מאוהבת במאליק
סורי שלא העלתי אתמול....
אני לא אפצה אתכן בזמן הקרוב! למה?! כי אין לי זמן!!!!!!
טוב אני צריכה להמשיך לכתוב אז....
ביוש...
♥♥♥ (אתן יודעות למי הלבבות שייכים)
:) (סמיילי נומאלי!)

אופס…. התאהבתי!- סיפור על וואן דיירקשן- פרק 25

מאוהבת במאליק 25/10/2012 1661 צפיות 40 תגובות
סורי שלא העלתי אתמול....
אני לא אפצה אתכן בזמן הקרוב! למה?! כי אין לי זמן!!!!!!
טוב אני צריכה להמשיך לכתוב אז....
ביוש...
♥♥♥ (אתן יודעות למי הלבבות שייכים)
:) (סמיילי נומאלי!)

**נקודת המבט של זאין**
ישבנו בבית חולים ואכלנו צהריים, היילי לקחה עוד משולש פיצה מהארי כי את שלה אני לקחתי, "תגידי היילי עם לואי ואמה יהיו זוג את תכעסי?" שאלתי אותה תוך כדאי שאני לועס, "זאין חתיכת חזיר! אולי תסיים לאכול ורק אז תדבר זה מגעיל לדבר בפה מלא!" היא אמרה לי, בלעתי את האוכל ושאלתי "תגידי היילי עם לואי ואמה יהיו זוג את תכעסי?" שאלתי עוד הפעם, "לא?" היא אמרה בחוסר ביטחון, הארי הסתכל עלי במבט חודר ומפחיד, לקחתי להיילי את הקולה ושתיתי שלוק "זאין?!" היא צרחה עלי, "חתיכת מטומטם!" היא אמרה לי, "אני לא מטומטם אני יותר מדי חתיך בשביל להיות חכם!" אמרתי לה והחזרתי לה את הקולה, "תגיד נייל כמות הפיצות שאכלת היא אנושית?" שאלה אותו היילי, הוא לא הספיק לענות והבנות הגיעו, "היי מותק!" אמרתי למנדי ונישקתי אותה, "איפה ליאם?" שאלה אפריל הצבעתי על החדר היא רצה לשם, "ניילוש! אתה לא מתכוונן לתת לי נשיקה?" שאלה אותו אשלי, נייל קם בלת ברירה עוזב את הפיצה על השולחן הקטן,ומנשק את אשלי נשיקה רטובה, היילי קמה מהכיסא נראה לי שהיא רצתה לדבר עם אמה, אבל הארי קם אחרי במהירות תפס לה במותניים סובב אותה ונישק אותה הוא עמד לבלוע אותה, הרגשתי הרגשה מוזרה, אני לא יודע איך להגדיר אותה, זו לא הייתה קנאה אבל גם לא הייתי שלם עם זה, זה היה משהו באמצע….
**נקודת המבט של היילי**
אז אחרי שאני והארי התנשקנו הלכתי לאמה "אנחנו צריכות לדבר!" אמרתי לה היא הנהנה והלכנו לכיוון מכונת חטיפים שהייתה רחוקה מכולם, "למה את ולואי התנשקתם?" שאלתי אותה, "אני מאוהבת בו! בגלל זה כעסתי עלייך, הרגשתי כאילו בגללך לא נוכל להיות ביחד, אז הלכתי אליו ואמרתי לו את זה והכול קרה כל כך מהר!" היא אמרה לי, "אנחנו נפרדנו, אני והארי חברים!" אמרתי לה, היא הסתכלה עלי במבט של 'גאד כבר? נפרדתם אתמול!' , שנאתי את המבט הזה! "את ולואי תהיו זוג חמוד…" אמרתי לה וחזרתי לכולם, "התגעגעתי!" אמר לי הארי והדביק לי נשיקה, זזתי ממנו, "הארי זה לא זמן טוב!" לחשתי לו והלכתי לשבת ליד זאין,הוא קם מהמקום ומשך לי ביד, "גלידה! את צריכה גלידה!" הוא צעק והלך לכיוון היציאה גורר אותי אחריו, נסענו לגלידרייה וישבנו ואכלנו גלידה, "זאין?" שאלתי אותו, "מה?" הוא שאל….
**נקודת המבט של זאין**
"אתה אוהב את מנדי? אתם פשוט זוג ממש חמוד! ואם תשבור לה את הלב אני ארצח אותך!" היא אמרה, את המשפט האחרון היא אמרה בקרירות, "אני אוהב את מנדי, כן אני אוהב אותה!",אמרתי לה, איזה שקרן אני! אני לא אוהב את מנדי אני אוהב את היילי! היא כל כך יפה ומתוקה וחמודה ויש לה עיניים יפות, היא מושלמת! "זאין?" היא שאלה עוד הפעם, "מה?" שאלתי, "אתה חושב שאני והארי מיהרנו מידי?" היא שאלה, "לא… אני לא חושב ככה" אמרתי לה, אם לא הייתה לי חברה גם אני הייתי קופץ על ההזדמנות הראשונה להיות איתה, "יופי!" היא אמרה ונשמה לרווחה, סיימנו לאכול את הגלידה והיילי התחילה לצחוק "מה קרה?" שאלתי, "תחשוב איזה מסכן הארי, הקנאי הזה…. אני לא רוצה לחשוב על מה שהוא חושב שאנחנו עושים!" אמרה בצחוק, התלתי גם אני לצחוק, "רוצה ללכת לטייל?" שאלתי אותה, "כן!" היא אמרה, והתלנו ללכת, "את כל כך יפה העיניים האלה אני אוהב אותך היילי פשוט אוהב!…" חשבתי, "מה?" היא שאלה היא נראתה מופתעת, אני לא חשבתי אני אמרתי, שיט איך אני יוצא מזה?! "זאין יש לי חבר!" היא אמרה בכעס, "גם לי יש חברה!" אמרתי מבולבל, "אז למה אמרת שאתה אוהב אותי?!" היא שאלה, לא ידעתי מה לעשות אבל היינו ממש קרובים אחד לשני אז… נישקתי אותה! "סליחה!" אמרתי לה אחרי כמה דקות רצופות של נשיקה, אני שמעתי מישהו רץ מהשיחים, אבל התעלמתי והמשכתי לנשק אותה, התרחקתי ממנה, "זאין… אתה חייב להפסיק לעשות את זה!!!!!" היא אמרה לי, הלכתי לכיוון ספסל וישבתי עליו "היילי אני כזה אידיוט!" אמרתי לה, "זה לא שאתה אידיוט אתה פשוט חתיך מידי בשביל להיות חכם!" היא אמרה לי מנסה לעודד אותי, "אתה אוהב אותי?" שאלה, "לא… לא יודע… אולי… כנראה… כן!! אבל אני לא אוהב אותך אני מאוהב בך!" אמרתי לה, למה לעזאזל אמרתי את זה?!? "זאין… אני מצטערת אני… ביי!" היא אמרה ורצה חזרה לבית החולים…
**מנקודת המבט של היילי**
רצתי לבית החולים נכנסתי למסדרון של הקומה הרביעית, הקומה שבה היה החדר של הבנים, "מה לעזאזל?!" צעקתי שראיתי את מנדי והארי מתנשקים, "הארי? אתה? אני… אוף אני ….. חתיכת… מנדי?… מה קורה כאן?" צעקתי מבולבלת, "היילי אני … אני מצטער… אבל עשיתי את זה מסיבה אחת!" הארי אמר לי, "שהיא?!" שאלתי "אני ראיתי אותך ואת זאין מתנשקים!" הוא צעק עלי, "איך בדיוק עשית את זה?" שאלתי, "אהההה…. עקבתי אחריכם!" אמר לי הארי מבויש, "עשית מה?!" צעקתי עליו וסטרתי לו….
המשך יבוא…..


תגובות (40)

די זה מושלמי ♥♥♥ תמשיכיייייייייייייי!!!!
תודה שאת קוראת את הסיפור שלי חח מושלמיייייייייייי תמשיכייי עכשיו!

25/10/2012 10:31

תמשיכיייי (;

25/10/2012 10:57

אני ממשיכה …
ותמשיכו גם אתן להיות כאלו מתוקות!!!!
זאין חתיכי שלי כפרע עליך!!!!!
♥♥♥

25/10/2012 11:00

תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25/10/2012 12:40

תתממשייכי אני בממתחחח

25/10/2012 12:43

תמשיכי!!

25/10/2012 12:45

תמשיכי ומהר
מושלמי והלבבת שייכים להארי חחח סתם סתם הלבבות שלי(אם ההיתי יודעת לעשות)שיכים להארי

25/10/2012 15:11

אליאן ממש כל לעשות לבבות – נכון יש את מקש ה- Alt במקלדת (זה שאת לוחצת עליו ועל החץ שאת רוצה לשנות שפה.. בקיצו בצד הכי שמאלי של המקלדת…) ונכון בצד של הכי ימני של המקלדת יש לך מספרים.. אז את לוחצת על ה- Alt השמאלי והספרה 3 ויוצא לך – ♥ ואני שוקלת להוסיף לב אחד לאוסף הלבבות שלי.. למה? כי עכשיו קלטתי של- 1D המדהימים שלי אין לב (אני בשוק אני בהלם אני ה-מ-ו-מ-ה, אני בשוק אני בהלם אנ'לא מאמינה!!!!!!) אני גם עדכנתי את הקצת עלי בפרופיל שלי (סוףסווף!!!!!) והסברתי מאוד ברור למי שייך כל לב! אני שוקלת- עם דגש על השוקלת- לעשות ברציתי להוסיף שלי- ♥♥♥♥ (ואתן יודעות למי הלבבות שייכים…)
טוב אני סתם חופרת…..
תרשמו לי דברים מצחיקים!!!!

25/10/2012 16:38

תמשיכי!!!

26/10/2012 16:17

מחכה להמשך והבנתי ♥ יאייייייייי היצלחתי ♥☺☻♦♣♠•◘○ למדתי את כולםםםםםםםם ואייי חחחחחחחחחחחחחח

27/10/2012 01:40

תרנגול הבמין מבין והלא מבין שיקרא תפרופיל של מאוהבת בסטיילס חחח במאליק(הארי יותר מושלם)חחחחחחחחח תמשיכיייייייייי

27/10/2012 01:44

תמשייכיי אני בממתח

27/10/2012 11:28

סופר חושב!!!!
בנות?
תגידו לי את האמת- אני קיטישית?!
חברות שלי טוענות שאני קיטישית ואני רוצה לדעת אם גמאתן חושבות ככה!
כי אם לא אני צריכה לדעת את זה, אני אשתגע אם לא תענו לי!!!
אני רוצה לדעת אם זו המצאה של החברות הגאוניות שלי או שזו אמת!!!
כן כן אני דרמטית…. אבל דרמה זה לא קיטש!
קיצור.. תענו לי!!

27/10/2012 12:40

סורי שאני לא נעלתי פרק מלא זמן….
אבל השבת הייתי עם אמא שלי ואנחנו שומרים (סיוט!!!!!!!) אז… אני עובדת על הפרק הבא…. :)

27/10/2012 12:48

אוףףףף אני במשבר!
1. רבתי עם החברה הכי טובה שלי :(
2. הפרקים המזורגגים האלה לא עולים מאתמול!
3. אני עצבנית רצח!
4. פשוט אינלי מצב רוח…
5. בלי מצברוח אין סיפור!

28/10/2012 09:57

חח כמה בעיות מסכנה :((

28/10/2012 10:05

אוףף אני מחכה לפרק כבר הרבה זמן :(

28/10/2012 10:06

1.אני רבתי עם ארבע חברות שלי
2.נמחק לי חצי מהפרק הכי ארוך והכי מושלם והזוי שיצא לי
3.אני עצבנית בגלל זה
4.אני רעבה וההורים שלילא בבית ואני עצלנית
5.חברה שלי לא שולחת לי תפרקים ולא מעלה כי המשחב שלה קרב
חחח

28/10/2012 10:07

אליאן בואי נעשה מלחמה מי יותר מסכנה!- מתערבים שאני מנצחת?
1. נמחק לי פרק 28 שעבדתי עליו מהבוקר!
2. יצאתי וחזרתי מיליון פעם בגלל החוגים של אחותי
3. החדר שלי נראה כאילו התפוצץ שם קאסם!
4. אני צריכה לסדר את החדר שלי
5. אני מחר עוברת לאבא שלי כולום עוד לא מוכן
6. אין שום דבר לאכול חוץ מפופקרן- וזה מה שאכלתי כל היום (2 וחצי שקיות!)
נראה לי שניצחתי!!!!!!!!

28/10/2012 10:13

גם אני מחכה אני במתחחחחחחחחחחח

28/10/2012 10:13

1; יש לי מלא שיעורים לעשות
2, יש לי מלא מבחנים :(
3, חם לי!!
חחחחחח ☺☺☺

28/10/2012 10:13

ניראה לי גם ניקראתי מצחוק מסכנה שלי
1.נמחק לי פרק 41 שעבדתי עליו שלוש שעות
2.החדר שלי כל כך מבולגן שאין הבדל בינו למזבלה(הפכתי הכל כי לא מצאתי משהו)
3.יש לי ללמוד לשלוש מבחנים
4.כואבת לי הבטן
5.אני רעבה אכלתי רק ביצת עיין קטנה
6.יש לי אחים דפוקים שלא יודעים להכין אוכל לעצמם
7.כואב לי הגרון
8.כואב לי הראש
9.יש לי משהו בכליות אז כל דקה יש לי פיפי תאמיני לי זה מעצבן
10.אחי הקטן עשה לי בעיות כשהוצאתי אותו מהגן וחיכיתי לו איזה ארבעים דקות
11.ילדות מהיכתה שלי עיצבנו אותי הם אמרו שוואן די מכוערים!@

28/10/2012 10:17

12.יש לי לעשות עבודה בעיברית
13.יש לי לקלח את אחי
14.יש לי בחילה
15.יש לי טלפון ואין לי כוח לענות חחחחחחחח
16.קר לי ואני עם ארוך
17.כואב לי הצד

28/10/2012 10:19

לאא הם לא אמרו שהם מכוערים הם אמרו משהו אחר שכחתי אבל לא מכוערים!!!

28/10/2012 10:20

ושכחת עוד משהו יש לך להתאמן להכתבה באנגלית ולי לא כי אני יודעת הכל!! (זה קל!) חח

28/10/2012 10:22

שובל אמרה כשהיא דיברה עם מזל וטלי
שילכו למדונה עלאק משוות אותו לשובל יצא פצע מחובר לגבות!@#

28/10/2012 10:22

אני רוצחת אותך רק עכשיו ניזכרת ועל המילים שסימנו או שעוד מילים?
כי בטוח האנגרי בירדס הזאות תעביר אותי ואני לא יעתיק מאורלי!@

28/10/2012 10:23

אני לגמרי בעצבים כל האתר הזה!
אני מחכה מאתמול (12 בלילה!) שהשלוש פרקים שכתבתי יעלו!
והבנים בכיתה שלי אומרים שהם הומואים, ילדה בכיתה שלי אומרת שג'סטין ביבר יותר חתיך מזאין וכל היום אמא שלי שמעה מוזיקה מזרחית! בשנייה שקמתי שמעתי אייל גולן (שנאת חיי!) חברה שלי חפרה לי כמה הארי חתיך ותיארה לי בטלפון תמונות שלו, ראיתי איזה פרודיה לשירים וואט מייקס יו ביוטפול וליב וויל וייר יאנג (אין לי כוח לכתוב באנגלית….) שהפס הבולנדיני של היה כתום וששמו לנייל פאה כמו של האנה מונטנה והבחורים שחיכו אותם היו סוג של פילים!!!! קיצר אני עצבנית!!!!!!

28/10/2012 10:26

על כל המילים שפירשנו ביחד שבשיעור שעבר היא הוסיפה עוד את כל זה ללמוד ואת שלוש התורים זה קל! חח אבל…. לך לא! וכן אולי אנגרי בירדס תעביר אותך חח

28/10/2012 10:26

מסכנה אני שונאת מזרחית אני אוהבת רק אנגלית אני לא אוהבת את ג'סטין רק פעם שמעתי שירים שלו אבל פעם.. חברה שלי אסתי חח חופרת לי על הארי אני כל כך מסכנה,!! חח

28/10/2012 10:28

אני לא בטוחה מה זה – תגובות לסיפור שלי או תחרות סבל!
קיצר אני מחכה שהפרקים יעלו…..

28/10/2012 10:29

זה התחיל כתגובות לסיפור והמשיך לתגובות סבל חח וגם אני מחכה לסיפור מתי כתבת את הסיפור?

28/10/2012 10:31

העלתי אתמול ב-12 בלילה 2 והיום בסביבות אחד בצהריים פרק 1

28/10/2012 10:32

העלתי שלשום פרק וזה עלה אתמול בערב ואני עוד מעט מעלה פרק 5 :) הסיפורים שלך צריכים להעלות כבר! אולי היום מאוחר יותר או מחר!

28/10/2012 10:34

אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

28/10/2012 10:35

את לא מסכנה דנה הארי חתיך וחמוד ונחמד ומתוק ויפה וחתיך ושלמות ואני אוהבת לחפור עליו ואין לי את המילים ולא ידעתי שיש הכתבה כי ההיייתי חולה זה לא פייר כמה תורים היא רשמה ותקשרי אלי אני לא מצליחה להיתקשר אלייך

28/10/2012 10:37

:(( ( יש לי 2 מבחנים השבוע ואחד מהם הוא חשבון שונאת חשבון :( אני הקבצה א'-ב אבל אני גרועה) חח

28/10/2012 10:37

לאא זאיין הוא חתיך וחמוד ונחמד ומתוק ויפה וחתיך ושלמות

28/10/2012 10:43

לא שניכם טועות- להארי יש נמייה מתה על הראש!
וזאין- הוא סופר דופר חתיך בין לאומי והא מושלם והורס וסקסי ומדהים ועוד מלא דברים שאין לי כוח לכתוב!!!!!!!!!!
והשלוש הפרקים עלו :)

28/10/2012 11:01

יופי רצתי לקרוא חח וזאיין חתיך והכול קיצר מושלם וגם ליאמי!! ונייל לואי והארי חח

28/10/2012 11:03
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך