מאוהבת במאליק
אני יודעת שמשעמם!
אבל אמרתי לכן להצחיק אותי!
טוב אני מקווה שלא יצא גרוע כמו שאני חושבת!
זאין
חתיך
עולמי
והורס
אני
מכורה
לפרצוף
המדהים
והחתיכי
שלו!
תהנו מהסיפור!!!
פרק זה מוקדש למרים כי הוא משעממם כמוה! יא זבל! למה את לא מגיבה לי?!?
אין לי כוח לחפור....
ביוש...
♥♥♥ (ואתן יודעות למי הלבבות שייכים!)
נ.ב זה - :) סמיילי נורמאלי! זה -D= סמיילי מפיחד (אימלההההההה)
טוב ביי
:) :) :) :) (סמיילים נורמלים!!!")

אופס…. התאהבתי!- סיפור על וואן דיירקשן- פרק 24

מאוהבת במאליק 23/10/2012 1403 צפיות 8 תגובות
אני יודעת שמשעמם!
אבל אמרתי לכן להצחיק אותי!
טוב אני מקווה שלא יצא גרוע כמו שאני חושבת!
זאין
חתיך
עולמי
והורס
אני
מכורה
לפרצוף
המדהים
והחתיכי
שלו!
תהנו מהסיפור!!!
פרק זה מוקדש למרים כי הוא משעממם כמוה! יא זבל! למה את לא מגיבה לי?!?
אין לי כוח לחפור....
ביוש...
♥♥♥ (ואתן יודעות למי הלבבות שייכים!)
נ.ב זה - :) סמיילי נורמאלי! זה -D= סמיילי מפיחד (אימלההההההה)
טוב ביי
:) :) :) :) (סמיילים נורמלים!!!")

**נקודת המבט של היילי**
"היילי את אוהבת אותי?" שאל אותי לואי והסתכל עלי בצפייה, לקח לי זמן לענות, לא ידעתי מה לומר כי לא ידעתי מה אני מרגישה הסתכלתי לכול הכיוונים מנסה לראות רמז כל שהוא לתשובה שלי, הסתכלתי על הארי המבט שלי נתקע עליו הוא הזיז את השפתיים בלי קול "אני אוהב אותך!" זה מה שהשפתיים שלו אמרו, הארי אני אוהבת אותך גם רציתי לומר לו, אני ידעתי שהרגשות שלי להארי יותר חזקים מהרגשות ללואי, אבל למה אני מנסה להסתיר את זה? המון מחשבות רצו לי בראש בלי לשים לב בכלל הפה שלי, התכוונתי לומר 'כן לואי אני אוהבת אותך!' אבל זה היה שקר אם הייתי אומרת את זה, חשבתי פעם אחרונה ואז אמרתי "לואי אני אוהבת מישהו אבל המישהו הזה הוא לא אתה!" אמרתי מנסה להסתיר את הצער שבקול שלי, היו לו דמעות בעיניים, "מי זה?" הוא שאל אותי, לא עניתי אני רק נעצתי מבט ארוך בהארי הארי הסתכל עלי בחזרה, שוב הלכתי לאיבוד בעיניים שלו הסטתי מהר את ראשי ויצאתי מהחדר בריצה, לא ידעתי מה לעשות, הארי רץ אחרי, הוא נגע לי ביד, הרגשתי כאילו עובר בינינו חשמל, "הארי? אני… אני… שונאת את זה שאני לא יכולה לשנוא אתכם וללכת ולעזוב! להפסיק להיפגע!" אמרתי לו, הוא לא הגיב הוא ליטף לי את הפנים, ורכן אלי, "עצור!" אמרתי לו בתקיפות, "רק עכשיו נפרדתי מלואי! אתה לא חושב שזה מהיר מידי?" אמרתי לו בתקיפות, הוא הלביש מבט רך על פניו ואמר בקול חמים "אין יותר מידי באהבה" חייכתי אליו והוא נישק אותי, עוד פעם חשמל! אני לא יודעת למה רק עכשיו שמתי לב לזה? אני מאוהבת בהארי! התנשקנו, כל האחיות שעברו במסדרון הסתכל עלינו במבט מוזר "אהמאמהאמ" שמעתי שיעול , זה היה זאין, התרחקתי מהארי, "קודם כל אתם בבית חולים, לא בבית הפרטי שלכם, אז יש שני אפשרויות הראשונה- תשיגו לעצמכם חדר השנייה- אל תתנשקו! השנייה יותר מוצאת חן בעייני" הוא אמר, "בואי נשיג לנו חדר עם מיטה!!" אמר הארי בחיוך אדיוטי, "תשיג לך חדר עם מיטה אני אשיג לי משהו לאכול ושתות, הראש שלי עוד כואב מאתמול, שתיתי כל כך הרבה…. מצאתי את עצמי במיטה של מישהו אחר!" אמרתי בקול סובל, "מה עשית?!" שאל הארי מופתע, אוי ואבוי הוא ממש מקנא חשבתי לעצמי ואמרתי לו "תירגע לא עשינו כלום! טוב אולי כמה נשיקות, והורדתי את החולצה ו…." "חשבתי שרק התנשקתם!" קטע אותי זאין, הוא נשמע כועס, "אתה ידעת על זה?!" שאל אותו הארי, "תירגעו אני צוחקת, אבל כן התנשקנו…" צחקתי לעצמי, "לאב אל תדאיגי אותי ככה!" אמר לי הארי, נעצתי בו מבט רצחני "עוד פעם אחת ואתה קורא לי לאב אני אדאג שהמילים היחידות שתגיד הן 'מה אני עושה בבית חולים?'!" אמרתי לו "בי? בי יש זעם מוחבא?" שאל אותי זאין, "אותו הדבר לגביך!" אמרתי לו והסתובבתי לכיוון מכונת המשקאות, הסתובבתי בחזרה לבנים, "הארי תביא לי מטבע!" הוא הוציא מטבע מהכיס והושיט לי אותו, חייכתי אליו הוא חייך אלי "אני אוהב אותך!" אמר לי, "גמאני אותך!" אמרתי לו "בעעע" אמר זאין, "זאין…. אני חולה עליך" אמרתי וקרצתי לו, זאין קרץ לי בחזרה "היי, הי י מה קורה פה? היא החברה שלי!" אמר הארי בעצבנות, "קנאי!" אמרתי להארי והוצאתי לו לשון, "את אוהבת את זה!" אמר הארי, "כן מה שתגיד קנאי!" אמרתי לו והסתובבתי בחזרה למכונת המשקאות, הוצאתי פחית של קוקה קולה "תביאי שלוק!" אמר זאין, "קח שמן!" אמרתי לו, הוא לקח שלוק והחזיר לי את הפחית, "במחשבה שנייה…" הוא אמר וחטף לי את הפחית מהיד, הו שתה את כול המיץ במהירות מפחידה, "הארי? כרגע גנבו לחברה שלך את הקולה ואתה לא עושה עם זה כלום?!" הסתכלתי על הארי במבט כאילו מופתע, "אוי מסכנה שלי!" אמר ובא לעברי הוא עמד מולי ותפס לי במותניים, הוא נישק אותי כמה נשיקות קצרות "איכס, כרגע נהייתם חברים ואתם מתנהגים כאילו אתם כבר שבוע ביחד!" אמר זאין, הסתכלתי עליו וצחקתי "אתה דפוק ברמות אתה יודע?" שאלתי אותו, "אני לא דפוק, אני כל כך חתיך שאני לא צריך להיות חכם!" אמר זאין וצחק צחוק מוזר, אני חזרתי להארי ונישקתי אותו, הוא דחף את הלשון שלו לפה שלי, אני זרמתי איתו, "אתם לא צריכים חדר אתם צריכים מקלט סגור!" העיר זאין, "ואתה צריך מוח!" אמרתי לו, לקחתי מהארי עוד מטבע וחזרתי למכונת המשקאות לקחתי עוד קולה שתיתי כמה שלוקים ואמרתי להארי "הארי אתה יכול למצוא לי משהו לאכול אני מתה מרעב!" עשיתי לו פאפי פייס, "כן ממי" הוא אמר והתחיל ללכת, "אבל לא אוכל של בית חולים לך תביא פיצה או משהו שכולם יוכלו לאכול" אמרתי לו הוא הנהן והלך לכיוון ההפוך, "לואי תפסיק כבר!!!" שמעתי את ליאם צורח, הוא התעורר, נכנסתי מהר לחדר, "היילי תגידי לואי שיפסיק לשחק עם המכשירים של המיטה שלי!" אמר לי ליאם, הסתכלתי על לואי, אני שמחה שנפרדנו לא התאמנו אחד לשני, אבל גם מרגישה ממש רע כי החברה של החבר בכי טוב שלו! "לואי בבקשה ליאם לא מרגיש טוב!" אמרתי ללואי כדאי לצאת ידי חובה, לואי עזב את המכשיר, הוא עצם את העיניים מנסה לרמוז לי שהוא רוצה לישון, יצאתי מהחדר הארי חזר, וזאין שיחק במכונת משקאות "וואו זה היה מהיר!" אמרתי להארי שנכנס למסדרון עם 4 מגשי פיצה "כן יש פיצרייה למטה!" אמר לי, "למה הבאת כל כך הרבה פיצות?" שאלתי אותו, "זה לנייל!" הוא ענה לי, נייל התייצב במסדרון והתנפל על הארי שהחזיק את הפיצות, הוא חיסל מגש שלם תוך 4 דקות, הייתי בשוק, לקחתי מהארי משולש פיצה ושתיתי מהקולה שהייתה לי ביד, "אני אביא לליאם ולואי.." אמר זאין לקח מגש ונכנס לחדר, הוא יצא בידיים ריקות ,"הם אכלו הכל!" אמר זאין ולקח לי ביס מהפיצה, "זאין אני מאוד אשמח אם תפסיק!" אמרתי לו בעצבנות "אבל אוכל של בנות תמיד יותר טעים!" אמר לי זאין "זה קנוי!" אמרתי לו, "אוקיי אני סתם אוהב לאכול ממך זה פחות מעייף מלקחת אוכל לעצמי!" הוא אמר ולקח עוד ביס "קח הכול!" אמרתי לו והושטתי לו את הפיצה שלי זאין חייך חיוך מרוצה ונתן ביס לפיצה, ישבנו ככה בבית החולים ואכלנו ארוחת צהריים….
המשך יבוא….


תגובות (8)

איזה סיפור מושלללם תמשיכיייי

24/10/2012 11:11

תמשיכי!!

24/10/2012 11:34

אני ממשיכה :)
אבל יכול להיות שאני לא יעלה היום פרק :(
יש לי מלנתאאא דברים לעשות!

24/10/2012 11:47

תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24/10/2012 11:48

אני כותבת שאני ממשיכה! ותאמינו לי שאני לא משקרת…. XD
רגע מישהי חושבת שיצא משעמם- להגיד את האמת!!!

24/10/2012 11:50

יצא יפה:) תמשיכיי ♥

24/10/2012 13:14

אממ … היא הרגע נפרדה מלואי .
לא צריך להראות קצת יותר רגש ? כאילו, היא יוצאת כאן , קצת זונה .
היא נפרדת מחבר שלה , השניה ,מראה שלא אכפת לה ומתנשקת עם החבר הכי טוב שלו .
אממ.. בסך הכל יצא מקסים !

24/10/2012 13:16

אני חולקת על יויו כי גם אני עשיתי משהו כזה בסיפור שלי אבל אחר עם בגידה קיצר תיקראו את בחרתי בך פרק 9 זה ההמשך של הסיפור של ליאם היה בעיה באתר וכל הסיפורים התבלגנו לי אז תחפשו
ומחכה להמשך!@

24/10/2012 13:52
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך