מאוהבת במאליק
תהנו:)
זאין
חתיך!!!!!
טוב תקשיבו...
אני רוצה לכתוב סיפור על זאין...
אבל בגלל שהחודש שאני רוצה לכתוב בוא הולך להיות עמוס אז...
אני רוצה להיות בטוחה שאתם תקראו אותו ותגיבו ותדרגו....
ואני מקווה שאתם לא מתכננות של זאין כי הוא שלי!!!!!
אז.... ל... מתחמתחמתחמתח....... חפירות!!!!
זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין טוב אין לי כוח יותר....
ביייי
תגיבו :)
♥♥♥
ואם קראתם את הפרקים הקודמים אתן יודעות למי מיועד כל לב......
הייתי מפרטת עוד פעם אבל אין לי כוח
!!!!!!
בייי

אופס….התאהבתי! – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 19

מאוהבת במאליק 20/10/2012 1435 צפיות 4 תגובות
תהנו:)
זאין
חתיך!!!!!
טוב תקשיבו...
אני רוצה לכתוב סיפור על זאין...
אבל בגלל שהחודש שאני רוצה לכתוב בוא הולך להיות עמוס אז...
אני רוצה להיות בטוחה שאתם תקראו אותו ותגיבו ותדרגו....
ואני מקווה שאתם לא מתכננות של זאין כי הוא שלי!!!!!
אז.... ל... מתחמתחמתחמתח....... חפירות!!!!
זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין זאין טוב אין לי כוח יותר....
ביייי
תגיבו :)
♥♥♥
ואם קראתם את הפרקים הקודמים אתן יודעות למי מיועד כל לב......
הייתי מפרטת עוד פעם אבל אין לי כוח
!!!!!!
בייי

**נקודת המבט של זאין**
אז אחרי שהיילי והארי עלו למעלה לואי שאל אותנו מודאג "למה אתם חושבים שהיא רוצה לדבר איתו?", "אויש נו תירגע אחי!!" אמרתי לו בזמן שאני נזכר בנשיקה שלי ושל היילי, זה היה מדהים! שחזרתי הכל, את הסרט את הישיבה הצמודה שלנו, ובעיקר את הנשיקה, רק אחרי שעשיתי את זה קלטתי מה היא אמרה לי, היא אמרה לי שאני מנשק מעולה! הלב שלי עשה שמיניה באוויר, אבל אז הסתכלתי על לואי ועל הפרצוף המודאג שלו, הרגשתי ממש רע עם עצמי, אני לא חבר כזה גרוע? אני חייב להפסיק להיפגש עם היילי! הצבתי לעצמי עובדה, אבל רק לחשוב על עצמי בלי היילי, לראות אותה מנשקת את לואי בידיעה שאני אוהב אותה קרע אותי לגזרים. אחרי משהו כמו שעה היילי והארי ירדו ביחד, היילי הלכה לכיוון לואי והדביקה לו נשיקה, לא הרגשתי כאילו קרעו אותי לגזרים, הרגשתי כאילו העלו אותי בלהבות, זה היה נורא, "ביי בנים!" היילי אמרה ויצאה, אני עליתי לחדר שלי, הלכתי לכיוון המחשב, ישבתי ובהיתי במסך, נכנסתי לאותו אתר הרכילות שליאם נכנס אליו, הדבר הראשון שראיתי זה את הפרצוף שלי ושל היילי מרוח על המסך, זו הייתה הנשיקה שלנו, אני מאוהב בה! וגם לואי והארי! מה לעזאזל אני יעשה?! יש לי רעיון! חשבתי לעצמי, אני פשוט יגרום לה לשנוא אותי!, אויש לא זה כל כך סרט מצויר!!!! אני פשוט אתגבר עליה!!!! אני צריך להבין שהיא חברה של לואי ולהתמודד! כן, כן זה מה שאני אעשה! אני פשוט לא אפגש איתה, לא אחשוב עליה ועל העיניים המדהימות והמהפנטות שלה ועל החיוך הזה…. אוף אני שוב עושה את זה! אני לא מסוגל לשכוח ממנה אני אוהב אותה יותר מדי, דפיקה על הדלת העירה אותי מהמחשבות "כנס…" אמרתי ונאנחתי, זה היה נייל, הוא ישב על המיטה והסתכל עלי, לאחר כמה רגעים הוא שאל "מה קרה אחי? אתה נראה מבואס!" קמתי מהכיסא והלכתי לכיוון המיטה, ישבתי ליד נייל ואמרתי לו בלי לחשוב "אני חתיכת זבל בוגדני!!!" נייל הסתכל עלי הוא נראה מופתע, "אח שלו תירגע אתה בסך הכול נישקת את היילי פעמיים, זה לא כזה ביג דיל!" הוא אמר ונשכב על המיטה, "אה.. לא פעמיים… שלוש!" אמרתי לו מחכה לתגובה, "מה? מתי הספקת?!" שאל נייל מופתע, "היום.. לפני משהו כמו שעתיים…" אמרתי לו מאוכזב מעצמי, "או-קי" אמר נייל והסתכל על המחשב, זו הייתה התמונה שלי ושל היילי בלונה פארק, הסתכלתי עליו ושאלתי אותו "אתה יכול לצאת?" נייל הסתכל עלי הוא נראה פגוע, הוא הנהן ויצא מהחדר….
**נקודת המבט של היילי**
"היי בנים!" אמרתי "הארי אני רוצה לדבר איתך", הוא התקדם לעברי ועלינו למעלה, נכנסנו לחדר שלו, "אז…." הוא שאל, לא רציתי הקדמות מיותרות אז שאלתי "הארי, אתה אוהב אותי?",הוא היה מופתע מהשאלה, עברו כמה דקות עד שהוא יצא מההלם, הוא נשם נשימה עמוקה ואמר "היילי אני לא אוהב אותך…" הוא עצר, לא הספקתי להגיב והוא המשיך, "אני מאוהב בך, אף פעם לא התאהבתי ככה! אני נשבע לך שאני בחיים לא יהיה עם מישהי אחרת! גם את אוהבת את לואי!! אנחנו נועדנו להיות ביחד!", ישבתי על המיטה, הסתכלתי על הארי במבט מתעב, אני שנאתי אותו כל כך ברגע זה, הרגשתי אותה הרגשה שהרגשתי ביום שבן בגד בי, הרגשה כועסת- מאוכזבת- עצובה, "הארי זה לא ילך בינינו אני עם לואי! ואני אוהבת אותו ואני בחיים לא יהיה איתך!! זה פשוט אהבה בלתי אפשרית בשבילך, ובשבילי זה חודשיים עם הרגשה חרא על זה ששברתי לך את הלב! זה לא יותר מזה! תתמודד, תתגבר, תמצא לך בחורה ותחיה איתה באושר ואושר!" אמרתי לו בעצבים, כמעט צעקתי, הרגשתי כמו כלבה שאמרתי לו את זה, ולא רק כלבה גם שקרנית, שיקרתי לו ולעצמי, אנחנו כן יכולים להיות ביחד, ואפילו נהיה זוג חמוד, אבל לא יכולתי להיפרד מלואי עוד לפני שניסנו להיות ביחד, הארי הסתכל עלי הוא נראה עצוב ופגוע, "תקשיבי, את לא יכולה לבקש ממני להיות עם מישהי אחרת אני מאוב בך מאוהב, מאוהב לא רק אוהב או מחבב או דלוק אני מאוהב!!!!" הוא אמר לי בקול רועד, הסתכלתי עליו ואמרתי, "הארי אתה יודע שהעיניים שלך מהפנטות אותי? שהחיוך שלך ממיס אותי? שכל פעם שיש לך את הפרצוף האידיוטי- מאוהב אני מאושרת?" שאלתי חיוך נמרח לו על הפרצוף "באמת? אז… מה זה אומר?" הוא שאל, לא ידעתי מה לענות לו, רציתי לצרוח עליו, לצעוק, ולומר לו שאני שונאת אותו, אבל לא יכולתי! אני פשוט נישקתי אותו, או מיי גאד איזה כלבה אני, אני מנשקת החבר בכי טוב של החבר שלי, איך שחשבתי על זה התנתקתי מהארי ונתתי לו סטירה, הוא חייך חיוך קטן ואז שינה את הסמיילי פייס שלו לפרצוף שסובל מכאב, הוא שפשף את הלחי ושאל אותי "למה עשית את זה?" הסתכלתי עליו וצעקתי "כי אני נישקתי אותך ואני החברה של החבר הכי טוב שלך ולא עשית כלום!" "אז למה נישקת אותי?" הוא שאל מבולבל "כי העיניים שלך… עוד פעם.. אוף!" אמרתי בלחש. ואז פשוט חזרתי לשבת על המיטה ובכיתי, הארי ישב לידי ואמר "אני מאוד נהניתי לנשק אותך…" אני רק הסתכלתי עליו ובכיתי יותר "טוב עדיף שאני אשתוק…" אמר והסתכל על הרצפה, אוף למה אני? למה? מה אני בנאדם כל כך טוב שאלוהים מקיף אותי בחמישה בחורים חתיכים ששלושה מהם דלוקים עלי? אני לא בנאדם ^כזה^ טוב!, "טוב כדאי שאני אלך!" אמרתי להארי והלכתי לכיוון הדלת, "תקשיב לנשיקה הזו אין שום משמעות!!!! אל תפתח ציפיות כי אני עם לואי וזהו!!!!" אמרתי לו, "וואו את ממש רצחנית שאת כועסת!" הוא החזיר לי, "אם אני רצחנית שאני כועסת אז תגרום לי לרתוח!" אמרתי ויצאתי, הוא יצא אחרי ירדנו למטה, הדבקתי ללואי נשיקה, "ביי בנים" אמרתי לפני שיצאתי…
ירדתי למטה במעלית, נכנסתי לבית וראיתי את מנדי יושבת על הספא ובוכה, "מה קרה?" שאלתי והלכתי לכיוונה, היא הסתכלה עלי ואמרה "זאק הזבל הזה זרק אותי!!"….
המשך יבוא….


תגובות (4)

מושלם תמשיכי!!!!!!!

21/10/2012 10:52

תודה :)
אה…. ובקשר לסיפור של זאין רוצות?

21/10/2012 11:26

תמשיכי!! ואני רוצה.. שחף בת 19 גבוהה רזה שיער חום מתולתל ועיניים חומות אפורות ושפתיים מלאות.. עם הארי.. (כי אני מתה על כולם ורוצה להיות עם כל אחד אחר בכל סיפור..

21/10/2012 12:52

סורי שחף בסיפור הזה הארי תפוס הבבטחתי לחברה שלי (מנדי…) בסיפור הבא שלי אני מבטיחה להוסיף אותך….!
♥♥♥

21/10/2012 13:04
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך