מאוהבת במאליק
לילה טוב :)
אוי אני קרועה מעייפות!!!!
תהנו :)

אופס….התאהבתי! – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 20

מאוהבת במאליק 20/10/2012 2042 צפיות 4 תגובות
לילה טוב :)
אוי אני קרועה מעייפות!!!!
תהנו :)

**נקודת המבט של מנדי**
"יש הצלחתי" אמרתי לעצמי אחרי שעברתי שלב במשחק מחשב מטופש, הטלפון שלי צפצף אני קיבלתי הודעה, היא הייתה מזאק, היה כתוב בה "אני נפרד ממך!" וסמיילי עצוב, אני לא מאמינה הוא זרק אותי?! באסמס???? אני בשוק!!!! השיר call me maybe התנגן זה היה הצלצול שלי , זאק התקשר אלי, "היי חתיכת זבל!" אמרתי בחייכנות מזויפת, "תקשיבי מנדי אנחנו פשוט לא יכולים לנהל קשר מרחוק!" הוא אמר, "אתה יודע מה אני שמחה שנפרדנו, יש בחור אחד שהכרתי…. אנחנו פשוט היינו ביחד ולא רציתי לבגוד בך.. אני אהבתי אותך… אבל כנראה שזה לא היה הדדי, אז אל תחשוב שנחזור כי אני תפוסה!" אמרתי לו, למה אני משקרת? חשבתי, טוב זה לא כאילו נתראה בזמן הקרוב, "באמת?" שאל זאק הקול שלו נשמע עצוב, "כן באמת!" אמרתי וניתקתי, אני ירדתי למטה לסלון לשתות מים, אבל הדבר היחיד ששתיתי זה את הדמעות שלי, אני פשוט נפלתי על הספה ובכיתי, היילי חזרה הביתה, "מה קרה?" היא שאלה והתיישבה לידי, "זאק הזבל הזה זרק אותי!" אמרתי לה וחיבקתי אותה. "אוי נו אל תבכי, הוא סתם כלב!!! את פשוט צריכה למצוא מישהו אחר!" היא אמרה לי, "אני הייתי יושבת איתך פה אבל זה היה היום הכי עמוס בחיים שלי אני הולכת לישון!" היא המשיכה וקמה מהספה , לפני שעלתה את המדרגה הראשונה היא אמרה לי "אל תבכי הוא לא שווה את זה!" חייכתי אליה והדלקתי את הטלוויזיה, נשמעה דפיקה בדלת הסתכלתי על השעון, אחד לפנות בוקר, מי דופק בשעה הזו? חשבתי לעצמי שפתחתי את הדלת, זה היה זאין, "היי…" אמרתי מבולבלת, "היילי כאן? אני חייב לדבר איתה!" הוא אמר, "לא היא לא כאן, אבל אני כאן… מה רצית להגיד לה אני אודיע לה…" אמרתי לו, "תקשיבי את חברה טובה של היילי ואני חייב לדבר עם מישהו… יש לך כוח?" הוא שאל, "ברור!" אמרתי וישבתי על הספה, כיביתי את הטלוויזיה והדלקתי את האור, "דבר!" אמרתי לו, הוא רק הסתכל עלי ושתק, הסתכלתי עליו, הוא די חתיך, חשבתי לעצמי, הוא התקרב אלי ואני אליו היינו ממש קרובים אז נישקתי אותו, הוא נישק אותי בחזרה, אחרי משהו כמו 5 דקות התרחקתי ממנו, "אופס.." אמרתי, "וואו… זה היה…" אמר זאין, "מה זה היה? גרוע, דוחה, מגעיל, מדהים, מושלם? מה?" שאלתי אותו, "מפתיע!" הוא אמר, "מפתיע רע או מפתיע טוב?" שאלתי אותו, הוא חשב לרגע ואז ענה "מפתיע טוב פלוס!" חייכתי אליו ושאלתי, "אז תרצה להיות מופתע עוד פעם?" הוא חייך ואמר "עכשיו ששאלת זו לא תהיה הפתעה!", "צודק! אז עדיף שלא וזהו" אמרתי וחיפשתי את השלט, "מי אמר שרציתי להיות מופתע?" הוא שאל וחייך חיוך חושף שיניים, הסתכלתי עליו ונישקתי אותו, "רגע מה זה אומר?" שאלתי אותו אחרי שהתרחק ממני, "נראה לי שאנחנו זוג!" הוא אמר, חייכתי אליו והסתכלתי על השעון, רבע לשתיים, "טוב ביי" אמרתי לו והלכתי לכיוון הדלת, הוא הסתכל עלי ונראה מבולבל, הצבעתי על השעון הוא הנהן ובא לכיווני לפני שיצא הוא נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים וחייך, סגרתי אחריו את הדלת ועליתי לחדר שלי הלכתי לישון.
**נקודת המבט של זאין**
הייתי חייב לספר להיילי מה אני מרגיש, חייב הרגשתי כאילו אני הולך להתפוצץ,אז הלכתי אליה, מנדי פתחה לי , אף פעם לא שמתי לב אבל היא הייתה די יפה, עיניים ירוקות, שיער חום גולש, יפה, "היי…"היא אמרה, היא נשמע מבולבלת, "הילי כאן? אני חייב לדבר איתה!" אמרתי לה, אני חייב לדעת מה היא מרגישה כלפי! "לא היא לא כאן, אבל אני כאן… מה רצית להגיד לה אני אודיע לה…" היא אמרה, "תקשיבי את חברה טובה של היילי ואני חייב לדבר עם מישהו… יש לך כוח?" שאלתי אותה, היא בטח מכירה את היילי טוב! "ברור" היא אמרה, היא ישבה על הספה כיבתה את הטלוויזיה והדליקה את האור, ישבתי לידה "דבר!" היא אמרה, אבל לא דיברתי רק הסתכלתי עליה, התקרבנו אחד לשני, והיא נישקה אותי, אחרי שהתרחקה ממני היא אמרה "אופס…" "וואו… זה היה…" אמרתי, הייתי מופתע, "מה זה היה? גרוע, דוחה, מגעיל, מדהים, מושלם? מה?" היא שאלה "מפתיע!" אמרתי מפתיע רע או מפתיע טוב?" היא שאלה אותי חשבתי רגע ואז אמרתי "מפתיע טוב פלוס!" היא חייכה ושאלה "אז תרצה להיות מופתע עוד פעם?" "עכשיו ששאלת זו לא תהיה הפתעה!" אמרתי לה בחיוך, "צודק! אז עדיף שלא וזהו" היא אמרה וחיפשה את השלט, "מי אמר שרציתי להיות מופתע?" שאלתי וחייכתי, היא נישקה אותי, "רגע מה זה אומר?" היא שאלה אחרי זה, "נראה לי שאנחנו זוג!" אמרתי, היא חייכה , "טוב ביי" היא אמרה והלכה ל לכיוון הדלת, הייתי מבולבל, היא הצביעה על השעון והנהנתי הלכתי לכיוונה ונישקתי אותה, יצאתי היא סגרה את הדלת, הלכתי לחדר של לואי, "אני באופן רשמי תפוס!" צעקתי הערתי אותו, "לך מפה!!" הוא צעק וזרק עלי גזר שהיה לו מתחת לכרית, הלכתי לכל החדרים והערתי את כל וזרקו עלי כל מיני דברים, הארי זרק עלי תחתונים, ליאם נעל, נייל חבילת עוגיות ריקה ולואי גזר. הלכתי לישון מצאתי דרך הפסיק לחשוב על היילי! חשבתי ונרדמתי….
המשך יבוא….


תגובות (4)

תמשיכי!! כתיבה מדהימה!!

21/10/2012 12:02

תודה :)

21/10/2012 12:27

מוושלםם!! דיייי שייהיייה עם היילייי .. אנייי מתה להמשךךך מחכהה!!!

21/10/2012 14:40

היי..
מה נשמע?
התפגרתי.
תמשיכי.
בוהאהאאץץץ.

21/10/2012 14:50
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך