שיק
מקווה שהאבתם כי פשוט הקודם לא יצא הכי טוב

"אויבים יכולים להיות גם החברים הכי טובים?"הקדמה

שיק 14/12/2013 955 צפיות 2 תגובות
מקווה שהאבתם כי פשוט הקודם לא יצא הכי טוב

עינב ווילטון-אז מה שלומכם נושים?אני עינב בת 17 כיתה י"ב מירושלים,מטר שבעים וחמש,לא שמנה ולא רזה ומלאה במקומות הנכונים,עיינים כחולות ושיער חום שטני בקיץ קץ כוסית:)ואל תגידו לי שלא,המוטו שלי בחיים זה "חיים רק פעם אחת"ואני באמת כזאת אוהבת לבלותו להיות עם חברים אין חבר ואני לא צריכה,אפשר להגיד שאני לא רוצה שיהיה לי קוץ בתחת.יש לי אח ואחות ושני חברות מושלמות….אני לא סובלת כשאומרים לי שאני דומה לאחת הזונות שמסתובבות ברחובב שלי,ואני ממש לא!!חחחחח..

אלון ווילטון-מה קורה נשמות?אני אלון בן 17 מירושלים,חטוב שיער חום עיינים ירוקות ושזוף…מעשן,שותה,מבלה,אוהב כוסיות שלא מתנגדות.אפשר להגיד שאני פשוט מושלם!!אין חברה ולא צריך עדיין רוצה לבלות ולחיות את החיים.החבר הכי טוב שלי הוא כמו אח בשבילי זה אדם …יש לי שני אחיות מושלמות ילין ועינב,בקיץ קץ תשמעו ממני בהמשך!!

ילין ווילטון-היוש!אני ילין בת 13 כיתה ח מירושלים,לא שמנה ולא רזה,עיינים חומות ושיער חום אוהבת לצאת עם החברות,לעשות שופינג ופשוט לצחוק..חבר?אין כי שמו שאחותי אומרת לא צריכה תקוץ בתחת הילדה הקטנה במישפחה שאמא ואבא תמיד מפנקים ותאמת?זה כיף חחח הנשמה שלי מיועדת לריקוד ושירה.לא סובלת בית ספר ולכן גם לא משתלדת להיות בו..כמובן שזה לא תמיד מצליח וזה מבאס חחח,המוטו שלי בחיים זה "החיים הם תצוגת אופנה, והרחוב הוא המסלול"…הבנת עליי?אז נפגש בהמשך…

אדם מילר-אז מה קורה נשמות?אני אדם בן 17 מירושלים,עיינים אפורות כחולות שיער חום גף שזוף וחטוב,אני פרפקט:)החיים שלי הם:אלכוהול,עישון,וכוסיות.חברה?יש וזה בקטנה מבאס היא לפעמיים יכולה להיות כל כך בלתי נסבלת אבל אני אוהבת אותה ואין מה לעשות.אם אתם גרים במרכז אז אין מצב שאתם לא מכירים אותי!
ולמה רק המרכז?כי הצפון והדרום לא כזה בעניינים!!חחחח ניאלי שאם הייתי בת הייתי יכול להיות שרמוטה או זונה ואני לא צוחק!חיי את החיים ואתם לא תגידו לי מה לעשות!!אז נפגש בהמשך(אגב יש לי אחות )

קארין מיילר-היוש לכולם…אני קארין בת 17 כיתה י"ב מירושלים.כן כן אחותו של אדם והחברה של עינב בעצם יש לנו עוד אחת אבל היא תספר על עצמה בהמשך!!אז ככה:כמו שהזכרתי קודם אני קארין שיער שחור עיניים ירוקות לא שמנה ולא רזה ומלאה במקומות הנכונים!אני כוסית!להצטלם,שופינג,ופייסבוק זה החיים שלי!כולם עושים עליי דחקות רק בגלל שאני אספנית לקים חחח יש לי בערך 1000 לקיים ואני לא מגזימה!חבר?אין ואני לא צריכה למה מה קרה שיהיה לי חבר?אז נפגש אהבות..

קרן הרפז-היי !אני קרן בת 17 כיתה י"ב ,שיער חום גלי עיניים חומות לא שמנה ולא רזה,התאומות שלי הם:עינב וקארין…חבר?יש איך קוראים לו?ניחשתם נכון אדם מילר בכבודו ובעצמו,אני באמת אוהבת אותו אבל לא יודעת למה חחחח הבילוי שלי :שופינג וזהו!!!אבל אני תמיד הולכת עם אדם למועודונים והכל אבל בכל זאת חחח?נפגש בהמשך!!


תגובות (2)

תמשיכייי!!:)

14/12/2013 09:06

תמשיכי אהבותי!!

24/05/2014 11:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך