מאוהבת במאליק
וואי אני רעבה אז אני לא יחפור
תגיבו
וזאין חתיך
ותיהנו:)

אופס….התאהבתי! – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 22

מאוהבת במאליק 22/10/2012 1430 צפיות 8 תגובות
וואי אני רעבה אז אני לא יחפור
תגיבו
וזאין חתיך
ותיהנו:)

**נקודת המבט של היילי**
בבקור קמתי במקום לא מוכר, לבשתי גופיה שחורה וגדולה, "וואט דה פאק?" שאלתי את עצמי, הדלת של החדר נפתחה, בחור בתחתוני בוקסר נכנס לחדר ,"בוקר!" הוא אמר, "מי אתה? מה אני עושה פה?" שאלתי אותו, "היי אני שון, ואתמול היית כל כך שיכורה שלא יכלת לנהוג הביתה או לומר לי איפה את גרה אז הבאתי אותך לכאן"
**סטופ**
שון- בן 20 שיער שאטני עיינים כחולות שרירי וגבוה
**המשך**
הוא אמר, "אז שון? למה עשית את זה?" שאלתי אותו, הוא חייך לעצמו חיוך קטן הסתכלתי עליו בשוק ושאלתי מבוהלת "אנחנו לא….. אנחנו לא שכבנו נכון?!" הבחור הסתכל עלי ואמר "לא… לא שכבנו היית שיכורה מידי, אבל כן התנשקנו! מה היה כל כך נורא אם היית שוכבת איתי?" "אני בתולה! וגם אני רוצה שהפעם הראשונה שלי תיהיה עם הבחור הנכון, ואני לא חושבת שבחור שאני בקושי מכירה הוא הבחור הנכון!" אמרתי, הסתכלתי עליו במבט מתעב, שמתי לב שהבגדים שלי על כיסא, "אתה יכול לצאת? אני רוצה להתלבש!" סיננתי, הוא יצא אני התלבשתי ויצאתי מהחדר הלכתי לכיוון הדלת, "ביי! אני מקווה שיקרה לך משהו נורא ולא ניפגש שוב לעולם! ובהצלחה בהמשך חייך! שדרך אגב אני מקווה שהם יהיו קצרים!" אמרתי לו בחייכנות מזויפת ויצאתי מהבית שלו, הראש עדיין כאב לי מכול האלכהול, הלכתי הביתה, המכונית שלי הייתה שם, מה היא עושה שם? התקרבתי קצת וראיתי את זאין עומד לידה, "היי?" אמרתי מבולבלת, "היילי אני מציע לך לדבר עם לואי!" אמר והושיט לי את הפתח של האוטו.
**נקודת המבט של זאין**
"ישלי רעיון!" אמרתי אחרי שהיילי הלכה, כול הבנים הסתכלו עלי, "בואו נלך למועדון שליד הבית,נשתה קצת… נשמח, ולואי יפגוש איזה בחורה חמודה!" הבנים הנהנו כולם הלכו להתארגן יצאנו נהבית בשבע וחצי, נכנסנו לבר ושתינו קצת, לפחות הם שתו אני החלטתי להישאר במצב נורמל ולא לשתות כדי להשגיח על מה שקורה, ישבתי ליד איזה בחור עם שיער שאטני, והסתכלתי על הארי מתחיל עם איזה בחורה בת 30 , הבחור שישב לידי קם מהמקום והלך לעבר בחורה עם שמלה שחורה ונעלי עקב, רגע רגע זו היילי!!!! הוא אמר לה משהו בסגנון "היי בובה!" היא הייתה שיכורה לגמרי ונישקה אותו נשקיה צרפתית מאוד לוהטת! לואי הלך לברמן וראה אותם, הוא התקרב קצת לבחור שהיד שלו מקובצת לאגרוף, רצתי אליו ותפסתי אותו, משכתי אותו ואת שאר הבנים הביתה, לואי התחיל לבכות בדרך, ראיתי מכונית חולפת על פנינו אלו היו היילי והבחור הזה הוא נישק אותה תוך כדי נהיגה, ובדרך כמעט עשה תאונה עם מכונית של 5 בנות בלונדיניות, לואי גם ראה אותם, הוא בכה עוד יותר ממה שבכה מקודם… הגענו הביתה וכולם עלו לישון חוץ ממני, אני חזרתי לבר, ראיתי את המכונית של היילי, הפתח היה בפנים, הסעתי את המכונית שלה הביתה ועליתי לישון, בבוקר ירדתי למטה עם המפת של המכונית שלה חיכיתי לה, "היי?" היא אמרה אחרי שהגיעה "היילי אני מציעה לך לדבר עם לואי!" אמרתי לה והושטתי לה את המפתח, היא פשוט נפלה עלי ובכתה, "מה קרה?" שאלתי אותה, "את והבחור הזה? אה…. עשיתם את זה?" שאלתי עוד שאלה, "לא… אבל, אני מרגישה כל כך מגעילה! הוא גם אמר לי שאם לא הייתי כל כך שיכורה היינו עושים את זה! הוא התנהג אלי בצורה כל כך דוחה! אם הייתי יכולה למחוק את הערב הזה הייתי עושה את זה!" היא אמרה, כעסתי על אותו הבחור, למה הוא אמר לה דברים כאלו? ניסיתי להיזכר בפרצוף של הבחור, הוא נראה לי מוכר…. "איך קוראים לו?" שאלתי אותה, "שון!" היא ענתה, נכנסתי לשוק, אין פלא שהוא מוכר לי זה בן דוד שלי שון, "תראי לי איפה הוא גר!" אמרתי לה, אני רציתי להתנקם בבחור הזה שלצערי הרב אנחנו חולקים אותו סוג דם, "למה?" שאלה היילי בלבול, "אני צריך לסגור איתו חשבון!" , "מה?" שאלה היילי, "זה בן דוד שלי, ושהיינו קטנים יותר משהו כמו גיל 16, הוא והחברה שלי בגדו בי, היא יצאה איתו, אני זוכר את זה, אני הלכתי לחברה שלי- רייצ'ל, נכנסתי לחדר שלה, היא ושון שכבו אחד ליד השני והתנשקו, הוא נגע לה בכפתורים של החולצה והתכוון לפתוח לה אותם!" הסברתי לה, "למה לא סיפרת לי? אני סיפרתי לך על בן, הייתי מבינה אותך!" היא אמרה, "פשוט תראי לי איפה הוא גר!" אמרתי לה, "טוב אני רק יחליף בגדים!" אמרה וניסתה לחסות את המחשוף של השמלה שלה, עלינו למעלה היא התלבשה, היא לבשה שורט שחור חולצה לבנה וז'קט ספורט עם נעלי נייק, הסתכלתי עליה וחייכתי, "למה אתה מחייך" שאלה אותי, "כי יש לי ג'קט כזה!" אמרתי לה ויצאנו מהבית, הלכנו כמה רחובות והגענו לדירת קרקע, דפקנו בדלת, שון פתח לנו, "זאיו?!" שאל, לא עניתי לו רק נתתי לו אגרוף, וא נפל על הרצפה והאף שלו דימם…
המשך יבוא…


תגובות (8)

תמשיכיייי :)

22/10/2012 13:55

אני ממשיכה :)

22/10/2012 14:01

תמשיכי מהר

22/10/2012 14:13

עמית- אני כתבתי שאני ממשיכה , אני לא משקרת!
והתמונה שלך מזה יפה רק עכשיו שמתי – ♥ –
תגיבו על הסיפור דארלינג (זה ביחיד או רבים אני? מנסה לברר!)

22/10/2012 14:18

חח אני יודעת אני פשוט אוהבת את המילים האלו!! חחחח
ותודה גם שלך! זה זאין, אם אני לא טועה….
וסבבה ישר כשאני אסיים לקרוא עוד משהו!

22/10/2012 14:25

אני מבקשת זה לא זאין- זה זאין החתיך הבין לאומי שאני מטורפת עליו והאלי לאכול את הבאד בוי הזה- הוא כזה נושששששששש- אז כבוד!
חוץ מזה אני מתה על הכובע שיש לו בתמונה הזו….
טוב אני יכולה לדבר עליו במשך 7 שעות ו 47 דקות (זה השיא שלי בדיבור על זאין זה היה יום לימודים שלם וחצי מהמצוינות במתמטיקה- מסכנה חברה שלי….)
אז פשוט לא שואלים אותי שאלות על זאין……

22/10/2012 14:34

תמשיכי!!!

22/10/2012 23:40

מושלם ופרק23 עלה אני יקרא ובקשר לחברה שלי דנה עלנו אתמול פרק וניראה לי שהוא יעלה היום אז להגיב לנו <3

23/10/2012 02:18
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך