Noa and adi storys
סוף סוף בר כל הכבוד

אוויר לנשימה- פרק 20

Noa and adi storys 18/06/2015 709 צפיות 3 תגובות
סוף סוף בר כל הכבוד

פרק 20:
"הפתעה!!" צעקנו כולם לאלינור שהיא נכנסה משלבת את ידה עם זו של עדן זורקים עליה בלונים וניכר היה שהיא מופתעת מאוד "אני לא מאמינה" אמרה מחייכת אל עדן וכולם התחילו לחבק אותה ואני הייתי האחרונה "מזל טוב" אמרתי מחבקת אותה "תודה" אמרה לי מחייכת.

"את לא באה לרקוד?" שאל אותי שון שישבתי באחת הכורסאות שותה מהמיץ שלי "לא אין לי כוח" עניתי והוא נאנח מתיישב לידי "מה קרה?" שאל בזמן שהסתכלתי על תומר מדבר וצוחק עם כמה בנות שלפתע מבטו נח על שלי "כלום הכול אחלה" מיד עניתי לשון מסובבת את מבטי אליו מבחינה בו מסתכל על תומר ואחר כך עליי הוא בא להגיד משהו אבל אליסון הגיעה ועצרה אותו "אחלה רעיון לעשות פה את המסיבה" אמרה "באמת רעיון טוב איך הם סידרו את זה?" שאל שון "אין לי מושג אני רק יודעת שתומר סידר את זה איכשהו" ענתה וכבר לא יכולתי, לא יכולתי לשמוע את השם שלו יותר "בואו לרקוד" אמרתי לשון נעמד נתקלת בכריס "תסתכל לאן אתה הולך!" צעקתי עליו שגופי רותח מכעס עוברת אותו הולך לרקוד עם אלינור ועדן, "כיף לך?" שאלתי אותה "בטח זה מושלם תודה בר" אמרה וחייכתי אליה ממשיכה לרקוד שלפתע מישהו הצמיד אותי אליו כך שגבי על בטנו "שון" אמרתי "בר" אמר גם "נרגעת?" שאל וכיווצתי את גבותיי "נרגעת? הייתי רגועה מההתחלה" אמרתי "כן שמתי לב" אמר בציניות וחייכתי שמה לב למבטו של תומר עלינו וכך גם אשלי שישר התקדמה אליו נמרחת עליו מסתכלת עליי במבט מאיים התעלמתי ממנה והמשכתי לרקוד עם שון חושבת אם הוא זוכר את השיחה שלנו "מה?" שאל שהבחין שבהיתי בו "סתם" עניתי מחייכת "היי בר" לפתע שמענו "את יכולה להביא מהחדר את הדיסקים שלי?" שאלה אליסון "בטח" עניתי מיד "תודה אמרה והלכה "אני יבוא איתך" אמר לי שון ויצאנו משם.

פתחתי את דלת חדרנו עם הכרטיס מתקדמת אל עבר השידה בוחנת את דמותי במראה עם האיפור הקל והשיער הפזור והשמלה השחורה שנחה על גופי בצורה מושלמת "את יפה" לפתע שון אמר לי והרמתי את מבטי מסתובבת אליו מחייכת שמה קצת משיערי מאחוריי האוזן "איפה זה?" שאלתי רואה קצת במטושטש בגלל האלכוהול שבדמי "זה?" שאל אותי שון מחזיק בקופסה עגולה מלא בדיסקים "כן בדיוק" עניתי לוקחת ממנו אותה מחייכת והוא חייך גם וכך עמדנו אחד מול השני שותקים עד שהוא החזיקה בפניי וריסק את שפתיו על שלי בבת אחת, הנחתי את הקופסא של השידה שעיניי עצומות ושפתיי נפשקו בתשוקה וכך גם שלו שלפתע הוא הרים אותי מעט והשכיב אותי על מיטתי נושך את שפתיי בשובבות ומיד לאחר מכן לשונו עברה על המקום הוא רכן מעליי יורד אל צווארי שאני מחזיקה בחולצתו מריח את האלכוהול ממנו וידו הורידה את הכתפייה של שמלתי ומיד חזרתי לקרקע "לא, שון תפסיק" אמרתי פותחת את עיניי "מה?" שאל מביט עליי שאנחנו עדיין שוכבים "אנחנו טועים" אמרתי ושנינו התיישבנו "למה בר? אמרתי לך שהנשיקה שלנו לא הייתה סתם מבחינתי אני הרגשתי משהו-" "אבל אני לא" קטעתי אותו והוא הסתכל עליי ואני על עיניו הנוצצות הוא נאנח לרגע "מה זאת אומרת לא הרגשת כלום מה זה היה עכשיו?" שאל מעט עצבני "שון הינו שיכורים אני…שון אני רואה אותך כחבר זה הכול אני לא רוצה לנצל אותך-" "אז מה זה היה עכשיו? משהו עבר עלייך היום אני יודע מה זה?" עכשיו זה היה תורו לקטוע אותי "שון אל תתעצבן עובדה שעצרתי את זה" אמרתי והוא קם "די נו" אמרתי ברוגע נוגעת בידו הוא הסתכל על ידי ואחר כך עליי "לא ענית לי על השאלה" אמר משחרר את ידו מידי "איזה שאלה?" שאלתי "מה עבר עלייך היום?" שאל "כלום שון באמת!" "אני לא מאמין לך בר!!" אמר "אז תאמין כי-" "לא היית עושה את מה שהלך פה הרגע אז מה זה?!!" "זה תומר! יש לי משהו אל תומר!" צעקתי, אוקיי….פאק.


תגובות (3)

תמשיכע עכשייו דחווף

18/06/2015 16:20

אני קראתי עכשיו את כול הסיפור שלך וזה מדהים תמשיכי

18/06/2015 16:31

שמחה שאהבתם תודה על התגובות

20/06/2015 09:28
סיפורים נוספים שיעניינו אותך