מאוהבת במאליק
וואו לקח לי יום שלם לכתוב את זה!!!!
אני עייפה
ואין לי כו לחפור!
זאין
חתיך
בין
לאומי
ואני
מטורפת
עליו
ובאלי
לאכול
אותו
אני
מתה
על
הבאד
בוי
הזה
הוא
כזה
נוששששששששש

זה לא נחשב חפירה! זו מסורת!
בייווש דארלינג :)
מקווה שאהבתן♥♥♥
ואתם כבר יודעות למי הלבבות שייכים ♥♥♥

אופס….התאהבתי! – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 23

מאוהבת במאליק 22/10/2012 1647 צפיות 18 תגובות
וואו לקח לי יום שלם לכתוב את זה!!!!
אני עייפה
ואין לי כו לחפור!
זאין
חתיך
בין
לאומי
ואני
מטורפת
עליו
ובאלי
לאכול
אותו
אני
מתה
על
הבאד
בוי
הזה
הוא
כזה
נוששששששששש

זה לא נחשב חפירה! זו מסורת!
בייווש דארלינג :)
מקווה שאהבתן♥♥♥
ואתם כבר יודעות למי הלבבות שייכים ♥♥♥

**נקודת המבט של זאין**
"וואו יש בך הרבה זעם מוחבא!" אמרה לי היילי וחייכה למראה בן דודי המדמם, "זה לא זעם, זו נקמה!" אמרתי לה, "מה על מה שהוא עשה עם החברה שלך?" שאלה, חשבתי לעצמי רגע ואז אמרתי "לא בגלל מה שהוא עשה לך!" היא חייכה, הסתכלה על שון ואמרה לי "אני יכולה?" "ברור!" אמרתי לה ופיניתי לה את הדרך, היא בעטה בו,הוא התקפל מכאב, היא חייכה לעצמה חצי חיוך מדהים והסתכלה עלי, העיניים שלה היפנטו אותי, היה לי חשק לנשק אותה! פשוט לנשק אותה! אבל ישלי חברה! תפסיק זאין על מה אתה חושב? אתה כזה בוגדני!!! ניגנתי לעצמי במחשבות, השיר שלנו I wish זה היה הטלפון של היילי, "אז… ברוך הבא לצד האפל!" אמרתי לה מנסה לעשות מבט מרושע, היא רק חייכה וענתה לטלפון "הלו?" היא שאלה, "מה? מי? איך?" היא נשמעה מבוהלת, "טוב אנחנו באים!" היא אמרה וניתקה, "זאין אנחנו חייבים לרוץ הביתה ולקחת את המכונית! ליאם ולואי בבית חולים!" היא אמרה, נכנסתי לשוק, רצתי למטבח והוצאתי קרח זרקתי אותו לשון ואמרתי לו "ביי ביי בן דוד!" אני והיילי רצנו הביתה לקחנו את האוטו ונסענו לבית החולים , הנסיעה עברה בשקט ובמהירות, אני בטוח שעברתי את המהירות המותרת! רצנו לבית החולים, "איפה ליאם פיין ולואי טומילנסון?" היילי שאלה את הפקידת קבלה, הפקידה נשארה אדישה ושאלה "מה אתם בשבילם?" "אני הארוסה של לואי וזה אחיו של ליאם!" היילי אמרה, "חדר 309!" אמרה הפקידה, רצנו בהמשך המסדרון, נכנסנו לחדר 309 ראיתי את ליאם שוכב על מיטת הבית חולים ובמיטה לידו לואי, הארי ונייל ישבו אחד ליד השני, הם נרדמו, הלכתי להעיר אותם "מה קרה להם?" שאלתי את נייל, "הם עשו תאונה, לואי דיבר איתי בטלפון, לא ידעתי שהוא נוהג אני אמרתי לו שכדאי שפשוט ישכח מהיילי הוא צעק עלי ואמר שהוא לא מוכן לוותר על הדבר הכי טוב שקרה לו בחיים והוא איבד את הריכוז בכביש, שמעתי פיצוף, מישהו לקח את הטלפון של לואי ואמר לי שקרתה תאונה, מיהרתי להתקשר לאמבולס ועכשיו אנחנו כאן!" היילי הסמיקה, אני נכנסתי לשוק, "והם…. הם בסדר?" שאלתי, "כן! " אמר הארי, נשמתי לרווחה, "ללואי נשברה היד, וליאם שבר את הרגל והיד!" תיאר הארי את הנזקים! "עוד כמה זמן הם יצאו מפה?" היילי שאלה, "עוד שלושה ימים!" אמר הארי ועצם את העיניים מרמז לנו שהוא רוצה לישון, גם לואי וליאם ישנו, "אני רוצה גזר!" אמר לואי, הוא התעורר, ליאם עדיין ישן, היילי הלכה ללואי הם רק חייכו אחד לשני, עד שהיא נישקה אותו הלב שלי נקרע לשניים חלק אחד של מנדי והשני של היילי אבל משום מה החלק של היילי היה גדול יותר, "נחש מה?" שאל היילי את לואי, "מה?" שאל לואי "מעכשיו או לפחות בבית חולים הזה אנחנו מיועדים להתחתן!" לואי השתעל ואז אמר "נשמע טוב!" "אז אם שואלים מי אני בשבילך אני הארוסה שלך!" היא אמרה וחייכה אליו את החיוך הממיס שלה, אבל בתוך החיוך הזה היה קצת סבל כיאלו מאלצים אותה לעשות משהו שהיא לא רוצה.
**נקודת המבט של לואי**
בבוקר קמתי וראיתי קצת טלוויזיה אחרי חצי שעה הייתה דפיקה בדלת, זו הייתה אמה חברה של היילי, "היי" אמרתי לה, "תקשיב לואי אני מתחרפנת! אני מאוהבת בך! אני לא מסוגלת לראות אותך ואת היילי מתנשקים זה קורע אותי, אני כועסת על היילי אני לא מדברת איתה אין לי סיבה אבל אני עושה את זה! האהבה שלי אליך מטמטת אותי! אני פשוט, פשוט מתחרפנת! " היא אמרה בקול מהיר הייתי בהלם הלכתי לספה וישבתי עליה, היא באה וישבה לידי, היא נישקה אותי אני נישקתי אותה בחזרה, זו הייתה הרגשה טובה אבל ברגע הכי לא טוב זה קרה- הדלת נפתחה זו הייתה היילי היא הסתכלה עלינו , אני מיהרתי לקום אליה נתתי לה יד ומשכתי אותה לחדר שלי, ניסיתי לנק אותה היא התנגדה לי, אויש אני כזה זבל! הייתה שתיקה, "אני מצטער!" אמרתי והרכנתי את הראש בהיתי בנעליים שלי , "אני לא מאמינה! אני לא מאמינה שעשית את זה! ועוד עם אמה?! החברה הכי טובה שלי!!! אתה כזה בוגדני!!"היא אמרה בקול פגוע, היא עמדה לבכות, אהבת חיי עמדה לבכות בגללי זה היה נורא! , "לואי זה נגמר! אני לא מאמינה שעשית את זה!!" היא אמרה הקול הפגוע שלה השתנה לקול כועס, גם אני כעסתי באותו הרגע על מה שהיא עשתה לי, עם זאין והארי אז פשוט לא הצלחתי להתאפק ואמרתי לה "גם לך לא חסר! את וזאין? לא פעם אחת! ולא פעמיים! אלה שלוש! שלוש פעמים! ויש לך חבר! אז אני בוגדני?! אני?! וגם הארי אני יודע שנישקת אותו! מה עם ליאם ונייל? עוד לא הגעת אליהם?" היא התחילה לבכות, היא יצאה מהחדר בטריקת דלת, אני נשכבתי על המיטה ובכיתי, הרשתי כל כך רע עם עצמי! והנורא ביותר הוא שנהנתי מהנשיקה שהייתה לי עם אמה! חשבתי לרגע וניסתי למצוא סיבות לכל, ברור שאני לא מאוהב בה! אם הייתי מאוהב בה לו הייתי מתנהג ככה להיילי הייתי נפרד ממנה וזהו, אז הסקתי לעצמי שלא נהנתי מהנשיקה אלא מההרגשה שאני משתווה להיילי ומנשק את החברה הכי טובה שלה, הדלת שלי נפתחה וזה קטע לי את המחשבות, הארי נכנס לחדר וצעק עלי "אתה חתיכת בוגד! היית צריך להתנצל ולשתוק למה דיברת אליה ככה?! גם ככה היא מבולבת מה אתה רוצה שהיא תתחרפן לגמרי?!?!" אני פשוט הסתכלתי עליו קמתי מהמיטה וחיבקתי אותו "הארי אל תצא נגדי אני צריך אתכם עכשיו! במיוחד אותך! אתה כמו אח שלי…. אל תכעס עלי תנסה להבין אותי…" אמרתי לו, הוא חיבק אותי בחזרה ולא אמר כלום. אחרי חצי שעה ישבנו כולנו למטה וזאין ואמר "ישלי רעיון! בואו נלך למועדון שליד הבית,נשתה קצת… נשמח, ולואי יפגוש איזה בחורה חמודה!" לא רציתי לפגוש בחורה חמודה! רציתי את היילי! אבל הינהתי כמו שאר הבנים, אז יצאנו למועדון אני הלכתי לקחת עוד משקה וראיתי את היילי, היא נישקה איזה בחור עם שיער שאטני, התכוונתי להרביץ לו אבל זאין תפס אותי ואת שאר הבנים וגרר אותנו הביתה, אני הלכתי לישון, קמתי בבוקר עם כאב ראש מטורף! אני וליאם רצינו לכת לפארק לשבת סתם ולהירגע, אז נסענו לפארק הארי התקשר אלי "היי הארי!" אמרתי לו לא סיפרתי לו שאני בנסיעה "לואי אתה מודע לזה שאתה צריך לשכוח מהיילי נכון?" הוא הרתיח אותי וצעקתי עליו "אתה נורמאלי? אני לא מוכן לוותר על הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים!" ואיבדתי את הריכוז בכביש "תיזהר!!!!!" צעק עלי ליאם, אבל היה מאוחר יותר והתנגשתי במכונית אדומה שטסה בדיוק מולנו, כל מה שאני זוכר זה אורות אדומים וכחולים מהבהבים מדי פעם התעוררתי, נראה לי שאיבדתי את ההכרה אבל אני כן זוכר כאבים עזים ביד שמאל, אני קמתי בחדר לבן מאוד "אני רוצה גזר!" אמרתי, היילי רצה לעברי היא חייכה אלי, היה לה חיוך ממיס, היא נישקה אותי ושאלה "נחש מה?" , "מה?" שאלתי "מעכשיו או לפחות בבית חולים הזה אנחנו מיועדים להתחתן!" השתעלתי ואז אמרתי "נשמע טוב!" "אז אם שואלים מי אני בשבילך אני הארוסה שלך!" היא אמרה וחייכה אלי חיוך כובש, אבל משהו בחיוך הזה לא היה אמיתי, "היילי את אוהבת אותי?" שאלתי אותה ברצינות וחיכיתי לתשובה שאיחרה להגיע…..
המשך יבוא….


תגובות (18)

אהבתי =D D= חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תמשיכי מושלם והארי שלמות זאיין חתיכות@ הארי רוצה להיסתפר לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

23/10/2012 02:28

אהבתי =D D= חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תמשיכי מושלם והארי שלמות זאיין חתיכות@ הארי רוצה להיסתפר לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

23/10/2012 02:28

תמשיכי מהר!!!!!!!!!!!!!!!!

23/10/2012 05:26

הארי להסתפר? וואט דה פאק???

23/10/2012 05:28

הארי+תספורת= לא !!!!!
סיפור מושלם + על חתיכיות מושלמת = תמשיכי !
ברור ??

23/10/2012 06:59

את לגמרי צודקת!!!!! (גם בקשר להארי וגם בקשר לסיפור שלי!)
אני משועממת התחלתי לכתוב סיפור חדש, אני יעלה אותו שאני אסייים את זה…
ואני לא מוצאת חברה לליאם בסיפור החדש שלי!!!!
אני מבינה שהוא לא חתיך כמו זאין אבל עדיין זו לא סיבה שהוא יהיה לבד!

23/10/2012 07:07

אני מתה על ליאם הוא מקום שני אצלי….!! :)

23/10/2012 07:14

ל- one.direction
אז… רוצה להיות חברה שלו?
אם כן שלחי לי הודעה למייל הזה-
[email protected]
תשלחי לי פרטים על הדמות (חצוני ואישיות) ושם אמרקאי לדמות…

23/10/2012 07:36

גאאאאדד , מווושלםםם !! הייא תייהייה בסווף עם זאייין נכון ? ):

23/10/2012 09:06

עוד משהו, סליחה עם זה חוצפה,
אני כותבת גם סיפור על וואן דיי,
ואולי תרצו לקרוא אותו ?
– לכל המעוניינים, קוראים לסיפור מדי המוזיקה..-

23/10/2012 09:15

קראתי את כל הפרקים שלך לקח לי הרבה זמן!! את כותבת מושלם!! ואני רוצה להיות חברה של ליאם אפשר?? :) וזאיין המושלם החתיך ההורס… ועוד חח

23/10/2012 09:46

דנה… שלחי לי מייל….
ואני בבעיה רצינית- מחסום כתיבה
אני עובדת על פרק 24 משעה אחד ויש לי רק 8 שורות גרועות!!!
תרשמו לי דברים מצחיקים, זה עוזר לי לכתיבה, ביום שכתבתי את חמש הפרקים הראשונים חברה שלי סיפרה לי בדיחה קורעת!!!! וכל היום צחקתי ווכה יצאו חמישה פרקים והקדמה (XD) ומי ששם לי עוד פעם בתגובות את הסמילי המסוים הזה – D= אני יוצאת עליו!!!!!!!!!!!
תהנו מהסיפר :)
ותזכרו דברים מצחיקים…..
♥♥♥

23/10/2012 13:58

תקשיבו בנות…
אם בא לכן עוד פרק בשבוע הקרוב תתחילו לספר בדיחות, אני מתחרפנת פה (ואם משהו יקרה לאחותי כתוצאה מהחירפון אני מאשימה אתכן!!!!!) אין לי השראה הוורד פתוח השם של הפרק כתוב ה 10 שורות הראשונות כתובות אבל אין המשך!!! הצילווו אני במחסום!

23/10/2012 14:16

היא תגיד לו שהיא לא יודעת אם היא אוהבת אותו..
אנה תיכנס באותו הרגע..
אנה תבכה ותתנצל להיילי..
היילי תסלח לה ואז הן ידברו בצד..
היילי תיפרד מלואי כדי שהוא יוכל להיות עם אנה..
לואי ואנה ביחד..
מנדי בוגדת בזאיין עם ליאם..
ליאם וזאיין הולכים מכות..
היילי מנסה להפריד ביניהם אבל זאיין דוחף אותה והיא נופלת ומתעלפת..
לוקחים את היילי לבית חולים..
זאיין נשאר בבית ומנסה להתאבד אבל נייל עוצר אותו בשניה האחרונה..
מסתבר שהיילי היתה בהריון מלואי והתינוק נפל בגלל המכה..
לואי בורח עם אנה ונעלם לחודש..
הבנים מחפשים את לואי ולא מוצאים..
מנדי נעלמת גם היא ומסתבר שאח שלה אנס אתה ורצח אותה..
ליאם וזאיין משלימים בהלוויה של מנדי..
זאיין והיילי הופכים לזוג..
אנה ולואי חוזרים אחרי חודש ואנה בהריון והם מאורסים..
אחרי שלושה חודשים חתונה של לואי ואנה..
נולד להם תינוק אחרי הרבה זמן שהכל שקט..
אבל התינוק דומה להארי…
ויש לך עונה שלמה של אופס….התאהבתי!

24/10/2012 03:55

נחמד… אבל אני מצאתי המשך! אבל אני אשתמש בכמה מהרעיונות שלך…
וקוראים לה אמה לא אנה!

24/10/2012 05:37

גאד, שחף , יש לך מוח משוגע .
לגמרי .

24/10/2012 06:34

כן גמאני חשבתי ככה!
אבל בתוך המוח המשוגע הזה נמצא אחד הסיפורים שאני הכי אוהבת באתר!!!!

24/10/2012 06:44

תודה!! ואני יודעת שהמוח שלי משוגע.. אני יכולה להמציא שטויות בשניות.. וסליחה שהתבלבלתי בשם.. ומי שצריכה עזרה בלכתוב את הסיפור שלה אני פה כדי לעזור!!!

24/10/2012 12:42
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך