שיק
מקווה שהאבתם

אויבים יכולים להיות גם החברים הכי טובים-פרק 2

שיק 15/12/2013 935 צפיות 2 תגובות
מקווה שהאבתם

~קרן~
נכנסתי למכונית נתתי נשיקה לאדם לאלון לקארין ולעינב ישבתי מאחורה ביחד עם קארין ועינב ונסענו לקריון בזמן שדיברנו הגיעה אליי הודעה מההורים שאני עוזבת את ישראל ועוברת ללונדון לכל החופש הגדול,אחרי זה לא ידעתי איך לספר לקארין ועינב ואיך לספר לאדם שאני עוברת,שלחתי הודעה חוזרת להורים ושאלתי אותם מתי?הם ענו לי שמחר."קארין עינב אני צריכה לספר לכם משהו"אמרתי "כן גם אנחנו לך,אז תראי היום קריון מחר מסיבת פיזמות ביום שלישי עיר הנוער ביום רביעי ים עם הכוסונים חחח""סתמו דקה,ניראלי שאתם תעשו את כל הפיעילויות האלו בילדיי""למה?""כי אני נוסעת ללונדון לכל החופש""מה למה?""לא יודעת ככה ההורים שלי החליטו"קארין קטעה אותי ואמרה "חכי דק היום אנחנו בקריון,לא?""כן"עניתי לה,"נו אז בואי יום אחרון שלנו ביחד לכל החופש כהשלישייה,בואי נבלה"אוקיי ,אבל לאן נלך?"נו ברור שלחנות לקים!"לא מספיק לך 1000 לקים אם לא יותר חחח""ממש ממש לא חיימי יאלה קומה שנייה חנות שלישית חחחח"עלינו למעלה וקארין ראתה את כל הלקים עד שהיא בחרה בערך עוד 1000 לקים אני ועינב דיברנו וכשה היא סיימה הלכנו לחנות בגדים ונעליים ואז הלכנו לסרט,אחרי שהסתיים הסרט הלכנו לאכול בקפה קפה אני הזמנתי:טוסט עם סלט קארין הזמינה:סלט חלומי ועינב הזמינה נודלס ולשתייה לקחנו גולדסטאר,"יפות שלי לחיים לקראת היום האחרון שלנו כאן כשליישיה"עינב אמרה ואני וקארין אמרנו לחיים,ובאותו רגע צעקו לנו 3 בנים איזה כוסיות!
"אנחנו יודעות חח"צעקה עינב וכולנו צחקנו ביחד ואז הם התקרבו אלינו ושאלו אם אפשר לשבת איתנו לפני שהוצאתי מילה ובאתי להגיד לא עינב אמרה ראשונה"ברור תצטרפו אלינו אבל אתם יודעים שתצטרכו לשלם אלינו"ואחד מהם אמר רק אם גם אנחנו נוכאל""אין בעיה חחח למה לא ניראלי שאני מסיימת את הנודלס לבד" אמרה עינב "אגב לי קוראים שחר לו אור ולו עומר"אמרו שלושת הבנים"אני עינב היא קרן והיא קארין"אמרה עינב."נראה שקרן הכי לא זורמת"אמר אור "דפקא אני כן"אמרתי"במה את בדיוק זורמת?"שאל אור"אני יתחיל עם המלצר!""אנחנו רוצים לראות את זה"אמרו הבנים וגם עינב וקארין "אוקיי"אמרתי בלחץ וקראתי למלצר המלצר הגיע והא היה דיי חמוד אבל בכל זאת אני צריכה להתחיל איתו,"הייי"אמרתי"היי תרצי להזמין משהו?""תאמת רציתי לשאול אותך משהו?""כן אני מקשיב!""איך קוראים לך?""תומר""אז היי תומר אולי תשאיר לי את מספר הטלפון שלך ואני יצלצל אלייך את נראה כזה חמוד"אמרתי ושמעתי ציחקוקים מהצד"תאמת אני הומו!""מה למה כל החתיכים הם הומוהיים?"שאלתי ולפני שהוא הספיק לענות אור ענה"אני לא הומו,אני פנוי,ואת כוסית!"אמרתי למלצר תודה ועניתי לאור "יש לי חבר!""אמרתי לכם שהיא לא זורמת!"הוא אמר"דווקא אני כן אבל למה אני צריכה להראות תזרימות שלי לאנשים שאני לא מכירה!"אמרתי"חחחח אז גם את ילדה קטנה ששומרת על הכללים ולא מדברת עם אנשים זריים"צחק אור ואני עניתי לו "דווקא אתה יודע מה?""מה?"ונישקתי אותו בלחי,"הופה איזה חמודה אבל זה לא מספיק בשבילי"צחק"ואז חבר שלו עומר קטע אותי ואמר יאלה מלצר חשבון ואנחנו לוקחים אותכם אליי לבית"הוא אמר"בשמחה"צחקה קארין"מקווים שיש לכם בגדי ים""אל תדאג חומד יש לנו"אמרה קארין,ואז נזכרתי ואמרתי"תאמת אני לא יכולה"והנה הלא זורמת עוד פעם,למה את לא יכולה כי אמא לא מרשה?""לא כי החבר שלי לא מרשה להסתובב עם בנים""אז את יודעת מה תישארי כאן והחברות שלך ילכו איתנו עכשיו לחנות בגדי ים נקנה להם בגד ים ונסע אליינו"אמר עומר"אני גם נוסעת"אמרתי הביאו לנו את החשבון והלכנו לרנות בגדי ים אני בחרתי את ההכי פשוט שלא רואים בו כלום קארין בחרה בגד ים אדום שמבליט את החזה ועינב לקחה בגד ים מנומר שאפשר להגיד מבליט הכל.


תגובות (2)

תמשיכיכי

28/12/2013 08:43

תמשיכי יש לך סיפור מהממם♥

28/12/2013 08:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך