מאוהבת במאליק
אנלי כוח לחפור....
תהנו...
:)

אופס…. התאהבתי!- סיפור על וואן דיירקשן- פרק 31

מאוהבת במאליק 01/11/2012 2055 צפיות 41 תגובות
אנלי כוח לחפור....
תהנו...
:)

**נקודת המבט של היילי**
"למה את בוכה מותק?" ריי שאל אותי, "כי … כי… הבחור שאני מאוהבת בו כמעט מת!" אמרתי, שיט! מה אמרתי?! "מה?!" שאל אותי ריי בשוק, "אה….. סליחה ריי באמת…. אני…. אני… אין לי מה לומר!" אמרתי, "למה לא אמרת לי?!" שאל אותי ריי בכעס, "תקשיב ריי, אני לא מוכנה לאבד אותך! אתה …. אני אוהבת אותך!" אמרתי בלחש, איזה שקרנית אני!!! אני לא אוהבת את ריי! אבל אני לבד… אני לגמרי לבד! החברות שלי לא ממש עוזרות לי! המשפחה שלי בישראל, ואני פה לגמרי לבד! ריי הוא הדבר היחיד שנשאר לי ואם אני צריכה לשקר בשביל שהוא לא ילך אין לי בעיה! "באמת?" שאל אותי ריי, "לא!" אמרתי, מה יש לי?! למה אני לא יכולה להיות חמודה ולשקר? "טוב אני הולך!" אמר ריי ויצא במהירות מהחדר, חשבתי שזה יכאב יותר, אבל זה לא כאב בכלל, להפך הרגשתי תחושת הקלה. דפיקה בדלת קטעה את מחשבותיי, ירדתי למטה ופתחתי אותה, זה היה ליאם, סגרתי את הדלת בפרצופו ועליתי למעלה, הוא דפק עוד הפעם, הדלת נפתחה, "היי פוצי!" אמרה לו אפריל, "אמה אני צריך לדבר איתך…" אמר.. לואי?! מה הוא עושה פה?! "אוקיי…." אמרה אמה, מישהו עלה במדרגות והתקרב לחדר שלי, הוא פתח את הדלת זה היה ליאם, "מה אתה רוצה?!" שאלתי אותו בכעס, "אני רוצה לדבר…" אמר לי, "על מה? עלייך והלהקה הדפוקה שלך? עם זאין?! על הארי?! על לואי?! אני מאוד מצטערת אני לא רוצה לדבר!!!!" צרחתי עליו, הטלפון שלו צלצל, "הלו?" ענה, "טוב אנחנו באים!" אמר וניתק, "אני חייב ללכת!" אמר ליאם, "סוף סוף!" אמרתי ונאנחתי בהקלה, "זאין משתחרר…" הוא אמר לפני שיצא, הוא התעכב לרגע ליד פתח הדלת כדי לשמוע את התגובה שלי, "מעניין לי את התחת!" אמרתי בזלזול והתחלתי לשחק בטלפון מבהירה לו שלא איכפת לי, הוא יצא, זרקתי את הטלפון על כרית שהייתה מונחת על הרצפה, קברתי את ראשי בידי, הרמתי לאט לאט את הראש, בהיתי בנקודה לא ברורה בקיר ואז פשוט צעקתי "זאין אני שונאת אותך!!!" אני לא יודעת מאיפה זה באלי, פשוט שנאתי את כולם באותו הרגע, במיוחד את עצמי!
**מנקודת המבט של לואי **
לקחנו את זאין לבית החולים, אני וליאם החלטנו ללכת לבנות, השארנו את הארי ונייל עם זאין, הייתי חייב לדבר עם אמה, אני מאוהב בה,אחרי שהיילי נפרדה ממני אפילו לא הייתי עצוב, פשוט חשבתי על אמה, אז נסענו אליהן, ליאם עלה למעלה, אני נשארתי למטה כדי לחפש את הגזר שלי,יש מצאתי! עליתי למעלה, ליאם עמד מול הדלת, אני דפקתי כי הוא פשוט לא זז, "היי פוצי!" אמרה אפריל לליאם,הסתכלתי על אמה, "אמה אני צריך לדבר איתך…" אמרתי לה, "אוקיי…" היא אמרה, הלכנו למטבח, היא השפילה את ראשה לרצפה, נגעתי בעדינות בסנטר שלה והרמתי את ראשה, הסתכלתי בעיניה ונישקתי אותה, היא נישקה אותי בחזרה, "אני אוהב אותך!" אמרתי לה, "אני לא…" היא ענתה, הרגשתי קרועה, "אני מאוהבת בך!" היא אמרה בחיוך, נתתי לה נשיקה ענקית, שמענו כמה צעקות מלמעלה, ליאם ירד לאחר כמה דקות ואמר, "זאין משתחרר!" "אני חייב ללכת!" אמרתי לאמה ונישקתי אותה נשיקה קטנה, אני וליאם רצנו למעלית, ירדנו למטה ונכנסו למכונית "אז… מה זה היה?" שאל אותי, "מה היה?" שאלתי בתמימות, "למה נישקת את אמה?!" הוא שאל, "כי אני אוהב אותה…." אמרתי בחולמנות, "איכס!" אמר ליאם, "פוצי? תירגע!" אמרתי לו, "היי! היי! בשבילך אני ליאם פיין הבחור החתיך מוואן דיירקשן!" הוא אמר לי, "כן חתיך כמו הסיוטים שלי אמרתי במרירות, הגענו לבית החולים, עשינו תחרות מי מגיע לחדר של זאין, אני ניצחתי יש!! "זאין!!!" צעקתי ברגע שנכנסתי לחדר, "מה?!" שאל זאין מבוהל, "מה קורה אחי?" שאלתי, "לואי זה שיש לי חור ענקי בבטן זה לא אומר שאני לא יכול להרביץ לך!!!" אמר לי זאין, "זאין!!!" צעק ליאם, "מה?!" שאל זאין, "אני כל כך שמח שאתה מרגיש יותר טוב!!" אמר ליאם, "נכון זאין לפוצי ממש חשוב שתהיה בריא!" אמרתי בגיחוך, "פוצי?" זאין שאל, "לואי!!!!" צעק עלי ליאם, "אני מעדיף לא לדעת!" אמר זאין, "תגיד זאין? אנחנו רוצים לעשות הופעה ברגע שתחלים…." אמר הארי, "אין לי בעיה!" אמר זאין, "יופי!" אמר נייל עם מבט ערמומי, "אוקיי…" אמר זאין והוריד את הכותונת של בית החולים, הוא לבש מכנסי ג'ינס עם טישרט כחולה, הסתכלתי עליו, "מה?" שאל זאין, "אתה מה המעריצות היו מוכנות לעשות בשביל לראות אותך מתלבש?" אמרתי בגיחוך, "אני יודע!" אמר זאין, "לואי יש משהו שאני לא יודע?" שאל הארי, "כן אתה לא יודע שאני ואמה זוג!!" אמרתי בהתלהבות, "וואלה אחי… היא לוהטת!" אמר נייל, הסתובבתי אליו ואמרתי, "היא לוהטת? מה עם אשלי? היא פצצה!!!" אמרתי לנייל בכוונה לעצבן אותו, מה שדי הצליח לי, "אני נשבע לך עוד מילה אחת ואני רוצח אותך!!!!" הוא אמר ונתן לי סטירה, "ברצינות? אפריל יותר יפה משניהן ביחד!" אמר ליאם, "ליאם? אל תתחיל איתי!" אמרתי לו, "וואו וואו תירגעו!" אמר הארי, "מנדי הכי יפה!" הוא אמר בחיוך, כולנו הסתכלנו עליו ואמרנו ביחד, "מנדי?!" הארי צחק ואמר "כן מנדי! היא מושלמת!" "אחי אתה מאוהב?" שאלתי אותו, "אולי?" אמר, "אני רוצה לעוף מפה אם לא איכפת לכם!!!!!" צעק זאין, כנראה מה שאמרנו פגע בו.
**מנוקדת המבט של זאין**
הבנים האלה עולים על העצבים! הם מדברים על בחורות, אחרי שאני תקעתי לעצמי סכין בבטן בגלל בחורה! הם חסרי טקט!!! "אני רוצה לעוף מפה אם לא אכפת לכם!!!!" צעקתי עליהם, "טוב יאללה בואו נלך…" אמר נייל והעיף את המפתחות של האוטו באוויר ואז תפס אותם, יצאנו מבית החולים ונכנסו לאוטו, עליתי ראשון הביתה הבנים התעכבו למטה, אין לי מושג למה.. איזה דפוקים הם! אז הלכתי למטבח כדי להכין לי משהו לאכול, "היי, היי, היי מה קורה כאן?" שאל הארי אחרי שראה אותי עומד במטבח וחותך מלפפון, הסתכלתי מסביבי לא היה בלגן "מה?" שאלתי, "אתה הולך לספה ושוכב שם!!!" הבהיר לי נייל, "אוקיי?" אמרתי מפוחד והלכתי לכיוון הספה, הארי סיים לחתוך את הירקות והגיש לי את הסלט, "תודה אחי?" אמרתי לו, ממתי הם כל כך מתחשבים? "אין בעד מה…" אמר הארי וישב לידי, "אז… יש לי רעיון איך להחזיר את היילי…" אמר, "מה?!" שאלתי, אופס צעקתי, "נעשה ככה…….."
המשך יבוא….


תגובות (41)

תמשיכי!!!

02/11/2012 04:41

תמשיכי מהר!

02/11/2012 07:46

תמשיכי !!!

02/11/2012 08:23

מה הקטע? ממתי אין לי צפיות? קדימה… התאמצתי מאוד
!!!!!!!!!!
;(

02/11/2012 12:42

תממשיכיי מהר ותתקראי את שלי

02/11/2012 17:08

המשךךךךךךךךךךךך ותקראי את שלי אם את לא קוראת חחחחח ואני יגיד לדנה שיצא פרק

03/11/2012 02:13

דירגתי את הסיפור שלך "מאוהבת במאליק\" לא היה יותר פשוט לכתוב "מאוהבת בבקי"????????? ס ת ם !!!!!
הסיפור מהמם אהבתי מאד מאד מאד ומקווה שתמשיכי מהר ואגב מה שמך? ♥♥♥

03/11/2012 02:19

קוראים לי ליאור (אני יודעת שם מדהים!!)

03/11/2012 02:28

יווואווו תמשיכי!!!! המשךך! :)))

03/11/2012 02:34

דנה חיכיתי שתגיבי :)

03/11/2012 02:37

חחח :) לא שמתי לב שהפרק יצא והיו לי מלא מבחנים חשבון נראלי אני יקבל 50 חחח :( ואני כותבת עוד סיפור לא על וואן די :)) אבל אני ממשיכה את שתיהם :)

03/11/2012 02:38

יופיייייי

03/11/2012 02:40

יואוווווווווווו תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

03/11/2012 08:10

לכל הדיירקשניתכנסו לזהhttp://www.youtube.com/watch?v=-cgmiZWZRSE – עכשיו!!!

03/11/2012 08:16

כעעע שמעתי כבר את השיר הזה ממש יפה!!!! ליאמי איזה קטע יפה נתנו לו ואין לזאיין סולו לא? :(

03/11/2012 08:32

לא אין לא! :(

03/11/2012 08:38

וואיי חבל!! :( לפחות ליאם שר שם מהמם!! ושומעים רק אותו בפיזמון חח

03/11/2012 08:40

סורי אני לא יכולה להמשיך אני בדיכאון רציני… אני יודעת שמלא שמן לא העלתי פרק :(
אני ממש בדאון…
:( :( :(

03/11/2012 09:21

אני משתגעת! אני פשוט יושבת ובוהה במסך של הוורד, אני בדיכאון רציני! ואין לי מושג למה!!!!! הצילוווווווווו

03/11/2012 10:06

חחח הפרק הזה היה מושלם ותנסי לחשוב אולי יעלה לךך רעיון או משהו חח :))

03/11/2012 10:07

רעיון זה הדבר האחרון שאני רוצה… אני רק רוצה להבין למה נכנסתי לכזה דיכאון!

03/11/2012 10:11

למה את בדיכאון?? :(

03/11/2012 10:15

אני לא יודעת….

03/11/2012 10:19

בעיה? אהה…:(

03/11/2012 10:24

בעיה רצינית

03/11/2012 10:30

את חייייייייייייייייבת להמשיך אני מתה לדעת את ההמשך ואני מקווה שתקראי את שלי :)

05/11/2012 06:40

אני קוראת את הסיפור שלך :)

05/11/2012 06:51

תמישכייי אני מחכה 4 ימים לפרק חחחחח (:

05/11/2012 09:06

לכל הבילבריות- אני צריכה חברה לג'סטין בסיפור שלי, מי רוצה?

05/11/2012 11:58

אני רוצה אפילו שאני לא אוהבת אותו!!! חיחיחי

05/11/2012 11:59

תמשיכי זה מושלמי!!!!!!!!❤❤❤

05/11/2012 12:00

חחחח "אהבתי" בעבר את השירים שלו.
בייבי אני לא אוהבת הוא חופר אני אוהבת וואן טיים חח "אהבתי" חח מחכה לפרק כברר!!!!

05/11/2012 12:03

יופייי!
שלחי לי לי למייל ([email protected]) את הפרטים על הדמות ואת השם (שם אמריקאי!) סופסוף מצאתי לו חברה :)

05/11/2012 12:04

אמ… אני לא יודעת להישתמש בזה אז אני ארשום לך פע
שם אינלי חח אולי דנה?! ליאור נראלי … איך שבא לך שיער חום שחור
ועיינים חומות נוצצות חום דבש אוהבת לרקוד ולדבר וזה לא אומר שאני אבגוד בהארי בעלי לעתיד!!!!!
חעחע ❤❤❤תמשיכי כבר!!

05/11/2012 12:09

אני כותבת אותו! לא בטוח אני מעלה אותו היום.. מקסימום מחר בבוקר! או אחרי בצפר.. מתי שאני אספיק…!

05/11/2012 12:09

יאייייי❤❤❤

05/11/2012 12:11

מה את אומרת על מאי? שם יפה? כי ככה חשבתי לקרוא לחברה שלו….

05/11/2012 12:12

יהיי אני מחכה שפרק 32 יעלה :)

05/11/2012 12:20

דנה זה שם ממש יפההה :)) חחח מחכה כבר לפרק!!♥♥♥

05/11/2012 12:25

הוא עלה :)

06/11/2012 03:54
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך