טוב זה בערך כל הדמויות...זה מבוסס על סיפור אמיתי אבל הכנסתי טיפה ערסים כדי שיהיה מעניין...
להמשיך??

אוף עם האהבה הזאת!!!!-דמויות

31/10/2013 1155 צפיות 3 תגובות
טוב זה בערך כל הדמויות...זה מבוסס על סיפור אמיתי אבל הכנסתי טיפה ערסים כדי שיהיה מעניין...
להמשיך??

תמר ביבאס בת 15 כיתה י'
עיניים חומות ושיער חום ממש חלק עד התחת יש לי שפתיים בצורת לב לא עבות ולא דקות גובה בינוני 1.66 מטר. בוא נגיד שאני ממש רזה אבל מלאה טיפה יותר במקומות הנכונים ;)
אני חצי מרוקאית כך שאני בנאדם עצבני מאוד ואני מתעצבנת בשניות אבל אם תמצאו את הדרך הנכונה אני גם נרגעת בשניות…אני גם חצי גרמניה אז אני נראית אשכנזיה מאוד…חבר אין היו אבל לא ממש אמיתי…חברה הכי טוב שלי נועה רשף חולה עליה!!!אני לא הכי מקובלת אפשר להגיד שהייתי די חננה אבל עכשיו אני הרבה יותר טוב…הביטחון שלי לא הכי גבוה אבל כשצריך אני יצא על כל אחד…יש לי שלושה אחים מעצבנים!!!!!!!יש לי גם ידיד הכי טוב בעולם יותר חולה עליו!!!!נראה לי זה כל מה שצריך לדעת עלי…אז נתראה בהמשך ;)

נועה רשף בת 15.5 כיתה י'
עיניים ירוקות שיער חום בהיר בהיר גלי מנופח טיפה עד התחת 1.61 נמוכה יחסית אבל גוף מהמם!חולת טניס וסרטי אקשן אני אשכנזיה מלאה אבל עצבנית אש!!!לא יודעת מאיפה זה בא אבל טוב שזה קיים…יש לי חבר שחר חולה על החתיך הזה!!!חברה הכי טובה שלי תמר ביבאס מתה עליה!!!משוגעת זאתי אבל אני תקועה איתה פור לייף!!!חחח סתם אני מתה עליה והיא יודעת את זה…ידיד שלנו יותם חולה לו על הצורה!!!!

יותם סנאנס בן 16 כיתה י'א
מרוקאי עצבני!!!עיניים כחולות שיער חום בהיר נוטה לבלונד התספורת הזאת של הערסים לצד תכלס אני חתיך, גבוה 1.80 שרירי עם קוביות. מעשן פה ושם שותה חופשי לא מזיין אבל משתמש וזורק, וואלה בנות חולות עלי אז מי אני שימנע מהמם את היופי הזה?

שחר מיטר בן 16 כיתה י'א
טוניסאי שלם!עיניים חומות אבל יפות גבוה מאוד 1.83 שיער חום כהה עם התספורת של הערסים לצד שישיה בבטן יש ברוך השם!לפני נועה הייתי סטוציונר חופשי אבל מהרגע שפגשתי את אהבת חיי הפסקתי!

רואי אלון בן 15.5 כיתה י'
אשכנזי שלם עיניים כחולות מדהימות שיער בלונדיני קצוץ אבל לא יותר מידי, אני לא ערס אפילו לא קרוב אני אוהב מוזיקה איכותית חס וחלילה מזרחית גבוה 1.86 ורזה עם קוביות. אין לי חברה ולא הייתה אני כבר שנתיים מאוהב בתמר אבל היא אפילו לא מסתכלת עלי אבל אל תדאגו לי אני עוד יגרום לה להתאהב בי…

יאיר כהן 15.5 כיתה י'
גבוה שיער שחור קצוץ עיניים חומות גוף יש…מרוקאי אבל לא מאוד עצבני אוהב לבלות עם חברים ולצחוק איתם ילד טוב וחכם סה"כ…תמר מאוהבת בו שניים והבנאדם לא שם עליה.

אחים של תמר:

רון ביבאס 17.5 כיתה יב'
לא ממש גבוה 1.78 שיער שחור קצוץ ועיניים חומות. חולה על אחותי הקטנה תמר לא נותן לכלב להתקרב אליה לא משנה מה.

אביב ביבאס 16 כיתה י'א
1.78 כמו רון שיער חום חלק קצוץ ועיניים חומות שוב…כמו רון לא יתן לאף בנאדם להתקרב אל תמר היא החיים שלי ואני לא אתן לה להיפגע…

אור ביבאס 11.5 כיתה ו'
שיער שחור קצוץ נמוך ורזה אבל אני עוד יגבה…


תגובות (3)

מושלם תמשייכיי

31/10/2013 23:19

נשמע ממש נחמד תמשיכי כאילו תתחילי

31/10/2013 23:29

מושלם

01/11/2013 01:57
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך