?" שאל ועיניה הוצפו דמעות "את בוכה? לא נורא גם…" אליסון ניתקה לו בפנים לא מוכנה לשמוע את הקול שלו מיד היא פתחה את הווצאפ שידיה רועדות רואה את התמונה מהמועדון והתגובות שמתחת מתחילה לבכות.
~סוף פלאשבק~
"אני לא מאמינה" אמרתי והרגשתי את דמי רותח מזעם ואת פניי נעשות חמות, מיד קמתי ויצאתי מהחדר "מה את עושה?" שמעתי את אליסון ולפתע מסוף המסדרון ראיתי אותו יוצא מהחדר של תומר איתו "אתה לא ניצחת, עשית פאול" אמר לו תומר שלפתע שם לב אליי מתקדמת אליהם זועמת "מה קרה בר?" שאל אבל התעלמתי ובשנייה נתתי לכריס סטירה לפנים שהשאירה לו סימן אדום, תומר הסתכל עליי בהלם "אם אני יראה אותך אי פעם מטר ליד אליסון מבטיחה לך שהיה לך עסק חמור מאוד איתי" אמרתי לו מעוצבנת, הולכת בחזרה לחדר משאירה אותו המום.

נכנסתי למקלחת שוטפת את היום הזה מעליי לובשת מכנס קצר לבן וחולצה רופפת אפורה של בית "רגע" אמרתי שנשמעה דפיקה בדלת זה היה שון "וא…אממ היי" אמר מובך "היי" אמרתי מכניסה אותו "שמעתי שמישהי אלימה במסדרון" אמר מחייך מתיישב במיטתי "כן, עזוב סיפור ארוך" אמרתי מסתכלים אחד על השני "מה…קרה משהו?" שאלתי "כן, הבטחת לבוא לאימון ולא באת" אמר מתיישב לידי "מה זה היה היום?" שאלתי "כן, אבל לא נורא סולח לך" ענה ונשכתי את שפתיי "סליחה" אמרתי "שטויות, ולא באתי בגלל זה" אמר מחייך "אז למה?" שאלתי "יש היום מסיבה במועדון אז…אני ואת הולכים" קבע וחייכתי אליו.

"בואי" אמר ומשך אותי לרחבה הינו כבר במועדון עם אליסון אלינור ועדן, אלינור ועדן הלכו לרקוד ואליסון ישבה בבר "מה קרה לאליסון?" שאל אותי שון במוזיקה הרועשת "סתם, יום מבאס" עניתי והתחלנו לרקוד כשלפתע שון הצמיד אותי אליו וכך גם עדן ואלינור עשו, לפתע בקצה הרחבה ראיתי את תומר מביט בי בזמן שהוא מנשק את אשלי גם פה אני רואה אותו! "בוא לשתות" אמרתי לשון והתיישבנו בבר "ודקה" אמר לברמן "קרה משהו? את נראת חיוורת" אמר לי שון ולפני שהספקתי לענות שמענו "בייבי מה אתה רוצה לשתות?" שאלה אשלי את תומר ושון הסתובב אליי בחזרה "כלום" עניתי מחייכת מצמידה את הכוס שלי לשלו ושותה "הופה! מישהי למדה" אמר מחייך ושתה גם הסתכלתי על הרחבה מבחינה באליסון רוקדת עם מישהו צוחקת בזמן שכריס מסתכל עליה שסופי נמרחת עליו, מגיע לו שימות מקנאה, הפנתי את מבטי לבר שוב וראיתי את תומר ואשלי מתנשקים בלהט ודמיינתי, פשוט דמיינתי איך זה להיות במקומה תומר פקח את עיניו לפתע ומיד הסטתי את מבטי אבל הוא תפס אותי וחייך "אה!!" לפתע צרחתי שמישהו הרים אותי על ידיו "שון" אמרתי מבוהלת והוא הוריד אותי מודעת לכך שתומר מבחין בנו ורציתי להחזיר לו, להחזיר לו על כול מה שהוא עשה לי משכתי את שון אליי מהצווארון שלו והוא החזיק במותניי וברגע שפתיי התרסקו על שלו לנשיקה עמוקה ולוהטת כשהוא מרים אותי קצת כדי שאני יגיע לגובה שלו, באמצע הנשיקה פתחתי את עיניי שאני מול תומר כשעיניו שולחות אש לא מתביישת להביט לו ישר בעיניים יודעת שזה האלכוהול שבדמי, גם אני יכולה לשחק במשחק הזה. "ואו" אמר שון שעיניו עדיין עצומות מחייך אליי ואני אליו והמשכנו לרקוד "הופה מי זאת השובבה הזאת?" אמרה לי אלינור וחייכתי אליה ואני היא שון ועדן התחלנו לרקוד.

"ואו היה כיף" אמרתי שיכורה לגמרי שהגענו למעליות "כן, צריך לעשות את זה שוב" אמר שון גם הוא שיכור והצמיד את שפתיי אל שלו "ביי" אמרתי מחייכת "ביי" אמר ונכנסתי למעלית ורגע לפני שנסגרה מישהו שם את רגלו ופתח את המעלית שוב אלה היו תומר ואשלי "איזה קומה את?" שאל אותה מתעלם ממני "חמישית" ענתה והוא לחץ בזמן שאני מתאפקת שלא להתפוצץ, המעלית הגיעה לקומה שלהם והם יצאו שלפתע תומר הסתובב אליי "אממ" אמר מנסה להיזכר במשהו "אה" נזכר ועשה לי אצבע שלישית הולך אליה.


תגובות (3)

תמשיכיי

13/06/2015 16:19

זה בסדר גמור תמשיכי שתוכלי

13/06/2015 23:52
סיפורים נוספים שיעניינו אותך