מצטערת שלא העלתי בימים האחרונים פשוט לא היה לי זמן הי גם נפגשתי עם חבר ילדות וגם הייתי בחוג (אני מאלפת כלבים מקצועית) וגם לפני שבועיים סבתא שלי באמת נפטרה אז אני בסערת רגשות ענקית!!!!!
אני ממש מקווה שיש קוראות לסיפור שלי וסליחה אם חפרתי :)

אוף עם האהבה הזאת!!!!! פרק 3

20/11/2013 852 צפיות אין תגובות
מצטערת שלא העלתי בימים האחרונים פשוט לא היה לי זמן הי גם נפגשתי עם חבר ילדות וגם הייתי בחוג (אני מאלפת כלבים מקצועית) וגם לפני שבועיים סבתא שלי באמת נפטרה אז אני בסערת רגשות ענקית!!!!!
אני ממש מקווה שיש קוראות לסיפור שלי וסליחה אם חפרתי :)

נפלתי על המיטה בחדרי והתחלתי לבכות…
תמיד אהבתי את סבתא שלי היינו מאוד קרובות והיא לימדה אותי הרבה דברים כמו לסרוג כן תצחקו אבל זה דיי כיף היא לימדה אותי לרקום להכין לחמניות ועוד מלא דברים אז פשוט שכבתי במיטה שלי ובכיתי עד שנירדמתי…

~בוקר~
״תמר! תמרי קומי את צריכה להתארגן!״ שמעתי את קולה של אימי אומרת.
קמתי ללא חשק והלכתי לעשות את ארגוני הבוקר שלי והלכתי לבחור בגדים לבשתי ג׳ינס בהיר צמוד שמבליט את רגלי הארוכות והצרות וחולצה שחורה עם סמל בצפר שמתי גלוס שקוף ומסקרה בקטנה ירדתי למטה אמרתי ביי לקולם לקחתי שקית שוקו והלכתי לבצפר…

-נ.מ יאיר-

ליוויתי את תמר הביתה בשתיקה בעוד שהיא עוד טיפה בוכה והגענו אליה. איי כמה שאני מת לנשק אותי ולהצמיד את גופה הרזה אלי אז נתתי לה חיבוק והצמדתי את ראשנו אבל היא ברחה אבל לא יכולתי לתת חה ככה ללכת אז סובבתי אותה אלי והצמדתי אותה אלי ונתתי לה נשיקה קצרה על השפתיים בכל זאת סבתא שלה נפטרה אז לא רציתי לעשות הרבה צרות…נישקתי אותה והלכתי.

-נ.מ תמר-

הלכתי לבצפר ברגל עם האוזניות ושמתי מוזיקה דיכאונית באנגלית. בדרך שאני הולכת בה הולכים מלא ילדים ובדרך את מי פגשתי אם לא את יאיר…
״היי״ אמר עם חיוך קטן
״היי״ אמרתי בלי אפילו להסתכל עליו שקועה בריצפה…
״איך את?״
״לא משו״ אמרתי ושוב חשבתי על סבתא והתמלאו לי דמעות בעיניים
״אוי סליחה לא התכוונתי להעציב אותך״ אמר עם פרצוף מתנצל
״זה בסדר״ אמרתי מוחה דמעה בוגדנית שנפלה על הלחי שלי…
המכשכנו ללכת לבצפר בשתיקה.
פתאום יאיר עצר והסתכלתי עליו בפרצוף לא מבין
״אני מצטער״ אמר
״על מה?״
״על הנשיקה אתמול״
״אה זה..,״ אמרתי נבוכה הושפלתי מבט..
״אני מצטער אני לא הייתי צריך לעשות את זה במיוחד לא אתמול״ אמר
״אפילו שמאוד רציתי״ מלמל אבל שמעתי
״מה אמרת?״ שאלתי עם חיוך קטן על שפתיי
״אמרתי שמאוד רציתי לעשות את זה״ אמר ונישק אותי נשיקה חמה ועדינה שהפכה לתשוקתית. כשעוד אנחנו מתנשקים אני מניחה את ידיי על צוארו והוא עוטף את מותניי בידיו הענקיות..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך